bence de düşünülmesi gereken bi konu o km de gv 250 ve düşük fiyatlı olması (blackarca abimin de dediği gibi) benim de gv250 m var 23k kmde ama o fiyata da wermem açıkçası.
tork olarak farkedeceği kesin mondial driftimden sonra sert kalkış yaptımmı hele yer kaygansa (yağmur mucur vs) fena patiye geliyor.. ama at gibi ve çok rahat bi motor
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
Merhaba,
Öncelikle ilgilenen vakit ayıran herkese teşekkürler. Diğer arkadaşlar da görüş belirtirse sevinirim.
Bütçemi burdan yazmam ne kadar şık olur bilmiyorum ama iletisim (at) gooyunu (nokta) com mail adresine motorun resim, durum, güncel bilgileri ile talebinizi gönderebilriseniz sevinirim. Eğer Erenköy'deyseniz çok da yakınız aslında, müsahit olduğunuz bir zaman cadde de bir kahve sohbeti yapabilirsek de sevinirim.
Hysoung GV 650 motorunu satmayı düşünen diğer arkadaşlar da belirttiğim mail adresine gönderebilir. Hiç kimse merak etmesin ne adaletsiz ne de sorumsuz o saçma sapan teklifler üreten ölü alıcılardan değilim. Ama tabiki ben de ciddi sorunlar yaşamamış beni uğraştırmayacak bir motor almak istiyorum. E tabi kışa girerken de motor aldığımın farkındayım, satıcı da farkında olursa sevinirim
Herkese kolay gelsin, iyi tatiller. Yolunuz açık olsun.
Kaya abim en güzel cümleyi kurmuşum. Bu motorun mavisine kızlar hasta evet ramiz sende tercübe ettin demekki
Giray hoş geldin aramıza geçmişini okuyunca düşündümki araştırma sahfasındasın tercüben bence gv 650 yi itinalı kullanım la kullanabilirsin..Tavsiye istediğin motorlar hakkında gv650 nin çogunlukta olması tercihininde bu yönde oldugu izlenimi bıraktı.
ben 40 yıldır binerim bir çok makina geldi geçti gv650 karar kıldım.Satılık makinalar hakkında yorumları burdan yapmıyorum HAREM GARAJ face sahifesinden özel görüşebiliriz.Veya uygun zamanda gelirsen de yardımcı olabilirim.
Hakkında en hayırlısı neyse o olsun.
ARKADAŞLAR KORE ŞİPARİŞLERİ bayram dolayısı ile geçikmeli geliyor .Yeni şipariş açacagım yedeklemek istiyen sipariş vermek istiyen bir kaç gün içinde irtibata geçsin.5322124353
İlginiz için teşekkürler, "GV 650İ" . Arayıp, müsahit olduğunuz bir zaman uğramayı düşünüyorum. Tecrübe herşeyin üstündedir nihayetinde. İyi günler.
MERHABA ÖNCELİKLE HOŞGELDİNİZ
2011 AKSESUARLI SİYAH GV NİN SAHİBİYİM TAMAMEN MOTORUMUN SADECE GİDON,FAR,MANETLER,ELCİKLER, SAĞ SOL KUMANDA PANELLERİ SANİYELİ SİNYAL ISITMALI KOLTUK LED SİNYALLEER DEĞİŞİK FİYATLARINI BULAMAZSIN BEN BU ŞEKİLDE ALMIŞTIM ZATEN
SADECE FARI EBAYDA 260 DOLAR NEYSE KONUMUZ BU DEĞİL
GENEL OLARAK GV650 Yİ SİZE TAVSİYE EDERİM GV250 DE KULLANDIM GÜZEL SINIFININ BİR NUMARASI FAKAT GV650 BAŞKA BİŞEY BİR TUTKU MASRAFSIZ VE BAKIMLI OLARAK BULMAYA ÇALIŞIN ALLAH GÖNLÜNÜZE GÖRE VERSİN.
ANATOLIAN EAGLES MC
@bilginet45
İyi dilekleriniz için çok teşekkürler. Tüm araçlar ve makinelerde olduğu gibi motorsikletler de yüzlerce parça ve onlarca sistemden oluşuyor. Motorsiklet belkide en itinalı bakım gerektiren kara aracıdır. Bu nedenle sonuç olarak baktırdığımız ustanın iki dudağı arasında sıkışıp kalıyoruz. Umarım ben de, siz de sonucunda mutlu olduğumuz bir alış ve satış yaparız.
Öncelikle hoşgeldin golife,
İkinci elde alınacak tüm araçlar süprizdir..eğer öncesinde ki kullanıcıyı tanımıyorsanız veya motoru bilen biri tarafından geçmişiyle ilgili sağlam bir bilgi yok ise..marka model ne olursa olsun..sorun çıkartmayacak,yolda bırakmayacak motor en iyi motordur..varmı dır..şansa kalmış..ama alınan motosiklet işin erbabı bir ustada bakıma alınırsa kolay kolay sorun çıkmaz..motorun bakımlarının doğru ve zamanında yapılıyor olması önemli..bazı kullanıcılar örneğin debriyaj teli koptuktan sonra değiştirir dolayısıyla zaten yolda kalmıştır..bazıları ise kopmadan yolda kalacak duruma düşmeden değiştirir..her ne kadar mazeretler ekonomik koşullara dayandırılsa da yolda kalındığında ki maliyetler normal zamana göre daha fazladır..sorunlu bir parçası olan motosiklet o haliyle sürdüğünüzde başka mekanik zararlara da neden olacaktır..motorunuzun markası ne olursa olsun servis ve işi bilen doğru usta tarafından bakımı yapılsın..alet edevatınız var ise elinizde anahtar tutuyorsa,daha önce tamir işiyle haşirneşir olduysanız eyvallah ama çoğu zaman deneme yanılma yöntemleri de kafi gelmediği bir gerçek..kendi adıma bir defa usta değiştirdim alt tarafı direksiyon bilyaları değişecekti..bin pişman oldum..neyse ki Çetin Usta sorunu çözdü gidondaki aparatların doğru yerde olmasını sağladı ve orijinal halindeki gibi teker üzerindeki bağlantıları sabitledi.tabii ön amortisörde yanlış uygulama yapan ustanın !!! çizikleri hatıra olarak kulağıma küpe kaldı..özetle motoru bilen ve ustalığın dan emin olduğunuz yerlerde bakım yaptırırsanız sıkıntı yaşamazsınız.Bunun dışında en iyi denilen motorlar bile yanlış ellerde yanlış işler sonucunda adı kötüye çıkar..kakatuka hale gelir..Alacağınız motor ne marka ve model olursa olsun eğer eksikleri varsa servis için ödeyeceğiniz paraya bakar ve mutlaka adam olur..yeter ki Hyosung daki gibi parçası bulunabilen bir motor olsun..alacağın motosiklet şimdiden hayırlı uğurlu olsun..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
Hoşgeldin golife.
Kardeşim bence alırken bu motor tamir yemedi diyenden kork ben bu yeme takıldım. Motor tamir olmadıysa sıkıntıların hepsi sana çıkacak demektir. Motorun ne kadar iyi ne kadar kötü olduğunu usta bile anlamıyor. Bence tamamen şans. İnşallah hayırlı bir kısmet bulursun . Yanlız bildik motorlarda kaya abimin tavsiyelerine dinle Buradaki motorların çoğunun durumunu biliyor.
Merhaba,
@Zerdüşt, @sonoyuncu görüş,dilek ve önerileriniz için teşekkürler. Değindiğiniz konuların önem ve doğruluğuna kesinlikle katılıyorum.
Bugün Kaya abi ile tanıştım, çok mutlu oldum. Değerli vaktini ayırdı değerli bilgilerini paylaştı. Umarım hayırlısıyla, uğraştırmayacak uzun soluklu bir GV 650 sahibi olurum.
Merhaba, ne zamandır yazmıyordum ben de. GV650cilere selam olsun, foruma biraz hareket gelsin.
Madem GV650 dünyasına adım atmak isteyen, motoru merak eden arkadaşlar var, 2009'dan beri kullandığım motorumla ilgili deneyimlerimi paylaşayım.
Bir defa motoru satın aldığım sıralarda bu forum 100 küsur sayfaydı ve tamamını okumuştum. O yüzden kronik arızaların tamamını biliyordum.
Aldığım bilgiler doğrultusunda henüz 3.000 km'de temiz bir motor buldum. Daha satın aldığım mağazadan çıkarmadan bakımlarını yaptırdım, gidon civatalarını uzunlarıyla değiştirdim ve depodaki çatlağın onarılmasını istedim.
Bir de konjektör mevzuu vardı, 2011de aküyü haşladı. Aküyle beraber onu da değiştirdim.
Konjektör arızası göstergenin yanmasına da neden olabilirdi ve yeni gösterge almak zorunda kalabilirdim. (Bu durumda motorun km.si de farklı görünecektir tabi) Neyse ki bu olmadı.
Şimdiye dek motorla toplamda 15 bin KM'ye yakın yol yaptım ve bahsettiğim konjektör değişimi dışında hiç bir sıkıntı yaşamadım. (ki en baştan değiştirseydim onu da yaşamazdım)
Motorumu bu süre içinde bakımları vs için sadece 2 farklı ustaya götürdüm ve bu ustaları mutlaka bir kaç yerden referans alıp öyle seçtim. Yeri gelmişken, özellikle Haldun abimin (Zerdüşt) bu konularda bana çok emeği geçti sağ olsun.
Motoru kullandığım süre boyunca ağır gitmek istediğimde cruiser gibi gittim eğlendim, basmak istediğimde naked gibi bastım eğlendim. Uzun yolda, şehir içinde, çok sıcakta, çok soğukta sorunsuz kullandım. Sadece 1 keresinde çok sıcakta sürekli dur-kalk trafikte uzun süre kalınca hararet 1-2 çentik yükseldi, bir 10 dk. dinlendirme ihtiyacı duydum. Başka bir sıkıntım olmadı.
Motorumu virajlı yollarda biraz hızlı kullanmaktan hoşlanıyorum. Motorun yatmaya uygun yapısı sayesinde lastiklerimin sırt yüzeyinin tamamını kullanabiliyorum. Zaten bu yüzen çift hamurlu lastikler aldım. Normalde bir cruiser gaza bastığında gitmez, frene bastığında durmaz, viraja girdiğinde yatmaz. Bu hem gidiyor, hem duruyor, hem yatıyor. Ha benim için performans önemli değil, sadece konfor ön planda olsun derseniz shadow, intruder, M800 gibi başka modellere de bakmanızı öneririm. Gerçi ben de "performans önemli değil" diyerek başladım ama ince ve şık tasarımından dolayı GV650 aldım. Sonra motor üzerindeki hakimiyetim geliştikçe fark ettim ki motorun çift kişilikli olmasını ve kıvraklığını da çok seviyorum. O yüzden aradan geçen seneler sonunda motorumdan son derece memnunum.
Ben dahil, sayfadaki herkes başka soru vs olursa yardımcı olacaktır.
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
venox ile ilgili sorabileceğin bşyler olursa sorabilirsin. bende senin gibi uzun zamandır gv650 bakıyorum ama böyle giderse vazgeçeceğim sorunlarından dolayı ne yalan söyleyim
ama 250 cc alırsan eğer venox seni üzmeyecek kalite ve sağlamlıkta bir motordur.ben satalı bikaç ay oldu ama özlemiyor değilim
o kadar sorunlu bir makina ki.. Yunanistan,Makedonya,Kosova,Arnavutluk dolaştım geldim..kısa molalarla gidişte 938 dönüşte 950 km kesintisiz yol yaptım ..toplamda 2535 km lik bir sürüştü..toplam 5 motosiklet gittik diğer dördü 6 silindirli 1800 cc lik Goldwinglerdi..tempolu bir sürüş oldu..GV 650 beni bu sürüşte mahcup etmedi..mesele bakımların doğru yapılması ve kullanılması..önümüzde ki yaz hedefim Allah ömür ve sağlık verirse 5000-6000 km..
Kulübümüz de 1 adet Venox 1 adet te GV 250 var ikisi de birbirine eş değerde bana göre..temiz olduktan sonra alınabilecek motorlar..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
Sorundan kasıt nedir anlayamadım, temiz makina aldıktan sonra başınız ağrımaz.
Ben de bir sonraki motorum ne olmalı acaba diye çok araştırdım ama bu fiyata da bu özellikte makina bulunmuyor. Ya da ben bulamadım.
serden hocam merhaba;
ben yeni gv 650 kullanıcısıyım.kktcden rahatsız ediyorum.burda biraz usta bulmak zor kafalarına vura vura anlatmam lazım.çözünürlük kötü olunca anlaşılmıyor pek.rica etsem mustafa.bektas@msn.com adresime orjinal resimleri atabilirmisiniz.sol deponun plastiğini altında maalesef benzin sızıntısı tespit ettim.bidaha tekrarlamaması için önlemden bahsediliyor fakat ben orda önelemin ne olduğunu anlayamadım.folyo ile mi önlem alınıyor birdaha olmaması için.şase ile depo arasında vuruntunun azaltılmasından bahsediliyor.sadece plastik civatalarmı bitiriyor bu işi.o ayrıca uzun gidon vidası nın ölçülerinide vermenizi rica ederim.
Herkese slm gv650 alemi birsey duydum ama dogrulugu hakkında supelerım war bı sızlere danısayım dedım.
Piyasada benzın tasarufu dıye satılan urunler war hem %20 tasarruf hemde torkta artıs yasanıyormuş motorlarada takılıyormuş acaba gv650 de denenebikirmi bu urun benzının daha werımli yanmasını saglıyormuş
HAFTASONU GEZİLERİ
Mrb.İstanbul anadolu yakasi beykoz tarafindayim hafta sonlari toplanip gezebilecegimiz bir topluluk olusturmayi planliyorum.*İlgilenen arkadaslarin cevaplarini bekliyorum
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)