Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Nisan 2009, 00:20
#641
haluka28 adlı üyeden alıntı
yaw topu topu 3 gün girmemişim ama traffik olmuş. emrah aradı bugün akşam üzeri. sıkıntısını anlattı elimden geleni yapacağımı söyledim.
360 km imiş kory kasmadan 5 saat yapar.
abi yardımın için çok saol.şu çıkmayı bir deneyimde olursa hiç rahatsızlık vermeyeceğim size
emekkoray adlı üyeden alıntı
walla Koray abi çeyrek motorcu olayına takılma hiç o senin mütevaziliğin ama ben bi kaç kafadar dostumla istanbul buluşmalarına katılmak isterim.biraz daha ısınsın hava.Cuma günüden gelip pazar geri döneceğim.Ayvalık buluşması olsun kesin ama,hayali bilem güzel.Ben mutlaka yazın bol bol kaçacağım Ayvalığa sizde zaten cunda da o rumlardan kalma taş duvarlı o güzel barda çalarsınız dinlemeye gelirim.
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Reklamlar
-
04 Nisan 2009, 01:42
#642
-
04 Nisan 2009, 21:42
#643
arkadaslar bızım on fardakı ampul kaclık acaba
-
04 Nisan 2009, 23:05
#644
-
05 Nisan 2009, 10:12
#645
Motosiklet mevsimi başladı, sorunu halledip keyfini çıkarmanı dilerim. Yörük ve emekkoray kardeşlerim hoşgeldiniz.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
05 Nisan 2009, 23:23
#646
-
06 Nisan 2009, 00:10
#647
-
06 Nisan 2009, 00:30
#648
abi sisi bar yapıldı benim motora özel bugün yarın takacağım deliklerin ölçüsünü falan aldık.Bi daha sök takla uğramamak için çıkardım.Sisi barı taktıktan sonra kuyrutaki nikelajlı demirleri takacağım.Hatta hazır bu işe girişmişken hard case çantada takmak istiyorum sizin gibi.
Abi çantalarınızın akibetini sorcaktım.Tam zamanında yüklediniz fotoları.El emeği göz nuru çok güzel olmuş kocaman olmuş tam uzun yol kampcı işi.Sinyalleride ufak bir yer değiştirme yapmışsınız.Elinize sağlık çok değiştirmiş motoru.Aparatları falan nasıl uydurdunuz nasıl bağladınız inecelemyi çok isterdim.Birde yüksek süratte etkileme ve bozuk yolda takırdama durumu varmı??
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
06 Nisan 2009, 00:35
#649
haluk hocam bu nasıl bir emek.. çok güzel ve rahat görünüyor.. eline sağlık.. emrahcım haluk hocamlar yaza ayvalıka gelecekler orada inceleriz.. yazı sabırsızlıkla bekliyorum.. gelirken serden hocamıda getirirmisiniz..
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
-
06 Nisan 2009, 01:01
#650
-
06 Nisan 2009, 15:53
#651
nacre nike,paylaşım için yeşekkürler. Ustanın gv650 ile ilgili yorumlarını merak ettim. Haluk hocam bambaşka bir tarz yaratmışsın. çok başarılı eline emeğine sağlık. Yörük kardeşim, multijet dl650 yi satıp yerine sipariş verdiğim grande punto sportline fun arabamın 100 km de 4.5 litre dizel yakıtıyla günlük kullanınma aday. Uzun geziler gv650 nin işi.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
06 Nisan 2009, 18:17
#652
arkadaşlar teşekkür ederim emrah sonra aradaki bağlantı demirlerini de buraya ekleyeceğim ama ben bunu yapmak için 3 ay falan zaman harcadım. yani dağınık olduğu için bu kadar sürdü yoksa 1 haftalık iş aslında.
-
06 Nisan 2009, 18:42
#653
viceroy hocam sagolun.ismail usta bana göre gerçekten işi bilior oda makıne muhendisinden kaynaklı.bızım makınelerın beynı ile ilgili tum pc kodlarına varıncaya kadar biliyor aynı zamanda torklarıda degiştirebiliyor.hatta bır muhabbetımızde bazı oynamalarla bu makınenın 290-300km hıza cıkabılecegını söyledı.mesela piston,yatak yada gömlekte şişme oldugunda özel kalıplarla şişmeleri alıp parca degışımıne gerek kalmadan motoru ayaga kaldırabılıyor.gittigimde bıtanesıyle ılgılenıyordu zaten gtr 650.makınenın gercek masrafı parça degısımlerıyle bırlıkte 1,500ytl yı bulurken aynı parçalarla 400-500ytl ye halledebılecegını soledı.motorun sahıbıyle konuşurlerken duyduklarım bunlar.fotolarını ekleyecegım daha.aynı motor kullanıldıgı için butun parçalarını gördum cıvatasına kadar.muhendısler gercekten gusel çalışmılar.krank olayınında nedenı püskürtme kranka kadar yagı ulaştıramadı için ve kranktanda az yag geçtigi için ısınma ve surtunme 2katına cıktıgını ve bu nedenden dolayı kırdıgını soyluor.onun caresınıde bulmuş zaten.servıse gırdıgınızde muhakkak debrıyaj balatalarınızada baktırın cunkı kendı gözumle gördum:
-3. yada 4. balata cemberınde yag yoktu kı 130 km yapıp antalyaya gelmısım butun vıteslerı kullanmısım bunlara ragmen halkaların yarısında yag vardı yarısında yoktu.buda cok önemlı bır konu.bırde yaz kış 10-40 yag kullanılmasını ıstıyor.kımı ustalar yazın sıcaklık artacagı ıçın 1 yada 2 ustu kalın yagları tavsıye eder.bunlardan kaçınılmasını tavsıye edıyor.gıne muhabbetlerımıze sıze aktarıcam.iyi sürüşler beyler.
- - - - - - ŞERİTLERİ BİRLEŞTİR AMA KASKSIZ ASLA:cat:
-
06 Nisan 2009, 18:49
#654
-
06 Nisan 2009, 19:47
#655
nacre nike dostum sis farlarını nerde taktırdın nerden temın edebılırız
-
06 Nisan 2009, 21:47
#656
nacre nike balata çemberine hiç bakmak aklımıza gelmemişti. Toplamda 2 gv650 de balata sorunu okudum şimdiye kadar. Olası sorun yaşamadan önce bakım ve kontrolleri yaptırmak önleyici olacaktır,teşekkürler.
mrock,parayı ödedim punto nisan sonuna elime geçiyor. İndirimin 1. günü tüm markalarda %70 oranında satış olduysa geriye kalanı 2. gün tamamlandı,ben gittiğimde 3. gün olduğu halde sıraya kaldım. İyiki ödemeyi yaptım şimdi %2.5 zam yediler. Eski stokların alış kuru ile şimdiki kur aynı değil sonuçta. Bu arada millette yastık altı ne para varmış hayret. Asıl kıriz otomotiv sektöründe bundan sonra başlayacak gibi
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
06 Nisan 2009, 21:54
#657
Aslında bu çantanın alternatifi olarak GIVI ve Kappa da şunlar var.
Fiyatları da 120 ile 160 € arası değişiyor.
Fakat burada esas sorun bu çantaların GV650 ye uygun demirini yaptırtabilmek.
Bende de çanta yok. Çünkü bu motora (benim zevkime göre) deri çanta yakıştıramıyorum. Bu tip hardcase tipler için ise uygun aparatı bulamadım.
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
-
06 Nisan 2009, 21:57
#658
haklısınız sport modele deri çanta pek gitmez herhalde
bu tip çanta işte
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
06 Nisan 2009, 22:03
#659
tam benim aklımada bu resim gelmişti,naci63 hocamız paylaşmıştı yanlış hatırlamıyorsam. Çanta işi spor görünümü tam anlamıyla yok ediyor. Ama uzun yolculukta ihtiyaç elbette.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
06 Nisan 2009, 22:13
#660
nacre nike, güzel fotoğraflar.
acaba egzostun sesini içeren bir video paylaşmanız mümkünmü?
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler