erhan ne ettin motoruma yolunmuş kaza dönmüş
masraftan kaçmadığım Motorumu iş değişikliği nedeniyle satılığa çıkardım :(, fiyatta indirim motor başında yaparım 10 gün içinde satmam gerekiyor :(
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1045901/detay/
gv650i sayın kaya beye öncelikle çok teşekkür ederim.gaz kesme problemi ile ilgili olarak yardımcı olmaya çalıştı.buradaki usta kurcalamadık yer bırakmadı.elektrikçi ile beraber verdikleri son karar %99 cdi ünitesi arızası %1 çekirdek problemi.cdi ünitesi hyosung.source fiyatı 500 tl civarı.ama problemi yaratanın bu olduğundan emin değiller malesef.izmir yada manisa yakınlarında bu parçayı sadece deneme amaçlı olarak takıp sadece gaz verip deneyebileceği gv650 sahibi arkadaşların yardımını bekliyorum.emin olabilsem hemen sipariş vericem.teşekkürler.syg.
Arkadaşlar gv 650'nin eksozunu açtırmak istiyorum Ama orjinal eksoza dokunmak istemiyorum .Bu yüzden elinde uygun fiyatlı- temiz- çiziksiz gv 650'nin 2. el çıkma eksozu olan var ise benimle iletişime geçebilir.Numaram 0555 27610 86--Sanırım viceroy arkadşımızda var ama kendisine ulaşamadım....Birde eksozu açtırınca performansa yada yakıta etkisi oluyormu..Ve daha önce yaptıran arkadaşlar nasıl sonuçlar aldı. Motorum 2011 model EFI enjektörlü gv 650..Motorun sesinden memnunum aslında ama 4000 devirden sonra motor adeta coşuyor sesi racing makineden farksız..Ben biraz daha tok chopper sesi istiyorum..Düşük devirlerde fena değil ses ama yüksek devirlerde makine racing motordan farksız..130 la giderken gazı açınca arkasını bile attığı oluyor..Performansa diyecek yok--Sanırım Efi olduğundan Eksozda elektronik oksijen sensörü var.. Bu yüzden açık eksoz yada performans eksoz takınca sübap ayarı yaptırmaya gerek kalmayabilir diye düşünüyorum Zira makinenin efi beyni, eksoz sensörleriyle anlık yakıtını kendi ayarlıyor diye düşünüyorum...Ne dersiniz bu konuda ?
Oksijen sensörü eksoz tüpüne bağlı değil ... "Y" boğazında-O yüzden eksoza müdahale etmem durumunda oksijen sensörüne bile dokunmayacağım-Eksozu çıkarıp denedim zaten- Arıza ışığı v.s yanmadı ama acayip ses çıkıyor eksozu çıkarınca, adeta makineli tüfek gibi O yüzden orjinal eksoza dokunmadan 2. el bir eksoz alıp, açtırıp kullanmak istiyorum..Birde ebayde eksoz içi susturucu ızgaralar satılıyor..Eksozu boşaltıp direkt bunları kullanabiliyorsunuz.Amerikada HD'ciler genelde böyle yapıyor..Zaten benim makinenin ön farı elcikleri led sinyalleri ve direksiyon kumandalarını da Harley davidson v-rod kumanda kit'leri ile değiştirdim..Amerikadan getirmiştim..2000 dolar civarında parça kullandım. Bir ara Makinenin resimlerini çekip koyucam..Ama vakit bulup motora bile binemiyorum ...Motor 4000 km bile yapamadı henüz.İnanmazsınız ama ayıptır söylemesi motoru garajda tutmuyorum..Ayaş'da Yazlıkta Evin içinde duruyor.15 -20 günde bir gidip akşama kadar tur atıyorum. sonra tekrar eve..Kıyamıyorum.GV 650 aşkı..
2011 GV 650 EFI :queen:
gaz kesmenin cdi ünitesi ile hiç bir alakası yok şu ana kadar kimsede bu olmadı
1 basınçlı su ile yıkanmıyacak elektirik aksamında sıkıntılara ve böyle şeylewre sebeb olabiliyor
2 şarj normalse elektirkte kesinti olmuyorsa ateşleme bobinleri bujiler ve kabloları kontrol edilecek
3 kesme ile motorda titreşim oluyorsa ve sol taraftan değişik bir şıkırtı geliyorsa krank bilyaları kontrol edilecek
4 hava filitresi tıkalıysa degiştirlip üstü açılarak takılacak
5 karburatör emme manifoltları kontrol edilecek
6 karburatörler kontrol edilecek
7 benzin muslugu kontrol edilecek
bunlarla çözemezsen motoru yükleyip bana getirecen çözeceğiz
telefonla görüşelim ararsan yardımcı olurum 5322124353
Merhaba biliyosun eksozda lamda sensörü var yazmıssın zaten acık eksozda sıkıstırma oranı azalacagı icin katalizatör tam görevini yapamıcak tabi yakıt lambda sensörüde tam görevini yapamıycak. Benim enjeksiyonlu gv250 vardı eksozu acıktı çig benzin atıyordu fakat yakıt abartılcak sekilde fazla degildi
Tabi kaya abinin dediği gibi denemeden tam emin olamazsın.
bilginet45 birol bey merhaba işyerinizi tarif ederseniz uğramak isterim.
BİLGİ İNTERNET CAFE AKHİSAR KETHÜDA MAH. 43SK. İZMİR İSTANBUL YOLU ÜZERİNDEKİ TÜTÜN OTELİN KARŞISINDAKİ OPET BENZİNLİĞİN ARKA SOKAĞI BEKLERİM TANIŞMIŞ GÖRÜŞMÜZ OLURUZ.
gv ler geziyor demekki yazan yok koreye sipariş gececegim haberiniz olsun
Buna benzer sorun çıkarıp sebebi çok basit yerlerden kaynaklanan birkaç vaka daha oldu. Genelde soket ve düğme bağlantılarındaki oksitten kaynaklı oluyor.
Sigorta soketleri, kontak ,şalter , debriyaj müşürü , ayaklık müşürü , şasi bağlantısı , ateşleme bobini kablo pabuçları vs tümünü temizleyip sıkılığını kontrol edin. Buji kablolarını değişin .
Masrafsız işler fakat güzelce elden geçirmekte fayda var.
Birde bazı h4 far ampullerinde kutuplar orjinaline göre farklı oluyor. Birkaç kere başıma geldi. O ampullerde kısa devre çalışıp bir anda farkedilemeyebiliyor. Normalde yanması gerkenden daha kısık yanıyorlar . Ve uzun kısa arasında fark neredeyse yok. Şuan bende o tip ampul var çin malı markasını hatırlamıyorum.
Bu arada akü , konjektör ve altörnatör kontrol edilmiştir diye tahmin ediyorum.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
Evet Ayaşlıyım. Sinanlı Kasabasından....Umarım Bir ara tanışırız--İş gereği Ankarada pek durmuyorum o yüzden motoru da pek kullancak zamanım olmuyor...Hatta bu yüzden Satmayı bile düşünüyorum döndüğümde..Daha 5000 km yapamadım..:(--.Haziran ayında Yıllık iznimde bizim şirketin yolladığı textil ürünleriyle beraber motoru konteynıra koyup İzmir limanından 10 günlüğüne İtalyaya gitmiştim.Yurtdışına Motoru gemiyle götürecek olanlar dikkat etsinler Liman gümrüğünden çıkamazsınız..Ben 3 gün motoru çıkaramadım limandan ..Motoru pasaporta işlettikten sonra shengen vizesi aldığınız ülkenin elçiliğinden motorun ruhsatı için ayrıca bir beyan gerekiyor..Detaylı ve uzun bir konu olduğundan buna fazla değinmeyeceğim )) en uzun seyahatim bu oldu GV ile... onda da 1200 km yol yaptım İtalyada.. Bizim Gv650 den hiç görmedim adamlar tanımıyor bizim makineleri..Motoru park ettiğim mekanlarda Bu neymiş böyle diyen çok oluyordu...Ama benimde gördüğüm Kırmızı Ducatilerde de gözüm kalmadı değil .Bütün lüx araba Showroomlarında Arabaların yanında mutlaka bir ducati SS var..Hakikakten çok güzel dizayn var--İzlenimlerimden yola çıkarak İtalyanlar genelde scooter ve ducati tarzı naked & spor motor kullanıyorlar..Cruiser tarzı motor kullanan pek yaygın değil...
2011 GV 650 EFI :queen:
Herkese selamlar, İsmim Can, 29 yaşındayım işim dolayısıyla Konya'da ikamet etmekteyim. 1 yıl kadar gv250 kullandım. Şimdi gv650 almak istiyorum. Sahibindende içime en çok sinen http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...97100222/detay <--- bu ilan oldu... ama motor Kastamonu'da... tecrübelerinize dayanarak yorumlayarınızı alabilir miyim? Her türlü tavsiyenin faydası olacaktır. Teşekkürler.
Merhabalar. Linkteki motoru inceledim. Öncelikle ilanda 2008 model olduğu belirtilmiş .Ama bu büyük ihtimal trafiğe çıkış tarihidir.Tahminim ruhsatta 2007 modeldir Ve aklımı karıştıran diğer husus ise Eksozda kararma mevcut. 5000 km de olduğunu yazmış bu bana pek inandırıcı gelmedi..Zira 4 yaşındaki bir motor için 5000 km çok düşük..Ayrıca eksoz resmine bakarsanız eksozda kararma mevcut--Bu 5000 km de olmaz...Yada motor çok yüksek devirde yada uzun süre kullanılmış ve eksoz nikelajını yakacak duruma gelmiş...Ben 2011 model S&T gv 650 kullanıyorum ve 15-20 günde bir binmeme rağmen 15 ayda yaklaşık 5000 km yaptım..Daha bırakın eksozda kararmayı, sinek yapışığı yok..2006-2007 model Bazı gv 650 modellerinde, statör- konjektör voltaj sorunu sonucu KM göstergesini yakanlar olmuştu.Gerçi yeni S&T modellerinde bu sorunlar yok yabancı forumlarıda takip ediyorum.. Bence bu motorda Km saatinin değişip değişmediğini kontrol edin derim..Ayrıca lastikler Orjinal fabrika lastiği 4 yıllıksa iyice sertleşmiştir...Size 2 çift lastik gerekebilir..= 1000 TL Bunuda hesap edin
2011 GV 650 EFI :queen:
Motor çok temiz görünüyor, neredeyse hiç kullanılmamış gibi... Ama eksozdaki kararma düşündürücü tabi... ayaklıklara, amortisörlere, koltuğa falan bakınca ama diri ve genç bir duruşu var...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:34 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...98907950/detay<--- bu motor hakkında görüşler?
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)