Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Şubat 2014, 18:35
#5461
metallermaison adlı üyeden alıntı
Değerli ; Zerdüşt vermiş olduğun bilgi ve tecrübelerinden dolayı teşekkür ederim Gönlüme göre olan motor gv650 şu anda başta eğerki 12-13 bin verene kadar azdaha kasarım gider harley sportster alırım diye düşünüyorum.
Gv 650 hiç kullanmadım fuardaylen yakından görme fırsatım olmuştu sadece .
O yüzden bu motorun gerçekten 2. eli 12-13bin fiyatını hakediyormu.
Saygılarla
Teşekkürler.
öncelikle hoşgeldin allah gönlüne göre versin. iyi bir gv masrafsız istiyorsan ortalama 12binlirayı gözden çıkarmalısın. 12binlira 2007 model bir motor için benim gözümde uygun bir rakam japon modeller 98-2000 model arası ortalama 12bin istiyorlar. sporstra gelince gv650yi sportstr yada başka bir motoru karşılaştıramazsın neden dersen gv650 klasik değilde sport cruiser tarzı olduğu için v-rod gibi motorlar ile karşılaştırılabilir. malum v-rod 35-40bin tl arası. iyi bir sportser ise benim gözümde 20-25 binden başlıyor. ben gv650 imi geçen yıl sattım ve hala aklımdan çıkaramıyorum ilk fırsatta yine alıcam nasipse neden dersen yolda sportcruiser olarak v-rod harici rakibi yok.neyse gv650 düşünüyorsan mutlaka iyi bakımlı orası burası gereksiz yere kurcalanmamış olmasına dikkat anlayan birisiyle motora bakmaya çalış. tekrar allah gönlüne göre versin
Reklamlar
-
21 Şubat 2014, 03:29
#5462
bilginet45 adlı üyeden alıntı
öncelikle hoşgeldin allah gönlüne göre versin. iyi bir gv masrafsız istiyorsan ortalama 12binlirayı gözden çıkarmalısın. 12binlira 2007 model bir motor için benim gözümde uygun bir rakam japon modeller 98-2000 model arası ortalama 12bin istiyorlar. sporstra gelince gv650yi sportstr yada başka bir motoru karşılaştıramazsın neden dersen gv650 klasik değilde sport cruiser tarzı olduğu için v-rod gibi motorlar ile karşılaştırılabilir. malum v-rod 35-40bin tl arası. iyi bir sportser ise benim gözümde 20-25 binden başlıyor. ben gv650 imi geçen yıl sattım ve hala aklımdan çıkaramıyorum ilk fırsatta yine alıcam nasipse neden dersen yolda sportcruiser olarak v-rod harici rakibi yok.neyse gv650 düşünüyorsan mutlaka iyi bakımlı orası burası gereksiz yere kurcalanmamış olmasına dikkat anlayan birisiyle motora bakmaya çalış. tekrar allah gönlüne göre versin
Bu arada söylemeden edemeyeceğim..her 11-13.000 arası satılan GV 650 de bakımlı ve düzgün olmayabilir..o rakamlarda satılıyor olması sizi yanıltmasın.. bu motordan ''anlayan'' bildiğiniz bir ustanın desteğini alın..ki sonra üzülmeyesiniz..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
21 Şubat 2014, 18:18
#5463
Biginet45 ve Zerdüşt Yrdımlarınızdan dolayı teşekkür ederim evet tamamiyle dediklerinize katılıyorum motora bakmaya gittiğimde ilk dikkatetmem
gereken yerleri neresisidir onları yazarsanzı çok sevinirim mesela
"Kayışın değiştiğini ,kasnağın değiştiğini"
"konjektörü değişip değilmediğini nerden anlarım"
bu fiyatlarda 97 - 99 -99 2000 model eski motorlarla uğraşmak istemiyom çünki artık hepsi demir yığını gibi oluyo kendimotorumdan biliyorum.
Saygılarla
-
21 Şubat 2014, 21:03
#5464
Yeni GV650 kullanıcısı olarak ve sport cruiser seven birisi olarak tavsiye etmiyorum çünkü 4-5 yıl sonra bu motoru değiştirmek için ne yapacağımı şimdiden düşünüyorum. Bundan sonra alınabilecek motorlar; Ducati Diavel, Harley VROD veya Yamaha VMax ile bunun arasında çok fark var, o kadar parayı nasıl denkleştireceğim diye düşünüyorum şimdiden
-
22 Şubat 2014, 12:48
#5465
Merhaba,
"12-13 bin verene kadar az daha kasarım gider harley sportster alırım"
Bu çıkarım kesinlikle çok popüler ve bir o kadar da kesinlikle çok yanlıştır. Bir çok sportster kullanıcısı 2-3 ay sonra satmaya çalışıyor. Sportster, her markanın pazardan daha fazla pay almak için ürettiği "bilinen marka algısının altındaki standartlarında" yer alan ürünleri gibi ( Nolan'ın baqzı serileri gibi... 400TL ye Nolan veriyorlarsa bunu düşünmek lazım)kesinlikle klasik Harley Davidson algısının çok altında standartlardaki bir seri. Nasıl olsa mutlu olacağı Harley alma ihtimali olmayan kişilerin Harley kullanıyorum duygusunu tatmin için üretilmiş bir motor. Nasıl olsa Harley'nin temel müşteri kitlesi olmadığı için Harley'nin de pek umrunda değil.
Sonuçta GV 650ye göre aşırı mutsuz olacaksın. Harley kullandığını sanacaksın ve ustan da yedek parçacın da "Harley Davidson" firması da sana "Harley" sahibi gibi davranacak. "Harley Davidson sahibi olmak sportster almaktan çok 400 dolara ayna, 800 dolara ayaklık, 1200 dolara motor koruma demiri ve far ile 2000 dolara çanta alabilmektir." Dersem biraz daha net açıklamış olurum sanırım. Hepsi'nin toplamında sportster performans olarak GV 650'nin yanına yaklaşamaz.
Ama Harley Davidson'dır. iyi sürüşler.
-
22 Şubat 2014, 15:01
#5466
Harley sportster alınacak paraya da başka alternatifler olabilir.
Tarzı ve beklentileri doğru belirlemek lazım. Her motosiklet güzeldir, çünkü ondan keyif alacak birileri vardır.
GV650 için şunu diyebilirim, kısa tecrübemden sonra, diğer chopperlar gibi 3e takıp yavaş yavaş gidemiyorsunuz. Beklediğiniz keyif o ise almayın.
Hatta bu motora binince daha güçlü motor almamak lazım diye düşünüyorum çünkü hızlı gitmek normal geliyor. Önceden bir iki defa korkarak çıktığım hızlara çok rahat çıkıp gayet konforlu gidiyorum, bu da benim aslında çok istemediğim bir şey...
-
24 Şubat 2014, 13:38
#5467
ersins adlı üyeden alıntı
Harley sportster alınacak paraya da başka alternatifler olabilir.
Tarzı ve beklentileri doğru belirlemek lazım. Her motosiklet güzeldir, çünkü ondan keyif alacak birileri vardır.
GV650 için şunu diyebilirim, kısa tecrübemden sonra, diğer chopperlar gibi 3e takıp yavaş yavaş gidemiyorsunuz. Beklediğiniz keyif o ise almayın.
Hatta bu motora binince daha güçlü motor almamak lazım diye düşünüyorum çünkü hızlı gitmek normal geliyor. Önceden bir iki defa korkarak çıktığım hızlara çok rahat çıkıp gayet konforlu gidiyorum, bu da benim aslında çok istemediğim bir şey...
Ersin kardeşim tespitlerin yerinde.. sen bu arada göstergesi çalışan bir makinaya bindiğin için şanslısın..göstergesi arızalı 2 arkadaşımız var..adamlar 190-200 aralığında gittiğinin farkında değil di..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
24 Şubat 2014, 21:11
#5468
Benim de gösterge kısmen çalışıyor. N ve FI devamlı yanıyor. Sinyaller yanmıyor . Çetin usta bir elektronikçiye göster demişti ama şimdilik öncelik vermedim.
Ben ayrıca devir ve vites göstergesi bakıyorum internette, bu motora gidecek şekilde bulursam düşünüyorum.
Koruma demiri konusunda şekline karar veremedim.
Sissy bar için de.
Çanta için de
-
24 Şubat 2014, 21:49
#5469
ersins adlı üyeden alıntı
Benim de gösterge kısmen çalışıyor. N ve FI devamlı yanıyor. Sinyaller yanmıyor
. Çetin usta bir elektronikçiye göster demişti ama şimdilik öncelik vermedim.
Ben ayrıca devir ve vites göstergesi bakıyorum internette, bu motora gidecek şekilde bulursam düşünüyorum.
Koruma demiri konusunda şekline karar veremedim.
Sissy bar için de.
Çanta için de
Aksesuar işi zevk ve keyif işi ancak koruma demirine bir an önce karar ver bence...
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
25 Şubat 2014, 12:20
#5470
Merhaba arkadaslar en sonunda egzoz yaptirmaya karar verdim. Carsamba hazir olacak umatim guzel bi sey olur. Alinca video eklerim.
-
25 Şubat 2014, 13:41
#5471
kimyacı_23 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaslar en sonunda egzoz yaptirmaya karar verdim. Carsamba hazir olacak umatim guzel bi sey olur. Alinca video eklerim.
Söz olarak aldık..bekliyoruz..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
25 Şubat 2014, 14:24
#5472
Selam dostlar uzun zamandır sahibinden com üzerinden fiyatları takip etmek açısından GV650 ilanlarını inceliyorum. Neredeyse hiç enjeksiyonlu model denk gelmiyor. Hatta bütün motorlar 2007-2008.. Tuhaf geldi bana merak ettim sebebini. Yorumu olan varsa..?
Bir de ikinci el olarak satın alacağım bu motoru uzunca bir süre 100km altı hızlarda ve tabii düşük viteslerde kullansam sistem açısında bir sıkıntı oluşturur mu acaba? İkinci el olacağı ve zaten yıllarca her devirde kullanılmış olacağı için bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum fakat yine de içimde kalmasın sorayım sizlere.
Son olarak da birebir canlı olarak yıl yıl modelleri görmediğim için farkları tam bilemiyorum. 2007 den itibaren kasada kaç kez değişiklik oldu. Yani benim bu haftasonu fuarda inceleyeceğim 2014 modelle, 2007 model arasında ne farklar mevcut görsel açıdan?
Cevaplar için şimdiden teşekkürler herkese. Sağlıcakla.
-
25 Şubat 2014, 21:03
#5473
Merhaba. Forum'a yeni üye oldum.
Almak istediğim 2007 model GV650 var.
Çetin Ustanın telefon bilgisini alabilir miyim ?
-
25 Şubat 2014, 23:05
#5474
ÖNCELİKLE MERHABA!!!elinize sağlık tekeriniz ters dönmesin .bekleyin bu konu sonunda aranıza tamamı ile girmiş olacagım HENÜZ 12. SAYFADAYIM VE KARARSIZ KALDIĞIM MOTORLAR ARASINDAN ÇIKTIM VE İKNA OLMUŞ DURUNDAYIM...............ERALPT VICEROY LEDO gönülden teşekkür etmek istedim ;)
-
25 Şubat 2014, 23:20
#5475
slmlar. rodajını tamamlamış motor için 100 km altı hızlarda kullanmak pek sorun teşkil etmez sanırım ancak cok yavas gidipte hararet yaptırmamak gerekir.yanlız bu motorda yavas gitmek gercekten zor farkında olmadan bakmıssın 120-130 yapıyosun. motorda vibrasyon ve denge olayı gayet iyi.kullanmaya baslayınca beni daha iyi anlayacaksın
ZERDÜŞT . yarın aksam alır almaz cekerim sözüm söz
-
25 Şubat 2014, 23:28
#5476
kimyacı_23 adlı üyeden alıntı
slmlar. rodajını tamamlamış motor için 100 km altı hızlarda kullanmak pek sorun teşkil etmez sanırım ancak cok yavas gidipte hararet yaptırmamak gerekir.yanlız bu motorda yavas gitmek gercekten zor farkında olmadan bakmıssın 120-130 yapıyosun. motorda vibrasyon ve denge olayı gayet iyi.kullanmaya baslayınca beni daha iyi anlayacaksın
ZERDÜŞT . yarın aksam alır almaz cekerim sözüm söz
Eyvallah hocam, kullanımımın çoğu aslında şehir içi zaten istesende hızlanamazsın yollarında olacak fakat alternatif motor düşünemiyorum bile şu an klendime. Caanım makinaya yazık etmeyeyim dedim o sebeple sordum.
Bahsettiğim diğer konularla ilgili bir bilgin var mı acaba? ikinci el modellerin hep 2007-08 olması ve o zamandan bu zamana motorda yapılan görsel değişiklikler hakkında?
-
26 Şubat 2014, 00:06
#5477
Utided adlı üyeden alıntı
Selam dostlar uzun zamandır sahibinden com üzerinden fiyatları takip etmek açısından GV650 ilanlarını inceliyorum. Neredeyse hiç enjeksiyonlu model denk gelmiyor. Hatta bütün motorlar 2007-2008.. Tuhaf geldi bana merak ettim sebebini. Yorumu olan varsa..?
Bir de ikinci el olarak satın alacağım bu motoru uzunca bir süre 100km altı hızlarda ve tabii düşük viteslerde kullansam sistem açısında bir sıkıntı oluşturur mu acaba? İkinci el olacağı ve zaten yıllarca her devirde kullanılmış olacağı için bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum fakat yine de içimde kalmasın sorayım sizlere.
Son olarak da birebir canlı olarak yıl yıl modelleri görmediğim için farkları tam bilemiyorum. 2007 den itibaren kasada kaç kez değişiklik oldu. Yani benim bu haftasonu fuarda inceleyeceğim 2014 modelle, 2007 model arasında ne farklar mevcut görsel açıdan?
Cevaplar için şimdiden teşekkürler herkese. Sağlıcakla.
MERHABA GV650 2006 YILINDAN 2012 YE KADAR KASA DEĞİŞTİRMEDİ TR GİREN 2012 MODEL GV650NİN ARKA ÇAMURLUĞU DĞİŞİK RENKLER DEĞİŞİK OKADAR ÖNEMLİ DEĞİŞİKLİKLER YOK ASLINDA TR DE 2008DEN SONRAKİ MODELLER ENJEKSİYONLU BAZI KARBÜRATÖRLÜLERDE RUHSATTA 2008-2009 MODEL OLARAK GÖRÜNMEKTE FAKAT BAYİLERİNDE ELİNDE KALMIŞ TRAFİĞE ÇIKIŞ TARİHLERİ YANİ TESCİL TARİHİ Nİ MODEL YILINADA İŞLEYEBİLİYORLAR. ENJEKSİYONLU MODEL VE KARBURATÖRLÜ MODEL ARASINDAKİ FARK ENJEKSİYONLU MODELİN ŞASİSİ VE JANTLARI SİYAH KARBURATÖRLÜ MODELLER ŞASİSİ VE JANTLARI GRİDİR. DÜŞÜK DEVİR MESELESİNE GELİNCE GV650 DÜŞÜK DEVİRLERİ HİÇ SEVMEZ BELİRTEYİM. 650CC 70-80BG LİK BİR MOTORU 100CC LİK BİR MOTOR GİBİ DÜŞÜK DEVİRLERDE KULLANAMAZSIN GV650 NİN VİTES ARALIKLARINA AYKIRI 1.Cİ VİTESTE 80-95KM HIZA ÇIKABİLİYOR 2.Cİ VİTESTE 135KM HIZA ÇIKABİLİYOR. FAKAT ŞEHİR İÇİNDE 1.Cİ VİTESTE 15-20KM HIZIN ALTINDA GİTMEK BAZI GV650LERDE SIKINTI OLABİLİYOR. KISACASI GV650 SPORT CRUİSER OLDUĞU İÇİN GAZI SEVER AĞIR BAŞLI BİR MOTOR İSTİYORSAN BAŞKA ALTARNATİFLERE BAKMANI TAVSİYE EDERİM. ALLAH GÖNLÜNE GÖRE VERSİN
-
26 Şubat 2014, 00:27
#5478
Bilgi
Arkadaşlar Ataşehir bölgesinde ikamet ediyorum. Kafama göre bi GV650 buldum. Fakat bu motoru gösterebileceğim bir Usta bilmiyorum. Bu konuda yardımcı olabilirmisiniz.
-
26 Şubat 2014, 00:28
#5479
bilginet45 adlı üyeden alıntı
MERHABA GV650 2006 YILINDAN 2012 YE KADAR KASA DEĞİŞTİRMEDİ TR GİREN 2012 MODEL GV650NİN ARKA ÇAMURLUĞU DĞİŞİK RENKLER DEĞİŞİK OKADAR ÖNEMLİ DEĞİŞİKLİKLER YOK ASLINDA TR DE 2008DEN SONRAKİ MODELLER ENJEKSİYONLU BAZI KARBÜRATÖRLÜLERDE RUHSATTA 2008-2009 MODEL OLARAK GÖRÜNMEKTE FAKAT BAYİLERİNDE ELİNDE KALMIŞ TRAFİĞE ÇIKIŞ TARİHLERİ YANİ TESCİL TARİHİ Nİ MODEL YILINADA İŞLEYEBİLİYORLAR. ENJEKSİYONLU MODEL VE KARBURATÖRLÜ MODEL ARASINDAKİ FARK ENJEKSİYONLU MODELİN ŞASİSİ VE JANTLARI SİYAH KARBURATÖRLÜ MODELLER ŞASİSİ VE JANTLARI GRİDİR. DÜŞÜK DEVİR MESELESİNE GELİNCE GV650 DÜŞÜK DEVİRLERİ HİÇ SEVMEZ BELİRTEYİM. 650CC 70-80BG LİK BİR MOTORU 100CC LİK BİR MOTOR GİBİ DÜŞÜK DEVİRLERDE KULLANAMAZSIN GV650 NİN VİTES ARALIKLARINA AYKIRI
1.Cİ VİTESTE 80-95KM HIZA ÇIKABİLİYOR 2.Cİ VİTESTE 135KM HIZA ÇIKABİLİYOR. FAKAT ŞEHİR İÇİNDE 1.Cİ VİTESTE 15-20KM HIZIN ALTINDA GİTMEK BAZI GV650LERDE SIKINTI OLABİLİYOR. KISACASI GV650 SPORT CRUİSER OLDUĞU İÇİN GAZI SEVER AĞIR BAŞLI BİR MOTOR İSTİYORSAN BAŞKA ALTARNATİFLERE BAKMANI TAVSİYE EDERİM. ALLAH GÖNLÜNE GÖRE VERSİN
Eyvallah hocam, kafama kurcalayan tek konu da bu zaten. Cüsse itibariyle maşallahlık adamım biraz(185cmx110kg), benim maksimum çıkacağım hız 130-140 dır zaten. Belki belki uzun yol yapılır aşılabilir ama çok çok nadir. Tarz olarak Cruiser motor tek tercihim. Ama kendime fiyat olarak ikinci el GV650 fiyatlarında alternatif bulamıyorum. Daha önce ikinci el motor almamış olsam da 90-95 model motorlara yine GV650 ile aynı parayı vermek de çok mantıklı gelmiyor açıkçası. Yoksa bu cüsselerde eli yüzü düzgün, karakteristik olarak cruiser mantığına daha yakın bir motor varsa önerebileceğin, araştırmak bakmak isterim onlara da. 6-7 yıllıktan eski olmamak ve fiyat olarak 12bin civarını aşmamak kaydıyla tabii .
Tekrar sağol.
-
26 Şubat 2014, 01:03
#5480
Merhaba arkadaşlar gv650'im deponun altındaki krom parcalarını satıyorum. çizik vs. yoktur. geçen sene almıştım. almak isteyen arkadaşlar benimle iletişime geçebilir.
05334174961
ayrıca türkiyede satılmayan şık ince krom plakalığıda satıyorum. benzerlerinin fiyatı 300 dolardır istanbulda.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...3490264/detay/
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------
Arkadaşlar parçalar satılmıştır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler