Arkadaşlar sahibinden .com'a ilan verdim. İlan değeri pazarlığa açık... Muğla Dalamandaki GV650'yi gözüme kestirdim. Uygun bir fiyata verebilirsem GV650 sahibi olacağım.. Bakalım hayırlısı.. Ancak tok satıcıyım.. Fakat pazarlığada açıkğım...Motorsuz olmadığım için problem yok.. Dalamandaki arkadaş takası kabul etmedi... Motorunu sat öyle halledelim dedi.. Hayırlısı.. Niyet ettik bi'kere!
Bu arada Viceroy kardeşim DL650 yada GV650 desem bikaç cümle ile sonuç ne olur? Çünkü arada 1000 yada 2000 YTL oynuyor oda benim için sorun değil.. Önemli olan senin düşüncen... Teşekkürler.......
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Selçuk dostum, iki model birbirinden çok farklı sadece motorları aynı. Enduroda rahatlık ve performans düşündüğünde ikinci eli çok değer kaybetmeyen uzun yol canavarı dl650 kesin tercih sebebi olur. Fakat dediğim gibi senin gv 250 dl650 yi 10.000 ytl den alırken 3000 ytl ye elden çıkarılacak bir motosiklet değildir.Şehir içinde insan çok arıyor sonra 250 cc motosikletini.
gv650 sport çizgilere sahip çok seri bir cruser diyelim. Bence doğru hareket dl650 almak ve diğer tarz için gv250 yi elde tutmaktır. Maddiyat engelse acele yok bekle sonra al,kabul et seninki gibi gv250 yi tekrar almak istesen 3000 ytl ye bulamazsın! Senin kafanı karıştıran 18.454 ytl olan yeni fiyat ve gv650 lerin artık 8.000 ytl civarında satışının piyasadan çekilmiş olmasından kaynaklanan deprem oldu zannederim. Fuar sonuçlarına bakalım tüm motosikletlerin fiyatı fırladı sadece gv650 değil.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Aynen dediğin gibi. Sanki düşüncelerimi okudun. GV250 imden oldukça memnunum. 4250 km de sorunsuz. Hatta şimdiye kadar hiç jikleli çalıştırmadım bile. (Belki Antalyada olmamdan) Marşa daha 2. kez bastığım sayılıdır.. Aslında DL650 GV 250 ama maddiyat önemli. O kadar lüks bana fazla. Ama bu iş yarında olabilir 2 yıl sonrada sadece nakit param var ve krizi fırsata döndürme çabalarım. Sonuçta çok sıkışmış bir DL sahibine 4000- 5000 lira nakitim onun aciliyetini ve benimde ihtiyacımı çözmüş olabilir. Yoksa 10000 lira nakit vermeye şu kriz ortamında niyetim yok. Sonuç mu? Bence piyasada motor çok ama para yok! Bu da beni alım ve satımda değerli kılan unsur diye düşünmekteyim. Hatta eskiden DL sahipleri bu rakamlara cevap yazmaz iken birçoğu düşünelim şeklinde cevaplar yollamaktadırlar...
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Piyasada kim ne derse desin,kim zam yaparsa yapsın,vatandaş illa ki borçlanmadan birşey sahibi olamadığından sıkıntı mevcut. 2. el satan galerilerde bile araçlar yığılmış müşteri bekliyor.Katılıyorum,parası olan için alışverişin tam zamanıdır. Temiz bir motosikleti değerinin altında alıp,yarın vaz geçtim satıyorum dediğinizde zararınız pek olmayacaktır.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Vıceroy teşekkür ederim.. Özeldem 2 adet mesaj attım. Bakabilirsen memnun olurum. Teşekkürler..
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Gv650 ile ilgili hiç bilgi vermedin dostum.
kaçıncı el,kaç model,kaç km de,servis bakımlımı,orjinal aksesuarlımı ve kaç para istiyor?
Malum kriz sebebiyle komik bir fiyata alabiliyorsan gv650 de düşünebilirsin. Elinde paranda kalır dl650 ye göre. Fiyatlar arasında pek fark olmuyorsa kesin dl650 al derim.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
evet abilerim inanılır gibi değil ama 7500 km de GV650 yi 7500 TL ye almış olduğuma hala inanamıyorum. Bu motor bu para etmez kesinlikle.13 yaşında dragstar parasında ve ondan kat be kat daha iyi....
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
mrock kardeşim benim,senin alış verişin 2009 yılına damgayı vurdu, Allah nazardan korusun,selçukta senin aldığın civarda bulduysa onuda aramızda görmek büyük mutluluk olacaktır.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
150 zat'ı hala kullanıyor musun serden abi?
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
150 zat elimin altında şehir içinde olmazsa olmazım oldu. Kullanıyorum. Aküsü bitmişti geçen hafta değiştirdim,pek sorun çıkarmıyor ve pratik.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
herkese merhaba hocam.. abim.. lost 5. sezon http://www.fulldizi.com/?cat=14753
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
Serden abi dediğiniz shell 10w/40 tam sentetik 4T motosiklet yağını buldum kütahyada. Ama biraz zor oldu satıcı stok deposunun en derinlerinden çıkardı bu yağı pek satamıyorum dedi hatta elindeki son 4 taneyi aldım litresi 20 TL ye aldım.buna ek olarakta motora
1) kırılan karter ve kapağı için parça kesilerek ve kesilen parçalaraa vida açarak bir icat yaptık, üzerinde hala çalışılıyor.
2)depo tamamen sökülüp lehimlendi şimdi çatlak yer garanti olsun diye metal contası ile kapatılacak ve üstüne darbe emici takoz konulacak.
3) plaka kuyruktan sökülerek arka kayış çarkınını yanına alıdı.Böylece arkadan bakıdığında kocaman lastik gözükecek.
Hava filtresi ve onun plastik muhafazası sökülüp temizlendi.
4)bujiler değişti.Bujilere ulaşmak için radyatörü ve fanı sökmek zorunda kaldık.
5) debriyajdan gelen tak tak şeklindeki sesi şanzuman çarklarının arasını açarak kestik.Artık tıkır tıkır motor sesi geliyor.
6)kırık olan kayış muhafaza plastiğini, civatasına yeni yer açılarak sabitlendi.
7)Karbüratörü sökmeden sadece ağız kısmı yemizlendi.
8)Hazır motoru bu kadar dağıtmışken basınçlı hava tabancası ve gaz yağı ile motor parçaları temizlendi.Ayrıca radyatör peteklerinin arası pislikten arındırıldı tertemiz bir radyatör ve fanı oldu.Böylece motor daha rahat hava alacak.
9)Karter kapağı onarımının ardında yeni tam sentetik yağ ve yeni yağ filtresi konulacak.Yağ koymadan önce yağ haznesini içine benzin doldurarak 50-60 sn motor rolantide çalıştırıldı ve piston ve gömlekteki kurumların hepsi simsiyah şekilde tapadan boşaltıldı.
10)Amortisörler yumuşatıldı.
11)ayakçık gerilerek motor daha yatık şekilde durması sağlandı.
12)Fren hidroliği yenilenecek.
motorum p.tesi günü elime geçecek artık saat gibi olacak diye umuyorum.
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
allah kaza bela vermesin serden abi.emrah motor kız gibi yenilenmiş olacak nerdeyse desene hadi hayırlısı olsun o zaman
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
söylediğim gibi yağ 18-20 ytl arası satılıyor. 12 ytl litresi olan yağları küçük cc deki motorlara satınca pahalı olanı satamamıştır. sana kısmetmiş. Buji sorun çıkarmıyor ama değişimde radyatör sökülmezse öndekine el yetişmiyor. Ben bunu hesaba katarak iridyum taktırdım, uzun süre değişime gerek kalmaz diye düşünüyorum.
debriyajdan gelen tak tak şeklindeki sesi şanzuman çarklarının arasını açarak kestik demişsin keşke resmini çekseydin işlemin sorana adres gibi açıklardın.
Pazartesi motosikletine kavuşman dileğiyle.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
5 dakika içinde sorulara cevap gelmezse küsüyorum hepinize :( tabi gv 650 sayfasına takılın açmayın bizim sayfayı hiç tabii yaaaaa tabii yaaaaaa ...... emrah bakımdada çek fotolarını ve bitimindede çek demiştim ama tabiiii yaaaaa gv 650 tabi yaaaaaaaa ...... siz hiç okumayın bizi...
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
haklısın abi iridyumun ömrü 15000 km kadar uzanıyor. Bu arada bizim koydurttuğumuz Shell yağın km ömrü neridr serden hocam???
Koray abi hemen geliyorum gv250 topiğine ;)
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
ehehehehe işçisin sen işçi kal işçisin sen işçi kal ustam seslendi uzaktaaaaan oğlum al takımlarıııı ehehehee
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)