iyi akşamlar arkadaşlar.herkesin kandili mübarek olsun,hayırlara vesile olsun inşallah.görüşmek üzere..
iyi akşamlar arkadaşlar.herkesin kandili mübarek olsun,hayırlara vesile olsun inşallah.görüşmek üzere..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
murat abi ilana dahil olmuşsun sende bnm gibi geri çekersin sonra
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Evet Emrah sen yazınca bende baktım ve gördüm.Hayırlısı olsun. yanıltıcı olmasın 80 beygir değil,72 beygir.(S&T nin enjeksiyonlu motorlarının 80 beygir olduğu reklam katoloğunda yazıyor sadece!) Tork canavarı kesinlikle değil 61.6 NM torku da 7500 devirde veriyor. Fakat max tork devrinin çok yüksek olduguna kanmayın, kararlı bir tork egirisi oldugunu hissetmek pek de zor değil. Maksimum hız konusunda emsali kesinlikle yok.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Sizin sitedeki muhabbetinizi görüyorum başarılar diliyorum. insanın gv650 alası geliyor. kazasız belasız sürüşler...
slm arkadaşlar ben yeni üyeyim geçen sene 10.ayda gv65o aldım 6800 km de 2006 model bu son bir aya kadar hiçbir sorun yoktu yalnız bir aydır motorumda birtekleme belirmeye başladı gaza basdıktan sonra çok geç gaz yiyor birde rampa aşağıya inerken gazı bırakırsam egzosdan patlama sesi geliyor servisi aradım bujidendir dedi değiştirdim yine aynı benzindendir dediler değiştirdim yine aynı yaptı bujileri ngk iridyum buji taktım 5.vitesde giderken 100 105 arası tekliyor birde sizle paylaşayım dedim acaba bu konu hakkında bilgisi olan varmı bazen satayım diyorum tam uzun yola çıkacakken bu sorunu çıkarttı kafayı yemek üzereyim bu arada benzinide çiğ yakmaya başladı bu konu hakkında bilgisi olan varsa cvp bekliyorum yada tanıdığı iyi bir hyosung ustası varsa numarasını versin sivasda oturuyorum servisi en yakın malatyada var oda bilmiyor
hoşgeldiniz nuri bey sorununuz ile ilgili bilgim yok ama daha bilgiliolan arkadaşlar var. birde mersinde bir ahmet usta var sanırım bayaa bir tecrübeli ona danışabilirsiniz. telefonu bende var verebilrim.
hoşgeldiniz.Motorunuzdaki sorunlara üzüldüm...Kötü yakıtla kartbüratörünüz pislenmiş olabilir veya buji kablosunda bir sorun olabilir.Hava filtresi de tıkanmış olabilir.Zaten 100-105 km hızın devride 5. vites için pek uygun değil.Devri düşük tutmanızdanda kaynaklanabilir.
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
merhaba arkadaşlar ben askeriyede helikopter teknisyeniyim 2003 model yamaha r6 sahibiyim ama süper sport kullanmak çok yorucu ve arıza oldugunda motora müdahale edememek çok can sıkıcı bir durum helikopter tamir ettiğim için elimde çok fazla olanak olmasına ragmen kendi motoruma müdahele edememek beni çıldırtıyor...
ve sonunda kararımı verdim tarzımı değiştirmek istiyorum.çok araştırdım ve sonunda gv 650 almaya karar verdim...
suan olağan üstü hal bölgesindeyim 23 temmuzda ankaraya döneceğim motorunu değiştirip süper sport almak isteyen varsa takasa açığım...
olmazsa artık satıp alacağım.herkese güvenli sürüşler...unutmayın kaporta sizsiniz...
meslektaşız galiba hoşgeldiniz.GV650 güzel makine tahmin ettiğinzden daha iyisiyle karşılaşacaksınız... en aznıdan bana öyle olmuştu.
ama müdahale etme konusuna gelince.... fazla müdahalede can sıkabilir
R6 'ınızın satılık linki varsa satış konusunda etrafımdaki motorculardan yardımcı olabilirim.
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
http://www.sahibinden.com/sahibinden...XQQdisplayitem
burada var ilanı vandan vermiştim temmuz sonunda ankarada olacağım ilgilenen olursa bayagı bi yardımcı olurum fiyat konusunda...
Nurierdem, öncelikle hoş geldiniz
En kötü şansınız kaliteli usta bulamamanız olmuş. Patlama sesi gaz kolunu gereğinden çok kıvırıp ani bıraktığınızda gelir. Karburatorde yogunlaştırdığınız benzini ateşleme odasında biriktirdiğinizden olur.Bu durum güçlü ve karburatorlu motorlarda zaten yaşanması gereken bir olaydır.Arıza olarak nitelendirmeyin.Tamamen kullanım tarzınızla orantılı duyacaksınız bu sesi.
Buji tercihiniz iridyum NGK 8 numara ise bu doğru tercihtir, aynısı benim gv650 de mevcut.
100 km hızda 5. viteste bu race standartındaki motoru kullanırsanız çok yüksek viteste çok düşük devirde kullanmış olursunuz (yaklaşık 1800-2000 devire denk gelir.) buşekilde araba kullansanız emin olun oda sallar. Kalıbının ağırlığından dolayı hareket ve manevra kabiliyeti kısıtlı chooper tarzı motosikletleri ivmelendirmek amaçlı 3000 devirde maksimum tork üreten bir motosiklet olsaydı gv650 ancak o zaman sizin sürüş tarzınıza cevap verebilirdi.Bu şartlarda gv650 nin tepkisi normal ,( 61.6 NM torku da 7500 devirde ) Devirli sürmek durumundasınız.
Şikayetinizden yola çıkarak karburatorlerin pis benzinle oldukça kirlendiği hususunda yoğunlaşıyorum. Hava filtresine bir müdahale yapmadan evvel mümkünse bujiyi motoru çalıştırıp 20 dakika sonra soğur soğumaz söküp ucunu kontrol ediniz siyahlaşmamı var yoksa uçtaki tırnağın üstü beyazmı? Beyazsa sistemde arıza aramayın. Unutmayınki bujilerde artık çin malı ya da sahte üretiliyor, beklentinizden erken ömür tüketmişse suçlu aramanıza gerek yok. Alışveriş yaptığınız yeri ve ustayı hangi motosiklet için olursa olsun doğru seçiniz. Saygılar.
scuba_09 gv650 nin sürüş tadı sizin tarzınıza yakın. Şaşırtmasın sonra
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
arkadaşlar motorun 4000 km bakımı geldi.bakımı kendim yapmak istiyorum.ilk tecrübem olacak.motorun yağ filtresini,benzin filtresini ve yağını değiştireceğim.başka yapmam gereken bişi var mı?bir de yağı,yarı sentetik mi yoksa tam sentetik mi alayım?bujileri 8000 km olunca değiştireyim diyorum.
tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar.
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
İlker abi benzin filtresini 10.000km de falan değiştirsen olur.Basınçla hava tutarak temizlemek yeterli.4000 km bakımında:
-yağ&yağ filtresi değişimi(boşaltma tıpasının içindeki tel filtrede çıkarılıp temizlenecek)
-hava filtresi temizlenecek
-zincir gerilecek
-debriyaj&fren manetlerindeki kablolorın içine yağ sıkılacak.
-arka kampana kavrama ayarı yapılacak
-bujiler temizlenecek.
-balatalar aşınmışsa değişecek
-akü durumu gözden geçirilecek.Bakım süresi boyunca şarja bağlanacak.
-lastik çatlama vs durumu ve hava basıncı
Yağ konusuna gelince tam sentetik 4T motosiklet yağları GV250 için biraz lüks pahalı bir yağ.Genelde yüksek devir veren 600cc üstü s.s lerde kullanılır.Shadow,dragstar dahil tam sentetik kullanılması gereksizdir.Bu yağ çok kaliteli ve akışkandır lakin İzmir gibi sıcak yerlede bu ters etkileyebilir.Sıcak havada yağın vizikotesi artar zaten bi de üstüne tam sentetik koyulursa yağ çok inceleşir.Metal üstünde tam yağlamama yapabilir.İzmirde olsam 4T 15w40 yarı sentetik motosiklet yağı koyardım ben.Ama siz yenede kitapçıktan şaşmayın 4T 10w40 yarı sentetik motosiklet yağından koyun.Bu yağın ömrü yaklaşık 3000 km civarıdır.
Marka olarakta castrol ve shell kullandım.İkisinde de ters bir durumla karşılamadım hatta 3000 km sonra değişime gittiğimde yağ durumu iyiydi daha 1000 -1500 km daha iş görürdü.Ama ne de olsa yağ konusu motorun can damarı,uzun ömrü için en büyük etken.GV650de 4000de bir yağ değişirken ben 3000 civarı erkenden giderim.Neme lazım =) Of bi de 3,5 lt yağ alamasa ne iyi olurdu.GV250 nin nerdeyse 3 yağ değişim masrafı ile GV650 nin 1 yağ değişimiyle masrafı aynı
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
emrah senin dediklerinin hepsini ben yapamam ki heveslenmiştim bende kendim yapabilirim diye ama desene servis yolu göründü..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
beraber yapalım abi o zaman Kendimiz bakımı yapmak biraz zor olabilir.Örneğin yağ filtesini değiştirirken oringin yırtık olduğunu görürseniz elinize numuneyi alarak yağı koymadan bi sanayi yapıp geleceksiniz veya bi civata kırılırsa ucu yalama olmuşsa vs. ara bakımları kendimiz yapabilirz ama 1000-4000-10000 bakımlarında usta bi dinlemeli motoru...
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
tşkler arkadaşlar bana malatyadaki servis üst tepe sensöründendir dedi birde bu ahmet ustanın numarasını alayım ağbi isterim birde ona danışayım arkadaşlar birde benzini çiğ yakmasının serbebi nedir
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)