Hoşgeldin hocam, bekliyoruz fotoğrafları
siyahla kırmızının uyumu..
http://www.rapidcycle.com/gv650.html
http://www.saskma.com/content/view/314/4/
Hoşgeldin hocam, bekliyoruz fotoğrafları
siyahla kırmızının uyumu..
http://www.rapidcycle.com/gv650.html
http://www.saskma.com/content/view/314/4/
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Abi yarın bakacağım en ve kalınlık ölçüsüne. Fakat bildiğim kadar vn900 ve gv650 kayışları aynı ebatta. Fiyatları paralel. 179 dişli sayısını tutturup ta alternatif kayış kullanan kawasaki veya gv kullanıcısını hiçbir sitede görmedim. Olaki biz bir alternatif yakalayabilirsek bir ilk olduğu gibi ciddi bir yardım,paylaşım yapmış oluruz tüm kullanıcılarına.
Selçuk artçı rahatlığından bahsetmişsin bir model için,
bu eksozlar konumu itibarıyla özellikle yaz aylarında artçıya uzun yolculukta rahatsızlık verdiği denenmiştir.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Evet Serden... 2 ay içinde model yükselteceğim. GV250 mi satmış bulunmaktayım. Şu an yaklaşık 3 haftadır motosikletsizim. Çok zor yahu!. Niyetlerim arasında Fazer, CBF600 ve V-Strom ile F650 var. Doğrusu karar veremedim ki pazarlık yapayım. AMA TRANSALP İ eledim.
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Aynen dediğin gibi 2.eli hareketli ve diğer olumsuzluklarıda var ama BMW bakım maliyetleri açısından son derece tuzlu diyorlar. 3 bakımda rahatlıkla bir çinli scooter alınır diyorlar... Bende kala kala V-Strom ile CBF600 arasındayım. BU modeller nasıl sence? Bu arada GV650 de seçenekler arasında idi ama tarz da denemek istiyorum. Aynı tarz sanki turu boşa çevirmişim gibi olacak...
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
gv650 ile gv250 tam olarak aynı tarz değil aslında.Kullanımdaki performans ve frenlemede,görünüşte bile açık ara fark var.GV250 choper tadında olunca her aksesuarı yakıştırıyor ve güzel taşıyorken,keskin çizgileriyle melez gv650 farklılaşıyor. Bmw parça konusunda oldukça tuzlu haklısın. Parça ve ikinci el hızını göz önünde bulundurup Honda tercih etmek sağlıklı seçim olur.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
GV650 keskin hatlı ama sport-Cruıser olsa da tercihimi naked yada enduro-Toruing gibi tarzları denemek istiyorum... Belli olmaz ki bakarsın 10 ay sonra tekrar cruıser yada sport cruıser bakarım..
Bu arada yanlış anlamadım ise CBF600'ü V-Strom'a tercih etmişsin gibi anladım değil mi? Öyle ise neden? Teşekkürler...
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Selçuk, daha önce biliyorsun dl650 sıfır aldım 3.000 km civarı yılı dolmadan sattım. Sende Antalyada bu motosikleti denedin. Reşat altınıdır kabul.Ama ata binercesine verdiği yükseklik hissine ve motor yapısı gereğince vuruntulu çalışmasına ve kemikli vites dişlisi olayına bende sende adapte olmakta zorluk çektik. Bunları düşünerek ilerde keşkelerin çoğalmaması adına dl650 için yorum yapmadım. Bende biraz nakit ihtiyacı birazda bu alışamama durumu dl650 ye elveda ile sonuçlandı. GV650 yi satsam (13.400 ytl ye maletmiştim) zarar kaçınılmazdı. Hondayı dl650 den daha hesaplı,az kullanılmış bulabilir,ısınamazsanda satabilirsin zararın minimum olur.Burada içine sinen,kabullenebildiğin tarz önem kazanıyor.Benim kararsızlığıma siyah melez çözüm oldu.
Yazdıklarımdan gv650 al sonucunu çıkarma ama olaki bu motoru kafana takarsan istanbulmotordan 2007 modelini sıfır km 11.000 ytl den düşün,ikinci el hiç düşünme.Nede olsa devirli motorda kullanıcı karakteri ve düzenli bakım önem kazanıyor,bunu kestiremezsin.
Yine bir dönem almayı çok düşündüğüm fazer'dan beni vazgeçiren bir yazıyı fazer topiğinin 4.sayfasından aktarıyorum..Ama doğru ama yanlış artık..
motordelisi sitesinde bir arkadaşımızın Fazer hakkında yazdığı objektif yazı
Alıntı:
uzun süre fazer denilen zırıltıyı kullanmış birisi olarak söylüyorum ki malesef fazer gereksiz abidik bir zırıltıdır. lütfen kimse alınmasın...
frenleri berbattır.yol tutuşu çok belirsiz ve dengesizdir.güç eğrisi çok diktir (alt devirlerde çok güçsüz yüksek devirlerde çok güçlü) yukardaki yazılara bakacak olursanız çoğu kişinin "tipi güzel" gibi yada 4 silindir ikiden iyidir, fazerin sesi süper er6f in sesi kötü gibi motosiklet anlamında manasız yorumlarını görürsünüz..
ben fazer'i satarken bütün bunları alıcıya anlattım hatta adama bence git er6 al bu paraya benim motoru alacağına bile dedim (sıfır er6 ile aynı fiyata verdim çünki..)
asıl motorum f650GS idi her motora binmeye indiğimde gs'i tercih ettim..biliyorum farklı tarzlar ancak fazer'ın dengesiz yol tutuşu nedeniyle başıma gelen bir-iki garip tehlike sonrası fazer'e binmekten korkmaya başladım + kız arkadaşım (ki kendisi artçı olarak baya bir deneyime sahiptir beminle birlikte birçok motora binmişliği vardır )fazer'e kesinlikle binmek istemiyordu (oturumun şimdiye kadar bindiği en rahatsız oturum olduğunu söylüyordu yaım saatten sonra artçılığı çekilmiyormuş)
geçen er6f kullandım gücü aynı bir ducati gibi veriyordu, fazerden 5 kat daha iyi yol tutuyordu, frenleri tartişmasız çok çok daha iyi idi. çok çok daha konforlu idi bunlara ek olarak sınıfında en az yakan motora sahip olması da caba..bence fazer den tek geri kalan yanı "top end power" o da yarışçılık yapmayacaksan çok lazım diil zaten bence.
fazer'in alt devirleri aynen bir 600 lük yarış motoru gibi güçsüz ama 600lük racing'lerde üst devirler bunu telafi ediyor. zaten 600lük racing de amaç farklı olduğundan kimse alt devir gücü aramıyor..
600 lük middle weight ler arasında bu özelliği açısından 600 spor motora en fazla benzeyen motor fazer. ancak bu motorlar pistte değil yolda kullanım için sürekli 10000 dd çevirmek için değil o zaman neden sadece 8-9000 sonrası gücünü veren bir motor alınsın ki..?+ sadece üst devirde güç veren motorun kullanışsızlığını çekiyorsam peki neden adam gibi 600'lük spor motor almayayım ki.. fazerde sonuçta onların kullanışsızlığı var ama onların yüksek devirdeki gücü fazer den çok çok öte.. yani 600 lük sporun dezavantajını alıyorum ama avantajını almıyorum..!!
fernler: en fazer aşığı bile size fazerin frenlerinin ne kadar berbat ötesi olduğunu anlatacaktır..mlsf sürekli orasını burasını sallaan motordur fazer üstünde 120kg luk bir sürücüyle bile otobanda ısınmış lastikle daki frenlemede problem çıkarır..
yol tutuşu belirsizliği: yine her fazer kullanıcısı size motorun her gün döndükleri bir virajda hiçbir sebep yokken ve siz o virajı motorunuzla çok daha hızlı biçimde bir ton defa dönmüşken bir anda arkasının attığını söyleyecektir...evet fazer abidik biçimde abidik yerlerde arka lastiğini sallar kıçını yalpalatır...
ama bence de görüntüsü çok şıktır...
eh elalem testlerde fazer'i hep açık ara sonuncu yapar..bizde motor kültürü vırrn vırrn diye piyasa yapmak olduğundan biz fazer'i birinci yaparız...
peki neden fazer böyle uyduruk: çok basit çünki elde kalan çıkma parçaların "toplanması" ile yapılmış..ever eski r6 motoru var ama tork arttırmak için yeterli detune edilmememiş eh çünki o bir araştırma geliştirme gerektiriyo sadece flywheeel'ler daha ağır biraz da volan ağır sübap zamanlaması birazcık farklı..o kadar hiçbir başka değişiklik yok...
şasi daha eski r6 şasisi.. ama oturum yeri-pozisyonu r6 daki gibi olmadığı için ağırlık dağılımı tamamen farklı olduğundan abidik gubidik dengesiz...artı üstünde r6 aksine ucuz yollu uyduruk amortisörler var eh daha noolsun..bo şekilde bir şasiyi dengelemek için naaprasın..? araştırma geliştirme mi.."yav takeyama ne gereği var şimdi ağırlığı öne alıver az daha olsun bitsin"..eh o zaman da noolur..? arkası bir sağa bir sola olur ...
frenleri yeni sporlara takılan frenler değişince ne olcak elde kalanlar..? eh fazer'a gelcek tabi nissin'in en uyduruk ötesi eski modellerinden direkt fazer'a... dengesiz yük dağılımı ile birleşince....ha bu arada arka fren böyle bir motor için inanılmaz fazla büyük diske sahip.neden acaba..? ölçüm falan hak getire.elde olanı tak gitsin... hasbel kader frene arka frenle biraz fazla destek verdinmi amanın..
GSR kullanmadım..ama bandit fazerden çok çok üstün frenlere yol tutuşuna ve konfora sahip.. duc. monster oturumunun aşırı spor olması dışında fazer den çok daha kullanışlı ama güçsüz honda 599 ve türevleri(namı diğer hornet 600 yada cbf600 vs ) yol tutuşu fren konfor vs vs de beş basar sadece gucu azdır..sv650s suzuki hakkında ne denilse az efsane bir motor olsada türkiyede hiç satılamıyor.. ama naked ve V motoru biraz yetersiz gibi bence(aynı motor v-strom'da var)..f800s ve st gerçekten orta sınıfın her açıdan lideri ama fiyatı 25 milyar ...bundan birkaç hafta önce şans eseri bir er6f'i ciddi biçimde test etme şansım oldu
ve evet dedim olay budur..gücü monster gibi veren sv gibi kolay kullanım hissi veren hornet gibi güzel frenli, monster gibi yol tutan ama monster kadar güçsüz olmayan..nerdeyse f650gs kadar benzin yakan..daha ne olsun
evet fzer'e gıcığım çünki hevesle binmeye başladım.. her başıma abidik olay geldiğinde yok canım bu kadar adam biniyo buna bişey yoktur herhalde dedim...o kadar gezip kullandım garip garip kaydığımda frnlerden tehlike atlattığımda "yağ felan vardı" yada "toz mucur muydu acep" diye kendimi kandırdım.. sonrada yeter yaw diye sattık motoru...
keşke bende bu tip bir muhabbet yapabilse idim önceden o kadar antalya ya git motor al taşı, uykusuz kal vs vs yaşamasaydim.. satarken almak isteyen herkese anlattım durumu ...buna rağman alan eleman aldı..kendin bilirsin dedim.....
istediğin havalı bir motorsa al...ama düzgün bir motorsa iştediğin uzak dur..git sv650 al er6 al hornet600 al vs vs paran çok sa direk f800st al...ama orta sınıfın en kötüsü..tüm dergi vs lerde anlatıldığı ve denildiği gibi fazer....bence uzak dur yaklaşma..
_________________
Fakir Uzdil
F650gs
Adana
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Vaooowww.. Ne yazı bu yahu Serden... Adam döktürmüş... Aslına bakarsan DL650 reşat altını misali ancak Antalya'da bindiğim an kendimi ata binmiş gibi hissetmiştim. CBF600'ün asfalt konforunuda verebileceğini sanmam.. Fazer bahs edilen üzere artçı ayak pegi, kemikli vitesi, ile sıkıntısı olan bir alet.. V-Strom iki silindirin kararsızlığı içinde F650 ise düşük gücü ile altta kalıyor.. CBF600 ise çok yerde okudum tam bir konforlu uysal bir vahşilik gizlenmiş... Yakıtı birçok yerde sorun olmuş ama 5lt den 8 lt ye kadar değişiyor.. CBF600 de 90 km sabit gitmeyi başaran olamamış gidilirse 4.70 lt lere kadar düşer deniliyor. Ama genel ortalam hız 130 km nin altına kimse inemiyormuş hal bu olunca 140-150 gibi hızlarda yakıt 6lt leri bulmakta yani; ne kadar seri o kadar para... Pazartesi günü CBF600 için son bir pazarlığım var.. Kısmet bakarsın sahibi olurum olursam resmini koyarım yada bir gün tantuni yemey yanına gelirim.. Tantuniler de senden ama ha!
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Gerçekten dragstarın lastikleri 800 € varmı yahu draggy.Bizim batlax enson hatırladığım 750 ytl civarıydı.
Selçuk kardeşim motosikleti al alma herzaman beklerim,tantuni dediğin çok kolay
Fakir Uzdil den yapılan alıntının son parağrafında Hondayı veya sv650 yi tavsiye etmiş ki sv650 nin motor kısmı gv650 ile bire bir aynı
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Kayışın en büyük düşmanı direk güneş ışığı dikkat etmekte fayda var.Motor uzun süre güneş altında bırakılmamalıdır.Serden hocam hayırlı olsun.Güzel bir stok yapmışsınız bu da demek oluyor ki GV650 ile 40.000 km üstü bu motoru kullanmaya devam edeceksiniz.Geçen sene yaklaşık 4.000 km yol yaptınız sanırsam bu da kayış değişim süresine kadar 7 yıl falan yapar
Şaka bi yana kayışa ne olacağı hiç belli olmaz.Bazen aklımdan geçiyor,delinin biri gelse motorumun kayışını bıcakla sıyırsa naparım diyorum =))))
Bu arada GV650nin 180 lik arka lastiği (Bridstone) fiyatı yaklaşık 350-400 tl civarı oluyor.
Bu cuma Ayvalığa kaçıyorum gene,hazır Koray abi ordayken görüşelim diyorum.Yola çıkmadan önce iridyum buji,hava filtresi ve yeni aynalarımıda takıp çıkacağım..
Saygılar...
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Mrock, benim gv650 3600 km de.(15 ayda) Şu sıra yağ işini çözmediğimden az kullanıyorum.Hava filtresi bizimkine uygun k&n yokmuş,sen orjinaliylemi yeniledin? Birde yeni aynaların resmini ve fiyatını paylaşırsan sevinirim.
Sevgili kaldera abim yazdıkların çok tehlikeli bir sabotaj Allah esirgesin böylelerinden.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
iyi akşamlar abilerim kardeşlerim..
yaw bayadır giremedim nete.birkaç kez girdim ama kullanıcı adını ve şifreyi girince hoşgeldiniz diyor,sonra forumda mesaj atacağım zaman da attırmıyordu.alla alla dedim bu ne yaw dedim..sinir oldum ama bugün sonunda girebildim..ben bu arada ankaradayım.dün akşam geldim.izmirden ayrılışımı yaptım yaklaşık 1,5 ay kadar ankarada olacağım.sonra buradan afganistana kısmet olursa..fırsat buldukça yine yazarım.
selçuk abi bence sv650 ile er6 yı da düşün.sanırım sv650 cbf600 den daha az yakıyor diye duymuştum..hayırlısı olsun inşallah..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
arkadaşlar motorumun hız göstergesi çalışmıyor nedeninide bilmyorum geçenlerdede aynısı oldu düzeldi şimdi bir haftadır böyle
merhaba merak ettiğim bir husus bu makinalarda şu an en yüksek km li olan arkadaşın mevcut km si nedir ?
bir de standart bakım masrafları ve aksesuar dışında harcaması olmuş mudur ?
herkese keyifli sürüşler.
can't be worried about that shit. life goes on man.
bi yerden şase yapıyordur belkide...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:52 PM ----------
benim motorum 12.000 km oldu.Şuana kadar arıza olarak konjektör masrafım oldu.Maliyeti 150 TL civarıydı.Benz. deposunun altında çatlak oluşmuştu 20TL ye eskisinden daha sağlam oldu.Bunun dışında kalanlar rutin bakımları olmuştur...
istanbulda 45.000 kmde GV650 görmüştüm...
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Arkadaşlar geçenlerde rast geldiğim bir olay var.Bizim motorların 1000ccleri varmış evet evet.Hyosung GV1000 biraz araştırdım ve görüntüsü hemen hemen aynı...ağırlık,aktarma,depo kapasitesi,lastik ölçülerinde değişiklikler mevut.
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)