Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4681

    Üyelik
    18 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul - Erenköy
    Motosikleti
    ST Kanuni GV650
    Alıntı nurettin_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar aradım ama piyasada yanmaz branda bulamadım . Daha önce aydın motordan alıyordum. Şu anda elimdeki yıpranmış, o yırtılıyor,ben yapıştırıyorum. motoru stop eder etmez brandayı örtüyorum ve egzosttan etkilenmiyoor. internetten yanmaz kumaş olarak aradım, metresi 10 ile 35 tl arası söylediler. acaba beraberce sipariş verip diktirtebilir miyiz? özellikle hilidon arkadaşımız yardımcı olur diye düşünüyorum.
    valla çok iyi fikir. egzosttan etkilenmemesi ve direk brandayı örtebilmek çok büyük bir rahatlık olur. ben motor aldığımda gv650 için diktririrsek ortak olurum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4682
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı nurettin_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar aradım ama piyasada yanmaz branda bulamadım . Daha önce aydın motordan alıyordum. Şu anda elimdeki yıpranmış, o yırtılıyor,ben yapıştırıyorum. motoru stop eder etmez brandayı örtüyorum ve egzosttan etkilenmiyoor. internetten yanmaz kumaş olarak aradım, metresi 10 ile 35 tl arası söylediler. acaba beraberce sipariş verip diktirtebilir miyiz? özellikle hilidon arkadaşımız yardımcı olur diye düşünüyorum.
    nurettin kardeşim galiba beni demek iştemişin motoru dışarıda bırakan arkadaşlar için iyi bir çalışma olur yardomcı olaya çalışırım

    ancak 4500 km 10 gün içinde yapınca biraz yoruldum çadır kur topla ve rüzgar bilhassa çok yıprattı önce uzun yol için yapmış oldugum cam siperliği elden geçireceğim
    ayrıca yag tapasını korumak için alt koruma yaptım resimlerini bir ara yükleyeceğim tavsiye ederim

    bu motorlarla bir seferinde en çok kaç km yaptınız bunu merak ediyorum heralde bu konuda otobur ve mahmut tanıdığım kadarı ve adaşın haldun epey bir km uzun yol yaptılar ama bir çıkışta kim kç km yaptı merak ediyorum

    ve bu yolculuklarda arıza oldumu bunları yazalım

    ---------- Post added at 12:11 ---------- Previous post was at 11:51 ----------

    bu kadar km de benim motorun arızası sulu benzin oldu sulu benzinden sonra devamlı kesiklik ve güç düşüklüğü oldu benzini karburatörden boşaltmak gerekiyordu ancak 5 alyan esnek baglantı yanıma almadıgımdan boşaltamadım 2 ci secenek lpg oldugundan lpg ile geldim tavsiye ederim

    ve yaylalaara çıkmak için amartisörleri değiştirmiştim daha yüksek amartisörlerle rahat ettim yol tutuşu daha güzel oldu ve bozuk arazide altını vurmadan rahat ve güvenli bir şekilde gittim geldim ancak arka lastik çayır yerlerde çok kayıyor bilhassa kalkışlarda debriyaj da kaçırmalar oluyor ani gaz açmak zorunda kaldıgınızda buda kayışı koparmaması için gv ye özel bir kaydırması olsa gerek

    gerçi kayışı ben zincire çevirip otomatik yaglamada yapmıştım ve bu yaglamanın çok faydasını gördüm berber yola çıktıgımız motorların hepsi zincir gerdirdi biri komple değiştirdi ve molalarda zincir yaglamak zorunda kaldılar ben paşa paşa çayımı yudumlarken karadeniz gezimi ayrı bir başlık altında yayınlamak istiyorum ordan takip edersiniz

  3. #4683
    FatihKARAKAŞ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2011
    Şehir
    Çubuk / ANKARA
    Motosikleti
    BMW R 1200 RT
    Kaya abi resimleri dört gözle bekliyorum )
    # Çocukluk saflığını kaybetmeyen adama büyük adam denir. (Mencius) #

  4. #4684
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı FatihKARAKAŞ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaya abi resimleri dört gözle bekliyorum )
    videolarımızıbu rdan izleyebilirsin

    http://www.youtube.com/watch?v=UkcSW...layer_embedded

    http://www.youtube.com/watch?v=kJ8g0...layer_embedded

  5. #4685
    loader - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2009
    Şehir
    DENİZLİ
    Motosikleti
    GV 650
    cümleten iyi akşamlar.. ben bu akşam motoruma binmek üzere iken bir sürprizle karşılaştım. hazımsız ve çekemiyen bi iyi aile çocuğu motorumun vites çubuğunu ve sol motor kapağı üzerindeki kromajlı civatayı sökmüş. ufak tefek bir kaç hasar daha var ama onlar sorun değil. vites cubuğunu da zorla yerine oturttum ancak esas sorum o civata olmadan motoru çalıştırmak ve kullanmak bana ciddi problemler olarak geri döner mi acaba( yenisini temin edene kadar binmeyi düşünüyorum ). motor çalıştığı zaman içinden hava atıyor, egzost gibi kesik kesik atıyor..

  6. #4686
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı loader adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cümleten iyi akşamlar.. ben bu akşam motoruma binmek üzere iken bir sürprizle karşılaştım. hazımsız ve çekemiyen bi iyi aile çocuğu motorumun vites çubuğunu ve sol motor kapağı üzerindeki kromajlı civatayı sökmüş. ufak tefek bir kaç hasar daha var ama onlar sorun değil. vites cubuğunu da zorla yerine oturttum ancak esas sorum o civata olmadan motoru çalıştırmak ve kullanmak bana ciddi problemler olarak geri döner mi acaba( yenisini temin edene kadar binmeyi düşünüyorum ). motor çalıştığı zaman içinden hava atıyor, egzost gibi kesik kesik atıyor..
    geçmiş olsun
    kimin işine yararki iyi sıkılmamış olup düşmesin bir yerde bahsettiğin vida altarnatörün göbegindeki kromzjlı kapaksa içeri toz su girmedikten sonra zararı olmaz bazen yag atar dışarı başka uyan motorlardan takılabilir

  7. #4687
    loader - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2009
    Şehir
    DENİZLİ
    Motosikleti
    GV 650
    teşekkürler abi, içim rahatladı biraz. diğer zararları da görmesem bende düştüğünü düşünecektim ama sırf zarar vermek için yapılmış hareketler olduğu çok açıktı. kanuni.net sitesinde buldum parçayı oradan gelmesini bekleyeceğim artık.. evet alternatörün ortasındaki dişli parça. şanzıman kapak civatası olarak geçiyormuş.

  8. #4688
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı loader adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler abi, içim rahatladı biraz. diğer zararları da görmesem bende düştüğünü düşünecektim ama sırf zarar vermek için yapılmış hareketler olduğu çok açıktı. kanuni.net sitesinde buldum parçayı oradan gelmesini bekleyeceğim artık.. evet alternatörün ortasındaki dişli parça. şanzıman kapak civatası olarak geçiyormuş.
    iyi geçmiş olsun bu işiyapanlardan uzak dur çoluk çocuk işide olabilir başka sakat şeyler yapabilirler aman dikkat et binmeden iyice bir kontrolde fayda var

    başıma gelen ilginç bir arızayı anlatayım eski motorumu apartmanın kapalı garajına koydum uzun bir süre binmemiştim sonra bir gün acele ile aldım atladım gitim işimde o kadar acele işlerim var bir süre sonra ön teker acaip bir hava sesi ile aniden indi zor durdum kendimi arkaya atıp çok hafif arka frenlerle durdum baktım ön tekerin sibobundan hava kaçmış ve sibob kemirilmiş incelmiş yani fareler sibobu kemirmiş akla gelmiyecek iş ama o gün çok ugraştırdı neticede olan onlara oldu apartmanda fare katilamı yaşandı.

    neyse sen iyi bulmuşun kanuniden parçayı biraz pahalı filan ama böyle zamanda bulunması işe yarıyor .

    PAZARTESİ KOREYE ŞİPARİŞ AÇIYORUM İSTEĞİNİZ VARSA HABERDAR EDİN arkadaşlar

  9. #4689
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    28 Aralık 2009
    Şehir
    uşak
    Motosikleti
    bajaj boxer 150
    slm arkadaşlar gv 250 motorumu sattım artık 250 lik de kesmio abisi olan 650 aşkı oluştu plase olarak da honda shadow var aklımda. bu sefer aldıgımı satmayasıya alacagım inş.
    siz ne tavsiye edersiniz? karbüratörlüsü mü enjektörlü mü ii olur? ya da klasik shadow?? tşk..

  10. #4690
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS

    Selamlar Arkadaşlar !

    Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better

  11. #4691
    balbar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2008
    Şehir
    istanbul/avcılar
    arkadaşlar merhabalar...son motorumu sattıktan sonra uzun süredir forumdan uzak kaldım. fakat tekrar motor motor sevdama kaldığım yerden devam etme kararı aldım...sırasıyla GV250 , Gt250R ve son olarak 600RR motorlarım oldu. şimdi tekara gv 650 ile devam etmek istiyorum. fakat sormak istediğim bir durum var. boyum 1,70 motopark servisten arkadaşım sıkıntı yaşayabileceğimi söyledi. melsef tanıdıklarımda gv 650 olan arkadaşım yok. sizce boy konusunda sıkıntı yaşarmıyım ?

  12. #4692
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı bombaci20 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar gv 250 motorumu sattım artık 250 lik de kesmio abisi olan 650 aşkı oluştu plase olarak da honda shadow var aklımda. bu sefer aldıgımı satmayasıya alacagım inş.
    siz ne tavsiye edersiniz? karbüratörlüsü mü enjektörlü mü ii olur? ya da klasik shadow?? tşk..
    Alıntı Otoburkaplan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilginize...karbüratörlü tavsiye ederimmm

    http://www.motosiklet.net/forum/sati...lata-seti.html
    bakkalın parası bitince veresiye defterini karştırırmış sende yedekleremi el attın gönder bana lazımmm......senin namına okutayım yaw benden isteyen oluyo disribütör gibin olduk

    Alıntı balbar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhabalar...son motorumu sattıktan sonra uzun süredir forumdan uzak kaldım. fakat tekrar motor motor sevdama kaldığım yerden devam etme kararı aldım...sırasıyla GV250 , Gt250R ve son olarak 600RR motorlarım oldu. şimdi tekara gv 650 ile devam etmek istiyorum. fakat sormak istediğim bir durum var. boyum 1,70 motopark servisten arkadaşım sıkıntı yaşayabileceğimi söyledi. melsef tanıdıklarımda gv 650 olan arkadaşım yok. sizce boy konusunda sıkıntı yaşarmıyım ?
    yaşamazsın benim boyum 170 oldu ayaklıkları geri alınabiliyo boyu kısalar için yoksa koreliler nası kullanacak

  13. #4693
    balbar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2008
    Şehir
    istanbul/avcılar
    banada mantıksız gelmişti zaten. koca hyosung tasarım yaparken 1.75 üstü insanlar için mi tasarladı diye sordum kendi kendime...korelilerin kısa olduğunuda tamamen unuttum tabi o ayrı konu

  14. #4694
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS
    Halidun abi, bitirelim fazla malzemeleri.. Bu arada senden aldığım balatalar da duruyor.. Onlarına da listeye ekle ;) Ha bir de alttaki döküm yağ kapağı da var bir tane !! Çarpar kırılır diye almıştım bir tane... Lazım olanlara duyurulur
    Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better

  15. #4695
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı Otoburkaplan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Halidun abi, bitirelim fazla malzemeleri.. Bu arada senden aldığım balatalar da duruyor.. Onlarına da listeye ekle ;) Ha bir de alttaki döküm yağ kapağı da var bir tane !! Çarpar kırılır diye almıştım bir tane... Lazım olanlara duyurulur
    iyi gönder bana ben satınca gönderirim sana bedellerini
    benden devamlı istiyorlar

  16. #4696
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650
    Alıntı balbar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhabalar...son motorumu sattıktan sonra uzun süredir forumdan uzak kaldım. fakat tekrar motor motor sevdama kaldığım yerden devam etme kararı aldım...sırasıyla GV250 , Gt250R ve son olarak 600RR motorlarım oldu. şimdi tekara gv 650 ile devam etmek istiyorum. fakat sormak istediğim bir durum var. boyum 1,70 motopark servisten arkadaşım sıkıntı yaşayabileceğimi söyledi. melsef tanıdıklarımda gv 650 olan arkadaşım yok. sizce boy konusunda sıkıntı yaşarmıyım ?
    Arkadaşım şimdiden umarım kazasız ve hayırlı sürüşlerin olur. benim boyum 160, yaşım 56 ve hiç problemim olmuyor , problem yaşamazsın

  17. #4697
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    arkadaşlar bu perşembe garaj ekibi olarak beraber iftar yapıp sohbet edeceğiz buyurun sizde ayın 9 da perşembe akşam iftarı birlikte yapalım

  18. #4698
    KARANIM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Nisan 2010
    Şehir
    sarıyer
    Motosikleti
    fz6 Fazer
    Alıntı gv650i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu perşembe garaj ekibi olarak beraber iftar yapıp sohbet edeceğiz buyurun sizde ayın 9 da perşembe akşam iftarı birlikte yapalım
    Abi selam hayırlı ramazanlar. Motor ayarlayabilirsem gelmek isterim.siz tabi karşıda yaparsınız,bu arada depo işini halledemedim hala depo arıyorum ama uygun tarafından aklında olsun abi

  19. #4699

    Üyelik
    06 Haziran 2012
    Arkadaşlar merhabalar,

    sonunda bende motorumu İzmir'den 5080 km'deyken aldım.



    Acemiliğim dolayısı ile birkaç sorun yaşadım elbette, eğer yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

    İzmir'den Bandırma'ya giderken aldığımın 10. kilometresinde benzin bitti ve yolda kaldım. Sebeplerinin başında benim
    heyecanıma yenik düşmüş olup, depoyu tamamen doldurmadan yola çıkmış olmam ve yakıt göstergesinin arızalı olması geliyor.
    Yakıt göstergesi maalesef sürekli tam dolu gösteriyor. Motorumun İzmir'de ilk bakımlarını yaptırmış (yağı değişti, arka fren balatası
    değişti vb. birçok kontrolden geçti), ayrıca lastiklerini değiştirtmiş olmama rağmen bu tip sorunlar konusunda bilgilendirilmedim ve ilk sorunumu yaşamış oldum.

    Boş depo problemini en yakın benzinciden ve yine benzinci de denk gelen motorcu bir abimin (Arkadaşları "Mirkelam" diyormuş) yardımı vasıtası ile çözerek yola devam ettim.

    Maalesef Bandırma'ya vardığımda yolun geri kalanında bir frenleme hatası dışında sorun yaşamamış olmama rağmen, park sırasında motoru hafif bir şekilde yan yatırdım.
    Bu sırada sol ayak basağının kırıldığını farkettim ve sonradan öğrendiğim kadarı ile kırılan noktanın kaynaklı olduğunu söyledi Bandırma'daki usta. Peg benzer bir yatma sırasında
    daha önce zaten kırılmıştı sanırım. Motorun 3. sahibi olduğumdan bu tip bilgiler aktarılmayabiliyor anladığım kadarı ile. Şu an çıkma bir peg takılı ve 2 farklı peg mevcut motorda.
    En kısa zamanda daha önce diğer motorlarda görmüş olduğum geniş peglerden alıp taktırmayı planlıyorum.

    Kornamda maalesef İzmir'de bakım sırasında sorununun giderilmiş olduğu söylenmesine rağmen şu an tam olarak çalışmıyor.

    Motoru kullanmak konusunda da tecrübesizliğimden kaynaklanan sorunlar yaşıyorum,
    3. kez filan hararet sorunu yaşıyorum ve bunların en ciddisi işten dönerken yaşadığım sonuncusu oldu ve biraz duman çıkması ve plastik kokusu ile sonuçlandı.
    Motoru durdurdum ve soğumasını bekledim. Ardından çalıştırmayı bile denemedim. Hafta sonuna kadar 125'lik motorumu kullanmayı planlıyorum. Hafta sonu için
    biraz uzun yol planım var fakat motoru kullanıp kullanmamak konusunda hala emin değilim.

    Hararetin sebebi muhtemelen vites geçişlerini doğru yapmıyor olmam, düşük viteslerde uzun süre kullanıyorum ve zaman zamanda olsa bulunduğum vitese göre
    yüksek hızlara çıkma ihtiyacı duyuyorum. Ancak bu konuya nasıl sağlıklı bir çözüm getirebilirim emin değilim. Önerileriniz benim için çok önemli olacaktır.

    Ayrıca egzozdan zaman zaman "Pat Pat Pat" şeklinde ses geliyor. Bunun ne anlama geldiği konusunda hiç fikrim yok. Herhangi bir zararının olup olmadığını da
    bilmiyorum malesef.

    Son olarak çok düşük hızlarda motordan, devrin düşük olması sebebi ile alakalı olabilir 2 demirin birbirine vurması sonucu ortaya çıkabilecek
    seri bir ses geliyor. Biraz gaz verdiğimde ses ortadan kalkıyor. Eski sahibine danıştığımda "Piston Ayarı" gerekebileceğinden bahsetti. Kendisinede
    tecrübeli bir arkadaşı bu bilgiyi vermiş.

    Anlaşılacağı üzere motoru en kısa zamanda tekrar bakıma sokmam gerektiğine inanıyorum.

    Arkadaşlar biraz uzun oldu ama yeni motorumla 1 hafta içerisinde 300 km üzerinde yol yaptım. Ayrıca motorun satışı sırasında da 3 günlük can sıkıcı bir serüven yaşadım.
    Gerek noter, gerek nüfus müdürlüğü ile alakalı, anlayacağınız motorum ile tanışıklığım çok da mutlu mesut başlamadı. Ama zerre kadar da pişmanlığım bulunmamakta

    İşim ve üniversite dolayısı ile İstanbul'da yaşıyorum ve şu anda İstanbul'dayım. Her türlü yardımınıza ve yönlendirmenize ihtiyacım var. Şimdiden çok teşekkür ederim.

  20. #4700

    Üyelik
    10 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyosung gv650 aquila
    kaya abı oncelıkle 4500 km gıbı bır yolu gv650 ıle yaptgın ıcın tebrıkler...sormusun cevaplıyım abı fethıyeden tekırdaga 800 km nonstop ( sadece benzın ve wc ıhtıyacı ) telk seferde gelmıstım..o gezımde toplamda 3800 km cıvarı bır yol yapmıstım..sadece yagını degstrımıstım bunun dısında gırdıgım bır cukurdan dolayı bozulan km sensorunu ve catlayan on camımı saymazsak hıcbır sorun yasamadım.bu motor uzun yolda yol tutusu ıle sport karakterınden dolayı ınanılmaz keyıflıdır...ust hızlarda 190-200 km cıvarı vıbrasyon ellerde ve kollarda yorucu olur..bunun dısında 130-140 km ortalamada altınızda bısıklet varmıscasına gıdersınz..arazıseverler bılmelıdrılerkı bu motor enduro degıldır..yere yakınlıgından ve lastık yanaklarının ıncelıgınden asfalt motorudur....dadından yınmez..olsada sursek :D

    ---------- Post added at 21:13 ---------- Previous post was at 21:08 ----------

    Alıntı WalleQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhabalar,

    sonunda bende motorumu İzmir'den 5080 km'deyken aldım.

    http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...03929255_n.jpg

    Acemiliğim dolayısı ile birkaç sorun yaşadım elbette, eğer yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

    İzmir'den Bandırma'ya giderken aldığımın 10. kilometresinde benzin bitti ve yolda kaldım. Sebeplerinin başında benim
    heyecanıma yenik düşmüş olup, depoyu tamamen doldurmadan yola çıkmış olmam ve yakıt göstergesinin arızalı olması geliyor.
    Yakıt göstergesi maalesef sürekli tam dolu gösteriyor. Motorumun İzmir'de ilk bakımlarını yaptırmış (yağı değişti, arka fren balatası
    değişti vb. birçok kontrolden geçti), ayrıca lastiklerini değiştirtmiş olmama rağmen bu tip sorunlar konusunda bilgilendirilmedim ve ilk sorunumu yaşamış oldum.

    Boş depo problemini en yakın benzinciden ve yine benzinci de denk gelen motorcu bir abimin (Arkadaşları "Mirkelam" diyormuş) yardımı vasıtası ile çözerek yola devam ettim.

    Maalesef Bandırma'ya vardığımda yolun geri kalanında bir frenleme hatası dışında sorun yaşamamış olmama rağmen, park sırasında motoru hafif bir şekilde yan yatırdım.
    Bu sırada sol ayak basağının kırıldığını farkettim ve sonradan öğrendiğim kadarı ile kırılan noktanın kaynaklı olduğunu söyledi Bandırma'daki usta. Peg benzer bir yatma sırasında
    daha önce zaten kırılmıştı sanırım. Motorun 3. sahibi olduğumdan bu tip bilgiler aktarılmayabiliyor anladığım kadarı ile. Şu an çıkma bir peg takılı ve 2 farklı peg mevcut motorda.
    En kısa zamanda daha önce diğer motorlarda görmüş olduğum geniş peglerden alıp taktırmayı planlıyorum.

    Kornamda maalesef İzmir'de bakım sırasında sorununun giderilmiş olduğu söylenmesine rağmen şu an tam olarak çalışmıyor.

    Motoru kullanmak konusunda da tecrübesizliğimden kaynaklanan sorunlar yaşıyorum,
    3. kez filan hararet sorunu yaşıyorum ve bunların en ciddisi işten dönerken yaşadığım sonuncusu oldu ve biraz duman çıkması ve plastik kokusu ile sonuçlandı.
    Motoru durdurdum ve soğumasını bekledim. Ardından çalıştırmayı bile denemedim. Hafta sonuna kadar 125'lik motorumu kullanmayı planlıyorum. Hafta sonu için
    biraz uzun yol planım var fakat motoru kullanıp kullanmamak konusunda hala emin değilim.

    Hararetin sebebi muhtemelen vites geçişlerini doğru yapmıyor olmam, düşük viteslerde uzun süre kullanıyorum ve zaman zamanda olsa bulunduğum vitese göre
    yüksek hızlara çıkma ihtiyacı duyuyorum. Ancak bu konuya nasıl sağlıklı bir çözüm getirebilirim emin değilim. Önerileriniz benim için çok önemli olacaktır.

    Ayrıca egzozdan zaman zaman "Pat Pat Pat" şeklinde ses geliyor. Bunun ne anlama geldiği konusunda hiç fikrim yok. Herhangi bir zararının olup olmadığını da
    bilmiyorum malesef.

    Son olarak çok düşük hızlarda motordan, devrin düşük olması sebebi ile alakalı olabilir 2 demirin birbirine vurması sonucu ortaya çıkabilecek
    seri bir ses geliyor. Biraz gaz verdiğimde ses ortadan kalkıyor. Eski sahibine danıştığımda "Piston Ayarı" gerekebileceğinden bahsetti. Kendisinede
    tecrübeli bir arkadaşı bu bilgiyi vermiş.

    Anlaşılacağı üzere motoru en kısa zamanda tekrar bakıma sokmam gerektiğine inanıyorum.

    Arkadaşlar biraz uzun oldu ama yeni motorumla 1 hafta içerisinde 300 km üzerinde yol yaptım. Ayrıca motorun satışı sırasında da 3 günlük can sıkıcı bir serüven yaşadım.
    Gerek noter, gerek nüfus müdürlüğü ile alakalı, anlayacağınız motorum ile tanışıklığım çok da mutlu mesut başlamadı. Ama zerre kadar da pişmanlığım bulunmamakta

    İşim ve üniversite dolayısı ile İstanbul'da yaşıyorum ve şu anda İstanbul'dayım. Her türlü yardımınıza ve yönlendirmenize ihtiyacım var. Şimdiden çok teşekkür ederim.


    ozelden konusalım


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler