Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #541
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Alıntı By_StaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu topici bir süredir takip ediyorum.. Hatta Gv650'lerde Srun var mı? Hİç Yaşadınız mı ? Yedek Parça Problemini Nasıl Hallediyorsunuz diye Sorular Yönelttim size.. Sizden Kimse ADam Gibi Hatrı sayılır bir cevap vermedi.. Bu sorularımı Yineledim Hatta "Sizde Herşey güllük gülistanlık galiba" diye iğneli bir atıfta bulundum..
    Dragstar72 nickli arkadaşımda bana destek verdi cünkü oda takip ediyordu topici.. Siz İse Sorulanlara değilde Direk olarak Bireye yöneldiniz.. Bizzat Sen Ledo.. Acaba Konuyu bir tartışma ortamına götürmek; kullandıgın modelin cesurca eksilerini anlatmaktan daha mı kolay geldi sana ? ve Bu tartışmaya destek veren diğer arkadaşlara ?
    Ben meraklısıyım tipi hoşuma gidiyor.. ama Mekaniği ile ilgili pek bişey GÖremedim Sizde..
    Sorduğun sorular özellikle viceroy tarafından defalarca yanıtlandı.

    Ben de gerek bu topikte gerek başka topiklerde ve hatta özel mesaj ile soran onlarca kişiye cevap verdim.

    Tabii sayfaları tek tek araştırmak yerine cevaplanmış soruları sormak daha kolay.

    Evet, ufak tefek bir iki konu haricinde sorun çıkartmıyor bu makinalar. Tabii şimdilik bildiğimiz kadarı ile...

    Bilinen sıkıntılar eski modeller için şunlardı :( yeni modellerde çözüldü )

    Depodaki contanın değiştirlmesi gerekiyor.

    İlk yağ değişimine kadar vites geçiş sorun olabiliyor.

    Nadiren gösterge sorunları çıkabiliyor.

    Türkiyede olmadı ama dünyada bir iki tane gidon civatası gevşedi. Bunun üzerine Global zamanında tüm motorlarda garantiden bu civatlar değişti.

    Bunların haricinde bazı arkadaşlar kendi münferit bir iki sorununu yazdı ama bunlar genel değil.

    Ben Amerikadaki forumları da takip ediyorum. Orada da başka bilinen sorun yok. Herkes yaptığı eklemeleri vs. konuşuyor.

    Tekrar ediyorum, ben bu sorunları defalarca dile getirmiştim zaten

    Acaba Konuyu bir tartışma ortamına götürmek; kullandıgın modelin cesurca eksilerini anlatmaktan daha mı kolay geldi sana ?
    Yukarıda ifadeni görünce, amacının gerçekten bilgi edinmek mi olduğu konusunda şüphelerim var. Umarım yanılıyorumdur.
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #542
    By_StaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2007
    Şehir
    TEkirdağ Muratlı DA
    Motosikleti
    Honda Nc700x
    Bence Viceroyun verdiğin CEvapları bir kez daha incelesen biraz dha iyi olacağı kanaatindeyim.. Senin Verdiğin cevaplar daha yerindeydi.. İstediğimi aldım diyebilirim.. Bu yüzden SAğol.. Ayrıca BeyinLe İlgili Bir problemden bahsediliyor.. Ateşlemede bir sorun yaşadın mı.. ?

    Ayrıca Ben motorumu sattım.. her hangi Bir MArkanın Sempatizanıda değilim Kafamdaki motor çeşitliliğini de 1 Tane ye Düşürmeye çalışıyorum...Burada Bunları sormamdaki amaç;Sadece ve SAdece Bİlgi Almaktır..
    PiaggioCiao 25cc>>Mobilette Enduro 50cc>>Peugeot Nİnja 52>>Peugeot Trekker 100cc>>Ledow Cxm 250cc>>Kawasaki Zx9>> Yamaha DraGStaR 650..
    "www.radyomoto.com"/MoToRCu CC'si BüYüK OLaN DeĞiL;GöNLü BüYüK OLaNDıR

  3. #543

    Üyelik
    09 Şubat 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    ZX-6 R 2010
    Alıntı By_StaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence Viceroyun verdiğin CEvapları bir kez daha incelesen biraz dha iyi olacağı kanaatindeyim.. Senin Verdiğin cevaplar daha yerindeydi.. İstediğimi aldım diyebilirim.. Bu yüzden SAğol.. Ayrıca BeyinLe İlgili Bir problemden bahsediliyor.. Ateşlemede bir sorun yaşadın mı.. ?

    Ayrıca Ben motorumu sattım.. her hangi Bir MArkanın Sempatizanıda değilim Kafamdaki motor çeşitliliğini de 1 Tane ye Düşürmeye çalışıyorum...Burada Bunları sormamdaki amaç;Sadece ve SAdece Bİlgi Almaktır..
    Arkadaşım bende uzun bir süredir motor seçme aşamasındayım, model çok karar vermek güç.Fakat ben insanlara direk sorular sormadan önce 1. sayfadan son sayfaya kadar sıkılmadan teker teker okuyup kafama takılan yerleri soruyorum.Konunun hepsini okuyunca buradaki insanların fazlasıyla detaylı bilgi verdiğini görebilirsin, sonuçta sürekli aynı sorulara cevap vermek zorunda değiller.Ben bile sadece 3-4 sayfa önce bir link verdim gv650 türkçe test videosu.Yani anlatmak istediğim lütfen biraz araştırmacı olalım, hep hazır beklemeyelim.

    Not:Hayatımda hiç gv650 kullanmadım, forumdan kimseyi tanımam.Sadece bir modeli düşünürken kendim nasıl araştırıyorum,bence ne yapılmalı onu anlatmaya çalıştım.Herkese saygılar sevgiler.

  4. #544
    dragstar72 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    DRAGSTARXVS650 KAWASAKİ ER-6F YAMAHA XJ6
    Alıntı aidikurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim ya sen kendinle çelişiyorsun markacı olmayın demişssin nicke bak dragstar72 şaka gıbısın yav benim nickim aidikurt markacı olsam GV650 olurdu

    valla benı guldurdun ya allahta senı guldursun
    yolun ve farın hep acık olsun kardesim

    1-Göztepeli motor konusunda deneyımsız arkadasım bence regalı tek egcerım alet gayet ıyı sorun bende hıc goztepelinin bahsettıgı sorunlar olmadı ve en az 50 yakın regal kullanıcısıyla bırebır tanısıyor ve konusuyorum hıcbırınde problem yok gonul rahatlıhıyla alabılırsın almazsan pğişman olursun

    (Kullandığımız motoru övmenin ne sakıncası varki?)


    2-ya anlamadıgım cruiser alıyorsun 0-100 km hızlanması kaç saniye diye soruyorsun
    son hıza gelınced 130 140 goruyor goruyor ben 2 kısı 130 1 kısı 140 gordum ıbrede aa baazıları 130 en fazla goruyor..
    (Kendi kullandığımız motorun hızı sonra sahip olduğumuz motorda önemli olabilir)

    3-regal raptor 1 numarada onan heskeste raptor var bıde o paraya alınabılecek en ıyı 250 cc su sogutmalı cruiser
    (Evet hep kullandığımız alet 1 numaradır doğru)


    4-Arkadaşlar Fiyatı indirdim 10.000 TL verene satıcam
    Fiyat son ama son fiyattır pazarlık için aramayın lütfen.
    Fiyat 2 hafta için geçerlidir.Satamazsam satmaktan vazgeçicem.
    Satılık Hyosung GV650
    (Çok memnun olsakta satabiliriz ne var bunda gayet normal)


    5-styleturk´isimli üyeden Alıntı
    s.a arkadaşlar bende regal raptora aşık olmuştum sonra ararken birde baktım kullanıcılarından firensisiteminin abs olduğunu öğrendim tabiki heycanlandım sonra durup düşündüm lan abs siistemi motorun yarı fiyatı bu işte bir iş var biraz araştırınca ``diskin markasının``ABS olduğunu öğrendim ve italyan malıimiş birazda onu araştırdım yellow rock adında bir firma herhalde adı altında satılıyo tabiş italyan felan değil orjinal ÇİN malıaldanmayın aldat mayın aldanmayalık selamlar

    bence buna (5.000)o parayı vereceğenize üstüne 1.000 ıkının alın bir yamaha ddragstar 250cc ben öyle yapıcam mesela hem yamahanız olur hem servisi artık unutur sunuz hemde acaba yolda kalırmıyım acaba nezaman dökülecek satsam para edermi bunlara hiç gerek yok satabiliyorsanız satın dediğimi yapın emin olun kazanırsınız

    baba konusmussun ama bos konusmussun motordan bır ..ok anlamadıgın belli.
    (Farklı ve bizden olmayan görüşlere verilebilecek en güzel cevap)


    6-viceroy hocam sen bakma bunlara omrunde bır yamaha bir honda bılırler baska motoru bılmezler hyosung motorun nasıl oldugunu bılmelerı ıcın once kullanmaları gerekır sor bır tanesı bıle hıc hyosung gv 650 kullanmamıstır.Ben shadowda suzukide yamahada kullandım su an da hyosung gv 650 aldım bunu anca hepsını deneyıp kullananlar bılır ordan burdan duyduklarına gore konusanlar degıl.
    (Kullandığımız değilde sahip olduğumuz-olabildiğimiz-motor en iyisidir)


    7-Yorum yapmadan once butun motorları kullanın ondan sonra yorum yapın hayatınızda bır yamaha kullanıpta baska motora bınmeyıp en ıyısı yamaha falan demeyın konusmak ıcın kıyaslamak ıcın hepsini kullanın ondan sonra yorum yapın yoksa yorumlarınız dikkate bıle alınmaz.
    (Evet kesinlikle katılıyorum.Dikkate alınmaz.Dikkate alınmaz)

    aidikurt bu mesajlar sana tanıdık geliyormu? Markacı olmakla itham ettiğin benim hyo u öven en az 2-3 mesajım var ararsan görürsün...
    Amacım polemik yaratmak değil sadece dinime küfreden müslüman olmalı diye laf var bilirsiniz...

    Tekrar tekeriniz düz bassın...

  5. #545
    haluka28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda NC750X DCT
    Alıntı nacre nike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nezaman toplanıyoruz
    ne zaman toplanalım istersin

  6. #546
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    bende yaşanan sıkıntılarıda yazmıştım.
    1)700-800 km civarında gidon gevşemeye başlıyor.(sıkıntı hala devam ediyor daha uzun civatası takılana kadar artık..)

    2)Depo delindi ilk başlarda deponun çatlak olacağını hiç düşünmemiştim.Ama garajın kapsını açınca ağır bir benzin kokusuyla beraber şase ve motorun yatık olduğu sol tarataki grenajda ve şasede benzini görünce anladım.(bu sorun lehim ve takoz konarak halloldu.)

    3)Dijital göstergenin düğmeleri zor basıyor biraz

    4)Eksi olarak yazılabilirmi pek karar veremedim ama sert süspansiyondan kaynaklana sert sürüş.Aslında süratli makinelerde pek uymuşak süspansiyon olamaz.Bence 17 inch daha kalın yanaklı arka lastikle bu sorun aşılır.

    5)plastik aksamın vasat civarı olması.

    6)Sert artçı koltuğu...

    aklıma direk bunlar geldi...

    Alıntı haluka28 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne zaman toplanalım istersin
    oo abi tarih belirleyecekmiyiz.Gaza geldim :D
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  7. #547
    haluka28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda NC750X DCT
    valla harbiden belirlesekmi ama nasıl yapacağız nereye gideceğiz nerede buluşacağız.

  8. #548
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Bu motosikletin kullanıcısı olarak sorulan sorulara mümkün olduğunca cevap yazmaya özen göstermişimdir. Eski sayfaları karıştırmadan kısa yoldan yargılanmak elbette hoş değil. Düzenli katılımcılarımızın affına sığınarak eski yazdıklarımdan alıntılar yaparak,yeni katılımcılara kolaylık sağlamak isterim.
    motocycle news dergisinden çeviri yapmıştım yanılmıyorsam 6.sayfadaydı.
    MCN overall verdict (5-4)
    The Hyosung GV650 Aquila is an oddball Korean concoction whose extreme Dan Dare styling is surprisingly more than matched by its consummate ability, specification and value – for a cruiser at least. Look past the GV650 Aqulia's Star Trek styling and there’s a decent SV-style engine, quality cycle parts and effective, real world performance – and not much to rival the Hyosung GV650 Aquila.
    MCN Genel düşüncesi ( 5 üzerinden 4 yıldız.)
    Gv650 Dan Dare ve Star Trek stillerinde dizayn edilmiş, mükemmel kabiliyeti ve değerleri ile eşleştirilmiş bir melez motosiklettir.Özellik ve değerleri şaşırtıcı bir şekilde cruiser için yüksektir. Motor aksamı ve performansı SV-650 sitilinde olup,devir parçaları kalitelidir.Gerçek dünya performansı ve kalitesinde etkileyici bir motosiklettir.
    Engine (5-4)
    MCN rating
    Owners' rating
    The Hyosung GV650 Aquila motor is essentially a copy of Suzuki’s excellent liquid-cooled V-twin from the SV650 – and a good choice it is, too. This mid-sized V-twin in the Hyosung GV650 Aquila is eager yet flexibile, responsive around town and yet thrilling and brisk at the top end, too. The gearbox is sweet, too. If it can match Suzuki’s own reliability record, Hyosung are onto a winner with the GV650 Aquila.
    MOTOR (5 üzerinden 4 yıldız.)
    Hyosung gv650 Aquila motoru,aslında Suzuki’nin ;mükemmel sıvı soğutmalı SV-650 modelinin bir kopyasıdır ve aynı zamanda iyi bir seçenektirde. Hysung gv650 modelindeki orta büyüklükte v-twın motor; atak,kıvrak aynı zamanda heyecan verici ve enerjiktir.Aynı zamanda vites kutusu yumuşak işlevlidir. Eğer Hyosung gv650 Suzuki’nin güvenilirliği (ismiyle) ile karşılaştırıldığında Hyosung Aquila ile zafer kazanacağı kesindir.Ride and Handling (5-4)
    Ben bu yazının doğruluğunu suzuki parça uyumluluğuna ve derginin güven aralığına bakarak kabulleniyorum.

    Hyosung kronolojisi:
    1958 Hyosung Group of industries
    1978 Hyosung Motors & Machinery Inc. kuruldu
    1979 Japon Suzuki Motor Corps. lisansı ile Suzuki modelleri üretmeye başladı
    1980 Changwon fabrikası tamamlandı
    1982 İhracat başladı
    1986 Kendi Ar-Ge departmanı
    1988 Seul Olimpiyatlarının resmi motosiklet sağlayıcısı
    1990 Daesung 'da ki 2. fabrika tamamlandı
    2005 ispanya'da en çok satan model gt250R
    2006 Avrupanın en iyi geçiş modeli seçilmiştir GT250R
    2007 Amerika'da en çok satılan cruser gv650 oldu.Yan sanayiler
    kuruldu(Aksesuar ve eksoz üretimi v.b..)
    *Benzin seviyesi 8 kademeden oluşuyor , rezerve düşüldüğünde bütün kademeler sönüyor ve sadece kırmızı uyarı kalıyor. Bu da 3 litre benzin demek. En yakın benzinciye götürecek kadar benzin var.
    *sınıfından ayrılan en önemli özelliği hiç bir alternatifinde bulunmayan çift pistonlu büyük arka disk fren. Önde de yine çift pistonlu iki adet disk mevcut. Dozajlamada herhangi bir sorun veya hissiyatsızlık yaşanmamaktadır. Cruiser motorlarda arka fren ağırlık transferini hızlandırdığı için çok önemlidir.

    Disk fren sistemi üzerindeki hava kanalları sayesinde daha rahat soğurken, fren gücü kampanaya göre daha uzun süre sabit kalır.

    Kampana sistem diskten önceki sistemdir. kapalı ortamda çalıştığından, diske göre daha çabuk ısınacağından frenleme performansı zayıftır.
    Ön frenin disk arka frenin kampana olması maliyetle alakalıdır, genellikle küçük hacimli ve hafif motorlarda bu şekilde kullanılmaktadır. Arka tekerlekte disk kullanılması maliyetli olacağından ve motorunda fiyatını artıracağından, arkada mekanik tambur tercih ediliyor. Büyük motorlarda ise önde çift disk, arkada tek disk ve yine tek ya da çift kaliper kullanımı daha yaygındır.
    Son yıllarda frenlerin tasarımı büyük değişikliğe uğramıştır. Yıllardır ön frenlerde kullanılan diskler, modern araçlarda arka kampanaların yerini almaya başlamıştır. Bundaki önemli etken basit tasarımları, hafiflikleri ve daha iyi performans sağlamaları olmuştur.
    Bunun sebebi ise tasarımları gereği kampanalara göre daha çabuk soğumaları ve böylece aşırı ısınma ortaya çıkaran zor fren şartlarında çok başarılı olmalarıdır. Çabuk soğumalarının sebebi ise havalandırma kanallarının olmasıdır. Kampanalarda ise havalandırma kanalları yoktur, eğer olsaydı içlerinde su toplanarak daha başka problemlere meydan verirdiler. Disk frenler ise tasarımları gereği suyu hemen savurup atarak daha iyi havalandırma sağlarlar.
    *9.sayfaydı yanlış hatırlamıyorsam oradaki tork ve beygir ilişkisi hakkında yazdıklarımı yeni sayfada tekrarlamak isterim.Aksini düşünürseniz açıklayın kazanımlarımız artsın.
    Beygir gücü ve tork arasında kalanlar için..
    Bir otomobil yada motosikletten bahsedilirken şu kadar maksimum tork, bu kadar maksimum tork sözleri geçer! Bir Honda Goldwing yada bir ağır-siklet Harley-Davidson da maximum tork düşük devirlerde alınır ve bu da bize iyi bir hızlanma oranı ile düsük devirlerde kullanışlı bir güç verir.. Bu hantal yapılı motosikleti kullanılması kolay bir makineye dönüsür. Oysa bir supersport da maksimum tork devir saatinin son üçte birinde ancak gelir.

    Tork yaratılan güç olmakla beraber devir sayısını hiç hesaba katmamış durumdayız. Örneğin lastiğiniz patlamış yol kenarına motoru çekmişseniz, motorunuz ne tork üretirse üretsin, bu devire dönüşemediği için ise yaramaz haldedir.
    Rpm (devir/dakika..Revolutions Per Minute) olmaksizin Tork hic birsey ifade etmez.
    iki motor düşünün, ikisi de 80 FP tork üretiyor ama biri 5,000, diğeri 10,000 rpm yapabiliyor olsun.. ikinci motor daha çok iş yapmaktadır. Tork ölçülürken kuvveti ölçüyoruz ama unutmayın ki gerçekte üretilen güç tamamen başka bir kavram.
    Gücün ölçü birimi HP (yada BG), ve formülü de Devir X Tork / 5252 dir. Ve bu formülle bütün bu ilişkiyi anlamayabiliriz.
    Yukarıdaki örneğe bu formulu uygularsak 5,000 rpm yapan motorun 71.4 HP, 10,000 rpm yapanın ise 142.8 HP, yani diğerinin iki misli güç üretmekte olduğunu görürüz. Hangisi önemli şimdi? Tork mu devirmi? Gerçek anlamda her ikiside..

    Spiral, matkap, dremel vb. motoru diye bilinen el aletlerini alalim, bazıları cok yuksek devirli olmakla beraber çok düşük torklu dur.. 22000 rpm lik böyle bir makinenin matkap olarak kullanımıyla hassas bir delik açmak isterseniz bunu başaramazsınız.. Deviri düşürürseniz otomobil cilalayamazsınız.. Yani devir, güç, ve tork işe yarar olmalı..
    Dinamometre muhendislere Tork eğrisinin yanısıra güç eğrisini de verir. Her motora göre değişik bir sekildedir ve maksimum devir her zaman maksimum torktan daha ilerdedir. Tork maksimumu bulduktan sonra hafif düşüş göstermesine rağmen devir ve güç de buna bağlı olarak artmaya devam eder. Işte bu farklılaşmalar motosikletin karakterini belirlemektedir aslında.
    Bu eğrilere dikkatli bakacak olursak güç bandını Maksimum Tork ve Maksimum güç noktaları arasındaki düşey şerit olarak görürüz. İşte sportif sürücü hızlandığında motor devrini her zaman bu iki nokta arasındaki Mutlu Bölgede tutmak istemektedir.
    *V-motor hakkında genel bilgi...
    1900’lerin başına ait, iyi geliştirilmiş, iki silindirin zamanın dar, bisiklet şekilli çatısına kolayca oturmasını ve genişliği kontrol etmeyi sağlayan bir motor tasarımıdır. Fikir iyiydi ve yıllar geçtikçe herkes tarafından kabul gördü. Günümüzde V-Twin motoru, çoğu cruiserlarda olmak üzere bir çok motorsiklette görebiliyoruz. V Twin motorlar çok farklı açılarda tasarlanmıştır (bir pistonun ortasından diğer pistonun ortasına ölçülür), açı çoğaldıkça motorun çalışması daha dar olanlara göre daha düzgün olur. Doğal olarak, açı arttıkça V twin motor hacim olarak (genişlik değil) daha uzun (ve daha büyük) olur.
    V-Twin motorun şu gibi avantajları vardır: Düşük ağırlık, basitlik, yüksek tork, ve iyi bir RPM üretmek. V-Twinlerin aynı zamanda düşük beygir gücü ve hız ve açıya bağlı olarak yüksek vibrasyon gibi dezavantajları da vardır. 90 derecelik V motorlar daha iyi dengelendiklerinden diğer V motorlara ya da paralel twinlere göre daha az vibrasyon yaparlar.
    mastergenie'den alıntıdır,


    V motorun açısı arttıkça dengesi artar. Ancak 90-180 derece arasında V açıları çok dengeli olmaz, bu sebeple pek kullanılmaz. Örneğin Formula 1 araçlarındaki V8 motorlar kurallar gereği 90 derece açılıdır. Ancak daha önceleri 60°, 72°, 90°, 112° ve 120° açılı V8, V10 ve V12 motorlar da kullanılmıştır.

    *Gidondaki 2006 modellerde kullanılan kısa somunların yerine bayiilerdeki mevcut tüm gv650 ler için uzunları gönderildi ve değişimleri önceki satılanlarda dahil ücretsiz değiştirildi.Benzin deposundaki sorunda aynı şekilde çözüldü.
    *Arkada oturanın yeri dar ve sert ama rebount ve compressıon ayarı olması süspansiyonu sevdiğin şekilde ayarlama şansı sağlıyor aslında. Alternatif gösterilen marka ve modellerin çoğunda bu özellik olmadığından gv için avantaj bence.
    *s&t fiyatının 6500 ytl altından sıfır motosikleti aldıktan sonra boşver garantin olmasın! Düzgün kullandıktan sonra sadece servis bakım parası harcarsın, şu parça garantiye girer bu parça girmez,kullanıcı hatası vs..gibi olası yaşanacak sıkıntılarda cebinde kalan o para inan garantiden daha sağlam teminattır. 2. el piyasası canlanana kadar nerden almış olursan al satış değeri hemen hemen aynı çizgide olacaktır.

    *100 km de 5 ile 5.5 litre arası tüketimi tartışmasız.
    *1.vites zorlanmadan çok seri şekilde 60 km/h hıza çıkabiliyorken,şehir içinde ilk 3 vites yetiyor.3.vites vuruntusuz ve titreşimsiz orta devirde 90 km/h hızında devam edebilirsiniz.5.vites te son hızının benim gv 650 de 235 olduğunu daha önce de yazmıştım.140 km civarı hızda gezecekseniz 4. viteste çok sakin yol alırsınız.
    *GV650 için uygun rodaj tekniği...
    Rodaj sırasında vites değişimlerini hızlı yapmakta fayda var. mümkünse devri çok aşağılara düşürmeden diğer vitese geçin. kavradığı yerde bırakıp azar azar gaz açıp orta devirlerde sürelim.motoru çok boğmalardan kaçının. Erken vites atmayın. Ani gaz açımlarından kaçının. Torku alt devirde iyi mi acaba gibi denemelerden kaçının.Motoru zorlamayın. Arkaya artçı almayın, çok rampa dik yokuş çıkmayın. devir çevirmeyeceğiz. 1000 km sakin kullanıp ilk bakımını ve kontrolleri yapıp ondan sonra dilediğimiz gibi kullanabiliriz.
    unutmayalım bunların hepsinin tek bir amacı var.Ne yatak aşınması ne rulman durumu sadece piston segmanlarının silindir gömleğine uygun bir şekilde alışmasını sağlıyoruz.
    *3000 KM Bakımını Samm motor (MERSİN),Murat ustam yaptı.Orjinal yağfiltresi 25 ytl,NGK iridıum buji tanesi 30 ytl ve kullanılan tam sentetik yağın litresi 20 ytl tutarındaydı. Gerisini resimler anlatıyor..
















    Egsozu değiştirdiğimde birde kaliteli performans hava filtresi gerekecek zannedersem.


    Bujilere ulaşmak biraz zahmetli oldu.




    Hepimize kazasız, belasız,hayırlı sürüşler…
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  9. #549
    HeruNolweo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Boxer 150
    Arkadaşlar merhaba,

    Az önce internette gezinirken karşılaştım ve sizlerle de paylaşmak istedim belki de daha önce görmüşsünüzdür 30.yıl özel üretimi GV650 baya bir hoşuma gitti

    Ride hard or stay at home

  10. #550
    haluka28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda NC750X DCT
    evet ama türkiyede yok

  11. #551
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Alıntı HeruNolweo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    belki de daha önce görmüşsünüzdür 30.yıl özel üretimi GV650 baya bir hoşuma gitti

    Biliyoruz bilmesine de...

    Hiç mi hiç beğenmiyorum. Bence bizim motorların imajını bozuyor.

    Nedir o öyle kırmızı jantlar, kırmızı şasi falan ?

    Tamam bazı kısımların siyah olması güzel de, illa çift renk olacaksa bari kırmızı yerine parliament mavisi falan yapsalardı....
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  12. #552
    haluka28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda NC750X DCT
    valla ben çok beğeniyorum. çok şık duruyor. kırmızı ve siyahı hep çok uyumlu bulmuşudur.

  13. #553
    emekkoray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2008
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    bmwR1150gs & honda crf250l
    bir antepli olarak bende severim KIRMIZI SİYAHI..
    bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..

  14. #554
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    İyi vallahi. Takım renklerine göre motor alacak olsaydık, ben bir Fenerli olarak durumu idare ederdim de...

    Galatasaraylılardan pek cruisercı çıkamazdı....
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  15. #555
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    krom rengi takım olsa onu tutardım
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  16. #556
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139

    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  17. #557
    haluka28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda NC750X DCT
    Alıntı ledo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi vallahi. Takım renklerine göre motor alacak olsaydık, ben bir Fenerli olarak durumu idare ederdim de...

    Galatasaraylılardan pek cruisercı çıkamazdı....
    harbiden sarı kırmızı cruiser çok cıvık dururdu herhalde

  18. #558
    nastyboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2009
    Şehir
    BAKIRKÖY-İSTANBUL
    Motosikleti
    YAMAHA X-MAX 400 ABS
    Viceroy ve Ledo sohbetlerinizdeki cevaplarınızdaki güzelliğin kaynağı çıktı ortaya

    Diğer arkadaşlar alınmasın lütfen ; tüm katılımcılar birikimleri sayesinde benim gibi bu işe yeni başlayanları aydınlattıkları için teşekkür ederim bu sayfaların değeri çok yüksek

  19. #559

    Üyelik
    01 Mart 2009
    Merhabalar,

    Ben 1955 model bir BMW R50 kullanıcısıyım.
    Motorumu kendim rektifiye ettim ve tüm mekaniğini.
    Ama son zamanlarda bazı ufak tefek eksiklikler artık canımı sıkmaya başladım ve motoru sahibinden.com'a satışa verdim.
    Amacım 250cc.'lik bir makina almaktı.Ama bir hafta kadar önce GV650'yi görünce(tabii ki daha önceden bildiğim ama hiç alıcı gözle bakmadığım bir motordu)hele ki performans verilerini suzuki ve yamaha ile karşılaştırınca bu paraya alınabilecek en iyi motor olduğunu gördüm.
    Tabii benim motorum daha satılmadı.Ama ben tam da istediğim gökyüzü mavisi renginde motoru satan birini buldum.Ne yazık ki şu anki maddi çerçevede motorumu satsam bile bir GV650 sahibi olmam uzak görünüyor.
    Bunları yazmamın sebebi ise buradaki GV650'ci arkadaşların paylaşımlarının
    hoşuma gitmesi ve şimdiden beni aranızda görmenizi istememdir.
    İnşallah belki de sayısaldan bişey tutar da bu hafta alırım hayalimdeki motoru.
    Ya da biraz bekleyeceksiniz sıkı bir motorcu arkadaşınızı yolda giderken safınızda görmek için...
    [/COLOR]

  20. #560
    haluka28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda NC750X DCT
    merhaba erim hoşgeldin tabiki sıkı motorcuları aramızda görmek isteriz ve aslına bakarsan motosiklet, gv 650 bahane muhabbet ve dostluk şahane. umarım birgün biraraya gelir ve toplu bir gezi yaparız.

    bu arada serdencim bizim 23 nisanda 3,5 gün tatilimiz var ve açıkcası mardine hasankeyfe gitmek istiyorum. müsait olurmusun. ayarlarsak birlikte gidebiliriz.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler