fiyatta biraz daha güzel bişiler düşünürlerse çok satar turkıyede bu motor
Naci63 soruna detaylı bir açıklama yaptım bilgiyi tekrar kopyalıyorum:
100 km de 5 ile 5.5 litre arası tüketimi tartışmasız.Hyonun suzuki için uzun yıllar motor ürettiğini tekrar etmek gereksiz olur.Dl 650 ile gv 650 nin motoru hemen hemen aynı olup sv650 ile birebir aynıdır.Dolayısıyla Dl kullanıcılarının memnuniyet ve şikayetleri gv 650 için referans sayılır.Dl 650 reşat altını misali kıymetli diyorsa Türkiye o halde gv de öyle olduğunu kabullenmek gerekir.
1.vites zorlanmadan çok seri şekilde 60 km/h hıza çıkabiliyorken,şehir içinde ilk 3 vites yetiyor.3.vites vuruntusuz ve titreşimsiz orta devirde 90 km/h hızında devam edebilirsiniz.5.vites te son hızının benim gv 650 de 235 olduğunu daha önce de yazmıştım.140 km civarı hızda gezecekseniz 4. viteste çok sakin yol alırsınız.Amaç kısa mesafe drag ise fazer ile kafa kafaya yol alabiliyorsunuz.
Dolayısıyla bu gücü 4.vites 120 de çok rahat çalışan motoru 5. viteste aynı hızda kullanmak çok düşük devirde ve yüksek viteste gitmek anlamında.Bu da her motor için tavsiye edilmeyen hatalı bir kullanım demektir.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Merak ettiğim kısım buydu. Yani dl 650'nin 6. viteste 90-100 km aralığında gitmesi sorun yaratmazken gv'de bu 4.ve 5. viteste bile sorun olabiliyor. Dolayısıyla motoru bu tür gezilerde (yani grubun ortalama hızı 90 km iken) 3. vitesten daha üst bir viteste kullanamayacağız. Selamlar.
İkinci motorum bu olacak....
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
merhabalar, bu bahsettiğiniz Dl650 ve Sv650 nin fotoğrafları mevcutsa görebilirmiyim.Bu modeller hala üretimde mi???Bir kaç sorum daha olacak GV650 km saati mil olarak mı gösteriyor?? .İzlediğm bi kaç GV650 vidyosunda mph olarak gösteriyordu.
Gene izlediğm bir vidyoda GV650 nin orjinal eksozuna eksozun çıkış yerinde yakın bir yerde alyan gibi bir anahtarla gevşeterek müthiş patırtılı bir ses çıkıyordu eğer izlemidyseniz o vidyoyu ekleyebilirim.Sizde böyle birşey yapmayı düşünmediniz mi??
Üzerindeki lastik bridstone sanırsam hamur yumuşaklığı sizce nasıl??
Kayış aktarmayla ilgili pek bir bilgim yok duyduğum kadarıyla kayış sayesinde hiç güç kaybına uğramadan direk tekerleğe veriyormuş.Peki bu kayışın hiç temizliği bakımı olmuyormu??
son olarakta GV650 nin 2006-2007 modelleriden enjeksiyon yok mu??
Aslında sorularım dahada uzayıp gidecek ama şimdlik bu kadar Cevaplar için şimdiden teşekkürler.Bir süredir form cansızdı umarım bundan sonra dahada aktif olur
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Güle güle kullan arkadaşım. Allah kaza bela vermesin.
Bu da SV 650...
Zaten bu motoru bir yerden hatırlıyorsunuz değil mi ?
SPECIFICATIONS
Engine: 645 cc, four-stroke, liquid cooled, 90° V-twin, DOHC, 8-valves, TSCC. 70 hp (51.5 kW)/ 9,000 rpm, 61.7 Nm/ 7.400 rpm.
Bore & Stroke: 81.0 x 62.6 mm
Compression ratio: 11.5:1
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
yakıtı insanın baya belini büker 5.5 ltre
Naci63 arkadaşım iyi dileklerin için teşekkürler.
Ledo dostum emeğine sağlık,bakalım biryerden sv650 yi tanıyan olacakmı
Birde bakkala ve manava gitmek için elimde mondial 150 zat scooter var 100 km de 4 litre yakıyor abartısız.Durum böyle olunca gv 650 nin yakıt oranı beni düşündürmüyor.Aynı performansı veremeyen alternatifleri daha çok tüketiyor nede olsa.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Haluk hocam (haluka28), bu haftaki katıldığın gezinin test sonuçlarını bekliyoruz. Haydi artık!
Satılık motosiklet ilanı vardı anlaşılan kaldırıldı.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
yeni bir gv 650 kullanıcısı olarak sorularına elimden geldiği kadar cevap vereyim.
1. evet mil olarak gösteriyor ama km olarak da ayarlanabiliyor tercihe bağlı yani.
2. o videoyu izlemedim linkini yollarsan sevinirim.
3. lastiği çok güzel duruyor hamur yumuşaklığıda fena değil en azından virajlara güvenle girdiğimi hissediyorum yolu tutuyor yani.
4. kayışın minumum ömrü 30000 km ama sanırım 40000 e kdar dayanır. herhangi bir bakımı yok ama kılavuzunda yıkamayın diyor. sanırım deterjandan bahsediyorlar. çünkü sudan korumanın imkanı yok.
5.benimki 2008 model enjeksiyonlu daha öncekiler hakkında bir bilgim yok.
hafta sonunda yaklaşıık 250 km yol yaptım. yakıt km de 165 binlira idi oda sanırım 5.1 falan oluyor. ama pek usturuplu kullanmadım bir kaç kere 170 i gördüm yavaş yavaş motoru alıştırayım diye 100 de sabitleseydim çok daha az olurdu sanırım. bunun dışında cam şart 170 de üzerinde pek durulmuyor. cam dan sonra daha rahat edeceğimi düşünüyorum. yolda çok rahattım boyum 1.88 olduğu için eski motorumda (regal raptor) çok rahatsızdım ama bunda ayak uyuşması, diz bükülmesi falan olmadığı için çok rahattım. beni tek yoran rüzgar oldu. cam da olsa racinglere kafa tutacağım yani.
2008 Regal Raptor 250 2009 Hyosung GV 650 2010 Bianchi 150
2011 Honda Transalp XL700 2013 Kymco Xciting 250 2015
Ben araştırdım, öncekiler yani 2007 ve önceki modeller karbüratörlü. Ama anlayamadığım bir şey var, ABD sitelerinde tanıtılan tüm 2008 gv 650'ler (benim gördüğüm kadarıyla) hep karbüratörlü. Nedense enjeksiyonluları tercih etmiyorlar (mı yoksa ithali mi yok). Bir de satış fiyatı ABD'de 6200-7000 dolar, ingilterede ise 5000 sterlin (enjeksiyonlusu 5050 sterlin).
http://www.proxygenie.com/index.php/...732e9097319480
burdaki vidyoda ve farklı birkaç vidyoda daha gördüm.GV650 nin eksoz çıkışının orda bir vidayı alyan anahtarı ile açtığınızda sesi çok tok ve keyif verici oluyor.Acaba sizin aranızda bunu deneyen var mı ve sonuçları nasıl oldu??
buda farklı bir çalışma http://www.proxygenie.com/index.php/...576e63d7319480
ama en ilginç çalışmada bu olmuş:http://www.proxygenie.com/index.php/...c6fa6cf4a19800
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
en kısa zamanda deniyorum
2008 Regal Raptor 250 2009 Hyosung GV 650 2010 Bianchi 150
2011 Honda Transalp XL700 2013 Kymco Xciting 250 2015
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)