Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Bugün ustaya götürdüm motoru.Bakalım sonuç ne olacak.Bu arada marşa basınca dijital göstergede hız sayacı yukarı doğru saymaya başlıyor.Marşa basılı tutmaya devam edersem hız göstergesi 200KM/H geçiyor.Çok ilginç ya beyin değildir diye umuyorum.
aklıma 1)konjektör 2)marş motoru 3)alternatör 4)ufak bir jag veya kablonun çapaklanması ve ya kopması geliyor.
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Reklamlar
-
çok karışık bir durum,arızanın kaynağını lost 5. sezon gibi heyecanla bekliyorum. Elindeki yedek konjektörü usta bir denesin yarın sonucu paylaşalım. Motorcu arkadaşlardan belki durum için yorum yapabilen çıkar.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
geçmiş olsun emrah. umarım kısa zamanda sorun halledilir.
-
emrahım gecmiş olsun.eger işin içinden cıkamazsan dırek bana dön.öyle bir ustayla tanıştımki.globaldekılere bile zamanında cok akıl vermış yardımcı olmuş.heber bekliyorum senden...
- - - - - - ŞERİTLERİ BİRLEŞTİR AMA KASKSIZ ASLA:cat:
-
nacre nike adlı üyeden alıntı
emrahım gecmiş olsun.eger işin içinden cıkamazsan dırek bana dön.öyle bir ustayla tanıştımki.globaldekılere bile zamanında cok akıl vermış yardımcı olmuş.heber bekliyorum senden...
abi çok sağol yardımcı olacağın için. Şuan da bi sonuca varamadık hala.Usta konjektör olabilir dedi.Bende Kuralkan A.Ş ye konjektör siparişi vermek için mail attım.Ya konjektör değilse demekten kendimide alamıyorum.
Saol Haluk abi. İş güçten direkte ilgilenemiyorum motorla bu hafta sırf ilgilnmek için izin alacağım bende.
Bu arada www.hyosungfanclub.com adresine de bu sorunumu paylaştım.Galiba sorun basit bir akü problemi gibi.....Hychopper nickli yazılar bana aittir.
hychopper adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bir süredir bu forma yazamıyordum.Bilenler bilir 2005 GV250 im vardı.Gv250 motorumu 22.000 km de sattım ve yaklaşık 2 ay önce GV650 aldım. Gelgelim ki sorunlarda cc yle beraber arttı. Tahmnimize göre konjektör arızamız var.Motor aküye yeteri kadar şarj gönderemiyor.Sizce tespitimiz doğrumudur? Başka nerden olabilir.Kaçak kontrolü yapıldı herhangi bir şeye rastlanılmadı.
sessizsakin adlı üyeden alıntı
aküyü yeteri kadar şarj etmediğini, akünün bitmesi ile mi anlıyorsunuz?
motordan aküyü söküp, motoru vurdurarak çalıştırın. daha sonra motor stabil şekilde ısındıktan sonra rölantideyken aküye bağlanan uçları voltmetre ile ölçün. doğru değer 12volt akü için 11 - 20 volt arası bir değer olmalıdır.
konjektör denen cihazın asıl ismi regülatör dür.
gaz verdiğinizde bu değerin değişmemesi gerekir. değişse bile ucuk farklar olmamalıdır. 5 - 10 voltluk bir artış arızanın regülatörden kaynaklandığını gösterir.
bu durumda regülatör sisteminin değişmesi gerekir.
hychopper adlı üyeden alıntı
Sayın sessizsakin modaretörüm cevabınız için t.ederim. Aküyü 4 hafta önce şarj edip tekrar taktım,hiçbir sorun yoktu.Ama gene marş basmayınca yeni akü alma fikri bende doğmuştu.Fakat yeni akü almadan önce şarj seviyesini ölçtüreyim dedim.Boşuna akü almamak adına. Usta baktığında şarjın az yeni taksanda bi süre sonra bitirir dedi.Peki usta şarjın az olduğunu nasıl mı anladı:
Akü takılı şekilde vurdurarak çalıştırıp ölçtüğümüzde dijital ölçüm cihazında rolantide 12.3 civarı bi değer yazıyor.Gazı açtığımızda 0.3-0.4 gibi bir artış olup maksimum 12.9 u gösteriyor.Ustanın dediğine göre en az 13.0 olmalıymış.Ne kadar doğrudur bilemeyeceğim.Tahminen bu konjektör yani regülatörün amacı motorun üretiği ceyranı belli bir seviyede tutup dengelemek değil mi? O zaman dediğinizde düşünerek gaza yüklendiğimizde 0.4 gibi bir artış gayet normal.
GV650 nün aküsü 12V. 12 amperdir.Aküyü söküp voltmetreye bağlandığında 11-20 volt arasındaysa ki öyle tahmin ediyorum.O zaman sorun sadece ölü olan aküdedir.Dediklerinizle kafamda bişeyler oluştu.Galiba aküm ölmüş ve ben bunu kabullenememişim.Ne bileyim aklıma başka bişeyde gelmiyor şuan.Malum küçük şwhirde yaşadığım için ustaların kabiliyetide sınırlı oluyor.Az daha Kuralkan A.Ş den konjektör siparişi verecektim. İlk işim gidip kaliteli bir 12 amper akü alıp bağlamak olacak.Ayrıca bir sorum daha var.Burda Boshun sulu aküsünü bulabildim sadece.Diğerleri Çin malı.Motorun üstünde kuru tip var.Sulu bağlasam birşey farkeder mi??
yardımınız için teşekkürler..
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
Emrah,elinde yedek konjektörün var olduğundan bahsetmiştin, yedeğin arızalımı olduğunu farkettin? Ayrıca kuralkanın sipariş konusunda tavrı,yardımı,ilgisi hangi boyuttaydı merak ettim açıkçası. Bilgilendirirsen sevinirim.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
vıceroy adlı üyeden alıntı
Emrah,elinde yedek konjektörün var olduğundan bahsetmiştin, yedeğin arızalımı olduğunu farkettin? Ayrıca kuralkanın sipariş konusunda tavrı,yardımı,ilgisi hangi boyuttaydı merak ettim açıkçası. Bilgilendirirsen sevinirim.
abi konjektör GV650 ye ait değilmiş.Eski sahibinin demesiyle size aktarmıştım. Çok ilginçtir bir yerde mondial 150 modelinin konjektörü GV650 ye uygun olduğunu okudum.Bilmiyorum riskli bir iş gibi zira uymazsa beyini yakma ihtimalide var.Kuralkan A.Ş ye attığım mailin cevabı daha gelmedi.Herhalde pazar gününe denk gelidiği içindir.Cevap verdiklerinde burada paylaşırım tabiki.
Yarın ilk işim bosh marka aküyle motora tekrardan hayat vermek olacak.Umarım sadece akü problemidir.
Bilgilendirmek adına söyleyim: eğer akünüz miadını doldurmuşsa ve siz onu hayatta tutup sürekli şarj edip motora takıyorsanız.Konjektörünüz büyük tehlikede.Zayıf olan akü düşük voltajla konjektöre geldiği için, konjektör bu düşük voltajı uygun seviyeye yükselmeye çalışacağı için sürekli yük binecek ve ısınıp arızalanmasına sebep olacak.Benim aküm zayıf olduğu için marşa bastığımda 2-3 dakka içinde konjektör eli hafif yakacak dercede ısındı.Eğer bu şekilde devam etseydim konjektörüm yanabilirmiş, bilmiyorum belkide yanmıştır.Herşey yeni akü taktıktan sonra belli olacak...
saygılar...
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
mondial 150 zat var elimde gündelik motorum,demekki onun için zatı sevmişim Çin malı kuru aküleri her 2 yılda bir değiştirmek doğrusu. Buda her yıla 50 ytl masraf demektir. Ciddi sorun yaşamaktansa buna değecektir. Paylaşım için teşekkürler.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
umarım sorunun kısa zamanda çözülür.
nacre nike adlı üyeden alıntı
emrahım gecmiş olsun.eger işin içinden cıkamazsan dırek bana dön.öyle bir ustayla tanıştımki.globaldekılere bile zamanında cok akıl vermış yardımcı olmuş.heber bekliyorum senden...
şu müthiş ustayı merak ettik doğrusu kim olduğunu söylersen seviniriz.
[B]YOLUNUZ VE FARINIZ HER ZAMAN AÇIK OLSUN[/B] :cat:
-
arkadaslar bende akuyu yenılemek ıstıyorum ne onerırsınız bosch marka akumu alsam?
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
herkese merhabalar.sonunda internet problemini hallettim artık sizi rahat rahat taciz ederim
serden,haluk,levent ve daha tanımadığım bir çok abilerime ve emrahıma sonsuz selamlar.umarım hepiniz iyisinizdir.
haluk abi sizin grubu çektiğim fotoğrafı gönderiyorum.
neyse ben biraz kendi motorumun sayfasına bakayım sonra görüşürüz
sorması ayıp bu fotoyu nerde cektın
-
Arkadaşlar Alman malı Bosh marka sulu akü aldım.Şarj edip taktık marş bastı.Hemen voltmetreye bağladık.Akü yeni alduğu için gösterge yüksek gösterdi.Gazı açtığımızdada ufak oranda yükselme devam etti.Ama farları açıp uzunuda yakınca gösterge 12.8-12.7-12.6-12.5 şeklinde 5 saniyelik aralıklarla düşmeye başladı.Ustanın dediğine göre hiçte normal değilmiş.Yani bu aküyü kullanmaya başladıktan yaklaşık 1 ay sonra tekrar bitirirmiş.Eğer kütahyada başka bir GV650 olsaydı onun konjektörünü takıp deneyecektik fakat burda türünün tek örneği :( şimdi konjektör siparişi vereceğim.Yeni konjektördede sorun devam ederse vay halime :(
Bu arada Kuralkan A.Ş ye attığım mailin cevabı geldi.
Mesaj:
merhabalar. Yaklaşık bir ay önce 2006 model GV650 satın aldım.Motosikletin Konjektörü arızalıymış.Stoklarınızda GV650 Konjektörü mevcutmudur?Nakit havale veya eft ile sipariş verebilirmiyim?AYrıca fiyatı nedir? iyi çalışmalar...
Kuralkan A.Ş. :
Sayın Emrah Uğurlu,
Öncelikle ilginizden dolayı teşekkür ederiz. Tarafımıza iletmiş olduğunuz konu ile ilgili; maalesef fabrika olarak tüketiciye direkt satışımız olmadığından dolayı yedek parça fiyatı konusunda bilgi veremiyoruz. Ancak www.kuralkan.net sitemize giriş yaparak, hem yedek parçalarımızın fiyatlarını görebilirsiniz, hem de istediğiniz yedek parçayı kredi kartınız ile ödeme yaparak sipariş verebilirsiniz. Bilgilerinize sunarız.
Saygılarımızla,
S&T Kanuni Müşteri Hizmetleri
KURALKAN Mot. Arç. Ürt. S. Ve Dış Tic.A.Ş.
Eski İzmit Yolu Üzeri Tepeören Mevkii
34940 Tuzla / İstanbul
Tel: 800 261 33 43
Tel: 216 581 21 81
Faks: 0216 304 05 55
Web: www.stkanuni.com.tr
anladığım kadarıyla ST&Kanuni servisini araya sokmadan direk yedek parça talebinde bulunamıyoruz
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
aidikurt adlı üyeden alıntı
arkadaslar bende akuyu yenılemek ıstıyorum ne onerırsınız bosch marka akumu alsam?
sorması ayıp bu fotoyu nerde cektın
yok alpercim ayıp değil sorabilirsin. zaten nedemişler sormak değil öğrenmemek ayıp.
sümelada çekildi yörük "ilker" arkadaşımız tarafından. orda hafiften bi muhabbet etmiştik hatta. ama bizim fotodan haberimiz yoktu.
-
Mrock ve diğer arkadaşlar merhaba;
Mrock ben kuralkandan malzeme alıyorum.Bayinin araya girmesi ile ilgili çekingen nedir bilmiyorum ama alışveriş şöyle oluyor.
-Önce www.kuralkan.net sitesinde kendine bir kullanıcı hesabı oluşturuyorsun.Burada iletişim ve kişisel bilgilerin oluyor.
-satın almak istediğin ürünleri teslim almak istediğin bayiyi listeden seçiyorsun ve aldığın ürünlerin bedeli bayinin hesabina geçiyor ve bu durumdan bayiide memnun oluyor çünkü hiç çaba sarfetmeden yedek parça satmış oluyor.
-Ürünler kuralkan tarafından ücreti ödendikten sonra kargoya veriliyor ve sen gidip teslim alıyorsun.
ben bu şekilde hava ve yağ pompası filtresi satın aldım ve değişimini kendim yaptım.
!! DİKKAT !! EJDERHA ÇIKABİLİR
-
R_E_B_E_L adlı üyeden alıntı
Mrock ve diğer arkadaşlar merhaba;
Mrock ben kuralkandan malzeme alıyorum.Bayinin araya girmesi ile ilgili çekingen nedir bilmiyorum ama alışveriş şöyle oluyor.
-Önce
www.kuralkan.net sitesinde kendine bir kullanıcı hesabı oluşturuyorsun.Burada iletişim ve kişisel bilgilerin oluyor.
-satın almak istediğin ürünleri teslim almak istediğin bayiyi listeden seçiyorsun ve aldığın ürünlerin bedeli bayinin hesabina geçiyor ve bu durumdan bayiide memnun oluyor çünkü hiç çaba sarfetmeden yedek parça satmış oluyor.
-Ürünler kuralkan tarafından ücreti ödendikten sonra kargoya veriliyor ve sen gidip teslim alıyorsun.
ben bu şekilde hava ve yağ pompası filtresi satın aldım ve değişimini kendim yaptım.
merhabalar.Ben araya bayinin girmesi gerektiğini bilmiyordum.Bayinin aracı olmasında sakınca yok tabiki... kuralkan.net 'e üye olup listede bulunan Kütahya 'Enver Motor' bayisi aracılığıyla siparişi verceğim bende...
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
Ürünü alacağın bayinin fiziksel olarak yerinde olduğunu kontrol etmeni tavsiye ederim.Hatta mümkünse telefonlada olsa bir konuşman ve kontrol etmende faydalı oacaktır.
!! DİKKAT !! EJDERHA ÇIKABİLİR
-
baska aku onerısı olan yokmu acaba
-
aidikurt adlı üyeden alıntı
baska aku onerısı olan yokmu acaba
çin harici diğer akülerin hepsi iş görür.Ben burda boshu buldum sadece.
R_E_B_E_L adlı üyeden alıntı
Ürünü alacağın bayinin fiziksel olarak yerinde olduğunu kontrol etmeni tavsiye ederim.Hatta mümkünse telefonlada olsa bir konuşman ve kontrol etmende faydalı oacaktır.
evet dediğiniz gibi bayiyle konuştum.sipariş sürecini başlattık.yardımınız için t.ederim.
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
Akü 12 volt,12 amper olsun da çin malı hariç ister kuru (bakımsız) isterseniz sulu olsun farketmez.
kuralkanın hiçbir modelini almadığım gibi hiçbir servisine uğramadım şimdiye kadar. Fakat mail olayına gösterdikleri ciddiyet ve yönlendirmeleri Hyosung kullanıcılarının maduriyet ihtimalini ortadan kaldıracağından sevindirici. Bu disiplinle, layık oldukları seviyeye en kısa sürede ulaşırlar.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
01 Nisan 2009, 00:09
#619
Mesaj:(mrock)
Merhabalar.Dün GV650 modelinin konjektör temini ile ilgili mail atmıştım.Sizinde belirtmiş olduğunuz gibi kuralkan.net 'e üye olup sipariş sepetime GV650 konjektörünü ekledim.Anladığım kadarıyla yetkili servis seçilmesi gerekiyormuş.Ben Kütahyada ikamet ediyorum ve Kütahya Enver Moto bayiniz vasıtasıyla sipariş vermek istiyorum.Teknik olarak burada cevabını bulamadığımız bir soru var.2006 model GV650 nin konjektörü ile sizdeki yeni model GV650 konjektörü birbirine uyumlumudur?iyi çalışmalar...
Kuralkan A.Ş. :
Sayın Emrah Uğurlu,
Öncelikle ilginize teşekkür ederiz. Talep etmiş olduğunuz parça siparişi verirken seçeceğiniz yetkili yedek parça bayimize gönderilebilmektedir. Parçaların birbiri ile uyumlu olması konusunda ise maalesef biz bilememekteyiz. Bu konuda yetkili S&T Kanuni servislerine başvurmanızı rica ederiz. Uyumlu olup olmadığı yapılan kontroller sonucunda anlaşılabilir. Bilgilerinize sunarız.
Saygılarımızla,
__________________________________________________ _______
yeni GV650 ile bendeki GV650nin konjektörleri uyumludur diye tahmin edip yarın siparişimi vereceğim.
Kuralkan sayesinde muhatap bulabildiğimiz ve hızlı çalışan bir ekibin var olması çok güzel....
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
01 Nisan 2009, 01:09
#620
mrock; biliyorsun dün seninkine benzer bir sorunu yaşadığıma dair konu açmıştım.
bugün konjektörü değiştirdik ve sorun çok şükür ortadan kalktı.
büyük ihtimalle seninkide çözümlenecektir yeni konjektörle birlikte.
haberlerini bekliyorum..
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler