bencede faydalı boğazı koruyorsun
Kuşadasında çekilmiş bir resim gv250 ye benziyor,yapan kimse acaba gv650 yapabilirmiydi merak ettim
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Ve tüm arkadaşlarıma selam sonunda elazığdayım 5300 km yol yapıtım gv 650 ben ona kızım diyorum tık demedi maşallah. çok keyif aldım bazen çok yorucuda oldu bitsin artık diye söylendim ama mükemmeldi sizleride özledim ayrıca emraha uğruyacaktım ama telden ulaşamadım vazgeçtim sonra darılmassın bu arada seneye hep beraber bişeyler yapalım bence
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
murat iyi yol yapmışsın.Rekor sende görülüyor
Uzun km de bel ağrısı yapmıştır oturma şeklinden kaynaklı doğrumu!
http://www.richardhyosunggvgt.com/gv125250bodyparts.htm
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Arkadaşlar iznim 20 gündü yaklaşık 6 günü yoldu, rekorum ankara elazığ yaaklaşık 800 km belim hiç ağrımadı açıkcası ama kuyruk sokumunu anlatamam. yalnız dönüşte oda alıştıhiç durmadan 280 km gittim yani benzin aldım ve depoyu doldurmak için tekrar durdum, tabi inince 45 dk binemedim motora. Farkettim ki kas yapmışım herşeyden önemlisi arıza vs olmaması benden tam not kızıma. İlk işim sürücü icin sissy bar yapmak. Bu arada son aldığım benzin de sanırım pislik vardı motoru aptallaştırdı son 200 km de bazen gaz yememeye başladı sinir oldum bitsin bakalım fulleyip denicem . gaz yememe ile ilgili fikri olan varmı sanki gaz verirken motor titriyo birkaç saniye sonra gaz kesiyo sona birden fırllıyo ama eminim son benzinden sonra oldu . 135 kuruş yaktım bu arada ortalama hız 110 km 5. vites
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:50 PM ----------
[/COLOR]
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:56 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:31 PM ----------
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:56 PM ----------
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:01 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:58 PM ----------
abi gerçekten harika bir yol olmuş vallahi. bende kara kara düşünüyorum fethiye yapıcamda nasıl yapsam diye )
PiaggioCiao 25cc>>Mobilette Enduro 50cc>>Peugeot Nİnja 52>>Peugeot Trekker 100cc>>Ledow Cxm 250cc>>Kawasaki Zx9>> Yamaha DraGStaR 650..
"www.radyomoto.com"/MoToRCu CC'si BüYüK OLaN DeĞiL;GöNLü BüYüK OLaNDıR
Paylaşım için teşekkürler. Sürücü için sisibar olayı oldukça ilgimi çekti,orjinal koltuk sistemine zarar vermeden yapılabiliyorsa, bende düşünürüm portatif birşeyse.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
benzin pis ise bitiriyim diye beklemeyin motoru daha beter edersiniz depo yu boşaltıp yeni benzin koyun..
sizin motorlar karbüratörlü değil dimi enjeksiyonlu o yüzden daha masraflı olur memelerde tıkanma yada pislenme yaparsa.. eski tip karbüratörlü olsa o zaman sorun olmazdı en fazla karburator diaframı statörü falan temizlenir pislikden olay halolurdu..
s&t kanuni olanlar enjeksiyonlu kirli benzin büyük risk. 2008 öncesi (hyosung olanlar) karburatörlü. Muratın gv650 si karbüratorlü bildiğim kadar.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Karbüratörlü modeller pis benzinlere karşı dirençleri daha iyi. Bu arada GV650'ye hiçbir çanta sistemini yakıştıramıyordum, ama bu üçlü çanta çok şık olmuş hiç sırıtmamış..
GV650 Cruıser ama sport görünümlü, klasik değil. O sebeble çanta seçimi çok dikkatli olması gerek. Ama Görgülünün GV650 si çok şık olmuş. On Numara..
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Murat abi çok güzel kareler var ;) yükleme işini sen halletmişsin.Biz hala Sahrayı deveyle geçen araplar gibi iplerle çanta tuturuyoruz.Bu hard case olayına girmek istiyorum bende....Motorun tekleme konusuna gelince bujiyi elden geçirmekte aklında olsun ateşlemedende kaynaklanabilir....
Sizlerle paylaşamamıştım bende... en son motorun kuyruk bölmüne anten veya bayrak direği herneyse işte ondan takmıştım.Genelde olumlu karşıladılar bencede motorun havasını baya değiştirdi.Ama şehir dışında bayrak çok ses çıkarıyor ve anteni baya aşağı eğiyor.Onun için özel günlerde kortejlerde falan bayraklı dolaşmayı düşünüyorum..Ayrıca ön çamurluğun alt kısmındada haberci kuru kafaları eklendi ve gidona kromdan telefon ve bardak koyma kesesi bağladım İşte fotolar....
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Emrah,tüm fotoğraflarını toplasak güzel bir gv650 katoloğu çıkar ortaya. Gerçekten başarılı resimler. Bayrak kortejlerde şart,nereye tuttursak diye düşünme işinide çözmüşsün.
selçuk sanada kesin gv650 yakışır,performansı ve çekiciliği ile birçok tourıng kadar etkili nede olsa.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
ben motorda enjeksiyona açıkcası türkiyede olduğum için karşıyım çünkü enjeksiyonlu motor hele motorsiklet oldumu çok kaliteli temiz benzin ister ama bizim en kaliteli benzimiz bile avrupa standartlarında çok aşağıda kalıyor ben o yüzden karbüratörden yanayım zaten harley davidsonın pek çok ağır abi modelleride o yüzden hayla karbüratörlü üretiliyor..
gv650 cok guzel bir cruiser.spor görünümlü olması cok daha ilgimi cekiyor.
Bu sitede turuncu bir gv650 görmüştüm 3 lü çanta seti motorla cok uyumluydu eger onu bılenınız varsa o tarz cantalar cok yakısıyor bu güzelliğe ^^
Turuncu ve çantalı olan Haluk hocamızın,gerçekten güzel motosiklet.
Amerika motosiklette modifiye olaylarına meraklı olduğundan mecburen karburatör olayından vazgeçemiyor. Enjeksiyonluya yapılabilecek modifiye yok malesef.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
amerikada modifikasyon motor üstüne pek olmaz 1200 cc lik 1300cc lik motorun nesini modifiye edicekler custom modification derseniz o başka onunda motorla pek ilgisi yok..
o genelde şase ve kasa üstünde olan bir şey.. orange country vb. gibi firmalar zaten motoru hazır alırlar kasaları kendileri özgün şekilde tasarlıyorlar..
Amerikadaki benzinler çok farklı yerlerden çok farklı rafinerilerden çok farklı kalitelerde çıkıyor oradaki benzinde öyle kaliteli benzin falan değil şehir merkezlerindeki bilindik yerler dışında şehirler arası yollardaki çoğu benzinliklerdeki benzinlerin kalitesi muamma nasıl bizde uzun yolda ucuz mazot ucuz benzin diye yazılar görürsünüz bizdeki gibi aynen ordada free oil diye yazılar görürsünüz uzun yolda
2007 yılının Amerikada en çok satan cruserı gv650 olmuştur. Yabancı kaynaklı sitelerden ve dergilerden araştırdığım zaman görmüş bu sayfalarda paylaşmıştım önceleri. Modifiye denilince aklıma ilk gelen eksoz sistemi ve ona eklenilen jetkıd geliyor ki Amerikada bu motosiklet için yan sanayiler bile kurulmuş,işlevsel durumdadır.
Sevgili ledo nun verdiği adresten örnek verebilirim,
my name is Larry Cook. I believe I engineer the finest quality after market exhaust systems for the United Motors and Hyosung 650 motorcycles that can be found anywhere in the world. I use an exclusive built in back pressure device that assures superior flow and gives the bike a deep rich sound. Each exhaust system is available for use with the standard carburetor or is available with our performance carburetor Jet Kit.
You get complete step by step instructions with pic's for changing both the pilot jets and the main jets. Both main jets and pilot jets included in my performance power package.
You get a drill bit for enlarging a hole in your carb slide for quicker throttle response.(pic's and instructions included.) You will have your slide out of the carb in order to change the needle jet setting and it will take only a few minutes to enlarge a small hole that is already in your slide.
Also included are instructions for modifying your air box for better performance.
işte hyosung gv650 ye özel bu modifiye olayı karbüratör kullanılan sistemle uyumlu.
Cruser motosiklette kasaya pek modifiye olayı önemli değil o sadece ağırsiklet, klasik motosikletlere yapılan kişisel zevkleri tatmin edebilecek makyajdır. Cruser zaten keskin cizgileriyle makyaja gereksinim duymaz,duysada ben ona zaten modifiye demem.
işte kasaya yönelik bir modifiye...
güzellik görecelide olsa,bana göre gereksiz bir işlem.üsteki resimle kıyaslanınca kuyruğu yolunmuş tavuk misali duruyor.
Aşağıdaki reklamda yapılan kuzu kılığındaki kurt benzetmesini beğeniyorum.
1200 cc altındaki en güçlü cruser olduğu söyleniyor.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
ben zaten ağır abileri söyledim harley titan v.b gibi gv650 bu segmente giremez bile çıtır kaçar egozda motora yönelik bir modifikasyon pek sayılmaz
ben anlamıyorum zaten gv 650 cilerin topiğinde amerikanın en çok satan cruiserı gv 650 oluyor demin regalcilerin topiğindeydim amerikada deli gibi regal raptor satılıyormuş bir ara dorado topiğinde doraları amerikan polis teşkilatı kullanıyormuş Yani her topikde var bu hikayeler.
ben amerikaya gittim gezdimde o kadar şu motorların birini görmedim hani bir şey demiyorum doğrudur en çok satan motorudur falan bana denk gelmemişdir polemik yaratmak istemem .
ama şunu diyim ben ordaki insanları yaşam tarzını tercihlerini gördüm onların dünyası çok farklı gidenler bana hak vericekdir
yani harley davidson,titan,indian motorcycle, orange country motors,Saxon Motorcycles falan gibi yüzlerce marka varken Buell Motorcycle gibi harley davidsondan ayrılan mühendis tarafından kurulan bir firma varki harika motorlar üretiyor racing konusunda ..
Yani bu kadar yerli üretimleri varken ve daha yabancı devleri katmadım bu listeye bmw ducati gibi v.b gibi japon ve avrupa devleri.. ben yüksek hacimde ikinci sınıf hysoung gibi markalara pek şans vermiyorum bu benim kişisel yorumum..
Amerikada şansı olucak tarzlar hacimler ya scooter olur ki newyorkda ben bolcana vespa gördüm ordada bir vespa kültürü var ve en önemlisi yerli üretim scooter olmadığı için ithalde onda şans var.. düşük hacimli motorlarda da 150-250 cc arasında şans olabilir çünkü o hacimlerdede yerli üretim yok oda genelde ithal ediliyor hatta o konuda çinlilerin bile şansı olabilir..
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)