[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Ya ben bilgisizliğimden soruyorum,yanlış anlamayın.
Honda vt750 shadow spirit bundan daha ucuz ve iyi değil mi? Neden bunu tercih ediyorsunuz?
sıfırı mı? ikinci eli mi ucuz? Bence arada fiyat farkının olup olmamasından önce motorlar arasındaki karakteristik farklara bakmak gerekiyor.
GV650 motoru daha teknolojik, üstten eksatantirikli D-OCH motor kullanıyor.Bu motor 11.000 devre kadar motoru ivmelendiriyor.Aslında gerçek torkunu 7500-8000 devirlerinde veriyor.Kısacası 220 km/h sürati deviren 73hp sport bir motoru var.Frenleme konusuda daha başarılı(ön çift disk+arka tek disk).
Shadow biraz daha ağır olmasına rağmen tek disk ve kampana fren sistemini bu motorda hala bırakmadı.Shadowun yıllardır ürettiği efsane motoru hiç değişikliğe uğramadan geliyor.Shadow, cruiser karakterli (düşük devir yüksek tork) uzun ömürlü ve fazla yakan ama sorunsuz bir motora sahip.Gerçek torkunu 3500li devirlerde verir maks 8000 devirlere çıkabilir.
Fiyattan önce ne istediğimize bakmamız gerekecek ,Kullanıcı kişi spor kasalı ve sport kullanıma uygun bir motor mu?yoksa klasik görüntülü ve düşük devir yüksek tork kullanımına uygun bir motor mu istiyor??....
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Sıfırı 14.650 görünüyor hondanın sitesinde, aquila ise 17.800
inş.
____________________
bu arada burda birkaç motorcu arkadaşla yağlar hakkında konuştukta.Ben Shell in 10w40 4T tam sentetik yağını kullanıyorum dedim.Arkadaşta o tam sentetik yağ bu sıcak havalarda iyi yağlama yapmaz çok ince bir yağ.Daha kalın yağ kullanmalısın dedi yarı sentetik veya 15w40 yağları seçmelisin dedi.Ama motorun yağ doldurma kapağında bile SAE 10/40 yazıyor tutupta 15w/40 koymanın ne alemi var.Ayrıca 10/40 yarı sentetikle tam sentetik arasında fiyatından başka ne fark oluyor tamda bilemiyorum.Daha yağı değiştireli 1000 km olmamıştı.Şimdi yaz diye güzelim yağı boşaltıp daha kalın yağ mı koymamız gerekecek.
Ayrıca kullanım kılavuzunda yağ değişim aralığı 6000 km yazıyor çok değil mi ya ben 4000 civarı değiştirmekten yanayım
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
herkese slmlar.mrock kardes onun muhabbeti bizdede olmuştu.15w40 şim sesını kesersın dediler çünki yazın makıneden bıraz daha fazla ses gelir.kranka kadarda yagı ulaştırırsın dedıler.peki bu mühendısler yeşillik olsun dıye yazmış 10w40.yarı sentetıkmı tammı o konuda bi fikrim yok ama 10w40 tercıhımız olsun bence.
- - - - - - ŞERİTLERİ BİRLEŞTİR AMA KASKSIZ ASLA:cat:
arkadaslar ben benım canavara on tarafa sısfarı eklemek ıstıyorum bır arkdasın gv650 vardı aparatıda vardı sıslerı takmak ıcın nerde yaptırdı kaca mal oldu bılgı verebılırse sevınırım.
aidikurt, nacre nike ' de sis farı vardı galiba.
___________________________
Sormayın bugün neler geldi başıma benim konjekrtör sizlere ömür gene arıza yaptı.Sıfır aküyü taktıktan 2 ay sonra gene aküm boşaldı.2 gece far açık yol yaptım akü gene bitti.Bugün marşa bastığımda gene nazlı aldı marşı.Şehir merkezinde tekrar çalıştırayım dediğimde motor gene marşa basmadı.Nedir bu konjektörden çektiğim yaaa.Gene 2 ay önceki gibi vurdurarak sanayiye gittim ve Ayvalıkta hyo servisi(tabi eskiden kaldı hyo servisi falan ismi var sadece) varmış.Gittim gördüm tanıştım adamla.Sağ olsun çok yardımcı oldu.Elektirik ustasıyla beraber baktılar.Konjektör şarj yapmıyordu.Neyse akü biraz şarja bağlanıp yeni konjektör taktıldı.Takılan konjektör BMW F-650 nin konjektörü.Fiyatının yüksek olduğunu söyledi usata.Bende tamam olsun yeterki napalım yeter çektiğim dedim.Elektirik ustasıyla beraber yeni konjektörün voltajını ölçtük. Şarj yapıyordu.Ama rolantide uzun farlar yanarken şarj sınır seviyeye geliyordu.Akü tam dolu olmadığı için normaldir diye yorumladılar ve tekrar sorun olursa gel dediler.Şimdi oldumu bilemiyorumda.2gece far açık dolaştım belli etti.Neyse ayvalıkta olduğum sürede deneyeceğim iyice bu konjektörü.BMW nin konjektörü uyum sağladı gibi görünüyor,üstelik alman malı.Ustanın değdiğine göre bu iş çözüldüBMW gibi teknojik bir aletin şarj durumu çok önemli(enjeksiyon pompası gibi hasas cihazlar olduğnda) 13 volt geçmez falan dediler.Dedikleri gibi yüksek limitte şarj yapmıyor.Biraz yol yaparak tam dolu olmayan aküyü doldurup farlar açık dolaşacağım bakalım bu konjektör işini çözmüş olacakmıyım,yoksa boşa kürek mi çekiyoruz anlayacağım.
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
umarım bu sefer sorunu haletmişsindir. emrah senin adına üzüldüm.
inş. abi çok saol olmuştur diye umuyorum.
____
burdaki ustayla konuştum Global başladığından beri servislik yapıyormuş.Makineyi övdü baya ama dediği sorunları bana söyleyince ağzım açık kaldı.Dediklerinin hepsi bende oldu dedim depo delinmesigidon gevşemesi ve konjektör olayı,aynı zamanda marş bazen "cırt" şeklinde takılabilir dedi.Usta dedim hepsini yaşadım ben.En son konjektörü halletmiştim gene başıma iş açtı dedim.O da bu sefer hal oldu takma sen dedi.Sınıfıında eşi benzeri olmayan bir alete biniyorsun bunlar büyük şeyler değil dedi.Du bakalım bi olsun ona göre dedim bende artık F-650 konjektörü olan bir motora biniyorum
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
emrah geçmiş olsun.. umarım son olur.. ayvalık tabi ugurlu memleket havası bile yeter adada bi balık yedirseydin bişeyi kalmazdı
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
F650 ile uyumlu olduğu netleşirse forumun en önemli kazanımı ve deneyimi bu bilgi olacaktır. 2007 ve sonrası modellerde düzeltildiğinden gördüğüm kadar müzmin hiçbir sorun yaşanmıyor.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Uyum ve randıman hususunda son durum nedir?
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
şimdilik sorun yok 1 sn. de alıyor marş.Ama birşey söylemek için henüz erken olabilir.boşalan akümde tekrardan toparlamaya başladı kendini.biraz daha süre verip emin olmak istiyorum.Asıl far açıkken performansına bakmak lazım.Benim motora sonradan gidonun hemen altına far anahtarı koyulmuş Allahtan ki, farı kapatıp aküyü daha hızlı toparlanasına yardımcı oluyorum.Akü belli seviyeye geldikten sonrada farlar açık dolaşmaya başlayacağım bakalım ne olacak.Bir kaç gün sonra sonucu belli olacaktır.hayırlısı.
________________
Bu arada GV650 polis motorundaki koruma demirine bayıldım gözümde birşeyler canladırdı.
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)