mukemmel bır alet tam bır cruser hayallerımdekı gıbı....bundan olsa baska ne ısterım ki??
mukemmel bır alet tam bır cruser hayallerımdekı gıbı....bundan olsa baska ne ısterım ki??
valla doğru söylüyorsun serden hocam. ama yüreğim yetmiyor onu hazırlamaya dile kolay 5000 km bide her gittiğim yerde çok fazla resim çekmedim bazı yarleri biraz pas geçtim. uzun süreli konakladığım yerler oldu. gezim tam bir tur olmadığı için çok üstüne düşmedim açıkcası. ama senin için birşeyler hazırlyacağım.
Teşekkürler şimdiden.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
mrock kardeşim bende senle aynı kanıdayım gv650 custom yapılma olayına en yatkın makınelerden bırı
turkıyedekı custom olayına gelınce en customı herhalde benımkı
arka tekerlegin gozukmesi aletı cok daha heybetli hale getirior ama o zaman egzostada bır guzellıkler yapmalısın cunku stundeki egzost butun motorun havasını yokedıyor
ornek olarak benm motordan esınleneblırsın ufaklık oldgundan berı cok fazla moorumla ılgılenemıyorum yoksa uzerıne daha ne eklemeler yapardım ama kısmet bu sene ınsallah daha cok degısıklık yapıcagım makınaya
Alper nerelerdesin,sayfalara uğramaz oldun. Depo üstü çalışmanı iptalmi ettin.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
220 gördüm .üstünde durmak zor ama çıkıyo
pamuktan prensesmi olur,prenses dediğin taş gibi olur..:queen::queen::queen:
235 e kadar denendi ön cama rağmen oldukça rüzgarlı bir iklim başlıyor
gv650 de sv650 motoru olduğuna göre olaki gv1000 üretilirse sv1000s motoru kullanırlar bence
Displacement: 996cc;
Transmission: Six speed manual;
Final drive: Chain;
Claimed dry weight: 189kg;
Claimed seat height: 810mm;
Fuel capacity: 17;
Claimed power: 115PS at 8500;
Claimed torque: 10.4 kg-m; Price: $15,990.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
gv 650 yolda racıng motorlara kafa tutabılecek bır makıne sanırım 220 den yukarı cıkan yok mct 250 yı verıp 1 tane alayım dıyorum 2 elı ne cıvardadır.....250 yetmıyor artık ...bu arada sıyah dıılde mavısı benım favorim...
salih06, gv650'yi biliyorsun global motor ithal ediyordu. Piyasadaki pazar payının hatırı sayılır olduğu görülünce hyosung yazısı traşlanıp yerine s&t kanuni yazılarak getirilmeye başlanınca iki firma arasındaki çekişmeden en çok bu markayı kullananlar zarar görmüş oldu. Aradan çekilen Globalin getirdikleri gv650 ler 12.00-13.000 ytl civarı sıfır km 2007 (garantisi geçerli değil ) model olarak bayilerin elinden çıkarıldı. s&t olanlar ise 2008 sonrasındaki modellerine enjeksiyon ve 10 beygirde güç ilavesiyle motosikletlerini 18.000 ytl civarında fiyatıyla alıcıya sundu. Pazardaki dalgalanma 2.eli oldukça etkiledi. Araştırdığında 2. eli 9.000ytl-13.000 ytl civarı olduğunu görürsün. 250 cc bir sıfır japon fiyatına bu motosikletin, bu fiyatlara tercih edilmesi son derece makuldür. Yalnız race motoru bulunduran gv650 nin ilk kullanıcısının motosiklete yaptırdığı bakım ve kullanım karekteri önem kazanıyor! Düşün ki hepimiz yağ seçimde hata yaptık,sonradan uyanıp API SL JASO MA 10W-40 yağ uygulamasına geçtik. Tercihini bu bilgiler ışığında yapıp tercihinle mutlu olman dileğiyle...
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Serden merhaba.. Servisime dün senin yağdan bahs ettim. API SL JASO MA 10W-40 yağını kullanmak istediğimi ancak serviste MOTUL 10-40 yada 15-50 kullanıldığını söylediler. Antalya da yazın kalın yağ kışın ince oranlı MOTUL kullandıklarını söylediler.
1.cisi Marka olarak ne düşünürsün? (API vs MOTUL) şeklinde
2.cisi Antalya malum Mersin gibi yazın 45 decereyi görmekte, o an 15 numaralı yağ kışın da 10 numaralı yağ dermisin?
Eğer yazın 10 numaralı yağ kullanılır ise Antalya da bu yağ su gibi olur dişlililere zarar verir dediler.
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Selçuk yağda markanın önemi yok.Önemli olan kullandığın yağdaki ölçütlerin motosikletini üreten mühendislerin tavsiyesine uygunluğudur. 10w-40 15w_50 kadar önemli olan bir şey de API SL JASO MA yazıyor olmasıdır. üstünde motosiklet resmi var, adı shell advence vsx yarı sentetik, fiyatı sağlam diye çoğumuz v-storm türkiye de buna dahil API SG olan 1993 yılı ve daha eski motorların teknolojisine uygun yağları koyduk malesef. Her alanda olduğu gibi yağ sektöründe de sürekli yenilenmeler yaşanıyor. Türkiye API SM yağ ile yeni tanışıyor mesela. Motul iyi bir marka ama API S..? bilmediğimiz için yorum yapmamız yanlış olur.
Motoruna SL yağı koyan Emrah ve Murat kardeşimiz motorun çalışma sesinin bile düzene girdiğini yazmışlar.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
evet Serden abi yağ konusunda kafam çok rahat artık.yaklaşık 1 ay önce sabahlara kadar monitör karşısında yağlar ilgili ne varsa araştırmıştım.Bir çok bildiğim bir çok şey hurafeymiş.Artık kafam rahat...
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
depo üstü calısmyı iptal etmedim hala duruyor motorun eski resmı oldugu ıcın sana ole geldi o resme ek olarak on cam koruma demırı ve depo ustu airbrush calısması var.
izindeyım o yuzden ınternete gıremıyorum bu aralar.Girdiğmdede kısa bir süreliğine raptorriders.net girip cıkıyorum vakit bulursam motosiklet.net gırıyorum
Geçenlerde motosikletleri custom'a çeviren bir kaç sitede dolaşırken sizin motorunuzu gördüm.İstanbulda bir yerdeydi sanırım.Sizin eksoz ve ardından motorunuzun fotoğrafıyla karşılaştım.Gerçekten iyi iş çıkarmışlar.Fakat bi sorun var ben sizin yaptırdığınız yerin resmi site adresini unuttum yardımcı olursanız.Bende bir kaç sipariş vermek istiyorum oraya.Şimdiden teşekkürler..
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
http://www.ercanmotorcycle.com/hyosung.html
yeri istanbulda kartal koprusunun orda.
viceroy verdıgın bılgıler ıcın cok tesekkur ederım ben bu yola baslayalı yaklasık 3 ay oldu sımdılık mct250 ıle mutlu olmaya calısıyorum fakat olmuyor bu aralar kafam gv650 ye epey takıldı bır tanesı sende oldugu ıcın bence sanslı bırısın... ankara olsaydın gorusurduk.. evet bu pıyasa oılusturmaya calısmaları kullanıcılar ıcın kotu yag konusu bı talıhsızlık olmus fakat ılerleyen zamanlarda tecrube ettıkce boyle ufak sorunlar ortadan kalkar dıye dusunuyorum ılgın icin tesekkur ederim..vıceroy..
Topiğe sizde hoşgeldiniz umarım istediğiniz modele kavuşursunuz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:59 PM ----------
teşekkürler dediğim bu siteydi,zincir çerçeveli plakalık olayına bittim gerçekten
bu arada Haluk abi kullandığınız soft heybe çantanın markasını alabilirimiyim ve GV650 üstünde fotoğrafı var mı
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Haluk hocam, seminer dönemin başlamadan şu paylaşımı yapsaydın
salih06 bu motosikleti merak edenlere tecrübemizin elverdiği kadar yardım etmeye çalışıyoruz. Düşüncelerimizi ve deneyimlerimizi açık açık yazıyoruz ki bu motosikleti tercih edeceklerin sonradan hiçbir şekilde pişmanlık duymamaları adına.
Evet şanslıyız gerçekten güzel motosiklet. Elimdeki 2 farklı 650 lik motordan sıkıştığım halde vazgeçmek istemediğimdir kendisi..
Alper verdiğin adreste model fiyatları ve özellikleri hiç belirtilmemiş.Bildiklerini yazarsan sevinirim.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
dostlar motor sıcakken stop etme sorununu bugün çözdüm arka karbüratördeki manfiold borusu yuvasından çıkmak üzereymiş ve motor fazladan hava alıyormuş.Bugün gün boyu denedim 1. viteste harareti yükselmeye çalıştım fan açtırdım ama gene rolantide bir sorun olmadı.Bu arada iridyum buji ve hava filtresini taktım,ayrıcaa bizim motorlarladaki alaminyum radyatöre uygun kırmızı antifiriz koydurdum.Motor saat gibi çalışıyor.Tavsiyem arada bir motordaki radyatör suyunu tamamen boşaltıp yeniden doldurun.
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Emrah servise gitmeden radyatör suyunu yenilemeyi denesek boşaltım ve doldurum noktalarına ulaşmak kolaymı? Kaç litre safsu ve antifriz gerekiyordu unutmuşum. Hatırlatırsan denerim.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)