Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
9. sayfa BirinciBirinci ... 78910111959109 ... SonuncuSonuncu

Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #161
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Alıntı Naci63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında ben de benzer bir şeyi merak ediyorum. DL 650 kullanan arkadaşlar 90-100 km hız civarında 6. vites ile sorunsuz (titreşimsiz ve vuruntusuz) seyahat ettiklerini söylediler. Motor yapısı ve ilk 5 vitesin oranları dl ile hemen hemen aynı olan GV 650'de 100-110 km hızla giderken 5. viteste vuruntusuz ve titreşimsiz gidilemiyor mu?
    Bu sorumun cevabımı tam olarak alamadım sanırım. Acaba hiç kimse bunu denemedi mi?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #162
    caracalstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2008
    Şehir
    normalde izmirim tam 35 şimdilik istanbul...
    Motosikleti
    honda cbf 1000fa
    fiyatta biraz daha güzel bişiler düşünürlerse çok satar turkıyede bu motor

  3. #163
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Naci63 soruna detaylı bir açıklama yaptım bilgiyi tekrar kopyalıyorum:
    100 km de 5 ile 5.5 litre arası tüketimi tartışmasız.Hyonun suzuki için uzun yıllar motor ürettiğini tekrar etmek gereksiz olur.Dl 650 ile gv 650 nin motoru hemen hemen aynı olup sv650 ile birebir aynıdır.Dolayısıyla Dl kullanıcılarının memnuniyet ve şikayetleri gv 650 için referans sayılır.Dl 650 reşat altını misali kıymetli diyorsa Türkiye o halde gv de öyle olduğunu kabullenmek gerekir.
    1.vites zorlanmadan çok seri şekilde 60 km/h hıza çıkabiliyorken,şehir içinde ilk 3 vites yetiyor.3.vites vuruntusuz ve titreşimsiz orta devirde 90 km/h hızında devam edebilirsiniz.5.vites te son hızının benim gv 650 de 235 olduğunu daha önce de yazmıştım.140 km civarı hızda gezecekseniz 4. viteste çok sakin yol alırsınız.Amaç kısa mesafe drag ise fazer ile kafa kafaya yol alabiliyorsunuz.
    Dolayısıyla bu gücü 4.vites 120 de çok rahat çalışan motoru 5. viteste aynı hızda kullanmak çok düşük devirde ve yüksek viteste gitmek anlamında.Bu da her motor için tavsiye edilmeyen hatalı bir kullanım demektir.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  4. #164
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dolayısıyla bu gücü 4.vites 120 de çok rahat çalışan motoru 5. viteste aynı hızda kullanmak çok düşük devirde ve yüksek viteste gitmek anlamında.Bu da her motor için tavsiye edilmeyen hatalı bir kullanım demektir.
    Merak ettiğim kısım buydu. Yani dl 650'nin 6. viteste 90-100 km aralığında gitmesi sorun yaratmazken gv'de bu 4.ve 5. viteste bile sorun olabiliyor. Dolayısıyla motoru bu tür gezilerde (yani grubun ortalama hızı 90 km iken) 3. vitesten daha üst bir viteste kullanamayacağız. Selamlar.

  5. #165
    haluka28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda NC750X DCT
    Alıntı cousinecruis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorunuz hayırlı olsun, Artık karadeniz yollarını 250 lilik bir motorla gezmek zorunda kalmayacaksınız
    teşekkürler. evet çok haklısın orada çok sıkıntı çekmiştim bu konuda.
    2008 Regal Raptor 250 2009 Hyosung GV 650 2010 Bianchi 150
    2011 Honda Transalp XL700 2013 Kymco Xciting 250 2015

  6. #166
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    İkinci motorum bu olacak....
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  7. #167
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    merhabalar, bu bahsettiğiniz Dl650 ve Sv650 nin fotoğrafları mevcutsa görebilirmiyim.Bu modeller hala üretimde mi???Bir kaç sorum daha olacak GV650 km saati mil olarak mı gösteriyor?? .İzlediğm bi kaç GV650 vidyosunda mph olarak gösteriyordu.
    Gene izlediğm bir vidyoda GV650 nin orjinal eksozuna eksozun çıkış yerinde yakın bir yerde alyan gibi bir anahtarla gevşeterek müthiş patırtılı bir ses çıkıyordu eğer izlemidyseniz o vidyoyu ekleyebilirim.Sizde böyle birşey yapmayı düşünmediniz mi??
    Üzerindeki lastik bridstone sanırsam hamur yumuşaklığı sizce nasıl??
    Kayış aktarmayla ilgili pek bir bilgim yok duyduğum kadarıyla kayış sayesinde hiç güç kaybına uğramadan direk tekerleğe veriyormuş.Peki bu kayışın hiç temizliği bakımı olmuyormu??
    son olarakta GV650 nin 2006-2007 modelleriden enjeksiyon yok mu??

    Aslında sorularım dahada uzayıp gidecek ama şimdlik bu kadar Cevaplar için şimdiden teşekkürler.Bir süredir form cansızdı umarım bundan sonra dahada aktif olur
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  8. #168
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Sandıktan yeni çıkardım dl650 motosikletimin resmini paylaşarak hatırlatayım..Üretimi son hız devam yok satıyor.SV650 ÜRETİLMİYOR.

    Kullandığınız araba bile olsa 5.vites 2500 devirde gezmezsiniz.Bu aracın sağlığı için zaten uygun değil.Durum böyleyken sorun yok arkadaşlar.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  9. #169
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Güle güle kullan arkadaşım. Allah kaza bela vermesin.

  10. #170
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Bu da SV 650...

    Zaten bu motoru bir yerden hatırlıyorsunuz değil mi ?



    SPECIFICATIONS

    Engine: 645 cc, four-stroke, liquid cooled, 90° V-twin, DOHC, 8-valves, TSCC. 70 hp (51.5 kW)/ 9,000 rpm, 61.7 Nm/ 7.400 rpm.
    Bore & Stroke: 81.0 x 62.6 mm
    Compression ratio: 11.5:1
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  11. #171
    caracalstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2008
    Şehir
    normalde izmirim tam 35 şimdilik istanbul...
    Motosikleti
    honda cbf 1000fa
    yakıtı insanın baya belini büker 5.5 ltre

  12. #172
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Naci63 arkadaşım iyi dileklerin için teşekkürler.
    Ledo dostum emeğine sağlık,bakalım biryerden sv650 yi tanıyan olacakmı
    Birde bakkala ve manava gitmek için elimde mondial 150 zat scooter var 100 km de 4 litre yakıyor abartısız.Durum böyle olunca gv 650 nin yakıt oranı beni düşündürmüyor.Aynı performansı veremeyen alternatifleri daha çok tüketiyor nede olsa.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  13. #173
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    Alıntı caracalstar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yakıtı insanın baya belini büker 5.5 ltre
    Bu hacim ve güçte bir makine için normal değerler bunlar.

    ---

    Merak ettiğim birşey var. Uçuk ama bu makine teker yapabilir diye düşünüyorum?..

    Yada bayağ bir lastik yakabilir..?

    72HP çok iyi bir güç çünkü!?
    ~ Bütün mesele yolda olmak... ~

  14. #174
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139

    115 hp olsaydı evet.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  15. #175
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Haluk hocam (haluka28), bu haftaki katıldığın gezinin test sonuçlarını bekliyoruz. Haydi artık!

  16. #176
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Satılık motosiklet ilanı vardı anlaşılan kaldırıldı.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  17. #177
    haluka28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda NC750X DCT
    Alıntı mrock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar, bu bahsettiğiniz Dl650 ve Sv650 nin fotoğrafları mevcutsa görebilirmiyim.Bu modeller hala üretimde mi???Bir kaç sorum daha olacak GV650 km saati mil olarak mı gösteriyor?? .İzlediğm bi kaç GV650 vidyosunda mph olarak gösteriyordu.
    Gene izlediğm bir vidyoda GV650 nin orjinal eksozuna eksozun çıkış yerinde yakın bir yerde alyan gibi bir anahtarla gevşeterek müthiş patırtılı bir ses çıkıyordu eğer izlemidyseniz o vidyoyu ekleyebilirim.Sizde böyle birşey yapmayı düşünmediniz mi??
    Üzerindeki lastik bridstone sanırsam hamur yumuşaklığı sizce nasıl??
    Kayış aktarmayla ilgili pek bir bilgim yok duyduğum kadarıyla kayış sayesinde hiç güç kaybına uğramadan direk tekerleğe veriyormuş.Peki bu kayışın hiç temizliği bakımı olmuyormu??
    son olarakta GV650 nin 2006-2007 modelleriden enjeksiyon yok mu??

    Aslında sorularım dahada uzayıp gidecek ama şimdlik bu kadar Cevaplar için şimdiden teşekkürler.Bir süredir form cansızdı umarım bundan sonra dahada aktif olur
    yeni bir gv 650 kullanıcısı olarak sorularına elimden geldiği kadar cevap vereyim.
    1. evet mil olarak gösteriyor ama km olarak da ayarlanabiliyor tercihe bağlı yani.

    2. o videoyu izlemedim linkini yollarsan sevinirim.
    3. lastiği çok güzel duruyor hamur yumuşaklığıda fena değil en azından virajlara güvenle girdiğimi hissediyorum yolu tutuyor yani.
    4. kayışın minumum ömrü 30000 km ama sanırım 40000 e kdar dayanır. herhangi bir bakımı yok ama kılavuzunda yıkamayın diyor. sanırım deterjandan bahsediyorlar. çünkü sudan korumanın imkanı yok.
    5.benimki 2008 model enjeksiyonlu daha öncekiler hakkında bir bilgim yok.

    Alıntı Naci63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haluk hocam (haluka28), bu haftaki katıldığın gezinin test sonuçlarını bekliyoruz. Haydi artık!
    hafta sonunda yaklaşıık 250 km yol yaptım. yakıt km de 165 binlira idi oda sanırım 5.1 falan oluyor. ama pek usturuplu kullanmadım bir kaç kere 170 i gördüm yavaş yavaş motoru alıştırayım diye 100 de sabitleseydim çok daha az olurdu sanırım. bunun dışında cam şart 170 de üzerinde pek durulmuyor. cam dan sonra daha rahat edeceğimi düşünüyorum. yolda çok rahattım boyum 1.88 olduğu için eski motorumda (regal raptor) çok rahatsızdım ama bunda ayak uyuşması, diz bükülmesi falan olmadığı için çok rahattım. beni tek yoran rüzgar oldu. cam da olsa racinglere kafa tutacağım yani.
    2008 Regal Raptor 250 2009 Hyosung GV 650 2010 Bianchi 150
    2011 Honda Transalp XL700 2013 Kymco Xciting 250 2015

  18. #178
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Alıntı haluka28 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5.benimki 2008 model enjeksiyonlu daha öncekiler hakkında bir bilgim yok.
    Ben araştırdım, öncekiler yani 2007 ve önceki modeller karbüratörlü. Ama anlayamadığım bir şey var, ABD sitelerinde tanıtılan tüm 2008 gv 650'ler (benim gördüğüm kadarıyla) hep karbüratörlü. Nedense enjeksiyonluları tercih etmiyorlar (mı yoksa ithali mi yok). Bir de satış fiyatı ABD'de 6200-7000 dolar, ingilterede ise 5000 sterlin (enjeksiyonlusu 5050 sterlin).

  19. #179
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    http://www.proxygenie.com/index.php/...732e9097319480

    burdaki vidyoda ve farklı birkaç vidyoda daha gördüm.GV650 nin eksoz çıkışının orda bir vidayı alyan anahtarı ile açtığınızda sesi çok tok ve keyif verici oluyor.Acaba sizin aranızda bunu deneyen var mı ve sonuçları nasıl oldu??

    buda farklı bir çalışma http://www.proxygenie.com/index.php/...576e63d7319480

    ama en ilginç çalışmada bu olmuş:http://www.proxygenie.com/index.php/...c6fa6cf4a19800
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  20. #180
    haluka28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda NC750X DCT
    en kısa zamanda deniyorum
    2008 Regal Raptor 250 2009 Hyosung GV 650 2010 Bianchi 150
    2011 Honda Transalp XL700 2013 Kymco Xciting 250 2015


9. sayfa BirinciBirinci ... 78910111959109 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)

Bu Konudaki Etiketler