sagolun.
benimki tam turk işi oldu.1 ay once motor sanki hayatta hiçbir sorumluluğu olmayan sorumsuz insanların zevk aletidir diye düşünür ve soğuk bakar,hatta binenleri eleştiridim.demekki buyuk konuşmuşum.lafımızı yedik.
acemilik işindede tam türk işi oldu.motoru bostancıdan satın aldım.satan arkadaştan 2 dk debriyajın yeri ,vites ve fren leri yeri ve nasıl çalıştırıldığı hakkında kısa bir brifing aldım ve çıktım yola,geldim gayrettepeye
)) tam türk işi oldu.yaklaık 1 ayda 1300-1400 km gezdim.ama artık vespa academy den sürüş dersleri alıyorum.sağolsunlar tüm yanlış öğrendiklerimi teker teker sabırla düzeltiyorlar.çok motor deneyimim yok ama kısa turlarda olsa 4-5 farklı motor kullanma imkanım oldu.hatta 2009 model bir hayabusa bile kısa bi tur atma imkanım bile oldu
) kısa tecrübe deneyimimde sunu gördümki ;fiziksel yapıma ,sürüş zevkime ve beklentime uyan en ideal motoru almışım.
ancak sanırım parçayı tam anlatamadım.patlayan kauçuk parça bir hortum değil,karburatorden silindire inen karışımı taşıyan,değişikli şekilli bir parça.parça turkiyede yok değil servisteki arkadaş yapıştırarak tamir etti.ama motoru maslaktan gayrettepeye getirene kadar gene patladı.o yuzden sabah mesaj attım.ama az once motoru kendim sokuk baktım.gordumku patlak sandığım kaoçuk manifold değilde sadece boğaz vidası bide ne olduğunu bilmediğim karburatore giren 1cm çapında bir hortum yerinden çıkmış.taktım ve düzeldi.
ancak sunu gordumki ,yedek parçanın bulunamaması çok ciddi muhafaza.o kauçuk parça ikitellide yapan bir yer biliyorum ama yapılamayacak bi parça olsaydı ne olurdu bilmiyorum.ayrıca 5 tl tutarındaki bi kauçuk manifoldu döktürmek için en az 60-70 tl odemek gerekir.
bu kadar çok gv650 sürücüsünün var olduğu ve boyle bir çatı altında toplanmış olduğunu gormek inanın beni mutlu etti.
bu parçayı orjinal olarak nereden bulabileceğimi bilen varsada simdiden tesekkur ederim.
çok memnun oldum.
saygılarımla,
Mehmet POLAT