Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4041
    nastyboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2009
    Şehir
    BAKIRKÖY-İSTANBUL
    Motosikleti
    YAMAHA X-MAX 400 ABS

    TÜM CAMİAMIZIN CUMHURİYET BAYRAMINI KUTLAR , SAĞLIKLI EMNİYETLİ SÜRÜŞLER DİLERİM


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4042

    Üyelik
    10 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyosung gv650 aquila
    cumhurıyet bayramımız kutlu olsun..................

  3. #4043
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    millet geldi kurban kendimiz kurban olmadan nice kurban bayramlarını idrak etmek nasip eylesin

  4. #4044

    Üyelik
    10 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyosung gv650 aquila
    herkesın bayramını kutlar saglık ve esenlıkler dılerım.............

  5. #4045
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650
    arkadaşlar, öncelikle kurban bayramınızı kutlarım
    bizim lastik hava supaplarına , benzin istasyonundaki hava basma ucunu kolay uydurabilen var mı ? işkence gibi

  6. #4046
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı nurettin_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar, öncelikle kurban bayramınızı kutlarım
    bizim lastik hava supaplarına , benzin istasyonundaki hava basma ucunu kolay uydurabilen var mı ? işkence gibi
    GV650 kullandığım sıralarda bu dediklerinden çok çektim abi. Hatta bir benzincide çok fazla uğraştığım için lastiğim daha da inmişti

    Hatta Maslak Opet'te iki adet hava basma makinesi var yanyana, sadece bir tanesi uyuyordu o da zor bela. Ağzımla şişiriyordum bazı günler
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  7. #4047
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı _Uzay_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    GV650 kullandığım sıralarda bu dediklerinden çok çektim abi. Hatta bir benzincide çok fazla uğraştığım için lastiğim daha da inmişti

    Hatta Maslak Opet'te iki adet hava basma makinesi var yanyana, sadece bir tanesi uyuyordu o da zor bela. Ağzımla şişiriyordum bazı günler
    neticede aletle yapamadigini agzinlada olsa yapiyorsun azmin elinden ne kurtulur,,,,,,

    bu isin kolayi var eger hava aparati uzun sapliysa arka lastige egsoz tarafindan yanasacaksin aparatin arka ucunu subaba yapistiracaksin subabida kasnak tarafina ittirecen sonra cata dogru cekecen isin puf noktasi subabi egdirmek ve arka tarafini kullnmak

    kisa aparatlarla daha kolay onu bastirip kilitliyorsun o kadar mumkun olsugunca kisa aparatlilari tercih etmek lazim

  8. #4048
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı gv650i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    neticede aletle yapamadigini agzinlada olsa yapiyorsun azmin elinden ne kurtulur,,,,,,

    bu isin kolayi var eger hava aparati uzun sapliysa arka lastige egsoz tarafindan yanasacaksin aparatin arka ucunu subaba yapistiracaksin subabida kasnak tarafina ittirecen sonra cata dogru cekecen isin puf noktasi subabi egdirmek ve arka tarafini kullnmak

    kisa aparatlarla daha kolay onu bastirip kilitliyorsun o kadar mumkun olsugunca kisa aparatlilari tercih etmek lazim

    Abi ben bir gün seni Maslak Atatürk Oto Sanayi'nin oradaki benzinciye götürüp lastiklerini indireceğim. Sen yine bir yolunu bulursun ama bu anlattıkların oradaki pompa ağzı için yetersiz kalabilir. Orada yakınlarda lokantalar var. Ben orada olacağım
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  9. #4049

    Üyelik
    12 Temmuz 2010
    Şehir
    küçükçekmece
    Motosikleti
    gv-650
    Alıntı _Uzay_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi ben bir gün seni Maslak Atatürk Oto Sanayi'nin oradaki benzinciye götürüp lastiklerini indireceğim. Sen yine bir yolunu bulursun ama bu anlattıkların oradaki pompa ağzı için yetersiz kalabilir. Orada yakınlarda lokantalar var. Ben orada olacağım
    arkadaş bu gev 650 de ne sıkıntıymış senin hayatında...donun lastiği kopsa gv 650 kullanırken başlıcaksın lafa....yok ağzıyla şişiriyomuş,yok pompaların ucu uymuyomuş,memlektteki hangi yerde motosikletler düşünülmüşki pompacıların hava makinelerinde düşünülsün...pompacılar anca pompalasınlar...
    yuzde100cesurmotorcu@hotmail.com-
    yüz cesurmotorcu/facebook

  10. #4050
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650
    Alıntı _Uzay_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    GV650 kullandığım sıralarda bu dediklerinden çok çektim abi. Hatta bir benzincide çok fazla uğraştığım için lastiğim daha da inmişti

    Hatta Maslak Opet'te iki adet hava basma makinesi var yanyana, sadece bir tanesi uyuyordu o da zor bela. Ağzımla şişiriyordum bazı günler
    arkadaşlar , hepinize teşekkür ederim. ancak, çözüm ?
    Haliduncuğum senin dediğini yapıp,sipopun kökünden hava kaçırma problemi yaşadığım için sordumdu. yani bir süre sonra zorlamaya bağlı kökten hava kaçırmaya başlıyor.
    daha kısa bir uç bulup,diğer ucuna bir sipop eklemek mümkün mü?

  11. #4051
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı nurettin_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar , hepinize teşekkür ederim. ancak, çözüm ?
    Haliduncuğum senin dediğini yapıp,sipopun kökünden hava kaçırma problemi yaşadığım için sordumdu. yani bir süre sonra zorlamaya bağlı kökten hava kaçırmaya başlıyor.
    daha kısa bir uç bulup,diğer ucuna bir sipop eklemek mümkün mü?
    Çözüm olarak ben Piaggio aldım abi

    Şaka bir yana, eklenti bir uç araştırmıştım ama yaptığım kısa araşptırma sonucunda birşey bulamamıştım
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  12. #4052

    Üyelik
    12 Temmuz 2010
    Şehir
    küçükçekmece
    Motosikleti
    gv-650
    Alıntı _Uzay_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çözüm olarak ben Piaggio aldım abi

    Şaka bir yana, eklenti bir uç araştırmıştım ama yaptığım kısa araşptırma sonucunda birşey bulamamıştım
    aldında noldu bi katviye bile yapamıyosun...
    yuzde100cesurmotorcu@hotmail.com-
    yüz cesurmotorcu/facebook

  13. #4053
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı mkemalyonca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aldında noldu bi katviye bile yapamıyosun...
    Yine bir GV650 konjektörü yüzünden :D
    Katviye ne abi :D ?
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  14. #4054

    Üyelik
    12 Kasım 2011
    Şehir
    KÜTAHYA
    Arkadaşlar merhaba yardımınıza ihtiyacım var,, vt 600 shadow motorumu sattım yerine geçecek sport chopper motorumu arıyorum,, M800 ve GV 650 arasında kararsız kaldım. GV 650 tarzıma çok daha uyan bir makine fakat kronik hatalarıyla gözümü korkutuyor,, sizler ne dersiniz..

  15. #4055
    ZERDÜŞT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    Alıntı SWDBOY adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba yardımınıza ihtiyacım var,, vt 600 shadow motorumu sattım yerine geçecek sport chopper motorumu arıyorum,, M800 ve GV 650 arasında kararsız kaldım. GV 650 tarzıma çok daha uyan bir makine fakat kronik hatalarıyla gözümü korkutuyor,, sizler ne dersiniz..
    Kronik hatalarıyla derken bir konjektör sorunu var oda çoğunlukla kullanım ve üzerindeki uygulamalarla ilgili..sorun yaşamayan kullanıcılarda var neticede..başka hangi kronik sorunu varsa bilgi verirsen güzel olur tedbirimizi alırız..coldplay yazını okursa iki modelide kullanmış biri olarak en iyi bilgiyi verecektir..geriye dönük forumu okuma şansın olursa bir çok bilgiye ulaşacaksındır..
    ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk

  16. #4056
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı nurettin_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar , hepinize teşekkür ederim. ancak, çözüm ?
    Haliduncuğum senin dediğini yapıp,sipopun kökünden hava kaçırma problemi yaşadığım için sordumdu. yani bir süre sonra zorlamaya bağlı kökten hava kaçırmaya başlıyor.
    daha kısa bir uç bulup,diğer ucuna bir sipop eklemek mümkün mü?
    nurettin kardesim senin subablar sertlesmis demekki onlari emniyet icin degistirmen lazim normalde 2 senede bir subablarin degisimi tavsiye edilir aparat isine gelince yapilabilir ama bence gerek yok en uygunu kisa aletli hava lari tercih etmek

    kutahyali arkadasim gerideki sahifeleride okuduysan korkma al bu makinayi sorunlari cozumsuz degil neticede hallolan ve bazi makinalarda hic yasanmamis tir sorunsuz motorsiklet yok zaten

  17. #4057
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650
    Alıntı gv650i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nurettin kardesim senin subablar sertlesmis demekki onlari emniyet icin degistirmen lazim normalde 2 senede bir subablarin degisimi tavsiye edilir aparat isine gelince yapilabilir ama bence gerek yok en uygunu kisa aletli hava lari tercih etmek

    kutahyali arkadasim gerideki sahifeleride okuduysan korkma al bu makinayi sorunlari cozumsuz degil neticede hallolan ve bazi makinalarda hic yasanmamis tir sorunsuz motorsiklet yok zaten
    bu supap değişimi lastikler sökülmeden yapılabilir mi?

  18. #4058

    Üyelik
    12 Kasım 2011
    Şehir
    KÜTAHYA
    Anladım çok teşekkür ederim verdiğin bilgi için,, umarım coldplay yazımı okur,, geriye dönük formu inceledim ,, konjektördü depoda terlemeydi , civataydı derken biraz kafam karıştı,, tabi hepside çözülebilecek problemler, can sıkması hariç,, peki tavsiye edebileceğiniz bir model varmı,, 2007 veya 2008 gibi,,

    ''gv650i'' bu motoru aldığım zaman başınızı çok ağrıtacağım,,ilginiz için teşekkürler,

  19. #4059
    ZERDÜŞT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    Alıntı SWDBOY adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anladım çok teşekkür ederim verdiğin bilgi için,, umarım coldplay yazımı okur,, geriye dönük formu inceledim ,, konjektördü depoda terlemeydi , civataydı derken biraz kafam karıştı,, tabi hepside çözülebilecek problemler, can sıkması hariç,, peki tavsiye edebileceğiniz bir model varmı,, 2007 veya 2008 gibi,,
    Bu depo terlemesi ,civata v.s. kronik değil ben ve bir çok arkadaşımda yaşanmadı..daha çok 2.el alınan motorlarda özelllikle yanlış uygulama yapan ustaların marifeti..2007 öncesinde 1-2 sorun vardı onlarda fark edilince daha montaj zamanı düzeltilerek müşteriye satıldı..öncekilerde sonradan servisde uygun hale getirildi..gidon saplaması ve depo takozları v.s. ha..burada ki sorun şu İstanbul içinde alınmış ve düzeltilmiş sorunsuz GV de var yada başka şehirlerde eksik aksak yapılmış olanlarda var..Mersin hariç orda Viceroy gereğini kişisel araştırmaları ile çözmüştü..Bana göre model yılı ve hatta km si hiçmi hiç önemli değil..asıl önemli olan motorun geçmişi..sıfırından daha iyi özellikler de olan da var pişman edecek olanda..yılın 2006-2007 yada 2008 olmasının çok önemi yok..

    Cold Play ın yazısının olduğu link..

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...sligi-195.html
    ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk

  20. #4060

    Üyelik
    12 Kasım 2011
    Şehir
    KÜTAHYA
    Alıntı ZERDÜŞT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu depo terlemesi ,civata v.s. kronik değil ben ve bir çok arkadaşımda yaşanmadı..daha çok 2.el alınan motorlarda özelllikle yanlış uygulama yapan ustaların marifeti..2007 öncesinde 1-2 sorun vardı onlarda fark edilince daha montaj zamanı düzeltilerek müşteriye satıldı..öncekilerde sonradan servisde uygun hale getirildi..gidon saplaması ve depo takozları v.s. ha..burada ki sorun şu İstanbul içinde alınmış ve düzeltilmiş sorunsuz GV de var yada başka şehirlerde eksik aksak yapılmış olanlarda var..Mersin hariç orda Viceroy gereğini kişisel araştırmaları ile çözmüştü..Bana göre model yılı ve hatta km si hiçmi hiç önemli değil..asıl önemli olan motorun geçmişi..sıfırından daha iyi özellikler de olan da var pişman edecek olanda..yılın 2006-2007 yada 2008 olmasının çok önemi yok..

    Cold Play ın yazısının olduğu link..

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...sligi-195.html
    İçimi rahatlattın ZERDÜŞT çok sağol,, yavaş yavaş ısınmaya başladım,, Cold Play ın yazısını okudum,, baya bilgilendirdi beni,, diğer sayfalara da göz attım, anladığım kadarıyla konjektörün arıza yapmasınada statörün yanlış sarılmasıymış,, onunda çözüm yolunun basit olduğunu öğrendim..
    Umarım dürüst bir satıcıya denk gelip de motorun tüm geçmişini gönül rahatlığıyla öğrenirim,,
    Bana bir de kayışdan bahsedermisin,, zincir mantığyla aynımı ? esneme yapıyormu? gerdirmek gerekiyormu? bakım ihtiyacı varmı? kısaca kayış da nelere dikkat etmem gerekiyor,,


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 29 kullanıcı var. (0 üye ve 29 misafir)

Bu Konudaki Etiketler