arkadaşalar bende gv650 düşünüyorum. bana yakıt konusunda net bilgi verirmisiniz lütfen. şehir içi 100 km de kaç litre tüketimi var ?
arkadaşalar bende gv650 düşünüyorum. bana yakıt konusunda net bilgi verirmisiniz lütfen. şehir içi 100 km de kaç litre tüketimi var ?
hayırlısı ile git gel yeter bize .kızları meşhurdur ama başka yerde solarlar getirmek olmaz .gidince yz haberimiz olsun
---------- Post added at 16:42 ---------- Previous post was at 16:40 ----------
yakıt genelde 100 km de 4-veya 5 litre arasında trafik ve kullanıma göre degişir .
Agbım geldım sagsaglım nasıl gectı yolculuk anlamadım gercekten keyıflıymiş uzun yolda ılk defa bukadr bastım 190 ı oda makınenın ustune egılerek ama 200 u cok rahat gececegıne emın oldum bastıkca gıdıo yeter dedım ama ruzgar cok etkılıo ınsanı cam lazım heralde. We geldim sag saglim...hepınıze hayırlı gunler
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:07 ----------
Bızzata nekadar yakıyor dıye fullettım 80 km gıttım bır daha fullettım hesapladıktan sonra 100 km de 26 tl yaktıgına kanaat getırdım(bazen agresıf kullandım bazen sakın bazen trafıkte bu 80 km yı tam bır ortalamadır)
üstadlar motor kullanmaya 5 ay önce başladım artık 200cc lik çin kesmiyor ve aradığım yüksek cc li motoru bulduğumu düşünüyorum gv 650
Ankarada yaşıyorum burada kullanan varsa bir görmek için ve tecrübelerini aktaracak birisi veya elinden çıkarmayı düşündüğü olan varmıdır, 2007 altı karbürütörlü düşünüyorum. ilk sayfadan bu yana heyecanla okudum yakıt biraz endişe yaratsada suzikinin 800cclik leri ile kıyaslandığında denk ve gv650 yüksek performanslı olduğunu anladık(2 suzikili arkadaşımla beraber okuduk)
şimdiden teşekkürler,keyifli sürüşler cümlemize.
Arkadaşlar kaya abim vasıtasıyla merkezyedekparçamotor lada görüştüm. Oradanda kesin bilgi yok. Aranızda kesin bilgisi olan varmı.
Hyosung source ta ön silindir kafasını bulduk. Yanlız ekzantrik milleri yok. Efi modellerin ekzantrik milleri ile karbüratörlü modellerinki aynimidir. Bilgisi olan arkadaşlar acil yardım. Yaz günü motorsuz kaldım :D
Arkadaşlar hepinize merhaba,
Aquila GV650 hakkında + ve - yönleriyle görüşlerinizi alabilirmiyim
Geçmiş sayfaları okumaktan gözlerim yoruldu
Dayım bu motorun hastası ve özellikle mavi rengine bayılıyor
Kronik sorunları var mı ve bunları nasıl aştınız?
Kendi sınıfına göre + yönleri nelerdir
Ortalama yakıt tüketimi hakkında çok farklı yorumlar var
İşe gidip gelmeye şehir içi kullanıma göre ekonomik diyebilirmiyiz? (kendi sınıfına göre)
Birde şahsi merakım neden bu motorun hiç yeni model 2. el ilanını göremedim internette en yeni 2. el 2009 model?
Alanlar çok memnun da mı satmıyor yoksa başka bir bit yeniği mi var?
merhaba hoşgeldin gv650 nin emsali yok birtek harley v-rod var sport cruiser olarak. suziki 800 ile karşılaştırmayın sport cruiser karbüratörlüler 73hp enjeksiyonlular 81hp gazı çevirdinmi 2.3cü viteste orasını burasını oynatıyor. 0-100 3,5-4 saniye dragstar 650-m800-vl800-vn800 ile kıyasyamayın saydıklarım ağır başlı motorlar. yakıt konusa gelince bu güçteki bir motor için iyi tamamen kullanıma bağlı ben şehirler arası 100km de 4,5l yi gördüm 120-150km hızlarda agrasif kullanımda 5-6 yı görürsün şehir içinde sıkışık trafikte 8 bile çıkabilir yakıt konusu tamamen yol durumu trafik motorun bakını ve kullanıma bağlı zaten bu güçteki bir motora binecekseniz hesap yapmayın
ANATOLIAN EAGLES MC
Öncelikle samimi cevabınız için teşekkürler.
aklıma yattı bu makina, sırada bulmaya geldi forumdan da yardımım bu şekilde aslında, Ankara içinde şu anda satan bulamadım. Bekleyip satan birinin çıkmasını bekleyeceğiz, şehir dışında da o ilde güvenebileceğimiz usta bulması zor olabilir.
+ yön olarak bu olay tamamen zevk ve taz meselesi bazıları m800 sever beğenir bazıları dragrtar650-1100 bazıları shadow ben gvyi neden tercih ettim dersek birincisi tipi 73hp oluşu arka tek disk ön çift disk oluşu duruşu sport cruiser oluşu parça sıkıntısı omayışı ve ucuz olması. istediğim zaman gazı açmam gerekiyorsa 220km hızı görmesi bunlar + ları kronik sorunları giderilebilir basit şeyler konjektör, gidon vidaları, deponun menteşesinin oradan benzin sızdırması gibi piyasadaki gv650 lilerin çoğu halledilmiş durumda zaten. birde gv650 alırken bilen anlayan biriyle bakın bir adam 7-8bin istiyorsa bişey vardır sorunlar olabilir.
ANATOLIAN EAGLES MC
Dostlar birşey soracagım duydugum kadarıyla karbratorlu model enjeksıyonlu modelden daha hızlı dıyorlar ama karbratorluler 72 hp enjeksıonlular 80hp bunların kalkış iwmelenme we son hız olarak farkı nedır bılen dostlarımız wardır umarım yenı alacak arkadaslarada yardımcı olur sanırım saygılar
enjeksiyonlu daha hızlı ivmelenir son güçlerinde pek fark yoktur enjeksiyonlu daha az yakabilir arada pek fark yok normal son hız 230 civarıdır ancak 260 gördüm diyenler mevcut ,ben 288 gördüm göstergede...
ikisinide kullandım enjeksiyonlunun ivmelenmesi daha iyi fakat son hızlarda bir fark yok enjeksiyonlu 227km hızda kesiciye giriyor. bana enjeksiyonlumu karbüratörlümü derseniz seçimim karbüratörlü olur bakımı daha kolay enjeksiyonluda eksozda sensör, hava filtresinde sensör, rolentide sensör, katalizatör deseniz elektronik kısacacası temiz bakımlı yıpranmamış karbüratörlüyü tercih ederim ayrıca yakıt taraffuru diye bişeyde yok ikiside hemen hemen ayni yakıyor.
ANATOLIAN EAGLES MC
arkadaşlar son zamanlarda olan arıza, kasnak göbek somunun gevşemesi sonucunda ana mildeki freze ve kasnak içindeki freze nin bozulması aslında her yag değiştirmede kontrol edilmesi gereken yer ama ihmal sonucunda gevşeyip vuruntu yaparak frezeyi bozuyor.tELAFİSİ ZOR motorun indirilmesi ve açılması gerekiyor. MİL VE KASNAK DEĞİŞMESİ GEREKİYOR ODA maliyetli yaklaşık 2000 tl ,çözümü basit istanbulda olan gelsin hemen yapalım uzakta olan sa göbek somunu söküp az bi tornada fazlalıgını alıp aynı somundan kontra olarak bir tane daha üstüne sıkılıp sabitlendirmesidir .
BU ARADA KOREYE SİPARİŞ VERECEM ihtiyacı olan ulaşsın.sıkıntısız sürüşler dilerim.
arkadaşlar selam. enteresan bir problemim var. kontağı açınca sadece saat ve hız göstergesi yani sıfır yanıyor, her hangi bir yere parmak ucuyla dahi dokunsam görüntü normale dönüyor. giderken de mesela 120 ile giderken birden 60- 70 gibi bir rakam gösterip (saniyelik)yine 120 yi gösteriyor.soketlere spray sıktım, bir şey değişmedi. daha enteresanı toplam km saati kendiliğinden sıfırlandı ve makine şu anda 90 km'de
sorun beyinden mi? göstergenin kendisinden mi? rastlayan ? bilen?
Kaya agbı fotograf cekıp koyabılırmısın acaba neresınden bahsedıyorsun anlayan war anlamayan war(ben anlamadım mesela kasnak nere?)
Bukadar kucuk bı olayın bukadar derın yara actıgını dusunursek hemen yapalım barii
Saol agbım tessekkurler
Sağol ilk fırsatta yaparım. Saat pili değiştikten sonra oldu.
Ozaman iyiki kurtulmuşuz kasnaklardan yaşasın zincir. Eline saglık agbım saat gıbı makıne keyıfle izmir yollarındayım
Şu an bu konu içerisinde 56 kullanıcı var. (0 üye ve 56 misafir)