Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4741
    badabat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650-Yamaha MT09
    Merhaba Arkadaşlar çalışmalar devam ediyor. 4-5 aya kadar tamamlanacak inş. resimler hakkında yorum bekliyorum.





    YOLLAR GİDİŞİME KIZLAR DURUŞUMA HASTA


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4742
    bilginet45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    Manisa/Akhisar
    Motosikleti
    GV650, C800
    Alıntı firstday adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar.237 sayfanın çoğunu okudum.3 yıldır bu motoru kullanıp birbirine her konuda destek olmanız çok güzel.aşağıdaki ilandaki gv650 yi almayı düşünüyorum.fiyatı uygunmu.yorumlarınızı rica ediyorum.saygılarımla.

    siz cevap yazmadınız ama ben motoru aldım.hatta ufak bir gezi bile yaptık arkadaşlarla.

    1 tane hd v-rod 1 tane daha hd 1 tane hayabusa 1 tane transalp 1 tanede gv 650.yalnız benim gv 650 de gazda iken kısa süreli kesinti problemi var.karburotörü temizletmeme rağmen düzelmedi?bir de vites bir türlü boşa geçmiyor sebebi nedir acaba?malesef yaşadığm yerde çok iyi ustalar yok.
    VİTES GEÇİŞLERİNDEKİ SIKINTI BÜYÜK İHTİMAL YAĞDAN KAYNAKLANIYOR OLABİLİR. YAĞ OLARAK MOTUL 10/40 ESTER API SG-SL ÖZELLİĞİNDE OLMALI GAZLAMADA KISA KESİKLİK KONUSUDA BUJİLERİ KONTROL ETTİR BİRDE HAVA FİLTRESİNİ TABİ SENKRONDA BOZUK OLAİLİR. MOTORUN HAYIRLISI OLSUN.

  3. #4743
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    erhan ne ettin motoruma yolunmuş kaza dönmüş

  4. #4744
    badabat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650-Yamaha MT09
    Alıntı gv650i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    erhan ne ettin motoruma yolunmuş kaza dönmüş
    kazdan kartala dönüştüreceğim abi. 4 ay kadar var çok sabırsızlanıyor son hali nasıl olacak diye
    YOLLAR GİDİŞİME KIZLAR DURUŞUMA HASTA

  5. #4745

    Üyelik
    28 Mart 2012
    masraftan kaçmadığım Motorumu iş değişikliği nedeniyle satılığa çıkardım :(, fiyatta indirim motor başında yaparım 10 gün içinde satmam gerekiyor :(
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1045901/detay/

  6. #4746

    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    gv650i sayın kaya beye öncelikle çok teşekkür ederim.gaz kesme problemi ile ilgili olarak yardımcı olmaya çalıştı.buradaki usta kurcalamadık yer bırakmadı.elektrikçi ile beraber verdikleri son karar %99 cdi ünitesi arızası %1 çekirdek problemi.cdi ünitesi hyosung.source fiyatı 500 tl civarı.ama problemi yaratanın bu olduğundan emin değiller malesef.izmir yada manisa yakınlarında bu parçayı sadece deneme amaçlı olarak takıp sadece gaz verip deneyebileceği gv650 sahibi arkadaşların yardımını bekliyorum.emin olabilsem hemen sipariş vericem.teşekkürler.syg.

  7. #4747

    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    GV 650 EFI 2011
    Arkadaşlar gv 650'nin eksozunu açtırmak istiyorum Ama orjinal eksoza dokunmak istemiyorum .Bu yüzden elinde uygun fiyatlı- temiz- çiziksiz gv 650'nin 2. el çıkma eksozu olan var ise benimle iletişime geçebilir.Numaram 0555 27610 86--Sanırım viceroy arkadşımızda var ama kendisine ulaşamadım....Birde eksozu açtırınca performansa yada yakıta etkisi oluyormu..Ve daha önce yaptıran arkadaşlar nasıl sonuçlar aldı. Motorum 2011 model EFI enjektörlü gv 650..Motorun sesinden memnunum aslında ama 4000 devirden sonra motor adeta coşuyor sesi racing makineden farksız..Ben biraz daha tok chopper sesi istiyorum..Düşük devirlerde fena değil ses ama yüksek devirlerde makine racing motordan farksız..130 la giderken gazı açınca arkasını bile attığı oluyor..Performansa diyecek yok--Sanırım Efi olduğundan Eksozda elektronik oksijen sensörü var.. Bu yüzden açık eksoz yada performans eksoz takınca sübap ayarı yaptırmaya gerek kalmayabilir diye düşünüyorum Zira makinenin efi beyni, eksoz sensörleriyle anlık yakıtını kendi ayarlıyor diye düşünüyorum...Ne dersiniz bu konuda ?

  8. #4748
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı uludagnet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar gv 650'nin eksozunu açtırmak istiyorum Ama orjinal eksoza dokunmak istemiyorum .Bu yüzden elinde uygun fiyatlı- temiz- çiziksiz gv 650'nin 2. el çıkma eksozu olan var ise benimle iletişime geçebilir.Numaram 0555 27610 86--Sanırım viceroy arkadşımızda var ama kendisine ulaşamadım....Birde eksozu açtırınca performansa yada yakıta etkisi oluyormu..Ve daha önce yaptıran arkadaşlar nasıl sonuçlar aldı. Motorum 2011 model EFI enjektörlü gv 650..Motorun sesinden memnunum aslında ama 4000 devirden sonra motor adeta coşuyor sesi racing makineden farksız..Ben biraz daha tok chopper sesi istiyorum..Düşük devirlerde fena değil ses ama yüksek devirlerde makine racing motordan farksız..130 la giderken gazı açınca arkasını bile attığı oluyor..Performansa diyecek yok--Sanırım Efi olduğundan Eksozda elektronik oksijen sensörü var.. Bu yüzden açık eksoz yada performans eksoz takınca sübap ayarı yaptırmaya gerek kalmayabilir diye düşünüyorum Zira makinenin efi beyni, eksoz sensörleriyle anlık yakıtını kendi ayarlıyor diye düşünüyorum...Ne dersiniz bu konuda ?
    genelde egsozu açtıranlarda yakıt sarfiyatı artıyor injeksiyonlarda oksijen sensörü olması fı ışıgının yanma sebebi olabilir bazı arabalarda katalitik konvektörü sökünce bu sensörden dolayı sapıtıyor bence açık bir egsozu takıp denedikten sonra bu işe giriş derim

  9. #4749

    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    GV 650 EFI 2011
    Oksijen sensörü eksoz tüpüne bağlı değil ... "Y" boğazında-O yüzden eksoza müdahale etmem durumunda oksijen sensörüne bile dokunmayacağım-Eksozu çıkarıp denedim zaten- Arıza ışığı v.s yanmadı ama acayip ses çıkıyor eksozu çıkarınca, adeta makineli tüfek gibi O yüzden orjinal eksoza dokunmadan 2. el bir eksoz alıp, açtırıp kullanmak istiyorum..Birde ebayde eksoz içi susturucu ızgaralar satılıyor..Eksozu boşaltıp direkt bunları kullanabiliyorsunuz.Amerikada HD'ciler genelde böyle yapıyor..Zaten benim makinenin ön farı elcikleri led sinyalleri ve direksiyon kumandalarını da Harley davidson v-rod kumanda kit'leri ile değiştirdim..Amerikadan getirmiştim..2000 dolar civarında parça kullandım. Bir ara Makinenin resimlerini çekip koyucam..Ama vakit bulup motora bile binemiyorum ...Motor 4000 km bile yapamadı henüz.İnanmazsınız ama ayıptır söylemesi motoru garajda tutmuyorum..Ayaş'da Yazlıkta Evin içinde duruyor.15 -20 günde bir gidip akşama kadar tur atıyorum. sonra tekrar eve..Kıyamıyorum.GV 650 aşkı..
    ozgur325 bunu beğendi.
    2011 GV 650 EFI :queen:

  10. #4750
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı firstday adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gv650i sayın kaya beye öncelikle çok teşekkür ederim.gaz kesme problemi ile ilgili olarak yardımcı olmaya çalıştı.buradaki usta kurcalamadık yer bırakmadı.elektrikçi ile beraber verdikleri son karar %99 cdi ünitesi arızası %1 çekirdek problemi.cdi ünitesi hyosung.source fiyatı 500 tl civarı.ama problemi yaratanın bu olduğundan emin değiller malesef.izmir yada manisa yakınlarında bu parçayı sadece deneme amaçlı olarak takıp sadece gaz verip deneyebileceği gv650 sahibi arkadaşların yardımını bekliyorum.emin olabilsem hemen sipariş vericem.teşekkürler.syg.
    gaz kesmenin cdi ünitesi ile hiç bir alakası yok şu ana kadar kimsede bu olmadı

    1 basınçlı su ile yıkanmıyacak elektirik aksamında sıkıntılara ve böyle şeylewre sebeb olabiliyor
    2 şarj normalse elektirkte kesinti olmuyorsa ateşleme bobinleri bujiler ve kabloları kontrol edilecek
    3 kesme ile motorda titreşim oluyorsa ve sol taraftan değişik bir şıkırtı geliyorsa krank bilyaları kontrol edilecek
    4 hava filitresi tıkalıysa degiştirlip üstü açılarak takılacak
    5 karburatör emme manifoltları kontrol edilecek
    6 karburatörler kontrol edilecek
    7 benzin muslugu kontrol edilecek
    bunlarla çözemezsen motoru yükleyip bana getirecen çözeceğiz

    telefonla görüşelim ararsan yardımcı olurum 5322124353

  11. #4751
    bilginet45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    Manisa/Akhisar
    Motosikleti
    GV650, C800
    Alıntı uludagnet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar gv 650'nin eksozunu açtırmak istiyorum Ama orjinal eksoza dokunmak istemiyorum .Bu yüzden elinde uygun fiyatlı- temiz- çiziksiz gv 650'nin 2. el çıkma eksozu olan var ise benimle iletişime geçebilir.Numaram 0555 27610 86--Sanırım viceroy arkadşımızda var ama kendisine ulaşamadım....Birde eksozu açtırınca performansa yada yakıta etkisi oluyormu..Ve daha önce yaptıran arkadaşlar nasıl sonuçlar aldı. Motorum 2011 model EFI enjektörlü gv 650..Motorun sesinden memnunum aslında ama 4000 devirden sonra motor adeta coşuyor sesi racing makineden farksız..Ben biraz daha tok chopper sesi istiyorum..Düşük devirlerde fena değil ses ama yüksek devirlerde makine racing motordan farksız..130 la giderken gazı açınca arkasını bile attığı oluyor..Performansa diyecek yok--Sanırım Efi olduğundan Eksozda elektronik oksijen sensörü var.. Bu yüzden açık eksoz yada performans eksoz takınca sübap ayarı yaptırmaya gerek kalmayabilir diye düşünüyorum Zira makyinenin efi beyni, eksoz sensörleriyle anlık yakıtını kendi ayarlıyor diye düşünüyorum...Ne dersiniz bu konuda ?
    Merhaba biliyosun eksozda lamda sensörü var yazmıssın zaten acık eksozda sıkıstırma oranı azalacagı icin katalizatör tam görevini yapamıcak tabi yakıt lambda sensörüde tam görevini yapamıycak. Benim enjeksiyonlu gv250 vardı eksozu acıktı çig benzin atıyordu fakat yakıt abartılcak sekilde fazla degildi
    Tabi kaya abinin dediği gibi denemeden tam emin olamazsın.

  12. #4752

    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    bilginet45 birol bey merhaba işyerinizi tarif ederseniz uğramak isterim.

  13. #4753
    bilginet45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    Manisa/Akhisar
    Motosikleti
    GV650, C800
    BİLGİ İNTERNET CAFE AKHİSAR KETHÜDA MAH. 43SK. İZMİR İSTANBUL YOLU ÜZERİNDEKİ TÜTÜN OTELİN KARŞISINDAKİ OPET BENZİNLİĞİN ARKA SOKAĞI BEKLERİM TANIŞMIŞ GÖRÜŞMÜZ OLURUZ.

  14. #4754
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    gv ler geziyor demekki yazan yok koreye sipariş gececegim haberiniz olsun

  15. #4755
    ozgur325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2010
    Motosikleti
    Prof.Dr.650
    Alıntı uludagnet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oksijen sensörü eksoz tüpüne bağlı değil ... "Y" boğazında-O yüzden eksoza müdahale etmem durumunda oksijen sensörüne bile dokunmayacağım-Eksozu çıkarıp denedim zaten- Arıza ışığı v.s yanmadı ama acayip ses çıkıyor eksozu çıkarınca, adeta makineli tüfek gibi O yüzden orjinal eksoza dokunmadan 2. el bir eksoz alıp, açtırıp kullanmak istiyorum..Birde ebayde eksoz içi susturucu ızgaralar satılıyor..Eksozu boşaltıp direkt bunları kullanabiliyorsunuz.Amerikada HD'ciler genelde böyle yapıyor..Zaten benim makinenin ön farı elcikleri led sinyalleri ve direksiyon kumandalarını da Harley davidson v-rod kumanda kit'leri ile değiştirdim..Amerikadan getirmiştim..2000 dolar civarında parça kullandım. Bir ara Makinenin resimlerini çekip koyucam..Ama vakit bulup motora bile binemiyorum ...Motor 4000 km bile yapamadı henüz.İnanmazsınız ama ayıptır söylemesi motoru garajda tutmuyorum..Ayaş'da Yazlıkta Evin içinde duruyor.15 -20 günde bir gidip akşama kadar tur atıyorum. sonra tekrar eve..Kıyamıyorum.GV 650 aşkı..
    Sen ayaşlımısın üstad? ben de bi ara gv 650 sahibiydim, ben de senin gibi motoru ayaştaki eve bırakıp haftasonları biniyordum kısmet olursa tanışmak isterim

  16. #4756
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Alıntı firstday adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gv650i sayın kaya beye öncelikle çok teşekkür ederim.gaz kesme problemi ile ilgili olarak yardımcı olmaya çalıştı.buradaki usta kurcalamadık yer bırakmadı.elektrikçi ile beraber verdikleri son karar %99 cdi ünitesi arızası %1 çekirdek problemi.cdi ünitesi hyosung.source fiyatı 500 tl civarı.ama problemi yaratanın bu olduğundan emin değiller malesef.izmir yada manisa yakınlarında bu parçayı sadece deneme amaçlı olarak takıp sadece gaz verip deneyebileceği gv650 sahibi arkadaşların yardımını bekliyorum.emin olabilsem hemen sipariş vericem.teşekkürler.syg.
    Buna benzer sorun çıkarıp sebebi çok basit yerlerden kaynaklanan birkaç vaka daha oldu. Genelde soket ve düğme bağlantılarındaki oksitten kaynaklı oluyor.
    Sigorta soketleri, kontak ,şalter , debriyaj müşürü , ayaklık müşürü , şasi bağlantısı , ateşleme bobini kablo pabuçları vs tümünü temizleyip sıkılığını kontrol edin. Buji kablolarını değişin .
    Masrafsız işler fakat güzelce elden geçirmekte fayda var.
    Birde bazı h4 far ampullerinde kutuplar orjinaline göre farklı oluyor. Birkaç kere başıma geldi. O ampullerde kısa devre çalışıp bir anda farkedilemeyebiliyor. Normalde yanması gerkenden daha kısık yanıyorlar . Ve uzun kısa arasında fark neredeyse yok. Şuan bende o tip ampul var çin malı markasını hatırlamıyorum.
    Bu arada akü , konjektör ve altörnatör kontrol edilmiştir diye tahmin ediyorum.
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  17. #4757

    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    GV 650 EFI 2011
    Alıntı ozgur325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen ayaşlımısın üstad? ben de bi ara gv 650 sahibiydim, ben de senin gibi motoru ayaştaki eve bırakıp haftasonları biniyordum kısmet olursa tanışmak isterim
    Evet Ayaşlıyım. Sinanlı Kasabasından....Umarım Bir ara tanışırız--İş gereği Ankarada pek durmuyorum o yüzden motoru da pek kullancak zamanım olmuyor...Hatta bu yüzden Satmayı bile düşünüyorum döndüğümde..Daha 5000 km yapamadım..:(--.Haziran ayında Yıllık iznimde bizim şirketin yolladığı textil ürünleriyle beraber motoru konteynıra koyup İzmir limanından 10 günlüğüne İtalyaya gitmiştim.Yurtdışına Motoru gemiyle götürecek olanlar dikkat etsinler Liman gümrüğünden çıkamazsınız..Ben 3 gün motoru çıkaramadım limandan ..Motoru pasaporta işlettikten sonra shengen vizesi aldığınız ülkenin elçiliğinden motorun ruhsatı için ayrıca bir beyan gerekiyor..Detaylı ve uzun bir konu olduğundan buna fazla değinmeyeceğim )) en uzun seyahatim bu oldu GV ile... onda da 1200 km yol yaptım İtalyada.. Bizim Gv650 den hiç görmedim adamlar tanımıyor bizim makineleri..Motoru park ettiğim mekanlarda Bu neymiş böyle diyen çok oluyordu...Ama benimde gördüğüm Kırmızı Ducatilerde de gözüm kalmadı değil .Bütün lüx araba Showroomlarında Arabaların yanında mutlaka bir ducati SS var..Hakikakten çok güzel dizayn var--İzlenimlerimden yola çıkarak İtalyanlar genelde scooter ve ducati tarzı naked & spor motor kullanıyorlar..Cruiser tarzı motor kullanan pek yaygın değil...
    ozgur325 bunu beğendi.
    2011 GV 650 EFI :queen:

  18. #4758
    Johnizm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul | Ümraniye
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Herkese selamlar, İsmim Can, 29 yaşındayım işim dolayısıyla Konya'da ikamet etmekteyim. 1 yıl kadar gv250 kullandım. Şimdi gv650 almak istiyorum. Sahibindende içime en çok sinen http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...97100222/detay <--- bu ilan oldu... ama motor Kastamonu'da... tecrübelerinize dayanarak yorumlayarınızı alabilir miyim? Her türlü tavsiyenin faydası olacaktır. Teşekkürler.

  19. #4759

    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    GV 650 EFI 2011
    Merhabalar. Linkteki motoru inceledim. Öncelikle ilanda 2008 model olduğu belirtilmiş .Ama bu büyük ihtimal trafiğe çıkış tarihidir.Tahminim ruhsatta 2007 modeldir Ve aklımı karıştıran diğer husus ise Eksozda kararma mevcut. 5000 km de olduğunu yazmış bu bana pek inandırıcı gelmedi..Zira 4 yaşındaki bir motor için 5000 km çok düşük..Ayrıca eksoz resmine bakarsanız eksozda kararma mevcut--Bu 5000 km de olmaz...Yada motor çok yüksek devirde yada uzun süre kullanılmış ve eksoz nikelajını yakacak duruma gelmiş...Ben 2011 model S&T gv 650 kullanıyorum ve 15-20 günde bir binmeme rağmen 15 ayda yaklaşık 5000 km yaptım..Daha bırakın eksozda kararmayı, sinek yapışığı yok..2006-2007 model Bazı gv 650 modellerinde, statör- konjektör voltaj sorunu sonucu KM göstergesini yakanlar olmuştu.Gerçi yeni S&T modellerinde bu sorunlar yok yabancı forumlarıda takip ediyorum.. Bence bu motorda Km saatinin değişip değişmediğini kontrol edin derim..Ayrıca lastikler Orjinal fabrika lastiği 4 yıllıksa iyice sertleşmiştir...Size 2 çift lastik gerekebilir..= 1000 TL Bunuda hesap edin
    2011 GV 650 EFI :queen:

  20. #4760
    Johnizm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul | Ümraniye
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Motor çok temiz görünüyor, neredeyse hiç kullanılmamış gibi... Ama eksozdaki kararma düşündürücü tabi... ayaklıklara, amortisörlere, koltuğa falan bakınca ama diri ve genç bir duruşu var...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:34 ----------

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...98907950/detay<--- bu motor hakkında görüşler?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler