Arkadaşım;
Bütün motorlar plastik aksam çamurluk ön arka depo ve bazı yerler hariç..Dünya devi motor firması hondada böyle..
Arkadaşım;
Bütün motorlar plastik aksam çamurluk ön arka depo ve bazı yerler hariç..Dünya devi motor firması hondada böyle..
MeDeNiYeT DediĞiN TeK DiŞi KaLMıŞ CaNaVaR
sağol bilgi için kardeş oldukça faydalı
Arkadaşlar merhaba,
Hyosung hakkında sağdan soldan olumlu&olumsuz bir sürü yazı okudum,görüş aldım. Gittim bayilerde motorlara baktım.
Tarzım olan cruiser motor için iki alternatifim var Honda Shadow ve Hyosung GV650.. Burada japon malı kore malı ayrımı yapmıyorum. Ama ciddi bir rakam fiyata alıcam ve min 2-3 sene kullanmak istiyorum.
Aldıktan sonra arızalarla uğraşıp bu işten soğumak istemiyorum.
Diğer bir konu ise Hyosung-Kanuni birleşmesi olayı, o kadar okudum ettim ama tam net bir cevap anlayamadım....
Sitede GV650 kullanan arkadaşlar veya bu motor hakkında bilgisi olanlar; motorlarınız ve kullanımı hakkında sizlerden yorum alabilir miyim? Olumlu ve olumsuz lütfen...
Teşekkürler
merhabalar,
Bu S&T Kanuni olayını kafama çok takmış ama okuduğum yorumlardan Global in 2015 e kadar anlaşması olduğunu görmüştüm.
Dün bir GV650 almak üzere bayiye gittim. Evet üzerinde HYOSUNG yazıyordu fakat bayi sahibi arkadaş bana kataloğu gösterdiğinde yeni gelecek motorların üzerinde S&T Kanuni yazdığını gördüm. Bunu gördüğüm anda yıkıldım. Tamam belki kalite değişmeyecek, servis&yedek parça daha rahatlayacak ama !! imaj açısından ben o kadar para verip Kanuni yazan bir motora binmek istemem. Bunun için de almaktan vazgeçtim.
Kimse yanlış anlamasın Kanuni yi kötülemiyorum, sadece benim düşüncem bu...
Bence olmadı bu iş. Ülkemizde Japonlara rakip olan bir markadan böyle bir şey ummazdım.
hayırlı olsun abi diyer konuyada yazdım ayrı bır topıc acarsan bolbol resım cekıp tecrubelerını yaplasırsan sevınırz
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
Teşekkürler. Henüz 400 km de. Şimdilik çok memnunum. SUZUKİ M800 ile gv 650 arasında kalmıştım,ben gv650 alınca bacanağımda m800 aldı beraber geziyoruz. O da kalitesini ispatlamış bir motosiklet ama gerek görüntü gerekse performans anlamında gv 650 yi yakalayamıyor.M800 de fren mesafesinin uzun olmasıda dez avantaj olarak karşımıza çıktı. Orjinal eksozda gv 650 150 cc eksiğine rağmen ses olarak daha tatlı ve doyurucu geliyor kulağa.
resimleri,olumlu olumsuz eleştirileri zamanla aktarırım. Saygılar.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
tşkler kazasız belasız
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
Hayırlı olsun viceroy arkadaşım. Kazasız sürüşler dilerim.
Görünüş ve performansından eminim ama bu motorda en çok merak ettiğim yakıt tüketimi. Çünkü 5-5. litreden bahsediliyor. Bence çok fazla. Acaba bu yakıt yüksek süratte mi ortaya çıkıyor, yoksa 90-100 km otoyol hızında mı böyle? Sizin önceki hesabınıza göre 3.75 lt/100 km yakmışsınız. Bu hangi sürüş şartlarında ortaya çıkmıştı? Ayrıca rodajdan sonra gerçek tüketim konusunda bizi aydınlatırsanız memnun olurum. Selamlar.
