Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
31 Temmuz 2013, 18:43
#5201
Tanıdığım ettiğim bir motor değil. Ne desem boş. Yerinde olsam 4 silindirli Suzuki'lere bakardım diyeceğim ama onun da 2. eli 98'li modellerde 6.500 - 12.000 civarında geziyor ki, bu da senin GT650 almanı mantıklı kılabilecek bir etmen. Maalesef daha fazla söyleyebileceğim başka bişey yok.
Hayırlısı olsun diyelim.
Reklamlar
-
03 Ağustos 2013, 11:14
#5202
ramazan bitiyor bu gün kadir gecesi bütün arkadaşlarımın kadir gecesini ve bayramını canı gönülden kutlar daha nice bayramları birlikte idrak etmeyi mevladan niyaz ederim.
-
05 Ağustos 2013, 20:43
#5203
Bayramdan sonra kaya abim sayesinde inşaallah yollardayım. Şimdi konuyla ilgili sıkıntım gelen üst kapak siyah. Boyadan anlayan arkadaşlarımla konuştum. İki fikir ortada. Griye boyama fikri ; hepsiburada.com da boyayı buldum 35 lira civarında. Diğer fikir ise solbentle üzerindeki boyayı kazımak böylece direk olarak döküm rengi gri olacak. Başka fikirleri ve konu hakkında bilgisi olan herkesin yorumlarına şimdiden teşekkürler.
-
06 Ağustos 2013, 00:41
#5204
sonoyuncu adlı üyeden alıntı
Bayramdan sonra kaya abim sayesinde inşaallah yollardayım. Şimdi konuyla ilgili sıkıntım gelen üst kapak siyah. Boyadan anlayan arkadaşlarımla konuştum. İki fikir ortada. Griye boyama fikri ; hepsiburada.com da boyayı buldum 35 lira civarında. Diğer fikir ise solbentle üzerindeki boyayı kazımak böylece direk olarak döküm rengi gri olacak. Başka fikirleri ve konu hakkında bilgisi olan herkesin yorumlarına şimdiden teşekkürler.
ÇOK girinti çıkıntı var solventle temizlemek ugraştırır bence gri srey boya ile hallet normal boyada olur aşırı ısınma olmaz kapakta boya dayanır ısıya dayanıklı gerekmez.
-
07 Ağustos 2013, 07:23
#5205
hastası olduğum bi motor çok havalı fiyatı makul
ama kullanabilirmiyim bilmiyorum kilosu epey ağır
ben 174 cm 65 kgyim yaş 26
bundan önceki motor tecrübelerim
-5 sene mobileytte bionik yaklaşık 30.000 km
-5 sene yamaha bws 100 20.000 km
-2 ay yamaha ybr a2 ehliyeti almak için vitesli motoru öğrenmek için bi arkadaşımdan geçici almıştım 3000 km bile yapmadım
-4 ay kymco venox 250 tipini çok seviyordum ama biraz ağır geliyordu bana aldığımdan daha fazla para veren olunca sattım yaklaşık 2000 km kullandım sadece
-3 ay honda cbr 250r bu motoruda pek iyi kullanabildiğim tam hakim olduğum söylenemez arka frende çok sıkıntı yaşadım arka lastiğin yanıma kadar geldiğini çok gördüm 1500 km falan kullandım
-sonra anladım ki illa fren elde olcak aldım sym joyride 200i bagaj var rahatlık var.kontrolum süper.sanki benim için yaratılmış gibi motor şuan 3000 kmye geldim
ne kadar vitesli motorun arka freninden dolayı hakkını vererek süremesemde şeytan diyor bi fantazi yap gi gv 650 al diyor.kafamı karıştırıyor.vitesli motorda sanki fren yok gibi korka korka fazla temkinli sürüyorum
böyle bişey yapsam ve pek süremesem symyi sat sonra gv 650 al süreme zararına sat derken 3000 tl zararım olur
ne dersiniz becerebilirmiyim gv650yi
gv 250 demeyin hiç begenmiyorum.gv 250 alcağıma gider bi kymco venox 250 alırım yine
-
07 Ağustos 2013, 15:16
#5206
merhaba kadir kardeşim evet bende senin gibi mobilyetle başladım sonra 110 luk cup motorum oldu sonra 250mct aldım sonra gv250 en son gv650 de kaldım içinde kalıcaksa al yapamıcam diye bişey yok kendine güveniyorsan temkinli kullanırsan sorun yok gv650 diğer kullandığın motorlara benzemez çok güçlü ve seri bir motordur. ben şuan da başka motorlara bakamıyorum hayalimdeki motor tarz olarak sport cruiser karşılaştıracağın motor yok bir tek harley v-rod var fakat motor almaya karar verirsen alacağın motoru iyi baktır yada bildik bi yerden al bakımlı sorunsuz olmasına dikkat et
-
07 Ağustos 2013, 15:30
#5207
bilginet45 adlı üyeden alıntı
merhaba kadir kardeşim evet bende senin gibi mobilyetle başladım sonra 110 luk cup motorum oldu sonra 250mct aldım sonra gv250 en son gv650 de kaldım içinde kalıcaksa al yapamıcam diye bişey yok kendine güveniyorsan temkinli kullanırsan sorun yok gv650 diğer kullandığın motorlara benzemez çok güçlü ve seri bir motordur. ben şuan da başka motorlara bakamıyorum hayalimdeki motor
tarz olarak sport cruiser karşılaştıracağın motor yok bir tek harley v-rod var fakat motor almaya karar verirsen alacağın motoru iyi baktır yada bildik bi yerden al bakımlı sorunsuz olmasına dikkat et
bu motorların bakımsızlarında çok sorun çıkıyor diye duydum
evet haklısın tipi apayrı o shadovları dragstarları sevmiyorum.bu çok sportif bir cruzer.hele o açık mavisi yok mu ahh ahhh
Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...
-
08 Ağustos 2013, 00:51
#5208
KeaSH-07 adlı üyeden alıntı
bu motorların bakımsızlarında çok sorun çıkıyor diye duydum
evet haklısın tipi apayrı o shadovları dragstarları sevmiyorum.bu çok sportif bir cruzer.hele o açık mavisi yok mu ahh ahhh
gv650 de fazla sorun yok aslında birkaç kronik sorunu var konjektör statör gibi halledebilir ufak sorunlar tabi çoğu gv bu sorunları sahipleri tarafından giderilmiş durumda. sorun bakımsız yıllarca binmiş bi kuruş masraf yapılmamış motorlarda. yanlış ustaların eline geçtiyse yanlış işlemler yapıldıysa işte ozaman sorun başlıyor. birde bu motorlardan anlamayan kişiler yada ustalar sorunu çözemezler ise yandı hyosung yerden yere vurarlar hyosung öyle hyosung böyle kötü motor nerden aldın bunu kore malı japon alsaydın ya uğraşılmaz bununla bilmemne yani gv650yi alırken dikkat et yanlış işlemlerden geçmiş olmasın. parça konusuna gelince her parçası piyada rahatlıkla bulunuyor ve bir çok japondan ucuz zaten servis bayi ağı kanunide
-
08 Ağustos 2013, 01:33
#5209
KeaSH-07 adlı üyeden alıntı
bu motorların bakımsızlarında çok sorun çıkıyor diye duydum
evet haklısın tipi apayrı o shadovları dragstarları sevmiyorum.bu çok sportif bir cruzer.hele o açık mavisi yok mu ahh ahhh
Frenaj la ilgili bilen birinden veya internet ortamında araştırma yaparak kendini geliştirebilirsin..Vitesli motorlarda daha Ön fren ağırlıklı frenaj başlar ve arka ile beraber tamamlanır scoter da ise bu öncelik arka fren dir zira ağırlık merkezleri farklıdır..Özellikle ön de çift disk olması da ayrıca frenaj da GV 650 yi avantajlı kılar..tabii eğer düzgün fren balataların varsa,lastiklerin yere tutunma özelliğini kaybetmediyse fren hidroliğin maksimum 1-1.5 yıl içinde değişmiş se..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
08 Ağustos 2013, 15:01
#5210
bayramınız ı kutlar saglıkla sevdiklerinizle motorlarınızla nice bayramlara
-
12 Ağustos 2013, 01:57
#5211
Arkadaslar izmirden sorunsuz temiz butun problemlerı cozulmus 2007 model 25000km dekı motorum acıl satılık 10.000tl pazarlık sunnettır aslında hiç istemıyorum satmayı ama evlendım ve ıhtıyacımdan motorumu satıyorum kaya agbımın elınden gecmıs makıne fazla soze gerek yok... Tel:0554 4862259
-
13 Ağustos 2013, 21:51
#5212
Alacak olana hayırlı olsun. İnşaallah satarsın abi.
-
14 Ağustos 2013, 14:31
#5213
Saool coolibo hayırlısı dosta gıdecek makine
-
20 Ağustos 2013, 00:34
#5214
Arkadaşlar 2 defa kaza yapmış , deposunda ufak bir ezik ve km saati yok bu motor alınırmı? ne dersiniz?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...34346069/detay
-
20 Ağustos 2013, 01:12
#5215
orhun67 adlı üyeden alıntı
merhaba görmeden incelemeden yorumsuz fiyat iyi fakat makinaın durumu nedir bilemeyiz 8e alırsın fakat ucuz olması herzaman bende şüphe uyandırır ucuz motor değil bakımsız motor meselesi kimsenin motorunu malını kötülemek değil ama gv650 piyasası 2007 model 10-11-13 bin gibi rakamlar iyibir ustayla yada anlayan birisiyle incelenerek bakılması gerekir diye düşünüyorum
-
20 Ağustos 2013, 13:52
#5216
merhaba. daha önceki sayfaları okuduğumda 1 depo ile 300 km civarı gittiğini söyleyen arkadaşlar var. ben ise 200 km gittiğimde 75 tl lik yakıt alıyorum. 97 oktanın 5 tl olduğunu varsayarsak bu depo zaten 85 tl ile doluyo. bu değerin çokta normal olmadığını düşünüyorum. bujiler yeni değişti yani servis değiştiğini söyledi sizce bu problemin kaynağı ne olabilir.
-
20 Ağustos 2013, 14:09
#5217
sonoyuncu adlı üyeden alıntı
Bayramdan sonra kaya abim sayesinde inşaallah yollardayım. Şimdi konuyla ilgili sıkıntım gelen üst kapak siyah. Boyadan anlayan arkadaşlarımla konuştum. İki fikir ortada. Griye boyama fikri ; hepsiburada.com da boyayı buldum 35 lira civarında. Diğer fikir ise solbentle üzerindeki boyayı kazımak böylece direk olarak döküm rengi gri olacak. Başka fikirleri ve konu hakkında bilgisi olan herkesin yorumlarına şimdiden teşekkürler.
Egsoz boyası üzerine akrilik vernik sonuç çok iyi olacaktır ;)
vlknmarmara adlı üyeden alıntı
merhaba. daha önceki sayfaları okuduğumda 1 depo ile 300 km civarı gittiğini söyleyen arkadaşlar var. ben ise 200 km gittiğimde 75 tl lik yakıt alıyorum. 97 oktanın 5 tl olduğunu varsayarsak bu depo zaten 85 tl ile doluyo. bu değerin çokta normal olmadığını düşünüyorum. bujiler yeni değişti yani servis değiştiğini söyledi
sizce bu problemin kaynağı ne olabilir.
Hava filitresi ne zaman değişti?
Senkron ayarı ?
Karbüratör temizliği?
ver gazı... ver çoşkuyu
-
21 Ağustos 2013, 00:30
#5218
an itibariyle satışta 15 adet gv 650 var. Yüksek model ve fiyat olanlar dışında 2007-2009 arası bildiğiniz, tanıdığınız motor var mı acaba tavsiye edebileceğiniz ?
-
21 Ağustos 2013, 01:51
#5219
ygzonair adlı üyeden alıntı
an itibariyle satışta 15 adet gv 650 var. Yüksek model ve fiyat olanlar dışında 2007-2009 arası bildiğiniz, tanıdığınız motor var mı acaba tavsiye edebileceğiniz ?
kardeşime katılıyorum bende gv 650 alıcam fakat bilindik sağlam bir motor bakıyorum . yardımcı olursanız bizde kavuşalım aygırlarımıza.
-
21 Ağustos 2013, 10:57
#5220
UNdocab adlı üyeden alıntı
Egsoz boyası üzerine akrilik vernik sonuç çok iyi olacaktır ;)
Hava filitresi ne zaman değişti?
Senkron ayarı ?
Karbüratör temizliği?
merhaba. senkron ayarı yapıldı ama servis elinde hava filtresi olmadığını ve değiştirmem gerektiğini söyledi geçen hafta karbüratörden hiç bahsetmedi ama bu üç maddeyi dikkate aldım ilgine teşekkürler
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)
Bu Konudaki Etiketler