Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Aralık 2012, 20:57
#4881
bahadır iyicene kaybettik uzun süredir görüşemiyoruz ben arayamıyorum uçuşta olursun diye zamanın oldukça görüşelim.Akü meselesine gelince arkadaşlarında dediği gibi yuasa iyi akü gerçekten ama senin makina 2 sene ancak oldu yatan motorda akü ne olursa olsun şarj baglamadıkca çabuk ölür yer uygunsa ufak bir adaptörle şarj etmek çok faydalı olacaktır .
ama şarj imkanı olmazsa yuasa girme diger uygun akülerden her sene bir tane al derim . GELEBİLİRSEN BURDA HALLEDERİZ akü burdan alabiliyoruz[/QUOTE]
Halidun abim çok haklısın uzun zaman oldu :( değil motora foruma bile bakamıyorum ,dediğin gibi uygun fiyatlı akülerle idare edeyim diye düşünüyorum yoksa ne alırsam alayım ölücek bu arada far için de bir çözüm lazım her kontakta yandığından akü dayanmıyor
Reklamlar
-
03 Aralık 2012, 23:27
#4882
nastyboy adlı üyeden alıntı
bahadır iyicene kaybettik uzun süredir görüşemiyoruz ben arayamıyorum uçuşta olursun diye zamanın oldukça görüşelim.Akü meselesine gelince arkadaşlarında dediği gibi yuasa iyi akü gerçekten ama senin makina 2 sene ancak oldu yatan motorda akü ne olursa olsun şarj baglamadıkca çabuk ölür yer uygunsa ufak bir adaptörle şarj etmek çok faydalı olacaktır .
ama şarj imkanı olmazsa yuasa girme diger uygun akülerden her sene bir tane al derim . GELEBİLİRSEN BURDA HALLEDERİZ akü burdan alabiliyoruz
Halidun abim çok haklısın uzun zaman oldu :( değil motora foruma bile bakamıyorum ,dediğin gibi uygun fiyatlı akülerle idare edeyim diye düşünüyorum yoksa ne alırsam alayım ölücek bu arada far için de bir çözüm lazım her kontakta yandığından akü dayanmıyor [/QUOTE]
fara ayrı bir anahtar yapıyoruz ben yaptım iyi oluyor gel sanada yapalım
-
05 Aralık 2012, 22:29
#4883
İzmir İl Temsilcisi
arkadaşlar merhaba gv 650i topigini ara sıra okuyordum fakat sonunda size danışmam gereken bır konu oldu yorum yapan ve yardımcı olmaya calısanlara sımdıden tesekkkurler.
elimde 1 adet mondial mct 250 var hyosung gv 650 ile takas önerdım sahıbı kabul ettı . mct + 6500 tlye anlaştık. bu pazartesi gorusmeyı dusunuyorum fakat motor temızmıdır nasıldır hıc bılmıyorum ilandakı fotolarına baktıgım kadarıyla dıkız aynaları yok bırde tam farkemedim ama kayıs yerıne zincir var gıbı böyle bırsey olması mumkunmudur. ilan budur belki tanıyanınız görenınız vardır http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7649207/detay/
satıcı arkadas motorunun bakımlarının yetkılı servıste özenle yapıldıgını söyledı ve amatör degil bilinçli bir kullanıcı oldugunu başka motorları oldugunuda söyledi 1000cc gıbı mct 2000den sayıyoruz 6500de üstüne verdıkmı 8.500 e gelıyor anlıyacagınız. acıl nakite ihtiyacı varmıs baska motorlarıda varmıs fiyatının sebebı buymus..
izmirde gv 650 kullanıcısı varsa bana destek olursa sımdıden cok sevınırım yorum yazanlarada tesekkurlerımı sunuyorum
-
06 Aralık 2012, 19:43
#4884
Motor cekici duruyor ama gidip bakmadan bilinmez. Pazartesi alip almadini neden almadigini falan yazarsan sevinirim
Türkçe giderse, Türkiye gider!
-
07 Aralık 2012, 03:45
#4885
İzmir İl Temsilcisi
tamamdır arkadaslar bılgısı olan yada tavsıyede bulunacak olan yardımcı olursa cok sevınırım< siteden bı kullanıcı mesaj attı onun motorunuda görmeye gıtmeyı dusunuyorum
-
07 Aralık 2012, 17:23
#4886
CEM. adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhaba gv 650i topigini ara sıra okuyordum fakat sonunda size danışmam gereken bır konu oldu yorum yapan ve yardımcı olmaya calısanlara sımdıden tesekkkurler.
elimde 1 adet mondial mct 250 var hyosung gv 650 ile takas önerdım sahıbı kabul ettı . mct + 6500 tlye anlaştık. bu pazartesi gorusmeyı dusunuyorum fakat motor temızmıdır nasıldır hıc bılmıyorum ilandakı fotolarına baktıgım kadarıyla dıkız aynaları yok bırde tam farkemedim ama kayıs yerıne zincir var gıbı böyle bırsey olması mumkunmudur. ilan budur belki tanıyanınız görenınız vardır
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7649207/detay/
satıcı arkadas motorunun bakımlarının yetkılı servıste özenle yapıldıgını söyledı ve amatör degil bilinçli bir kullanıcı oldugunu başka motorları oldugunuda söyledi 1000cc gıbı mct 2000den sayıyoruz 6500de üstüne verdıkmı 8.500 e gelıyor anlıyacagınız. acıl nakite ihtiyacı varmıs baska motorlarıda varmıs fiyatının sebebı buymus..
izmirde gv 650 kullanıcısı varsa bana destek olursa sımdıden cok sevınırım yorum yazanlarada tesekkurlerımı sunuyorum
Benim tanıdığım bir motor değil ama GV ler orijinal de kayışlıdır..zincire çevirmiş olan GV650İ nikli Halidun Kaya abi ve bir kişi daha vardı
..İzmir de özellikle bu motor dan anlayan bir usta bulabilirsen şahane olur..düşük fiyat tedirgin edici geldi bana sanki bir an önce bu motordan kurtulmak isteniyor gibi bir his uyandı bende..satıcının sözlerinden çok gübenebildiğin ,iyi bir motor ustasının sözlerine itibar etmek lazım kanımca..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
10 Aralık 2012, 03:00
#4887
Trafik de daha az yer kaplayan,Trafik keşmekeşine alternatif olan motosikletler arabalarla aynı ücreti ödemeye zorlanıyor..sizce de bu bir haksızlıksa lütfen yazacağınız dilekcenizle le destek verin..
https://www.change.org/tr/kampanyala..._term=36138993
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:38 ----------
Arkadaşlar maksimum 30 saniyede sağ üst köşedeki isim,soyisim,mail adresi ve bulunduğunuz şehri girerek imzanınızı atmış oluyorsunuz.
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
10 Aralık 2012, 16:24
#4888
Hadi bakalım bende attım imzamı ama bişey çıkmaz yaw bundan. Bu arada arkadaşlar elinde gv 650'nin orjinal koruma demiri ve sport rüzgar camı olupta satmak isteyen varmı aranızda ? Yada birebir aynı ölçülerde imal edebilecek olan ?.Koruma demiri olmadan bu motorların önü boş duruyo gibi sanki...
-
10 Aralık 2012, 23:55
#4889
Motorcu arkadaslarima selamlar. Birkac gundur fethiyedeki hava sartlari nedeniyle motorumla dolasma firsati bulamadim. İs yogunlugundan forumdada geri kaldik. Mesajlat okurken su boy meselesinde gecen bir konuda bilgi isteyecem sizlerden. Benim boy biraz kisa 1.60 kadar :-) . Bu ayak peglerinin hareket olayi nasil oluyor cok merak ettim. Ayakliklar gerl olsa sanki biraz daha mukembel olucak bana. Birde motor mars konusunda biraz isteksiz gibi. Farlardada dusuk devirlerde isik azalmasindan aku ile problemimi gidericegimi dusunuyorum. Aku olarak jel alicam. Model onerirseniz sevinirim. İyi aksamlar
-
11 Aralık 2012, 14:29
#4890
uludagnet adlı üyeden alıntı
Hadi bakalım bende attım imzamı ama bişey çıkmaz yaw bundan. Bu arada arkadaşlar elinde gv 650'nin orjinal koruma demiri ve sport rüzgar camı olupta satmak isteyen varmı aranızda ? Yada birebir aynı ölçülerde imal edebilecek olan ?.Koruma demiri olmadan bu motorların önü boş duruyo gibi sanki...
arkadaşım orjinal koruma demiri pek bir işe yaramıyor krom malzemeden ben koruma demiri yaptırdım.Daha çok işe yarıyor orjinalde istersen var. ayrıca cam için krom dan baglantı demirlerini yaptırdım istersen ara sanada göndereyim cam ın kendisinide bir arkadaş kesiyor onuda ordan temin edebilirsin 5322124353
---------- Post added at 12:29 ---------- Previous post was at 12:23 ----------
sonoyuncu adlı üyeden alıntı
Motorcu arkadaslarima selamlar. Birkac gundur fethiyedeki hava sartlari nedeniyle motorumla dolasma firsati bulamadim. İs yogunlugundan forumdada geri kaldik. Mesajlat okurken su boy meselesinde gecen bir konuda bilgi isteyecem sizlerden. Benim boy biraz kisa 1.60 kadar :-) . Bu ayak peglerinin hareket olayi nasil oluyor cok merak ettim. Ayakliklar gerl olsa sanki biraz daha mukembel olucak bana. Birde motor mars konusunda biraz isteksiz gibi. Farlardada dusuk devirlerde isik azalmasindan aku ile problemimi gidericegimi dusunuyorum. Aku olarak jel alicam. Model onerirseniz sevinirim. İyi aksamlar
akü mü problem önce voltajı bir ölçtür sarj ne durumda aku ise arjinal yuasa eger devamlı kullanıyorsan kısın motoru yatırmıyorsan yuasa tavsiye ederim veya boch aku veya diger hazel olabilir aku modeli 14 ytx-bs dir temin edemez isen burdan gönderebiliriz
-
12 Aralık 2012, 13:24
#4891
motor koruma demiri resimleri bu linkte montajlı halde mevcut bakabilirsiniz
http://www.motosiklet.net/forum/moto...sligi-233.html
-
12 Aralık 2012, 13:39
#4892
sonoyuncu adlı üyeden alıntı
Benim boy biraz kisa 1.60 kadar :-) . Bu ayak peglerinin hareket olayi nasil oluyor cok merak ettim. Ayakliklar gerl olsa sanki biraz daha mukembel olucak bana.
Vites pedal çubuğunun bir kısa olanı birde uzun olanı vardır..sendeki uzun ise onu kısası ile değiştirmen kafi olur..kısa cubuğu kanuni servislerinde bulma ihtimalin var olmadı uzun olanı kısa boya göre kısalttırırsın ,sürüşün daha da rahatlar..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
12 Aralık 2012, 13:51
#4893
ZERDÜŞT adlı üyeden alıntı
Vites pedal çubuğunun bir kısa olanı birde uzun olanı vardır..sendeki uzun ise onu kısası ile değiştirmen kafi olur..kısa cubuğu kanuni servislerinde bulma ihtimalin var olmadı uzun olanı kısa boya göre kısalttırırsın ,sürüşün daha da rahatlar..
Hocam Eski Gv ler nasıl bilmem ama efi versiyonların hepsinde vites çubuğunun uzunluğu veya kısalığı ayarlanabiliyor. Çubuğun 2 ucunda 10mm zıt vidalar var. Onları gevşetip vites çubuğunu sola çevirince kısalıyor sağa döndürürseniz uzuyor. Motoru aldığımda ayak pegleri öndeydi benimde, ama sonradan bende pegleri geri aldım.Başka hiçbir işlem yapmadım.. Vites çubuğunu değiştirmeye kestirmeye filan gerek yok diye düşünüyorum iyice kontrol edin derim.
-
12 Aralık 2012, 14:38
#4894
uludagnet adlı üyeden alıntı
Hocam Eski Gv ler nasıl bilmem ama efi versiyonların hepsinde vites çubuğunun uzunluğu veya kısalığı ayarlanabiliyor. Çubuğun 2 ucunda 10mm zıt vidalar var. Onları gevşetip vites çubuğunu sola çevirince kısalıyor sağa döndürürseniz uzuyor. Motoru aldığımda ayak pegleri öndeydi benimde, ama sonradan bende pegleri geri aldım.Başka hiçbir işlem yapmadım.. Vites çubuğunu değiştirmeye kestirmeye filan gerek yok diye düşünüyorum iyice kontrol edin derim.
Yeni versiyon da bunu da düşünüp geliştirmişler demek ki..bizdekiler de senin dediğin gibi değil sistem..bizde ya kısa çubuk kullanırsın yada uzun..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
12 Aralık 2012, 16:29
#4895
Aküm son canını verdi herhalde :D. Bu sabah kontağı çevirdim yine isteksiz marş bastı. Soğuk motor olduğundan 400 metre sonra kasiste stop etti. Tekrar marşa bastığımda çık diye bir ses ve motorda elektriğe dair hiç bir belirti yok. Kutup başlarını söktüm zımpara temizlik vs. tamam. Tekrar montajını yaptım. Kontak açık gösterge tamam. Marşa bastım. Çık diye bir ses yine kaput motor. Neyse bu hikayeyi teknik olarak sorucam.
1)Motorda düşük akü korumasımı var. Çünkü kutup başlarını tekrar söküp takmadan kendine gelmiyor.
2)Motorda voltaj ölçümü yaptığımda 12.60 civarı fakat kontağı açtığımda 3.80 ne kadar düşüyor. (Kısa devre olabilirmi kesin akümü sizce)
Yedek akü ayarlayamadığım yada redesörüm olmadığı için (ayrıca hava koşulları nhala yağmurlu olduğu için) daha ileri test yapamadım. Akü siparişimi verdim en kısa zamanda sorunu çözerim umarım.
-
12 Aralık 2012, 20:50
#4896
sonoyuncu adlı üyeden alıntı
Aküm son canını verdi herhalde :D. Bu sabah kontağı çevirdim yine isteksiz marş bastı. Soğuk motor olduğundan 400 metre sonra kasiste stop etti. Tekrar marşa bastığımda çık diye bir ses ve motorda elektriğe dair hiç bir belirti yok. Kutup başlarını söktüm zımpara temizlik vs. tamam. Tekrar montajını yaptım. Kontak açık gösterge tamam. Marşa bastım. Çık diye bir ses yine kaput motor. Neyse bu hikayeyi teknik olarak sorucam.
1)Motorda düşük akü korumasımı var. Çünkü kutup başlarını tekrar söküp takmadan kendine gelmiyor.
2)Motorda voltaj ölçümü yaptığımda 12.60 civarı fakat kontağı açtığımda 3.80 ne kadar düşüyor. (Kısa devre olabilirmi kesin akümü sizce)
Yedek akü ayarlayamadığım yada redesörüm olmadığı için (ayrıca hava koşulları nhala yağmurlu olduğu için) daha ileri test yapamadım. Akü siparişimi verdim en kısa zamanda sorunu çözerim umarım.
çalışırken voltaj ölçtünmü kaç volt sarj eden motor çalıştıktan sonra aküyü doldurması lazım senin sarjda bir problem var gibi koruma devresi filan yok kısa devre olsa sigorta atar marş motorunda kısa devre olabilir ama akü canlı iken marşa basıyorsa ondan da sıkıntı olmaz
-
13 Aralık 2012, 02:33
#4897
Efi den önceki modellerde cubuğun değişmesi yada ķısalması gerekli boyum 1,68 geriye aldık sürüşüm çok rahatladı motora hakimiyetim değişti. Boyu kısa olanlara şiddetle tavsiyemdir
-
13 Aralık 2012, 22:06
#4898
Redresor buldum. Aku saglam olabilirmi diye son bir test yaptim. 3 saat sarjdan sonra hayat belirtisine dair bir sey yok. Aractan takviye kablo bagladim motorla ilgili bir problem varmi diye. Sorun yok super mars basti. Yeni aku aldim. Uzerinde 10amper vardi. Ben 12 amper bosch ta karar kildim. Umarim 2 amper iyi bir fark yaratir. Yarin montajini yapicam.
-
14 Aralık 2012, 00:35
#4899
sonoyuncu adlı üyeden alıntı
Redresor buldum. Aku saglam olabilirmi diye son bir test yaptim. 3 saat sarjdan sonra hayat belirtisine dair bir sey yok. Aractan takviye kablo bagladim motorla ilgili bir problem varmi diye. Sorun yok super mars basti. Yeni aku aldim. Uzerinde 10amper vardi. Ben 12 amper bosch ta karar kildim. Umarim 2 amper iyi bir fark yaratir. Yarin montajini yapicam.
iyi hayırlı olsun sarjınıda kontrol etmeyi unutma ne marka aldın akuyu
-
14 Aralık 2012, 02:35
#4900
sonoyuncu adlı üyeden alıntı
Redresor buldum. Aku saglam olabilirmi diye son bir test yaptim. 3 saat sarjdan sonra hayat belirtisine dair bir sey yok. Aractan takviye kablo bagladim motorla ilgili bir problem varmi diye. Sorun yok super mars basti. Yeni aku aldim. Uzerinde 10amper vardi. Ben 12 amper bosch ta karar kildim. Umarim 2 amper iyi bir fark yaratir. Yarin montajini yapicam.
Üzerindeki Akü belli ki yetersiz miş, zaten en az 12 amper olması lazım ..bu arada ayak pegleriyle ilgili sorduğun diğer soruya sana faydası olur düşüncesiyle hem benim ,hemde bilginet45 tarafından cevap yazıldı..okudunmu???
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)
Bu Konudaki Etiketler