Naci63,iyi dileklerin için teşekkür ederim. Henüz 480 km yaptım. Edindiğim deneyimlere göre,frenleri çok güven veriyor.Devir saati olmadığından duyularınızı kullanarak vites geçişlerine karar veriyorsunuz. Rodaj ve motosikletin tepkilerini tanıma aşamasında 1. viteste hiç zorlamadan 60 km hıza ve 3. viteste 140 km hıza kadar tırmanabiliyor. Dolayısıyla şehir içi trafikte ilk depoyu fulledikten sonra 3 vites arlığında 240 km sonunda depoyu tekrar fulledim. 9 litre aldı. Yani 1 litre ile 26.6 km yol almış oldu. En son yaptığımız yayla gezisinde asfaltın bozuk olmasından dolayı 2. vites ağırlıklı gezmek zorunda kaldığımda bile yakıt 1 litre ile 24 km sonucunu verdi. Bahsettiğiniz 5.5 litre sonucuna otobanda race ile aşık atma neticesinde ulaşılmış olabilir.Saygılar.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
gv650 nin kayış aktarım gördüğüm kadarıyla. bu kayışın fiyatı 900 YTLmiş?? peki diğer parçaların fiyatları nasıl=??
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Nerde kayış 900 ytl imiş ben duymadım. Her ne kadar 30.000 km de bir değişsede fiyatta anormallik var. Mercedes bmw de bile trigerler o kadar tutmaz. Bu motosikletin Avrupa satış fiyatı vergisiz 8000 ytl kayış o kadar tutarmı? VN 900 KAWA da kayışlı onda fiyat neymiş?
Heın Gerıcke nasıl bayide 400 ytl civarı satılıyorken Almanyadan 180 ytl ye getirip giyebiliyorsam kayışıda getirtmek mümkün. Fiyatı öğrenip burada belirtirim.
gv 250 de aynanın teki 75 ytl gv 650 de 55 ytl bunu biliyorum sadece
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
gerçekten çok güzel görüntüsü var.650cc-73hp güç ile 210km/h elde etmesi hiç zor olmasa gerek.....
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
230 km/h yapana şahit olduk. Sürmeden inanmak zor.Asıl önemli olan bence durabilmek ve frenleri mükemmel,diğer alternatifler gibi boyun kırmadığı gibi durma mesafeside kısa. Benim kanaatime görede alternatif olabilecek 800 cc ye kadar hiçbir japonla kıyaslamanın anlamı yok! Teknoloji olarak ta hepsi geride kalıyor. Aksini düşünen varsa buyursun yazsın bizde öğrenelim.Dragstarmı daha iyi! 1100 cc olanı bile 65 hp, hava soğutmalı,arka fren kampana,ön tek disk,75 derece v-twın,lastikleri iç lastik (patladımı yandınız yolda!),çıplak hali çekici değil,çok yakıyor...250 ve 650 cc satışı yurt dışında neredeyse bitti
Suzukı m800 mü daha iyi! 45° V-twin,52 hp / 6000 dd,Ön fren tek disk,arka kampana,lastikleri Tubeless.
Dediğim gibi çok düşünerek aldık bu motosikleti ama görüyorum ki şimdilik doğru yapmışım.
Aktarma kayışına gelince, bugün Global satış sonrası müdüründen öğrendim. 358 EURO yani günümüz kuruna göre 670 ytl.Kawasakı de ise fiyat farkı pek yok 680 ytl.Bayii parça katoloğunda ve nette fiyatı olmayınca birileri yüksek söylemiş olabilir ya da 12 aydır kur ne zaman şimdikini %35 katladı bilemiyorum o yüzden yüksek söylenmiş olabilir!!!
Ayrıca kawanın kayışı bu motora uyuyor fakat gv 650 nin orjinali karbon fiber olup çok daha dayanıklı ve kaliteliymiş. Boşuna 30000 km demiyorlar ya da 2 yıl sınırsız km garanti!
Saygılarımla.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
en son yakıtla ilgili 1 litreyle 26.6 yol alıyor demişsiniz. ben gv250yle nerdeyse bu buna yakın bişey yakıyorum. benzin 3.5 ytl olunca bende 250cc üstüne çıkmam artık diyordum.gv650nin deposu kaç litre ve hiç depoyu fulleyip km gösteresini sıfırlayıp yedeğe geçene kadar kullandınız mı? çünkü dediğiniz oran mükemmel walla(yanlışlık olabilir mi??)
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Dostum yedeğe hiç düşmedim,depoyu fullerim ve ortalama 100 km de tekrar fullerim.Buda benim hastalığım.Arabada da öyle. Sıkıştırmayı yeni diye yapmadım ama 5. vites ve otobanda 200 km üstü ne yakar onu bende bilemiyorum. Bu gidişle bilememde 4. vitesin üstüne çıkabilecek yol ve ortam malesef bulamıyorum.En zevklisi ise ışıklarda race kullanıcılarının meraklı bakışlarına verdiğim performans ve sonuç... Depo 17 litre.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Türkiye’de fazla kullanıcı ve yazılıp çizilen bir şeyler bulamayınca yurt dışı kazanımları çeviri yapma kararı aldım.
Hyosung gv650 için İngiliz MCN (Motorcycle news) dergisi yorumları ve çevirileridir.
MCN overall verdict (5-4)
The Hyosung GV650 Aquila is an oddball Korean concoction whose extreme Dan Dare styling is surprisingly more than matched by its consummate ability, specification and value – for a cruiser at least. Look past the GV650 Aqulia's Star Trek styling and there’s a decent SV-style engine, quality cycle parts and effective, real world performance – and not much to rival the Hyosung GV650 Aquila.
MCN Genel düşüncesi ( 5 üzerinden 4 yıldız.)
Gv650 Dan Dare ve Star Trek stillerinde dizayn edilmiş, mükemmel kabiliyeti ve değerleri ile eşleştirilmiş bir melez motosiklettir.Özellik ve değerleri şaşırtıcı bir şekilde cruiser için yüksektir. Motor aksamı ve performansı SV-650 sitilinde olup,devir parçaları kalitelidir.Gerçek dünya performansı ve kalitesinde etkileyici bir motosiklettir.
Engine (5-4)
MCN rating
Owners' rating
The Hyosung GV650 Aquila motor is essentially a copy of Suzuki’s excellent liquid-cooled V-twin from the SV650 – and a good choice it is, too. This mid-sized V-twin in the Hyosung GV650 Aquila is eager yet flexibile, responsive around town and yet thrilling and brisk at the top end, too. The gearbox is sweet, too. If it can match Suzuki’s own reliability record, Hyosung are onto a winner with the GV650 Aquila.
MOTOR (5 üzerinden 4 yıldız.)
Hyosung gv650 Aquila motoru,aslında Suzuki’nin ;mükemmel sıvı soğutmalı SV-650 modelinin bir kopyasıdır ve aynı zamanda iyi bir seçenektirde. Hysung gv650 modelindeki orta büyüklükte v-twın motor; atak,kıvrak aynı zamanda heyecan verici ve enerjiktir.Aynı zamanda vites kutusu yumuşak işlevlidir. Eğer Hyosung gv650 Suzuki’nin güvenilirliği (ismiyle) ile karşılaştırıldığında Hyosung Aquila ile zafer kazanacağı kesindir.
Ride and Handling (5-4)
MCN rating
Owners' rating
Again, surprisingly good. Many assume cruisers don’t handle and although the Hyosung GV650 Aquila's certainly no sports bike, with decent usd forks and twin discs up front and a reasonable twin shock set-up at the rear, the GV650 Aquila manages to be both laid-back sumptious AND retain enough control to makes bends entertaining. Well, for a custom bike at least.
SÜRME-KULLANMA (5 üzerinden 4 yıldız.)
Yine şaşırtıcı bir şekilde iyi. Bir çoğu cruiser’ın kullanışsız olduğu kabul ediliyor ve Hyosung gv650 aslında sport bir motor olmamasına rağmen, önde baş aşağı çatalı ve ikiz diskleriyle, arkada uyumlu ikiz amortisör takımıyla gv650 Aquila her pozisyonda sürüşü zevkli hale getirecek yeterli kontrolü sağlar. Yani en azından custom motosiklettir.
Specifications (ÖZELLİKLERİ)
Top speed 124mph
1/4-mile acceleration 13.6 secs
Power 79bhp
Torque 50.1ftlb
Weight 220kg
Seat height 675mm
Fuel capacity 15 litres
Average fuel consumption 42mpg
Tank range 141 miles
Insurance group 11
Engine size 647cc
Engine specification 4v 90-degree V-twin, 5 gears
Frame Steel twin spar type
Front suspension adjustment None
Rear suspension adjustment Preload
Front brakes 2 x 300mm discs
Rear brake Single 230mm disc
Front tyre size 120/70 x 18 in
Rear tyre size 200/70 x 17 in
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
vıceroy köşesi... benden başka uğrayan yok.
Eksozu çift eksoz yaptıran varmı gv650 de!
Cevap gelmesede sormuş bulundum.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)