Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4861
    ZERDÜŞT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    Alıntı TutkuluAcemi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Aralığın 10u 11i gibi ya hyosung gv 650 alacağım ya da downtown 300i bütçem 8200-8300 en fazla eğer varsa satan arkadaşınız falan ulaşsın lakin biraz zaman var ama yazayım dedim.
    ikinci elde bu rakama alacağın GV 650 var sahibinden.com da ama alırsan mutlu olurmusun sanmıyorum..biri si 8000 km de olduğunu söylemiş ki önceki sahiplerinden biri sevdiğim bir kardeşim hatta üzerinde ki koltuğu ben yaptırtmıştım..o zaman aldığında 20.000 km deydi..sattığın da ise 24.000 km gösteriyordu..nasıl olduysa şimdi 8000 km de satışa çıkmış..muhtemelen şuan ki sahibi de bu durumu bilmiyordur zira daha önce ki satış ilanında 4500 km diyordu..kısaca arkadaşların dediği gibi o rakamlara alabileceğin makineler seni üzer...ya biraz daha sabıret para nı topla düzgün bir GV 650 al yada elindeki bütceye göre başka bir marka ve model seç..Satılıklar içersinde GV 650 olarak alınabilecek temizlikte ki motorlar aksesuar durumuna da bağlı olarak 12.000 tl den başlıyor..lastik dir kayış dır..ıvırzıvır masrafları göze alırım dersen daha uygun fiyatlarada var elbet..
    ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4862
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Alıntı ZERDÜŞT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ikinci elde bu rakama alacağın GV 650 var sahibinden.com da ama alırsan mutlu olurmusun sanmıyorum..biri si 8000 km de olduğunu söylemiş ki önceki sahiplerinden biri sevdiğim bir kardeşim hatta üzerinde ki koltuğu ben yaptırtmıştım..o zaman aldığında 20.000 km deydi..sattığın da ise 24.000 km gösteriyordu..nasıl olduysa şimdi 8000 km de satışa çıkmış..muhtemelen şuan ki sahibi de bu durumu bilmiyordur zira daha önce ki satış ilanında 4500 km diyordu..kısaca arkadaşların dediği gibi o rakamlara alabileceğin makineler seni üzer...ya biraz daha sabıret para nı topla düzgün bir GV 650 al yada elindeki bütceye göre başka bir marka ve model seç..Satılıklar içersinde GV 650 olarak alınabilecek temizlikte ki motorlar aksesuar durumuna da bağlı olarak 12.000 tl den başlıyor..lastik dir kayış dır..ıvırzıvır masrafları göze alırım dersen daha uygun fiyatlarada var elbet..
    Katılıyorum sana . Ben bu kış motoruma bakım yapıyorum. Debriyaj komple , fren balataları , farı , kayışı , yağı suyu amortisör keçeleri vs akla gelen ne varsa hepsini değiştiriyorum. 12 bin km sürekli yollardaydım iki kişi ile ve tık bile demeden bu bakımı haketti. LAstikleride bahara doğru değişirsem yaz başı isteyeceğim fiyat 12 civarı olucaktır. ( lastiğide değiştimmi bi 15 - 20 bin daha yaparım önümüzdeki sezon satmaya kıyamam : )
    Ve benim ilanımı gören çakala bak sezon açıldı diye fiyatını nasıl şişirdi diye düşünecek , sahibinden de en ucuzdan sıralayıp karşısına çıkan ilk ilandaki 7-8 bin tl lik enkazla bir tutucak benim motorumu vs vs.
    Bunu insanlara anlatması çok zor ama kimse kimseyi ucuza mal sahibi yapmaya bayılmıyor. Ucuz mal alınca bazı riskleri göze alıcaksınız. Ayrıca hala km ye göre fiyatlandırma yapılıyor . Adam motoru görmeden bakmadan benimki 30 binde onunki 8 binde diye adamın leş motorunu benimkinden daha iyi ilan ediyor birde telefonda zevzek zevzek ukalalık yapıyor vs vs vs. Daha nelerini gördüm.
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  3. #4863

    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    GV 650 EFI 2011
    Doğru Söylüyosun Eyüp kardeşim. Elbet alıcı olan arkadaşlarda bu forum sayfalarını okuyordur. Google'a Gv 650 yazdığınız zaman direk bu forum sayfası çıkıyor. Şahsen bende Gv 650 almadan önce bu forumu araştırıp yorumlara bakarak aldım..Direkt 2011 model sıfır aldım 16.500 TL ödedim. Hiçde pişman değilim. Yeni sezona girerken mecburiyetten satmayı düşünüyorum zira sürekli yurt dışındayım motor yatıyo habire ama satacak olsam 14.500 den aşağı bende vermem..Motoru almadan önce 9-10.000'lere satılan 5 farklı motora alıcı oldum- Hatta 1 sefer İstanbula 1 seferde Mersine gittim bu gv 650'ler için ama motorlara gidip canlı canlı bakınca hepsinden caydım..Hayal kırıklığına uğradım..1 motor ciddi kazalıydı şasesi ısıtılıp düzeltilmiş., 2 si komple boyalı çıktı..1'inde Km göstergesi değişmiş motorun lastiği bitmiş kaç km'de olduğu belli değil..diğeri de keza böyle lastik- kayış bitmiş iplik iplik dökülüyo v.s.v.s..12-13000 Liraya da 2006-07 model güzel bakımlı Gv'ler vardı elbet ama o parayı verdikten sonra en iyisi sıfır almak dedim ve sıfır aldım..Ama şimdilerde yeni kasa Gv'lere Kanuni 20000. lira istiyor..Benim aldığım dönem yeni kasa ile arasında 2000 Tl vardı..Yeni kasa alma imkanımda vardı ama Tarz olarak yeni kasa kesik kuyruklu gv hiç hoşuma gitmemişti o yüzden bunu aldım

    Bırakın 8*9000 liraya alan alsın arkadaşlar. 2 gün sonra bu arkadaşlarımızın forumda bol bol arıza şikayet ve sitem mesajlarını cevaplamaya çalışırız bizde ---Genelde bu şanslı arkadaşlar şöyle yazarlar: "Arkadaşlar merhaba bende xx model Gv 650 alarak aranıza katıldım ancak motor tekliyor lastikler çok kayıyo birde kayış diş atlıyo..ha birde km göstergesi yanlış nasıl düzeltiriz bunu.."""

    İngilizlerin bir deyimi vardır "Bir malın ucuzunu alacak kadar zengin değilim"
    2011 GV 650 EFI :queen:

  4. #4864
    badabat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650-Yamaha MT09
    Arkadaşlar hepiniz doğru söylüyorsunuz da adamın o kadar parası varsa ne yapacak. Uygun fiyata motor alıp 1000-2000 lira bakım ile güzel hale getirilebilecek motor bulunabilir bence. bence
    8000 liraya motoru alıp 3000 lira masraf ile 11000 liraya satılan motordan daha iyi hale gelir diye umuyorum tabi ki kazasız ise
    YOLLAR GİDİŞİME KIZLAR DURUŞUMA HASTA

  5. #4865
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Alıntı badabat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar hepiniz doğru söylüyorsunuz da adamın o kadar parası varsa ne yapacak. Uygun fiyata motor alıp 1000-2000 lira bakım ile güzel hale getirilebilecek motor bulunabilir bence. bence
    8000 liraya motoru alıp 3000 lira masraf ile 11000 liraya satılan motordan daha iyi hale gelir diye umuyorum tabi ki kazasız ise
    Sende haklısın ama en son bu mantıkla bir venox aldığımda krank sorunlu çıkmıştı ve o zaman krank fiyatı 1400 dolardı ki diğer masraflarından hiç bahsetmiyorum.
    Yani bazı şeyler tecrübe ile sabittir. Sakın bana bir ustaya gösterseydiniz felan demeyin Öyle güzel kılıfına uyduruyorlarki resmen adam satışı yapılana kadara ayarlıyor motoru daha ruhsat çıkamadan motor perte çıkıyor
    Bu ve benzeri o kadar çok hikayeye tanık oldumki çevremde.
    Hani burada yazıyoruz insanlar faydalansın. Şu motoru acemi birisi alsa eli anahtar tutmayan birisi alsa ve sorunlu çıksa eminim motordan bıkar. Hayatından motoru çıkarır.
    Zorluğundan felan değil bu memlekette bu motordan anlayan çook usta var fakat karakterli usta bulmak zor. Motor piyasada az ulunduğu için insanlardan faydalanmaya çalışıyorlar.
    Gt250 r ım varken yalandan servise gittim boş vitese zor geçiyor diye adam şanzımanı dağıtmamız lazım dedi. Ki bu modellerde boş vitese kolay geçeni neredeyse hiç yokken. 3 kuruş para için şerefsizliğe meyilli adam çok olunca insanlarda kan ağılıyorlar elerine düşünce.
    ZERDÜŞT bunu beğendi.
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  6. #4866
    badabat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650-Yamaha MT09
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sende haklısın ama en son bu mantıkla bir venox aldığımda krank sorunlu çıkmıştı ve o zaman krank fiyatı 1400 dolardı ki diğer masraflarından hiç bahsetmiyorum.
    Yani bazı şeyler tecrübe ile sabittir. Sakın bana bir ustaya gösterseydiniz felan demeyin Öyle güzel kılıfına uyduruyorlarki resmen adam satışı yapılana kadara ayarlıyor motoru daha ruhsat çıkamadan motor perte çıkıyor
    Bu ve benzeri o kadar çok hikayeye tanık oldumki çevremde.

    Fakat hyosung un parçaları venox göre cok ucuz bizim krank 650 tl
    YOLLAR GİDİŞİME KIZLAR DURUŞUMA HASTA

  7. #4867
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Alıntı badabat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fakat hyosung un parçaları venox göre cok ucuz bizim krank 650 tl
    Hakikaten kuralkanın siteden baktım bazı parçaların sanki fiyatı düşmüş nedense fiyat listesi gözüme daha bi sempatik göründü

    bu arada o krangı endoskopi ile takamıyorlar bi okadarda işçilik isterler .
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  8. #4868
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150
    arkadaşlar iyi günler ben 20 yaşında istanbulda yaşayan ve okuyan bi üniversite öğrencisiyim 2012 cbf 150 ' m var ancak içimdeki cruiser sevdasına söz geçiremiyorum =) motorum 4500 tl civarı ediyor sizce üzerine tamamlayıp 9 bin civarı olan gv 650 lerdenmi almalıyım beni üzermi (motordan beklediklerimi aşağıda belirteceğim) yoksa sıfır gv 250 yada başka önereceğiniz bu fiyatlara yada daha altına cruiser

    yaklaşık 10 yıllık motor tecrübem var tam km bilmiyorum ancak 20 bini geçiktir sanırım ancak uzun süreli hiç büyük motor kullanmadım gsr 1000de kullandım ancak 30-40 km filan şehir içi

    en uzun tecrübem cbf te desem yeridir 6000 civarı

    motordan istediğimse beni uzun yoldada şehir içindede üzmemesi

    üzmemesi derken ben öğrenciyim ve part time çalışarak hem motor taksidi ödücem hemde benzini karşılayacağım öyle düşünün=) ayda 400 km filan yol yapıyorum cbf de 2,5lt/100km civarı veri alıyorum tabi daha çok olacak yakıtım ancak ne kadar olur tam bi bilgi okusam forumu bulurum sanırım ancak sınav dönemim ve iş okul yoğunluğundan vaktim olmuyor bu yüzden bedava bilgi istediğim için özür dilerim

    hız istemiyorum 2 kişi 120 sabit (gv250 için) 140 sabit (gv650 için) beklentim var birde parça fiyatı filan tabi nasıldır çokmu ütopik hiç bilgim yok bu motorlar hakkında

    abiler gv 650ler kaç modele kadar hyosung du kaç modelden sonra s&t kanuni oldu ne farkı var kaç modelden sonrası injeksiyonlu

    şimdilik aklıma gelenler bunlar ve ricam belki bi kaç gün giremiyorum yoğunluğuma bağlı olarak o yüzden özel mesajla cevaplarsanız çok mutlu olurum çok teşekkürler herkese iyi akşamlar

  9. #4869
    badabat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650-Yamaha MT09
    Alıntı cd0345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar iyi günler ben 20 yaşında istanbulda yaşayan ve okuyan bi üniversite öğrencisiyim 2012 cbf 150 ' m var ancak içimdeki cruiser sevdasına söz geçiremiyorum =) motorum 4500 tl civarı ediyor sizce üzerine tamamlayıp 9 bin civarı olan gv 650 lerdenmi almalıyım beni üzermi (motordan beklediklerimi aşağıda belirteceğim) yoksa sıfır gv 250 yada başka önereceğiniz bu fiyatlara yada daha altına cruiser

    yaklaşık 10 yıllık motor tecrübem var tam km bilmiyorum ancak 20 bini geçiktir sanırım ancak uzun süreli hiç büyük motor kullanmadım gsr 1000de kullandım ancak 30-40 km filan şehir içi

    en uzun tecrübem cbf te desem yeridir 6000 civarı

    motordan istediğimse beni uzun yoldada şehir içindede üzmemesi

    üzmemesi derken ben öğrenciyim ve part time çalışarak hem motor taksidi ödücem hemde benzini karşılayacağım öyle düşünün=) ayda 400 km filan yol yapıyorum cbf de 2,5lt/100km civarı veri alıyorum tabi daha çok olacak yakıtım ancak ne kadar olur tam bi bilgi okusam forumu bulurum sanırım ancak sınav dönemim ve iş okul yoğunluğundan vaktim olmuyor bu yüzden bedava bilgi istediğim için özür dilerim

    hız istemiyorum 2 kişi 120 sabit (gv250 için) 140 sabit (gv650 için) beklentim var birde parça fiyatı filan tabi nasıldır çokmu ütopik hiç bilgim yok bu motorlar hakkında

    abiler gv 650ler kaç modele kadar hyosung du kaç modelden sonra s&t kanuni oldu ne farkı var kaç modelden sonrası injeksiyonlu

    şimdilik aklıma gelenler bunlar ve ricam belki bi kaç gün giremiyorum yoğunluğuma bağlı olarak o yüzden özel mesajla cevaplarsanız çok mutlu olurum çok teşekkürler herkese iyi akşamlar
    Merhaba arkadaşım seni tanımıyorum ama sana bir tavsiye. bende üniversitedeyken gv650 hasreti ile yanıp tutuşuyordum. ama bence cbf 150 linden sen vazgeçme okul bittikten sonra bu işlere girersin. öğrenci iken büyük makinalara bakma derim ben. Sağlıcakla kal
    YOLLAR GİDİŞİME KIZLAR DURUŞUMA HASTA

  10. #4870
    ZERDÜŞT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    Alıntı cd0345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar iyi günler ben 20 yaşında istanbulda yaşayan ve okuyan bi üniversite öğrencisiyim 2012 cbf 150 ' m var ancak içimdeki cruiser sevdasına söz geçiremiyorum =) motorum 4500 tl civarı ediyor sizce üzerine tamamlayıp 9 bin civarı olan gv 650 lerdenmi almalıyım beni üzermi (motordan beklediklerimi aşağıda belirteceğim) yoksa sıfır gv 250 yada başka önereceğiniz bu fiyatlara yada daha altına cruiser

    yaklaşık 10 yıllık motor tecrübem var tam km bilmiyorum ancak 20 bini geçiktir sanırım ancak uzun süreli hiç büyük motor kullanmadım gsr 1000de kullandım ancak 30-40 km filan şehir içi

    en uzun tecrübem cbf te desem yeridir 6000 civarı

    motordan istediğimse beni uzun yoldada şehir içindede üzmemesi

    üzmemesi derken ben öğrenciyim ve part time çalışarak hem motor taksidi ödücem hemde benzini karşılayacağım öyle düşünün=) ayda 400 km filan yol yapıyorum cbf de 2,5lt/100km civarı veri alıyorum tabi daha çok olacak yakıtım ancak ne kadar olur tam bi bilgi okusam forumu bulurum sanırım ancak sınav dönemim ve iş okul yoğunluğundan vaktim olmuyor bu yüzden bedava bilgi istediğim için özür dilerim

    hız istemiyorum 2 kişi 120 sabit (gv250 için) 140 sabit (gv650 için) beklentim var birde parça fiyatı filan tabi nasıldır çokmu ütopik hiç bilgim yok bu motorlar hakkında

    abiler gv 650ler kaç modele kadar hyosung du kaç modelden sonra s&t kanuni oldu ne farkı var kaç modelden sonrası injeksiyonlu

    şimdilik aklıma gelenler bunlar ve ricam belki bi kaç gün giremiyorum yoğunluğuma bağlı olarak o yüzden özel mesajla cevaplarsanız çok mutlu olurum çok teşekkürler herkese iyi akşamlar
    Boyun 175 cm den uzun değilse ben sana GV 250 yi öneririm..140 km hızı da rahat görürsün yakıtın da ekonomik olur..ara hızlnmamlarıda haliyle cbf 150 den çok daha iyi olduğundan seni mutlu eder..
    ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk

  11. #4871
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    cd0345 kardeş 2 gündür cevap yazıcam elim gitmiyor. Nereden başlasam yaz yaz bitmez.

    ama şu bir gerçekki pek öğrenci işi değil bu makine. İllede değişicem dersen gv 250 daha makul olabilir.
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  12. #4872
    TutkuluAcemi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2010
    Aynen öyle dediklerinizin hepsine katılıyorum ama çok çekici geldi ve bu bir seçenek sadece. Motor ustaya gösterilmeden, iyice kontrol edilmeden yani içine sinmeden alınmaz zaten. Öyle bir durumda maxi scootere döneceğim büyük ihtimalle zaten. Ama bir şansımı deneyeyim diyorum olur ya şanslı olan biz oluruz bir kere de. Yani bu fiyata motor olmazsa illa gv 650 alayım 2-3bin koyayım diye bir fikir yok. O zaman muhtemelen xmax 250 veya gts 250i evo sayfasında kendime yer beğeneceğim yorumlar için hepinize çok teşekkürler kazasız belasız sürüşler.
    Türkçe giderse, Türkiye gider!

  13. #4873
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Alıntı ZERDÜŞT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boyun 175 cm den uzun değilse ben sana GV 250 yi öneririm..140 km hızı da rahat görürsün yakıtın da ekonomik olur..ara hızlnmamlarıda haliyle cbf 150 den çok daha iyi olduğundan seni mutlu eder..
    dostum şu boy konusuna bu kadar takılmamak lazım. sonra adamlar boyuna güvenip sıfır tecrübe ile 600 -1000 cc motorlara göz dikiyorlar . O kullanıyorda ben neden kullanamim havasında. Ben bu na karşıyım. Önce tecrübe.
    Metehan gibi ayu activa ile geziyor benim gibi 167 boyla dakar biniyor mesela . ;(metehanada gakdırmadan geçmeyelim bari )
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  14. #4874
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150
    arkadaşlar boy sıkıntısı yok 200 küsür kiloluk makinada kullandım ancak ben zaten çokta büyük makina hastası değilim =) ama cruiser de ses ve görüntü gerçek ses egzozdan değilde motordan gelen sesi seviyorum o hırıltıyı e buda büyüklerde var =) ama bu hayaller sanırım bekleyecek biraz daha =)

    bende tecrübe taraftarıyım km olarak belki düşük bi deneyimim var ama şahis kanaatim bu tecrübe olayı sadece km ye bağlanmamalı ben çok adam tanıyorum100.000 km devirmiş motor başında bilgi teknik sıfır

    teorik ve teknik tüm yazı makale kitap okndu tüm teknikler tek tek denendi hepsi aktif kullanılıyor olmak gerek bazı insanlar 100 binlerce km yi uzun yolda yapıyor ve panik firen nasıl yapılır şehir içi seyirde trafiğin neresinde durulur trafik nasıl okunur bilmiyor

    ben kendime çok güvenmiyorum he kullandım kullanıyorum 1000 lik 600 lük makineleri ancak içimde tam bi güven yok ve uzun kullanmam tad almak için kısa süreli kullanıyorum

    bencede sıralama

    125-150 ile başlanıp

    200-250-300(kawasaki ninja ile geldi =)

    sonra belki bi ara sınıf 500 yada direk 600-700-800 binilebilir(bence son motorum olur bu grup motor

    1000 ve üzeri bence fantezi=) türkiyede gv650 200 yapan bi makine olarak fazlasıyla yeterlidir bu max. hız takıntısını hiç anlamam =) sanki piste çıkcan arkadaş =)

    neyse başınızı daha şişirmeyeyim abiler ben şimdilik cbfle devam belkide cruiser sevdama 600 lük bi makine alabilecek durumum olunca başlarım sanırım

    şimdilik sanırım cbf ile devam belki bi cbr250 alıp sport turinge çevirebilirim =) ama cruiser sevdam sonlanmayacak =) inşallah bi gün birinizle tanışır şu şahane motorlarınızla bi tur atmak isterim =)

    ben istanbul kartal topselvi de oturuyorum
    pendik de gedik üniv. de okuyorum cevizli anadolu adliyesi mc de çalışıyorum =)

    (tanıtım sonda oldu ancak kusra bakmayın sucumuz var ise affola tüm 2teker dostlarına iyi sürüşler =)

  15. #4875
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    huseyin arkadaşların dediği gibi bütcene uyan gv250 ama 650 ye daha çok heveslisin imkanlarını az bir zorlıyarak 650 de alabilirsin sen bize yakınsın adaşımada yakınsın bizim garaja gel bak orya her motor geliyor kendin görerek karar veririsin

  16. #4876
    ZERDÜŞT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum şu boy konusuna bu kadar takılmamak lazım. sonra adamlar boyuna güvenip sıfır tecrübe ile 600 -1000 cc motorlara göz dikiyorlar . O kullanıyorda ben neden kullanamim havasında. Ben bu na karşıyım. Önce tecrübe.
    Metehan gibi ayu activa ile geziyor benim gibi 167 boyla dakar biniyor mesela . ;(metehanada gakdırmadan geçmeyelim bari )
    Sanırım ifadem yetersiz kaldı... boy konusu şu nokta da önemli Bir arkadaş vardı bir çoğunuz tanır GV 250 kullanıyordı arkadaşın boyu 1.90 cm civarı olunca orijinal koltuğu değiştirip nerdeyse artcı koltuğunu kullanır hale geldiği halde sıkıntı yaşıyordu boyun dan sebeb..Dolayısıyla özellikle GV 250 kullanacak arkadaşın boyunun 1.75 cm bilemedin 180 i geçmemesi lazım ki motorda rahat etsin..yoksa 160 boyunda ki arkadaşlarda süper rahat kullanır onda sıkıntı yok..örneğin GV 650 de iki farklı kullanıma müsait ayak pegleri isteyen kısa kullanır isteyen ayak peglerini uzağa koydurur öyle kullanır..bizim kulüpte iki tane GV 650 nin ayak pegleri ilerde diğerlerinde ise bende ki gibi geride ama GV 250 de bu standart değişmiyor..özel modifikasyon yaparsan o başka..sanırım şimdi anlaşılmışımdır..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------

    Alıntı cd0345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar boy sıkıntısı yok 200 küsür kiloluk makinada kullandım ancak ben zaten çokta büyük makina hastası değilim =) ama cruiser de ses ve görüntü gerçek ses egzozdan değilde motordan gelen sesi seviyorum o hırıltıyı e buda büyüklerde var =) ama bu hayaller sanırım bekleyecek biraz daha =)

    bende tecrübe taraftarıyım km olarak belki düşük bi deneyimim var ama şahis kanaatim bu tecrübe olayı sadece km ye bağlanmamalı ben çok adam tanıyorum100.000 km devirmiş motor başında bilgi teknik sıfır

    teorik ve teknik tüm yazı makale kitap okndu tüm teknikler tek tek denendi hepsi aktif kullanılıyor olmak gerek bazı insanlar 100 binlerce km yi uzun yolda yapıyor ve panik firen nasıl yapılır şehir içi seyirde trafiğin neresinde durulur trafik nasıl okunur bilmiyor

    ben kendime çok güvenmiyorum he kullandım kullanıyorum 1000 lik 600 lük makineleri ancak içimde tam bi güven yok ve uzun kullanmam tad almak için kısa süreli kullanıyorum

    bencede sıralama

    125-150 ile başlanıp

    200-250-300(kawasaki ninja ile geldi =)

    sonra belki bi ara sınıf 500 yada direk 600-700-800 binilebilir(bence son motorum olur bu grup motor

    1000 ve üzeri bence fantezi=) türkiyede gv650 200 yapan bi makine olarak fazlasıyla yeterlidir bu max. hız takıntısını hiç anlamam =) sanki piste çıkcan arkadaş =)

    neyse başınızı daha şişirmeyeyim abiler ben şimdilik cbfle devam belkide cruiser sevdama 600 lük bi makine alabilecek durumum olunca başlarım sanırım

    şimdilik sanırım cbf ile devam belki bi cbr250 alıp sport turinge çevirebilirim =) ama cruiser sevdam sonlanmayacak =) inşallah bi gün birinizle tanışır şu şahane motorlarınızla bi tur atmak isterim =)

    ben istanbul kartal topselvi de oturuyorum
    pendik de gedik üniv. de okuyorum cevizli anadolu adliyesi mc de çalışıyorum =)

    (tanıtım sonda oldu ancak kusra bakmayın sucumuz var ise affola tüm 2teker dostlarına iyi sürüşler =)
    Tespitlerin çoğunda haklısın kardeşim..kurye olarak yıllarca çalışıp kontra bilmeyen arkadaşlarımız vardı..konu birazda kişinin kendini geliştirme kapasitesi ile ilgili..ben 250 cc ile başlamıştım..şimdi 650 lik bir makina kullanıyorum..bazı arkadaşların ise ilk makinesi gv 650 elbette eğitim aldıktan sonra bu tecrübeye geçtiler..bu hafta kartal sahilde papatya cefede toplantımız vardı iletişim bilgilerin olsa seni davet ederdik..bir daha ki sefere fırsatın olursa gelirsin tanışırız..Bende Kartal da oturuyorum yakınız..olmadı bir akşam üstü de Kartal sahilde buluşabilir, sohbet edebiliriz..görüşmek üzere..
    Serdarrr bunu beğendi.
    ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk

  17. #4877
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150
    Alıntı gv650i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    huseyin arkadaşların dediği gibi bütcene uyan gv250 ama 650 ye daha çok heveslisin imkanlarını az bir zorlıyarak 650 de alabilirsin sen bize yakınsın adaşımada yakınsın bizim garaja gel bak orya her motor geliyor kendin görerek karar veririsin
    abi garajdan kastını anlamadım ancak bostancı yakın bana bir gün gelip görmek isterim sizleri =)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------

    Alıntı ZERDÜŞT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanırım ifadem yetersiz kaldı... boy konusu şu nokta da önemli Bir arkadaş vardı bir çoğunuz tanır GV 250 kullanıyordı arkadaşın boyu 1.90 cm civarı olunca orijinal koltuğu değiştirip nerdeyse artcı koltuğunu kullanır hale geldiği halde sıkıntı yaşıyordu boyun dan sebeb..Dolayısıyla özellikle GV 250 kullanacak arkadaşın boyunun 1.75 cm bilemedin 180 i geçmemesi lazım ki motorda rahat etsin..yoksa 160 boyunda ki arkadaşlarda süper rahat kullanır onda sıkıntı yok..örneğin GV 650 de iki farklı kullanıma müsait ayak pegleri isteyen kısa kullanır isteyen ayak peglerini uzağa koydurur öyle kullanır..bizim kulüpte iki tane GV 650 nin ayak pegleri ilerde diğerlerinde ise bende ki gibi geride ama GV 250 de bu standart değişmiyor..özel modifikasyon yaparsan o başka..sanırım şimdi anlaşılmışımdır..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------



    Tespitlerin çoğunda haklısın kardeşim..kurye olarak yıllarca çalışıp kontra bilmeyen arkadaşlarımız vardı..konu birazda kişinin kendini geliştirme kapasitesi ile ilgili..ben 250 cc ile başlamıştım..şimdi 650 lik bir makina kullanıyorum..bazı arkadaşların ise ilk makinesi gv 650 elbette eğitim aldıktan sonra bu tecrübeye geçtiler..bu hafta kartal sahilde papatya cefede toplantımız vardı iletişim bilgilerin olsa seni davet ederdik..bir daha ki sefere fırsatın olursa gelirsin tanışırız..Bende Kartal da oturuyorum yakınız..olmadı bir akşam üstü de Kartal sahilde buluşabilir, sohbet edebiliriz..görüşmek üzere..
    sağol abicim ben seni özelden ekledim eğer öyle toplantınız filan olduğunda bana özelden yada 0538 213 77 85 mesaj atarsanız biraz yoğun birisiyim hem 2 üniversite birden okuyorum hemde parttime çalışıyorum vakitim uyarsa çok gelmek isterim teşekkürler ilginize alakanıza =) ben artçım ile motor bakmaya gidiyorum ben her türlü rahat ediyorum ancak onun rahatı daha önemli =) ondan belki bi gün yanına kabul edersen sözlümle gelir fazla değil bi yarım saat bi saatini bile çalsam yeter abicim sağlıcakla kalın tekeriniz düz bassın

  18. #4878
    ZERDÜŞT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    [/COLOR]

    sağol abicim ben seni özelden ekledim eğer öyle toplantınız filan olduğunda bana özelden yada 0538 213 77 85 mesaj atarsanız biraz yoğun birisiyim hem 2 üniversite birden okuyorum hemde parttime çalışıyorum vakitim uyarsa çok gelmek isterim teşekkürler ilginize alakanıza =) ben artçım ile motor bakmaya gidiyorum ben her türlü rahat ediyorum ancak onun rahatı daha önemli =) ondan belki bi gün yanına kabul edersen sözlümle gelir fazla değil bi yarım saat bi saatini bile çalsam yeter abicim sağlıcakla kalın tekeriniz düz bassın[/QUOTE]

    Kabul etmek ne kelime her daim beklerim..zamanı az olan yoğun olan sensin kardeşim..zamanın kadar zamanım feda olsun sana..;)
    bilginet45 bunu beğendi.
    ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk

  19. #4879
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    abi garajdan kastını anlamadım ancak bostancı yakın bana bir gün gelip görmek isterim sizleri =)

    garaj motorcuların bir araya gelip kendi bakımlarını yapabildiği bir yer bostancı köprüsüne çok yakın sanayi sitesinin hemen üstünde gelmek istediğinde telle ara burda arkadaşlar oluyor ve ben devamlı burdayım tel 5322124353

  20. #4880
    braingulp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2012
    Motosikleti
    Su an yok, en son gsx600f (katana)idi
    alet zimba


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler