ylcndrsn benzin filtresini sokun gaz yememe sorunu ortadan kalkicaktir.Eger duzelmezse muhtemelen eksoz katalizorunde tikanma vardir.
Ilk calisma zorlugu icin akuyu ve tum soketleri kontrol edin. Bujileri buji kablo ve pipolarini kontrol edin.
ylcndrsn benzin filtresini sokun gaz yememe sorunu ortadan kalkicaktir.Eger duzelmezse muhtemelen eksoz katalizorunde tikanma vardir.
Ilk calisma zorlugu icin akuyu ve tum soketleri kontrol edin. Bujileri buji kablo ve pipolarini kontrol edin.
en kısa zamanda söküyorum filtreyi eğer ondansa çok ilginç bir durum bence makina daha 12000km de egzostlarda tıkanma olacağını pek sanmıyorum ...
---------- Post added at 18:18 ---------- Previous post was at 18:14 ----------
çok güzel bişey ama gitme imkanım pek yok ....genede bir program yükleme için çok para bence ....tamirciler doktorlarıda geçti okul okumaya gerek yok paran varsa para kazanırsın....
eksozda tikanma olur. Cunki motor dumanli ve demgesiz karisimla calisacagi icin kisa surede tikar eksozu.Filtreden sonra kismi bir iyilesme olursa pesinden eksozada baktirin. Filtrenin sebep oldugu problem tikanmaya da yol acmis demektir.
Filtre den sonra tamamen duzelirse eksoza dokunmaniza gerek yok.Fakat %99 filtreniz den kaynakli
[QUOTE=acayüp;2673913]eksozda tikanma olur. Cunki motor dumanli ve demgesiz karisimla calisacagi icin kisa surede tikar eksozu.Filtreden sonra kismi bir iyilesme olursa pesinden eksozada baktirin. Filtrenin sebep oldugu problem tikanmaya da yol acmis demektir.
Filtre den sonra tamamen duzelirse eksoza dokunmaniza gerek yok.Fakat %99 filtreniz den kaynakli[/QUO
filtreyi yeni taktım 200km gibi bir yol yaptım ... filtrenin görevi benzini temizlemek kesmek değilki umarım ondandır ...
---------- Post added at 18:44 ---------- Previous post was at 18:39 ----------
çok hoşuma gitti ......http://www.asianiron.com/swing-wing-...le-footpeg-set
akşam benzin filitresini söktüm fakat sonuç gene aynı ...yüksek devirlere gelince kesinti yapıyor :(((
Bana yakin biryerdeysen haftasonu gel benim eksozla deneyelim. Ayrica ben bi karburator temizligi yapicam aradan seninkinide cikaririz. Elektrik sisteminide kontrol ederiz. Elimden gelen budur Sariyer tarafindayim ben.
malesef çok uzak bana ....uzun süreli iznim olsaydı mutlaka gelirdim iyi olurdu hem tanışmış olurduk.....şimdilik kendi imkamlarımla halletmeye çalışacam :(
rhaba tüm forumdaş ve gv 650 gönüllüsü arkadaşlar. izlediğm matkapla çalışan motor videosundan sonra yazma gereği hissettim. öncelikle cihaz hakkında görüşüm: enjeksiyon sistemli ecu mevcut ise cihazz şart ama matkapla motor çeviren arkadaşa cihaz versenizde bi işe yaramaz. (yağ kontrolü o şekilde asla yapılmaz ki yazık kollar bloğa çarpıyor zedeliyor).Özetle cihaz+servicemanuel+bilgi+tecrübe.
selam ve saygılarımla.
Merhaba..hoşgeldiniz..bilgi ve tecrübelerinizden faydalanmak isteriz..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
hoş geldiniz ama videoda yapmak istediğim aslında orda olan bazı arkadaşlara motorun çalışma şeklini göstermekti yoksa yag devrini ve basıncını nasıl ölçülmesi gerektiğini gayet iyi biliyorum ve kollar bloga zarar vermiyecek şekilde baglanmıştı hafifce değiyor du dikatin için teşekkür ederim .o motor gayet saglıklı şekilde toplandı ve fevkalede çalışıyor
Selamlar,
sisy barını satan, yahut daha önce bizim motora sisy bar yaptırıp memnun kalan arkadaşlar bana yardımcı olursanız mutlu olurum.
benzer bir olay bende de oldu,yüksek hızlarda motor aniden gaz kesiyor, ani hızlarda öksürür gibi sesler çıkarıyordu. Benzinden mi diyip bütün benzini boşalttım, musluğu temizledim, karbüratörü temizledim,yeni benzin koydum, hiç bi işe yaramadı, sorun yüksek hızlarda vibrasyondan yan ayaklığın titreyip,içindeki yayı bozuk olan ayaklık müşürünü açmasından kaynaklanıyormuş.Müşürü açtık temizledik, yayını değiştirdik, herşey normale döndü.
ylcndrsn Corludaymissin cokta uzak degilmis. Hafta sonu gelmek istersen misafir ederim seni. Ben bu hafta sonu karburatoru temizlemeyi dusunuyorum birazda ince ayar bakim vs.
çok uzak değil fakat iş durumundan pek kıpırdayamıyorum hafata sonları genelde çalışıyorum :((((( ama genede uygun bir zamanda mutlaka gelecem .....
Yan ayaklık müşürü geçen sene bozulmuştu bende direk bağladım yenisinide almadım ...aslında takmak gerek çok faydalı bişey...
Bugün motorun üst tarafını kompile söktüm , karbüratörleri temizledim gerçi temiz çıktılar, jed iğne deliklerini falan iyice kontrol ettim, buji kablolarını değiştirdim , bujileri temizledim tırnak aralarını ayarladım, ateşleme bobinlerinin besleme kablolarını tazeledim , bütün benzin ve hava hortumlarını değiştirdim,...yarın marş yaparım herhalde...
Bu arada ön buji tertemiz çıktı , fakat arka buji kararmıştı.bir önceki buji değişimde de aynı şekilde çıkmıştı ... ön emme subobları tertemizken arka emme subobları kararmışlar gerci aldığımdan beri bu şekildeler ... yağ yakma falan dicem ama gerek dumandan gerekse yağ seviyesinden olsa anlardım .....
bu arada üye olurken ylcndrsn yazdım kaldı ...ismim Yalçın....
Dostum senin emme manifoldlari ne durumda hic kontrol ettinmi.
Bak geçen benim motorda seninki gibi öksürüyordu. Benzin filtresinden oldugundan emindim ama inan üşendim ellemedim.
Sonra bi akşam söktüm motor delirdi birden ertesi gün eksozu değiştim orjinal taktım yine hafiften bi tutukluk vardı tekrar açık eksozu taktım düzeldi.
Peşinden yine hafif bir tekleme yaptı motorcu bir arkadaşa uğradım bana Kurcalama düzelir dedi hakikaten bikaç gün sonra düzeldi. 2 kişi 200ü rahat geçtim .
Fakat bu motorlarda kablolama ve kullanılan soketler çok zayıf. Hepsini bi kontrol etmek lazım. Buji kabloları pipolar ne varsa bakmak lazım. Sorun yoksa bile bakmakta fayda var. Kontağın arkasındaki sokette pislik oksit vs. Bile senin soruna neden olabilir. Debriyaj ve ayaklık müşürleri şasi bağlandı kablosu yani akla ne gelirse temizleyip sıkılaştırmak lazım.
ARKADAŞLAR ŞEHİRİÇİ YAKITI NEDİR BU MOTORUN 100 KM REDE YARDIMCI OLURSANIZ SEWİNİRİM
elit motogaraj
Kardeş Selamın Aleykum ;
4 litreden 8 litreye kadar değişir elinin ayarına bağlı racing lerle aşık atmaya kalkalsan 6-8 litre chopper tarzı kullanacaksan 4 litre yakarsın.
motorun bütün elektrik tesisatını elden geçirdim , karbüratörleri temizledim ve jed deliklerini falan hepsini kontrol ettim gerci temiz çıktılar, yakıt ve hava vakum hortumlarının hepsini en kaliteli hortumla değiştirdim, manifoltları tekrar elden geçirdim, yakıt filtresini çıkardım, bujileri söktüm temizledim tırnak aralarını konrol ettim ...buji kablolarını değiştirdim, ateşleme bobinlerinin soketlerini yeniledim. görünürde herhangi bir sorun gözüme takılmadı... ve deneme sürüşü yaptım ..sonuç ani gaz verince yüksek devirlere çıkınca tekleme başlıyor,,, işin ilginç tarafı normal hızlanmak isteyince 190 kadar çıktım hiçbir problem yok :(( ))
---------- Post added at 17:11 ---------- Previous post was at 17:05 ----------
motoru aldığımda beri sol tarafında statorun olduğu yerden ince çıkıl çıkıl bir ses geliyordu pek duyulmuyordu son günlerde o ses arttı sebebi ne olabilir daha öne başına gelen erkadaşlar varmı acaba .....
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)