müşteri hizmetlerini bende yoğun aramak zorunda kaldım,umarım anormal bir fatura gelmez
müşteri hizmetlerini bende yoğun aramak zorunda kaldım,umarım anormal bir fatura gelmez
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
mrock kardesim motor sogukken sibob sesi gelir anlarım.hararet yarıyı bir kaç diş geçiyor.sonrasında şıkırtı halinde sibob sesi geliyor.hangi ustaya götürdüysem sibob ayarı yapma diolar ya ben çok titizim yada radar gibi kulak var anlamadım.usta bile zor duyuyor sibob sesini.ustalar bıktı zaten beni görmekten bukadar titiz olma diolar.bende napim huyum bu.
- - - - - - ŞERİTLERİ BİRLEŞTİR AMA KASKSIZ ASLA:cat:
evet bende sizin gibi titizim.Bende farklı birşey ama bi ses var, biraz azalttım ama genede debriyajı boşta saldığımda derinden tıkırdamalar var....Sizin orda servis var mı bilmiyorum amai isterseniz havalar düzeldi mi kütahyaya gelirsiniz ordan beraber Eskişehir ST&kanuni ve hyo servislerine gideriz hemde misafirim olursunuz.Isparta yakın sayılır buraya...
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
bak bu iyi fikir kardesim.ama baya bi bekliyecegız hala kar yagıyor burda.
- - - - - - ŞERİTLERİ BİRLEŞTİR AMA KASKSIZ ASLA:cat:
birden düzelir hava diye düşünüyorum şu ayıda bir geçersek...Acaba Eksantirik zincirimi yoksa kayışımı var bu motorda ?? bazı dönemlerde gerilmesi lazımmış bu sebepten olabilir mi??
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
sibop sesi oldugundan eminim.peki mrock 1de kalkarken vuruntuyla birlikte eksoz borularının üstündeki nikelajlı kaplamalardan zırıltı geliyormu.
- - - - - - ŞERİTLERİ BİRLEŞTİR AMA KASKSIZ ASLA:cat:
evet 1 de vuruntulu kalkıyor arada ve eksoz civataları biraz gevşemişse zırıltı yapıyor.Eksoz civataları uzun gezilerden sonra sıkılması gerekiyor.Bir kaç uzun mesafeli GV650 vidyoları izlemiştim.Vidyo yurtdışı görüntülerden oluşuyordu ve adamlar benzin alırken eksozlarını sıkıyorlardı....
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
civatalarda pek bi sorunum yok mrock kardeş,dün biraz tur attım.sonrada bi üstama götürdüm.v motorun arka kafasından sibob ses geldıgını belirledik.ön kafada ses yok.o da aynı şeyi söyledı sibob ayarı yaptırma dedi.seste normalmiş.benim titiz olmam dan kaynaklanıo.amasör ayarı yaptım.senin makinede ön amasör ayarı ortadamı.ve yumuşakmı.bana sert geldi zamanla.birde normal şehir içinde hararet göstergesi kaç dişe çıkıyor.
- - - - - - ŞERİTLERİ BİRLEŞTİR AMA KASKSIZ ASLA:cat:
Kıriz dönemini fırsat dönemine çevirmek adına dl650 yi sattım 1.3 diesel punto fun araba siparişi verdim arkadaşlar. 5.500 ytl avantajı değerlendirmek istedim. Öğretmen indirimi de vardı
Maksimum güç: 75 hp (55 kW) / 4000 dd
Maksimum tork: 190 Nm (19.4 kgm) / 1750 dd tork değeri şaşırttı beni
Ortalama yakıt tüketimi: 4.5 (lt/100 km) Bu araca sahip olan varmı aramızda bilgi almak isterdim.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
gv650 yi satmamanıza sevindim walla görünüşü falan çok güzel punto nun hayırlı olsun...
inanın daha amortisör ayarını falan incelemedim.fakat kullanma klavuzunda okmuştum...Şehiriçinde hareret yarıdan 1 çit yukarda oluyor.süratlendiğimde yarıdan 1 çit aşağıya düşüyor.bakalım yaz aylarında nasıl olacak...
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Yazın temmuzda olympos dönüşümüzde Gazipaşa-Anamur arasında çok ciddi bir mucur döküm çalışmasına denk geldim yaklaşık 10 km 1.viteste gitmek zorunda kalmıştım. Hararetle ilgili kesinlikle sorun yaşamadım. Kaldıkı hava soğutmalı olanda bile bu sorun değil. Kaliteli bir ustanız varsa ve bu motosikletin bakımlarını zamanında yaptırıyor ve üzmeden kullanıyorsanız kolay kolay sorun yaşamazsınız. Meraktan kurcalatıp fabrika ayarlarını ehliyetsiz ustalara bozdurup motosikletinizi denek yapmayınız.Gv650 yi çok sevdiğimden onu satmak aklımdan bile geçmedi punto alışverişinde.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
evet arkadaşlar havalar ısınmaya başladı.Ama sezonla beraber arıza döneminide açtım.GV650 de bir süredir akü sorunu yaşıyordum.Akü şarj edip bir süre kullandım yaklaşık 3 hafta falan.Fakat akü tekrardan zayıflamaya başladı.Bugün yeni akü almaya gittim fakat akü takmadan önce aklımza konjektör veya alternatörde bir sorun olabilirmi gibisinden bir soru takıldı. Motoru vurdurarak çalıştırdık ve akü ampermetreye bağladık.Şarj seviyesi çok düşük, gazı açınca 0.2 -0.3 gibi bir şarj artışı oluyor.Gösterge en az 13 seviye göstermesi gerekirken bu seviye 12.4 civarında gazı açıncada 12.6 ya falan çıkıyor.Stop edip marşa bastığımda 3.2-4.5 civarına düşüyor ve marş basmıyor.Üstelik sağlam aküylede takviye yaptık. sonuç hüsran.Marş cırt diyor ve kalıyor.Sonra araba aküsüyle takviye ettik o bile marşı çevirmedi.Vurdurarak çalışıyor sadece o da şarj seviyesi çok düşük.Motorda sanki güçlü elektirik çeken bir cihaz var gibi.Şarj etmemeside cabası.Şu meşhur konjektör vakası benide bulmuş olabilir mi acaba???.
Usta motoru bırakıp bütün tesisatı kontrol etmem gerekeceğini söyledi.Allahım ya araba aküsü bile marşa bastıttırmadı.2,3 tur cır cır çevirip duruyor alet.Vurdurarak çalıştırdım ve bir süre yol yaptım.Ön farı açmıştım ve giderek sönükleşti ön far akü resmen bitirme seviyesine geldi.Bence aküde sorun yok! Elektirik tesisatı denincede ilk aklıma konjektör geliyor.Moralim bozuk zira bu sebeptense baya yatacak motor.
Herkese saygılar...
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Bir süredir arşivlediğim GV650 fotolarını, sonunda sizler ile de paylaşacak vakti buldum.
Bu resimlerde genel olarak biraz oynanmış makinaları göreceksiniz.
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
Ledo paylaşım için teşekkürler gerçekten harika
mrock,kardeşim sorunu saptadıktan sonra çözümü birlikte halledelim.Elimizin uzanacağı yer Almanya,Amerika her neresi olursa çözelim. S&t de yoksa.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Dostum şu konjektör dediğin parçanın resmini ve üstünde yazanları bu sayfada paylaşabilirsen o parçayı ben bir araştırmak isterim. Yedeğinin elinde olması büyük avantaj. Sonucu ve kazanımları en az senin kadar merakla beklemekteyim.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
bende aynı şeyi soracaktım..?
Kaçak kontrolü yapmanızı öneririm.
Ancak sanırım siz makinenin şarj etmediğini de söylemişsiniz. Bu durumda zaten konjektörde problem olduğu anlaşılıyor?
Ayrıca ayak marşı kavramının çok eski bir teknolojide olsa; ne kadar önemli olduğunu görmüş oluyoruz böylece!
Gerçi enjeksyonlu makineye ayak marşı koymak zor duruyor ama..?
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)