Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Kasım 2008, 08:05
#141
Nihayet aramıza katıldınız tekrar hayırlı olsun.Sayfaları okudunuz veya yabancı kaynaklı siteleri gözden geçirdiyseniz satın aldığınız motosikletten şikayetin ve ya memnuniyetsizliğin olmadığını görebilirsiniz. Kolay kolay arıza yapmıyor. Kayışmı koptu diyelim kawa nın ki bizimkine uyuyor,yağ filtresimi değişecek dl650 ile aynı suzuki ye motor nasıl yapılır kim öğretmiş sonuçta Bu parça konusunu global ile çözersiniz olmadı kanuniden alırsınız parasıyla değilmi alternatifin çok olması avantajdır.Kanuni deki hyo yazan yedek parçalara yasa gereği yanılmıyorsam 2 ay önce Global yaptırdığı baskında tedbir koydurmuştu. Yani motosikletin depo ve eksozunu tıraşlayıp üstüne s&t yazmak yeterli farklılık değil. Tüm parçalarında hyo yazıyor sonuçta. Bu işler çözüm bulur merak etmeyin.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Reklamlar
-
02 Kasım 2008, 19:09
#142
gv650 ci dostlarıma selam olsun. yakında bi süprüz olabilir yanınızada yer var demi???
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
02 Kasım 2008, 20:16
#143
Dostum seni özellikle bekliyoruz.GV250 sayfasının en düzenli katılımcısı ve en teknik paylaşımcısısın sonuçta.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
03 Kasım 2008, 00:15
#144
motorum bugün satıldı. GV650 arayışlarım başladı.Kafamı dargstar650 ile karıştıranlar çıkmıyorda değil ama .....
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
03 Kasım 2008, 02:05
#145
mrock adlı üyeden alıntı
motorum bugün satıldı. GV650 arayışlarım başladı.Kafamı dargstar650 ile karıştıranlar çıkmıyorda değil ama .....
Eğer kafan Dragstar ile karışıyorsa bence beklemelisin.
İyice düşün, karar vermeden önce
Çünkü özellikle bu 2 motor birbirinin tam tersi, eğer 250 cc ile 1000 cc arasında konuşuyorsak...
Biri bu aralıktaki en modern çizgilere sahip, diğeri klasik çizgi olarak belki de en dikkat çekici olanı.
Biri bu aralğın tartışmasız en seri ve hızlı motoru, diğeri ise en yavaş ve hantal olanı ( burada DS yi kötülemek maksadı ile bir tanımlama yapmıyorum )
Biri ikinci el olarak en revaçta olan motor, diğerinin durumunun ne olacağı belli değil.
Bu kadar zıt 2 motor arasında kalıyorsan, takkeyi önüne koyup, iyice düşünmen lazım.
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
-
03 Kasım 2008, 10:06
#146
Daha önce yazmış olduğum düşüncelerimi tekrarlıyorum.Yenilenmeye açık ve yapıcı zihniyetin rahatsız olmayacağını düşünüyorum. 1999 yılından günümüze arkadaşlarımda muhtelif yılların Dragstarları mevcut,zaman zaman bende kullandım. Fakat takip edebildiğim bahsi geçen yıllar arasında teknik özellik anlamında hiçbir yenilenme ve gelişme göstermedi.Enjeksiyon koyarsa rakipleri honda ve suzuki den aşağıda kalmamış olur. suzuki m800 enjeksiyonu sayesinde 100 km de 5.5 litreyi geçmezken 100 km de ortalama 6 litre tüketen dragstar kesinlikle enjeksiyon sistemine geçmeli aksi taktirde en çok yakan motor olarak kalacak.
1999 model olan
2006 model olan
Tel janttan vazgeçer dublesse geçiş yaparsa,beygir ve torku biraz artırırsa,arka freni kampanadan kurtarır tek yada çift kaliperli disk yaparsa,ön diskleride çiftledimi,enjeksiyonu kullandımı,amortisörlere rebound ve damper ayarı koyar kullanıcı ve artçıyı rahatlatırsa, dayanıklı motoruna bide sıvı soğutma eklerse sınıfının tartışmasız lideri ve en yakışıklı modeli olur. Fakat fiyatı 14.000 ytl kurtarmaz,19.000 e çıkar muhtemelen Alternatif kalmadığı için o fiyata kesinlikle değer.
Hadi ben Dragstarı masaya yatırıyorum,gerisi japon mühendislere kalıyor...
Beygir gücü ve tork arasında kalanlar için..
Bir otomobil yada motosikletten bahsedilirken şu kadar maksimum tork, bu kadar maksimum tork sözleri geçer! Bir Honda Goldwing yada bir ağır-siklet Harley-Davidson da maximum tork düşük devirlerde alınır ve bu da bize iyi bir hızlanma oranı ile düsük devirlerde kullanışlı bir güç verir.. Bu hantal yapılı motosikleti kullanılması kolay bir makineye dönüsür. Oysa bir supersport da maksimum tork devir saatinin son üçte birinde ancak gelir.
Tork yaratılan güç olmakla beraber devir sayısını hiç hesaba katmamış durumdayız. Örneğin lastiğiniz patlamış yol kenarına motoru çekmişseniz, motorunuz ne tork üretirse üretsin, bu devire dönüşemediği için ise yaramaz haldedir.
Rpm (devir/dakika..Revolutions Per Minute) olmaksizin Tork hic birsey ifade etmez.
iki motor düşünün, ikisi de 80 FP tork üretiyor ama biri 5,000, diğeri 10,000 rpm yapabiliyor olsun.. ikinci motor daha çok iş yapmaktadır. Tork ölçülürken kuvveti ölçüyoruz ama unutmayın ki gerçekte üretilen güç tamamen başka bir kavram.
Gücün ölçü birimi HP (yada BG), ve formülü de Devir X Tork / 5252 dir. Ve bu formülle bütün bu ilişkiyi anlamayabiliriz.
Yukarıdaki örneğe bu formulu uygularsak 5,000 rpm yapan motorun 71.4 HP, 10,000 rpm yapanın ise 142.8 HP, yani diğerinin iki misli güç üretmekte olduğunu görürüz. Hangisi önemli şimdi? Tork mu devirmi? Gerçek anlamda her ikiside..
Spiral, matkap, dremel vb. motoru diye bilinen el aletlerini alalim, bazıları cok yuksek devirli olmakla beraber çok düşük torklu dur.. 22000 rpm lik böyle bir makinenin matkap olarak kullanımıyla hassas bir delik açmak isterseniz bunu başaramazsınız.. Deviri düşürürseniz otomobil cilalayamazsınız.. Yani devir, güç, ve tork işe yarar olmalı..
Dinamometre muhendislere Tork eğrisinin yanısıra güç eğrisini de verir. Her motora göre değişik bir sekildedir ve maksimum devir her zaman maksimum torktan daha ilerdedir. Tork maksimumu bulduktan sonra hafif düşüş göstermesine rağmen devir ve güç de buna bağlı olarak artmaya devam eder. Işte bu farklılaşmalar motosikletin karakterini belirlemektedir aslında.
Bu eğrilere dikkatli bakacak olursak güç bandını Maksimum Tork ve Maksimum güç noktaları arasındaki düşey şerit olarak görürüz. İşte sportif sürücü hızlandığında motor devrini her zaman bu iki nokta arasındaki Mutlu Bölgede tutmak istemektedir.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
03 Kasım 2008, 11:10
#147
Sevgili viceroy,
DS yi niçin tercih etmeyeceğine dair bir derleme yapmışsın. Ancak benzer bir derleme de GV 650 için başka birisi tarafından yapılabilir.
Bunlar subjektif değerlendirmeler. Yani adamın teki çıkıp da diyebilir ki, "kardeşim ben teknik değerlendirmeye göre seçim yapacak olsaydım zaten cruiser almazdım. Görüntüsünü ve imajını tercih ettiğim için DS aldım."
Bu da subjektif olarak doğru bir değerlendirmedir.
Bana göre de bizim tarzımızda motorları kullananlar için teknik veriler en önde gelen kriter değil, sadece bir tanesi.
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
-
03 Kasım 2008, 14:59
#148
Sevgili ledo dostum, subjektif anlam olarak taraflı ve kişiye göre değişen (somut olmayan) anlamındadır.Tercih yapmak isteyen bazı kardeşlerim bu iki marka ve model arasında genellikle kalıyor.Bende gv ve ds nin teknik farkındalıklarını sıralamak zorunda kalıyorum. Beklenti ve eleştiriler arge için yönlendirici olduğundan başka ülkelerde kullanıcı düşüncesi,memnuniyeti önem kazanırken bizde tam tersi oluyor.
İsim-görüntü ve ses bazıları için yeterli kriter olurken benim düşünceme göre bunların yanında teknik özellikler de anlamlı.
Keşke bilen kullanan kişiler çıksada bizim gv 650 yi de eksi yönlerini tartışsa.
Motordan memnun kaldığımdan aynı motoru taşıyan dl650 2. motor tercihim olmuştur.Gv650 hiçbir sınıfa dahil değildir. v-rod ile benzeşebilir sadece, onunlada zaten arada uçurum var.Saygılarımla.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
03 Kasım 2008, 19:15
#149
vıceroy adlı üyeden alıntı
Nihayet aramıza katıldınız tekrar hayırlı olsun.Sayfaları okudunuz veya yabancı kaynaklı siteleri gözden geçirdiyseniz satın aldığınız motosikletten şikayetin ve ya memnuniyetsizliğin olmadığını görebilirsiniz. Kolay kolay arıza yapmıyor. Kayışmı koptu diyelim kawa nın ki bizimkine uyuyor,yağ filtresimi değişecek dl650 ile aynı suzuki ye motor nasıl yapılır kim öğretmiş sonuçta
Bu parça konusunu global ile çözersiniz olmadı kanuniden alırsınız parasıyla değilmi alternatifin çok olması avantajdır.Kanuni deki hyo yazan yedek parçalara yasa gereği yanılmıyorsam 2 ay önce Global yaptırdığı baskında tedbir koydurmuştu. Yani motosikletin depo ve eksozunu tıraşlayıp üstüne s&t yazmak yeterli farklılık değil.
Tüm parçalarında hyo yazıyor sonuçta. Bu işler çözüm bulur merak etmeyin.
teşekkürler mersine yolum düşerse seni ararım görüşmek üzere.
2008 Regal Raptor 250 2009 Hyosung GV 650 2010 Bianchi 150
2011 Honda Transalp XL700 2013 Kymco Xciting 250 2015
-
03 Kasım 2008, 19:20
#150
Mersin motor klübünün Adana gezisi olursa önceden sana duyururum. Beraber gezeriz. Zannedersem ikinci el ve temiz almıştın.Satarsan zararın minimum.Allah kazasız ağız tadıyla kullanmayı nasip etsin. Görüşürüz.Aksesuar özellikle çiftli eksozu Türkiyede ilk getiren Ledo kardeşimizdir. Düşünürsen yazışırsınız.Ben uygun fırsatı bekliyorum.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
04 Kasım 2008, 19:52
#151
-
04 Kasım 2008, 20:49
#152
1.vites zorlanmadan çok seri şekilde 60 km/h hıza çıkabiliyorken,şehir içinde ilk 3 vites yetiyor.3.vites vuruntusuz ve titreşimsiz orta devirde 90 km/h hızında devam edebilirsiniz.5.vites te son hızının benim gv 650 de 235 olduğunu daha önce de yazmıştım.140 km civarı hızda gezecekseniz 4. viteste çok sakin yol alırsınız.Amaç kısa mesafe drag ise fazer ile kafa kafaya yol alabiliyorsunuz.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
04 Kasım 2008, 22:35
#153
-
05 Kasım 2008, 07:46
#154
1.modelin hatları daha yumuşak olmuş.Bizim gv lere çanta pek yakışmıyor,sportif görüntüsünü siliyor.Ön farın altına bir sosis çanta takıp içine anahtar takımları.vb..konulsa daha pratik olmazmı? Deri çanta işinde çukurovanın bir numarası derici duran ustadır.Dış yüzey gerçek dana derisi ve manşetli,iç yüzey kösele ve ikisinin arasına ise kalıplı durması için sac kestirip el dikişi ile dikiyor.Antep-Ankara arasına çok çanta yaptı ve sattı.Derici duran ustanın tlfnu 0-536-9513995 Saygılarımla.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
05 Kasım 2008, 13:43
#155
Bir fikir vermesi açısından yukarıdaki resmi koydum.
Bu çantalar, Amerika da United Motors adı altında satılan V2C-650T modelinde standart olarak sunulan çantalar.
Not : Ben de bu motorlara yan çantayı hiç yakıştıramıyorum. Hein Gerickeden uygun bir portatif yan çanta aldım,sadece ihtiyacım olunca kullanıyorum.
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
-
05 Kasım 2008, 14:03
#156
yorumlarınız için teşekkürler.
2008 Regal Raptor 250 2009 Hyosung GV 650 2010 Bianchi 150
2011 Honda Transalp XL700 2013 Kymco Xciting 250 2015
-
05 Kasım 2008, 17:09
#157
-
05 Kasım 2008, 17:45
#158
haluka28 adlı üyeden alıntı
evet arkadaşlar son katılan da benim sanırım. adanada 2 tane gv 650 var birisi benim. 1 hafta önce alper (aidikurt) kardeşimin de desteğiyle bir gv 650 sahibi oldum. şu ana koruma demiri ve cam işine bakıyorum. yalnız orjinalleri çok pahallı geliyor. iyi bir usa var tanıdığım ona yaptırmaya çalışacağım. bakalım artık. önerileriniz varsa değerlendiririm.
Motorunuz hayırlı olsun, Artık karadeniz yollarını 250 lilik bir motorla gezmek zorunda kalmayacaksınız
Evindeki muhabbet kuşunu, bebe şampuanı ile yıkayan insanlardan zarar gelmez
-
05 Kasım 2008, 18:32
#159
vıceroy adlı üyeden alıntı
1.vites zorlanmadan çok seri şekilde 60 km/h hıza çıkabiliyorken,şehir içinde ilk 3 vites yetiyor.3.vites vuruntusuz ve titreşimsiz orta devirde 90 km/h hızında devam edebilirsiniz.5.vites te son hızının benim gv 650 de 235 olduğunu daha önce de yazmıştım.140 km civarı hızda gezecekseniz 4. viteste çok sakin yol alırsınız.Amaç kısa mesafe drag ise fazer ile kafa kafaya yol alabiliyorsunuz.
Aslında ben de benzer bir şeyi merak ediyorum. DL 650 kullanan arkadaşlar 90-100 km hız civarında 6. vites ile sorunsuz (titreşimsiz ve vuruntusuz) seyahat ettiklerini söylediler. Motor yapısı ve ilk 5 vitesin oranları dl ile hemen hemen aynı olan GV 650'de 100-110 km hızla giderken 5. viteste vuruntusuz ve titreşimsiz gidilemiyor mu?
Bir de Ledo arkadaşımızın adını verdiği sitede (united motors) ortalama tüketim için 64 mil/galon diye bir veri var. Bunun da 100 km'de 3.7 litre olduğunu hesapladım. Peki siz daha önce tüketim verileriniz olarak 5.5 lt/100 km şeklinde bir rakam vermiştiniz. Arada çok fark var. Acaba united motorun verisi sizce neden 2 lt kadar daha düşük? Selamlar.
-
05 Kasım 2008, 22:10
#160
100 km de 5 ile 5.5 litre arası tüketimi tartışmasız.Hyonun suzuki için uzun yıllar motor ürettiğini tekrar etmek gereksiz olur.Dl 650 ile gv 650 nin motoru hemen hemen aynı olup sv650 ile birebir aynıdır.Dolayısıyla Dl kullanıcılarının memnuniyet ve şikayetleri gv 650 için referans sayılır.Dl 650 reşat altını misali kıymetli diyorsa Türkiye o halde gv de öyle olduğunu kabullenmek gerekir.Resimdeki çanta ve koruması gayet uyumlu olmuş.Fakat far üstündeki rüzgarlık misali grenaj bence hiç güzel durmamış.Dolardaki artış motosiklet fiyatlarına yansımadan sıfırını 13.000 ytl civarında alabiliyorsanız kaçırmayın derim.Hesap ortada 12500 dolar vergiler dahil aksesuarlı satış fiyatı günümüz kuruyla çarpsanız 18750 ytl eder.İthalatçı tek olunca fiyat belli bir çizgiye oturacaktır. ikinci eli 9.000 ytl civarı bulanlar şanslılar sonuçta 250 cc japon cruser fiyatına gelmiş oluyor nerdeyse
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler