Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Eylül 2013, 02:02
#5281
Sherno adlı üyeden alıntı
radyatör yapmayı beceremiyorlar heralde? :D boyada falan bi sıkıntı yok neyseki(şimdilik). konjektör aküyü şarj eden parçaydı değil mi? statör müydü? umarım o sıkıntı çıkmaz zaten yazımı zehir ettiler. abi sana ne kadar sürede getirdiler parçayı ellerinde var mıydı bekledin mi? aynen değiştirecekler bakalım benim uyuz olduğum nokta biz aradık bulduk parçayı adamlar transfer istemekten aciz ve bu cumartesi başka şehire gitmem lazım. motor mu aldım dert mi aldım bu yazın yaptığım her plan bozuldu.
Rafyatör anlamında sorarsan bana bi haftada getirdiler ama öncesinde o-ring'i bir ay beklediydim. o-ring'i taktığım gün radyatör gittiydi. aslında o-ring de 2 haftada gelmiş de, bana söylemeyi unutmuşlar. O-ring gelir gelmez radyatör gidince acele ettirdiler sanırım. Konjektör evet, aküyü şarj eden şey. Bir daha gidişinde bir kontrol ettir sıkıntı var mı diye. Onun dışında bir sıkıntın olacağını sanmıyorum. Bir iki aksaklık olur illa ki. Her motorda olabilir. Önceki motorlarımız ve şimdiki motorlarımız birebir aynı. Sanırım benim yaşadığım sıkıntıları sen de yaşayacaksın. Bana benzemenin cezası budur :D. Senin de saçların uzunsa yıllar önce kaybolan ikiz kardeşimsin diyeceğim :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------
Bir de konjektörü kontrol ettirirken özellikle gaza basıldığında şarj ediyor mu diye baktır. Bendeki bozulduğunda rölantide şarj ediyor, gaza basınca etmiyordu.
Reklamlar
-
12 Eylül 2013, 14:23
#5282
gv650i adlı üyeden alıntı
ramiz arıza dişli eksantirik üzerinde dönüyormu sıkı geçme kayıyormu neden senteler ters anlıyamadım tam olayı senin eski eksantirikle aynı değilmiydi ilk takarken kontrol etinmiydi.ilginç bir durum voltaj korumayı nasıl yaptın onu bana bir anlatıver.
silindir kapagına kızıl burç la yatakta pek randımanlı olmaz bilya en güzeli sadece orta yatak kızıl olabilir.Sen yaptırabilirsen yaptır yaptıramazsan bana gönder yaptırayım. kronik arıza kalmadı gibi sende.yag pompasını değiştirdinmiydi en son olaydan sonra.
Sıkı geçmeden kayıyor abi eksantrik metalinde yada yapımında bir kusur var herhalde. Kapak açık kranktan motora hareket veriyorum. Siboplara basamadan dönüyor eksantrik. Abi voltaj düzenleyici mini regülatörler var yanlız elektronikçilerden bulamadım. Ama sipariş geçtim birkaç güne getirirler herhalde. Parçanın ismi 7812 internetten bakabilirsin. fiyatı ucuz ama bence korumaya faydası olacak. 35 volta kadar elektriği düzenleyebiliyor.
-
12 Eylül 2013, 16:21
#5283
anladım. benimki de yarın halledilecek sanırım(umarım) 2 hafta olacak işte. oring niye sızıntı falan mı vardı ?gittiğimde konjektörü de bir sorar baktırırım o zaman :D
-
15 Eylül 2013, 01:13
#5284
Yan kapak 2 defa değişti bende. Sök tak yaparken o-ring gitti. Sızdırıyordu evet . Şimdi bir sıkıntım yok çok şükür.
-
15 Eylül 2013, 01:23
#5285
Arkadaskar yan debriyaj kapagini cok sikmamaniz lazim .
Cok sıktiginizda oring eziliyor ısırma yapabiliyor ve kapak gozle gorulmeyecek sekilde catliyor . Sonra nekadar oring degisseniz yinede sizdiriyor .
O noktada iki tasarim hayasi var .
Oring kanali ile vida yuvalari kesisiyor ve o ring vida yuvasina girip vida dwliginden yag kacmasina neden oluyor .
Birde kapagin iki vidasi ayni zamanda alt motor govdesini destekliyor ve bu yuzden o vidalarin iyi sıkılmasi gerekirken aslinda oringden dolayi cok sıkmamak lazim .
Yani iki ucu oklu kapak . Sıksan olmuyor sıkmasan olmuyor .
Oringide orjinal alicaz diye ugrasmayin oto sanayi rulmancilardan bulabilirsiniz . 3u tek parca olmazda ayri ayri olur , takarken ufak olanlari gres yagi ile yerine yapistirip dikkatlice takarsiniz . Cok sıkmamaya dikkat edin a .
-
15 Eylül 2013, 10:33
#5286
sonoyuncu adlı üyeden alıntı
Sıkı geçmeden kayıyor abi eksantrik metalinde yada yapımında bir kusur var herhalde. Kapak açık kranktan motora hareket veriyorum. Siboplara basamadan dönüyor eksantrik. Abi voltaj düzenleyici mini regülatörler var yanlız elektronikçilerden bulamadım. Ama sipariş geçtim birkaç güne getirirler herhalde. Parçanın ismi 7812 internetten bakabilirsin. fiyatı ucuz ama bence korumaya faydası olacak. 35 volta kadar elektriği düzenleyebiliyor.
siboplara basmadan mı donuyor ?
bence sen sente ayarını tam yapamamıssın ondan kaynaklanıyor.. yada cok dusuk olasılık ekzantırık mıl problemlı.
bızde 2 gun boyunca bu tıp sorunlarla karsılastık ya sıktı ya bastı ya kacırdı ya emmedı ya uflemedı.. valla sana bastada dedım. servıs manuelındekı ekzantırık mıl kulakcıklarına gore yap ve senteyı on sılındırden(F) alman gerekıyor.. mıldekı harflere ve rakamlara bakmana gerek yok sadece mıl kulakcıklarına bakarak ve zıncır bakla sayısının 14 olmasına dıkkat et.
bırde boyle dene ve senteden sonra 1 tur gerıye al ve motora bas bakım bır problem varmı?[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:28 ----------
ayrıca kaya abının dedıgı ust kapak bılya sıstemı olursa mukemmel olur ama ben buna cok az olasılık vermıyorum.
kaya abı yaptırmıssa valla bende ısterım :D
hyo 250 r 2008 oncesı motosıkletlerı ozellıkle acıp baktım bılyalı sıstem.. fakat onlarda 2 kanal bızde 3 kanal mevcut ve bılya yatagını ıkılı yaptırıp orta kısıma korozyon derecesı cok dusuk bır maddeden yapılması olası gıbı gozuksede... 2 bılyayı koyacagımız yan dıs kısımlara bılya taktırmak cokta kolay bır ıs gıbı gorunmuyor..
kaya abı yaptırdıysan fotolarını bızımle paylasıp devrım yaratırmısın
Çok acılar çekerim çok acılar, köpek değilim onu ısıramam.. Isırırım dudağımı. Büyük kişilerin sırlarına ortağım, gene de nah şu kadar övünemem. Bütün ayıplar bende ama, ne yapıp yapmalı ulaşmalı dostlara. Geri de kalmayı kendime yediremem..
-
16 Eylül 2013, 00:02
#5287
ali henüz yaptırmadım biriniz ramiz veya sen bozuk kapak ve eksantirik göndeririseniz yaptıracagım.2 .yatak bilyalı orta yatakta özel yapılacak
-
16 Eylül 2013, 01:27
#5288
Abi bende Fazla kapak yok ustundekiler var 1 tanesinede yeni yatak yaptirmistim 3 4 ay once. Sanirim diger arkadasta (sonoyuncu )varmis.biliyorsun kac ay boyunca kapak aradim.kapaklar olsa yedek motor toplucam ;)
-
17 Eylül 2013, 12:27
#5289
RAMİZ HERALDE KENDİ YAPTIRACAK ordaki imkanları varsa yaptırsın koreye foto çeker yolarız ancak patentini almamız lazım daha önce ben 125 lik hondaya yapmıştım sene 1984 ama patent almadım.SONRADAN BENİM MOTORU GÖRDÜLER KENDİLERİ YAPTILAR
-
18 Eylül 2013, 17:05
#5290
mrb arkadaşlar nasılsınız? umarım ciddi sorunlarınız yoktur
benim bir sorunum var şöyle ki: depoda sızıntı olmasından şüpheleniyorum. çünkü depo yanlarında sarı sızıntılar oluyor sürekli ve motorun 100 km de şehir içi harcaması 7 lt yi buluyor. depoyu söküp kontrol etcem nasıl bi kontrol yapılabilir? eger çatlama varsa kaynak mı yoksa yapıştırıcı mı önerirsiniz? tşkler.. kib
-
18 Eylül 2013, 17:33
#5291
acayüp adlı üyeden alıntı
Arkadaskar yan debriyaj kapagini cok sikmamaniz lazim .
Cok sıktiginizda oring eziliyor ısırma yapabiliyor ve kapak gozle gorulmeyecek sekilde catliyor . Sonra nekadar oring degisseniz yinede sizdiriyor .
O noktada iki tasarim hayasi var .
Oring kanali ile vida yuvalari kesisiyor ve o ring vida yuvasina girip vida dwliginden yag kacmasina neden oluyor .
Birde kapagin iki vidasi ayni zamanda alt motor govdesini destekliyor ve bu yuzden o vidalarin iyi sıkılmasi gerekirken aslinda oringden dolayi cok sıkmamak lazim .
Yani iki ucu oklu kapak . Sıksan olmuyor sıkmasan olmuyor .
Oringide orjinal alicaz diye ugrasmayin oto sanayi rulmancilardan bulabilirsiniz . 3u tek parca olmazda ayri ayri olur , takarken ufak olanlari gres yagi ile yerine yapistirip dikkatlice takarsiniz . Cok sıkmamaya dikkat edin a .
O-ring artık benim sayemde Kanuni'de artık bulunabilir. Bir tanesini ben taktırdım. Garantiden değişeceği için orijinal taktırmakta ısrar ettim. E imkan varken birinin ihtiyacı olursa bence orijinali taktırsın. Bulunmuyorsa tabi dediğin gibi de yaptırılabilir. Benimkinde yan kapağı yeşilyurtta taktılar. En aşağı 6000 km'dir üstünde. Bir sorun çıkmadı çok şükür.
bombaci20 adlı üyeden alıntı
mrb arkadaşlar nasılsınız? umarım ciddi sorunlarınız yoktur
benim bir sorunum var şöyle ki: depoda sızıntı olmasından şüpheleniyorum. çünkü depo yanlarında sarı sızıntılar oluyor sürekli ve motorun 100 km de şehir içi harcaması 7 lt yi buluyor. depoyu söküp kontrol etcem nasıl bi kontrol yapılabilir? eger çatlama varsa kaynak mı yoksa yapıştırıcı mı önerirsiniz? tşkler.. kib
Eğer dediğin gibiyse ciddi bir sorun gibi gözüküyor. Hani çok anlamam ama bir iki sorum var. Sarı sızıntıların orda illa ki çatlak vardır diye tahmin ediyorum. Var mı öyle şeyler? Belki bir ihtimal depo kapağından da sızıyor olabilir. Şahsen benim motorumla şehir içi 6 litre yakıyorum ama 6.5'u bile hiç görmedim. 7 litre gerçekten çok fazla. Ona bir ayar çekilmesi şart gibi gözüküyor. Buradaki daha bilgili abilerimizden tavsiye alırsın. Maalesef benim bilgim buraya kadar.
-
18 Eylül 2013, 19:16
#5292
Depo on mentese baglantisinin puntali parcasindan kacirir genelde .
Kaynak yaptirmayin iceriden paslanma ve boyada yanma yapiyor .
Suan cepten yazamiyorum pc basindan nasil tamir yapabileceginizi yazicam .
-
18 Eylül 2013, 19:23
#5293
acayüp adlı üyeden alıntı
Depo on mentese baglantisinin puntali parcasindan kacirir genelde .
Kaynak yaptirmayin iceriden paslanma ve boyada yanma yapiyor .
Suan cepten yazamiyorum pc basindan nasil tamir yapabileceginizi yazicam .
tşkler şimdiden..
-
19 Eylül 2013, 00:49
#5294
bombaci20 adlı üyeden alıntı
tşkler şimdiden..
kimyasal sunfix veya ara çelik macun izle yapıştırdepo boşaltılacak yapıştırıcı yapıştırıcı uygulanacak müsait zamanda garaja gelir sen yardımcı oluruz
-
19 Eylül 2013, 10:02
#5295
gv650i adlı üyeden alıntı
kimyasal sunfix veya ara çelik macun izle yapıştırdepo boşaltılacak yapıştırıcı yapıştırıcı uygulanacak müsait zamanda garaja gelir sen yardımcı oluruz
sunfix le yapcam bakalım. ben başka şehirdeyim tşkler..
-
19 Eylül 2013, 13:52
#5296
Sunfix yeterince akiskan degil .
Bu nedenle sunfix oncesinde , hibo krafft cift komponentli epoxi yapostirici uygulayin . Bal kivamindadir aralara dolucak kadar akiskan ama etrafa yayilmaycak kadar yogun dur. 20 dakikada donar .
Daha sonrasinda etrafini , sunfix ile saglama alirsaniz titresimden etkilenmesinide engellemis olursunuz.
Ayrica tum bunlardan once yapistirici uygulayacaginiz bolgeyi balata spreyi ile iyice temizleyin . Benzinin kalintisi kalmasin , yaglidir yapismayi engeller.
Kolay gelsin .
Hibo yapistirici bazi yerlerde arap tutkali olarak bilinir .
-
19 Eylül 2013, 17:29
#5297
acayüp adlı üyeden alıntı
Sunfix yeterince akiskan degil .
Bu nedenle sunfix oncesinde , hibo krafft cift komponentli epoxi yapostirici uygulayin . Bal kivamindadir aralara dolucak kadar akiskan ama etrafa yayilmaycak kadar yogun dur. 20 dakikada donar .
Daha sonrasinda etrafini , sunfix ile saglama alirsaniz titresimden etkilenmesinide engellemis olursunuz.
Ayrica tum bunlardan once yapistirici uygulayacaginiz bolgeyi balata spreyi ile iyice temizleyin . Benzinin kalintisi kalmasin , yaglidir yapismayi engeller.
Kolay gelsin .
Hibo yapistirici bazi yerlerde arap tutkali olarak bilinir .
tmm abi sunfix almıştım depoyu söküp bi bakayım duruma göre..
-
19 Eylül 2013, 21:19
#5298
eyüp arap tutkalı dedğin sunta yapıştırıcımı yogurt gibi oysa onu benzin çözüyor giri bir yapıştırıcı var oysa onuda bir senede çözüyor. sunfik iyi temizlenip tazesi alınırsa o randıman verdi hatta saglamken yapmakta fayda var içeriden pas olmazsa titreşimden sızdırmıyor. depoyu boyatacak arkadaşların buraları güzelce kaynakla güçlendirmesi daha sonrasında 400 dercelik bir fırında tavlayıp kapalı sıcak bir yerde yavaş sogumaya bırakılırsa çatlama sızdırma olmaz.
---------- Post added at 20:19 ---------- Previous post was at 20:16 ----------
ARKADAŞLAR koreye şipariş geçecegim malzeme lazım olan bildirsin .Elimde devridaim pompası balatalar,karbüratör manifoldu, startör conjoktör ve bir çok malzeme mevcut Bilginize 5322124353
-
19 Eylül 2013, 23:11
#5299
Kaya abi hibo , epoksi oldugundan banzine oldukca dayanikli . Daha onceki uygulamalarimdan sadece birisi sizdirdi oda kazadan dolayi depo hasar almisti .
-
20 Eylül 2013, 01:02
#5300
Arkadaşlar aranıza katılmak için can atan bir kardeşinizim inşallah bir GV 650 almak niyetindeyin dün GV250 mi sattım ve artık ablasına niyetliyim ..20000 km de enjeksiyonlu 2008 model bir gv650 var interntte sizce alınırmı ... elbette bakmak baktırtmak gerek benim öğrenmek istediğim böyle bir makineye yatırım yapmaya değermi yoksa daha yaşı küçük kmsi düşük bir makineyemi bakmak doğru olur.. yani gv 650 için 5 yaş 20000 km fazlamı azmı yorulmuşmudur soru çıkartması muhtemelmidir... Bu konuda söyleyecekleriniz önemli benim için....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler