Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Kasım 2011, 16:28
#4101
3.5 litre olayı GT650'm ile doğruluyorum.
Reklamlar
-
22 Kasım 2011, 20:10
#4102
millet birşey geldi başıma sincirli oldum dediğimde bu hesapta yoktu motordan çıkan krankmili sıyırdı yenisi takılaçak motor ineçek falan benim bu işlem için nekadar bütçe ayırmam lazım yoksa kredi mi çekmem lazım üç aşağı yukarı kaça patlar bilgisi olan varsa sevinirim ve kimin nazarı deydiğse allah ona müstahakını versin şimdiden rşk
-
23 Kasım 2011, 13:07
#4103
gv650i adlı üyeden alıntı
nurettin kardeşim geziler iyi gitmiyor havalar sogudu garajda toplanıyoruz bu gün oralara gelecem ama kaçta olur bilinmez bir çay karşılıgı bu konuda bildiklerimi anlatırım
ben hep xzenon kullanıyorum aküyü zorlayan 55 w akkor lambalar yani üzerindekiler x zenon 35 w 20 w kara geçiriyor bazıları diyordu nasıl 3.5 lt ölçtün 100 km işin sırlarından biri buydu xzenon ilk bir dakikada hava sıcaklgına baglı 7 ampere kadar akım çeker daha sonra 3-4 ampere düşer akkor lamba ise 5-6 amper çeker .
xzenon bir takım var bende gel bir ara montajını yaparız.
Siteye bugün girebidim demek ki aramadığına göre dün gelmemişsin buralara.her zaman beklerim.
ilgin için sağ ol. bir ara beraber , beylikdüzünde ışıklar yanmamıştı ve xenon! bağlı olduğunu söylemiştin ya , ondan sordum.
birde 100 km'de 3.5 litre olayını anlamadım. yani xenonla ilgisini.
-
23 Kasım 2011, 15:24
#4104
_Uzay_ adlı üyeden alıntı
Yorum yok
Ortalama 5-5.5 litre yakan motorun, 3.5 l yakmasını ampule bağlamaya yorum yapmayacaksan, sende ciddi form düşüklüğü var derim
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
-
23 Kasım 2011, 15:59
#4105
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
24 Kasım 2011, 20:39
#4106
_Uzay_ adlı üyeden alıntı
Abi ben zaten kelim. Dilimde de tüğ bitti bu olayı söyleye söyleye
O yüzden susuyorum
madem kelsin neden tüyleri dilinde biiktiriyosun kaaaaardeşim....
---------- Post added at 20:39 ---------- Previous post was at 20:37 ----------
mehmet ali g adlı üyeden alıntı
millet birşey geldi başıma sincirli oldum dediğimde bu hesapta yoktu motordan çıkan krankmili sıyırdı yenisi takılaçak motor ineçek falan benim bu işlem için nekadar bütçe ayırmam lazım yoksa kredi mi çekmem lazım üç aşağı yukarı kaça patlar bilgisi olan varsa sevinirim ve kimin nazarı deydiğse allah ona müstahakını versin şimdiden rşk
kesin uzayın nazarı değmiştir.....
yuzde100cesurmotorcu@hotmail.com-
yüz cesurmotorcu/facebook
-
25 Kasım 2011, 21:49
#4107
arkadaşlar, aküyü değiştireceğim ancak sorun var.
üstündeki Bosch ytx 14 12v 12 ah(d:85, y: 130,g: 145)dır, fakat aynı etiketi taşıyan tüm aküler d: 88, y: 147, g: 152 ölçülerdedir. ne yapacağız? yardım
-
27 Kasım 2011, 03:15
#4108
Şu an orjinal Çin ile yollara devam ama 1 sene sonra burada beni göreceksiniz
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7611380/detay/
İle geleceğim
Selamlar
-
28 Kasım 2011, 02:09
#4109
mehmet ali g adlı üyeden alıntı
millet birşey geldi başıma sincirli oldum dediğimde bu hesapta yoktu motordan çıkan krankmili sıyırdı yenisi takılaçak motor ineçek falan benim bu işlem için nekadar bütçe ayırmam lazım yoksa kredi mi çekmem lazım üç aşağı yukarı kaça patlar bilgisi olan varsa sevinirim ve kimin nazarı deydiğse allah ona müstahakını versin şimdiden rşk
geçmiş olsun bazen dikkatli yapılmayan işlerin netiseni nazara yükleriz dogrudur nazar deger ama yapan ustanın nazarı degmediğinden nazar değmiştir. daha önce de kasnak gevşemesinden mili sıyran bir arkadaş 600 tl mili buldu sök tak da 400 civarı harcadı şu anda biraz daha çıkar sanırım ancak sıyırma durumuna göre çözüm olabilir zaten zincir dişlisi takmışın bende taktım ama kontra civata ile sabitledim ve her 10.000 de bir kontrol gerekiyor bütün vidaları civataları.bu konuda milin fotosunu gönderirisen sana yardımcı olabilirim motoru dagıtmana gerek kalmayabilir .
ledo adlı üyeden alıntı
Ortalama 5-5.5 litre yakan motorun, 3.5 l yakmasını ampule bağlamaya yorum yapmayacaksan, sende ciddi form düşüklüğü var derim
bunun yorumunu bir gün alır gelirsin makinanı 100 km gideriz ve ölçeriz kebabları yerken yorumu yapar hesabı öderkende gülümserız uzayda dilinde biten tüyleri keline ektirir sayemizde çim adama döner
_Uzay_ adlı üyeden alıntı
Abi ben zaten kelim. Dilimde de tüğ bitti bu olayı söyleye söyleye
O yüzden susuyorum
nurettin_ adlı üyeden alıntı
arkadaşlar, aküyü değiştireceğim ancak sorun var.
üstündeki Bosch ytx 14 12v 12 ah(d:85, y: 130,g: 145)dır, fakat aynı etiketi taşıyan tüm aküler d: 88, y: 147, g: 152 ölçülerdedir. ne yapacağız? yardım
orjinal aküsü yuasa bizim makinaların ölçüsüdetam yerine oluyor ancak 260 tl civarındaydı onun yerine haze vs hepsi aynı akü var 110 tl civarında istersen sana getirtirim şarj ederiz takarız ayrıca geçen günü geldim ama işim akşam 6 gibi biiti sen iştesindir diye aramadım gelirsen görüşürüz hep bizmi gelecez kardeşim.
-
28 Kasım 2011, 12:39
#4110
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
28 Kasım 2011, 18:40
#4111
gv650i adlı üyeden alıntı
geçmiş olsun bazen dikkatli yapılmayan işlerin netiseni nazara yükleriz dogrudur nazar deger ama yapan ustanın nazarı degmediğinden nazar değmiştir. daha önce de kasnak gevşemesinden mili sıyran bir arkadaş 600 tl mili buldu sök tak da 400 civarı harcadı şu anda biraz daha çıkar sanırım ancak sıyırma durumuna göre çözüm olabilir zaten zincir dişlisi takmışın bende taktım ama kontra civata ile sabitledim ve her 10.000 de bir kontrol gerekiyor bütün vidaları civataları.bu konuda milin fotosunu gönderirisen sana yardımcı olabilirim motoru dagıtmana gerek kalmayabilir .
bunun yorumunu bir gün alır gelirsin makinanı 100 km gideriz ve ölçeriz kebabları yerken yorumu yapar hesabı öderkende gülümserız
uzayda dilinde biten tüyleri keline ektirir sayemizde çim adama döner
orjinal aküsü yuasa bizim makinaların ölçüsüdetam yerine oluyor ancak 260 tl civarındaydı onun yerine haze vs hepsi aynı akü var 110 tl civarında istersen sana getirtirim şarj ederiz takarız ayrıca geçen günü geldim ama işim akşam 6 gibi biiti sen iştesindir diye aramadım gelirsen görüşürüz hep bizmi gelecez kardeşim.
bilgi için saol dişli milin dağılma sebebini usta acıkladı dediğine göre çelikten olduğu içinmiş kayışı ceviren parçanın 5 7 mislisi ağırığında olduğundanmış.
sipariş verdik benim başka birkaç sorum olaçak 1,çıkan milin yerine takılaçak olan yeni parça bir uyumsuzluk yaşarmı 15 bin civarı km yaptım yağsız kalmadı hiçşimdiye kadarda zorlamadım pek,2 bütün tamirler tamamlandığı vakit ustanın dediğine göre kayışlıya dönmemi tavsiye etti ama benim amaçım uzun yol yapmak, bi dağ başında zinçiri tamir etmek mümkün ama kayış koptumu nanay
3 krank miline takılaçak olan yeni dişli düzgün yapılması gerek ve hafif olmalı o yüzden seninle bağlantı kurabilirmiyim başka sorularım daha var da şimdiden tşk
-
29 Kasım 2011, 02:59
#4112
mehmet ali g adlı üyeden alıntı
bilgi için saol dişli milin dağılma sebebini usta acıkladı dediğine göre çelikten olduğu içinmiş kayışı ceviren parçanın 5 7 mislisi ağırığında olduğundanmış.
sipariş verdik benim başka birkaç sorum olaçak 1,çıkan milin yerine takılaçak olan yeni parça bir uyumsuzluk yaşarmı 15 bin civarı km yaptım yağsız kalmadı hiçşimdiye kadarda zorlamadım pek,2 bütün tamirler tamamlandığı vakit ustanın dediğine göre kayışlıya dönmemi tavsiye etti ama benim amaçım uzun yol yapmak, bi dağ başında zinçiri tamir etmek mümkün ama kayış koptumu nanay
3 krank miline takılaçak olan yeni dişli düzgün yapılması gerek ve hafif olmalı o yüzden seninle bağlantı kurabilirmiyim başka sorularım daha var da şimdiden tşk
genel sıkıntı mile gecen dişliyi veya kasnagı mile sabitliyen somun için konulan kotra sacı çok ince ve motorla hareket halindeyken gaz kesince veya frenlerken olan ters yöndeki hareket somunu gevşetiyor bunun farkına olmayınca devamlı vurarak milin freze sini sıyırıyor .buna çözümse kontra olarak 2ci bir somunu diger somunun üstüne iyice sıkmak
sorularını soraabilirsin tel 5322124353 yardımcı olurum.
Abi kebabı sen ısmarlarsın söyleyeyim! Ama cesaretinden ve kendine güveninden ötürü tebrik ediyor, espirinden ve beni güldürmenden dolayı da teşekkür ediyorum uzay kebabı ben ısmalarım ancak iddayı kaybettiğim için değil kelleri sevdiğimden
-
29 Kasım 2011, 16:23
#4113
Selamlar herkese,
Sevgili motorum Ankarada 6 ay yatmış olmasına karşın onu almaya gittiğimde güzel güzel çalışmıştı. Basıp İstanbula geldikten sonra sadece 15 gün yattı ama sonra marş basmadı (tek tur çevirip kalıyordu) Akünün boşaldığını düşünmüyordum, çünkü 6 ay sonra gzel marş basan akü, 450 km uzun yolun ardından nasıl boşalabilirdi ki? Yine de İstanbul havası yaramamıştır belki diyerek motomax'tan 30 liraya bir akü şarj cihazı aldım, 15 saat civarı şarj ettim. Motora taktım ama yeni şarj olmuş gibi çevirmiyordu marş dinamosu, 2 tur çevirip duruyordu. Neyse 10-15 dk uğraşıp çalıştırdım sonunda ve Kızıltopraktaki "İstanbul Motor"a götürdüm. Aklımda hep marş motorunda bir sıkıntı olabileceği ihtimali vardı ama usta ölçümler sonucunda da sorunun aküden kaynaklandığı kanaatine vardı (Akü 2009 model Bosch) Şimdi yeni akü almam lazım.
Halidun abi senin bahsettiğin akünün ömrü ne kadardır? Gül gibi Bosch 2 sene gitti. Söylediğin marka da 1,5 sene gitse yine iyiyiz demek ki. Gerçi bu işi marta ertelemeyi düşünüyorum, kışın motor yatarken yine ömrü azalacak...
-
29 Kasım 2011, 23:00
#4114
akü mesalaesi
Serdarrr adlı üyeden alıntı
Selamlar herkese,
Sevgili motorum Ankarada 6 ay yatmış olmasına karşın onu almaya gittiğimde güzel güzel çalışmıştı. Basıp İstanbula geldikten sonra sadece 15 gün yattı ama sonra marş basmadı (tek tur çevirip kalıyordu) Akünün boşaldığını düşünmüyordum, çünkü 6 ay sonra gzel marş basan akü, 450 km uzun yolun ardından nasıl boşalabilirdi ki? Yine de İstanbul havası yaramamıştır belki diyerek motomax'tan 30 liraya bir akü şarj cihazı aldım, 15 saat civarı şarj ettim. Motora taktım ama yeni şarj olmuş gibi çevirmiyordu marş dinamosu, 2 tur çevirip duruyordu. Neyse 10-15 dk uğraşıp çalıştırdım sonunda ve Kızıltopraktaki "İstanbul Motor"a götürdüm. Aklımda hep marş motorunda bir sıkıntı olabileceği ihtimali vardı ama usta ölçümler sonucunda da sorunun aküden kaynaklandığı kanaatine vardı (Akü 2009 model Bosch) Şimdi yeni akü almam lazım.
Halidun abi senin bahsettiğin akünün ömrü ne kadardır? Gül gibi Bosch 2 sene gitti. Söylediğin marka da 1,5 sene gitse yine iyiyiz demek ki. Gerçi bu işi marta ertelemeyi düşünüyorum, kışın motor yatarken yine ömrü azalacak...
serdar akü ömrü genelde 2 yıldır ama bazen 4 -5 yıla çıkabiliyor aküyü yatırmasan şarsız bırakmazsan kolay kolay bozulmuyor geçenlerde bir ithalatcı arkadaş çinden hepsi markasız geliyor burda istediğimiz markayı yapıştırıyoruz dedi yuasa farklı sadece sanırım ama oda pahalı bence
yatırdıgında aküyü küçük bir adabtörle besleyebilirsen bir şey olmaz . istanbula geldin ama garaja gelemedin istanbula geldin sayılmaz
-
30 Kasım 2011, 01:38
#4115
Sağolasın, ben de bugün Haze markasını sordum, kaliteli olduğunu ve yuasanın yan ürünü olduğunu söylediler. Herşey birşeyin yan ürünü değil mi zaten bu hayatta.
Bu haftasonu araba bakmam gerekiyor ama motoru çıkarırsam garaja da uğrarım. Tam yerini bilmiyorum ama eski sayfalarda vardı sanırım.
-
30 Kasım 2011, 10:28
#4116
Serdarrr adlı üyeden alıntı
Sağolasın, ben de bugün Haze markasını sordum, kaliteli olduğunu ve yuasanın yan ürünü olduğunu söylediler. Herşey birşeyin yan ürünü değil mi zaten bu hayatta.
Bu haftasonu araba bakmam gerekiyor ama motoru çıkarırsam garaja da uğrarım. Tam yerini bilmiyorum ama eski sayfalarda vardı sanırım.
yeri çok kolay bostancı sanayi sitesi yanında özçelik sok no 14 navigasyon varsa seni getirir tel 5322124353 araba konusunda yardım istersen 2ci el firmamızdan begendiğin olursa yardımcı olurum
-
30 Kasım 2011, 18:40
#4117
[IMG]okduha@hotmail.com[/IMG][IMG][/IMG]
-
01 Aralık 2011, 15:52
#4118
samsam adlı üyeden alıntı
Allah gönlüne göre versin kardeşim.. Benimde ilk motosikletim MCT idi..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
01 Aralık 2011, 17:40
#4119
Herkese slm, artık bende gv 650 kullanıcısı olmdum. motorumu yeni aldım. Eski bir scooter sürücü olarak bu motor beni çok etkiledi yani baya hoş. yalnız bir konuda yardımızı bekliyorum. geriye doğru formu baya okudum. Orjinal ön cam taktırmak istiyorum ama malesef hiç bulamadım. nerden alabileceğim konusunda yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
-
02 Aralık 2011, 01:14
#4120
benromeo adlı üyeden alıntı
Herkese slm, artık bende gv 650 kullanıcısı olmdum. motorumu yeni aldım. Eski bir scooter sürücü olarak bu motor beni çok etkiledi yani baya hoş. yalnız bir konuda yardımızı bekliyorum. geriye doğru formu baya okudum. Orjinal ön cam taktırmak istiyorum ama malesef hiç bulamadım. nerden alabileceğim konusunda yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Hayırlı uğurlu olsun benromeo..darısı diğer almak isteyen kardeşlerimizin başına diyorum..
www.hyosungsource.com bulabilirsin olmadı Kanuni servislerinde de vardır diye düşünüyorum fiyatlar fazla gelirse sanayii lerde bu işi yapan esnaflar var(örn.Bostancı sanayii,Maslak oto sanayi.. v.s. )
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler