Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı nevZAT150 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    150 ZAT Mondial
    testiniz karşısında saygıyla eğiliyorum, işte böyle test yapıcan test yapılacaksa, yaf gercekten çok ince ayrıntılara kadar bakmışsınız.. bundan sonrada testlerinizi takip edicem hojam.... saygılarımla


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    İşte budur tebrikler teşekkürler...

  3. #23
    PHAETONW12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2005
    Şehir
    izmir/tire
    eralp hoca yine tarafsız bir gözle harika bir değerlendirme yapmışsın ,tebrik ederim,bu işi iyi yapıyorsun,dilerim diğer firmalardan da bu tarz testler yapman için teklif gelir

    benim bu motor için kişisel eleştirim de motor bölümünün aşırı karmaşık görüntüsüdür,benim gözümü tırmalayan bir sürü kablo,hortum,ıvır zıvır malzeme,özensiz bişekilde ortada bırakılmış gibi

  4. #24
    eralpt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2004
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Motosiklet, kamp, bilgisayar
    İyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar.. Ayrıntılı testler szilerin desteğiyle yeni marka ve modellerle devam edecek

    Sanırım sırada Suzuki GSR 600


    ve GV 250 var.

    Eralp TEREM
    motogiyim.com
    motoregitim.com

  5. #25
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    geçen sene gv250'yi test edip arkadşıma aldırmıştım.
    bi de hocamız test etsin bakalım. o ne diyecek bu hususta.

    daha iyi anlatabilmek için bir not vermek gerekirse ben 10 üzerinden 8 verdim bu motora.

  6. #26

    Üyelik
    23 Şubat 2006
    gv 250 benimde hosuma gitti

  7. #27
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Ellerine sağlık hocam
    Bu GSR 600 güzel motormuş.Ama suzukinin Türkiye sitesinde yok Yeni mi gelecek .Fİyatı hakkında bilgisi olan var mı?

    Yoksa testi bekle lem mi diyorsunuz?

  8. #28
    watergun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2005
    Şehir
    Kırıkkale
    Motosikleti
    yamaha ybr 125
    Hocam ellerine sağlık görüntüsüne hayran kaldığım hatta masa üstüme yerleştşirdiğim motor hakkında çok aydınlatıcı bilgiler vermişsin. Şimdilik gücüm yetmez ama 2. ele düştüğü zaman kesinlikle alırım.
    Aydınlattığın için tekrar teşekkürler.

  9. #29
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Yaklaşık 300 km yaptıktan sonra, kendi deneyimlerimi ufak ufak paylaşmaya başlayabilirim.

    Motorun ebatları oldukça büyük, Virago yanında yavrusu gibi kalıyor (ama o da çok güzel...)
    Motorun üstünde bir mendil koyacak bir yer bile yok, insan ne yapacağını şaşırıyor.
    Son derece güçlü, bu güç daha hırıltısını duyunca anlaşılıyor, ancak sürücüsüne o kadar sert davranmıyor. Yani vahşi bir at değil, iyi eğitimli ama çok güçlü ve süratli terbiyeli bir at gibi...
    1. ve 2. vitesler biraz kısa tutulmuş ancak 2.vitesde bayılmıyor. Olay 3. vitesde başlıyor. Cruiser bir motosiklet olduğu için 3. vites oldukça geniş tutulmuş, uzun bir aralığıda kapsıyor, canın istediği anda büyük bir gücü de elinin altına veriyor.

    Klasik bir cruiser olduğu iddiası hiç olmayan bir motor. Örneğin sele yüksekliği muadillerine göre 7-8 cm daha yüksek. Bu sayede benim gibi uzun boyluların da çok rahat kullanması mümkün. Peg mesafesi ayarlanabiliyor 2 ayrı kademe var.

    Orjinal Rüzgarlık, tam motorun çizgisine uygun dizayn edilmiş, motorla bütünlük sağlıyor ve Aquilanın futuristik ve spor çizgilerini tamamlıyor.
    Bunun yanısıra rüzgarlık biraz alçak. 110 km nin üstünde rüzgar hissediliyor ama çok süratli oabilen bir motor olduğu için daha yüksek olsaydı tehlikeli olurdu.

    Orjinal motor koruma demiri de motor ile çok uyumlu. Koreliler çizdikleri motorun karakterini koruması için çok özen göstermişler.

    Aynı durum sisy bar ve çantalık için de geçerli, çizime uyumları tam. Ancak insan çantalık için düşünmeden edemiyor, acaba olmasa dahamı güzel dururdu motor diye...

    Hyosung zaten sisy bar ile çantalığı ayrı ayrı satıyor. Diğer yandan yukarıda bahsettiğim gibi motorun üstünde en ufak bir eşya koyacak yer olmadığından, çaresiz takılacak !

    Motora uzun uzun baktım, yok yan çanta bu motora yakışmaz. Ancak uzun yola giderken mecburiyetten takılmalı...

    Şimdilik bunlar var, sorusu olan var ise elimden geldiği kadar cevaplarım.
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  10. #30
    MaRaNtZz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Tek kelime ile mükemmel bir motor...
    Saygılarımla...

  11. #31
    batuhan- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2006
    Alıntı ledo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaklaşık 150 km yaptıktan sonra, kendi deneyimlerimi ufak ufak paylaşmaya başlayabilirim.

    Motorun ebatları oldukça büyük, Virago yanında yavrusu gibi kalıyor (ama o da çok güzel...)
    Motorun üstünde bir mendil koyacak bir yer bile yok, insan ne yapacağını şaşırıyor.
    Son derece güçlü, bu güç daha hırıltısını duyunca anlaşılıyor, ancak sürücüsüne o kadar sert davranmıyor. Yani vahşi bir at değil, iyi eğitimli ama çok güçlü ve süratli terbiyeli bir at gibi...
    1. ve 2. vitesler biraz kısa tutulmuş ancak 2.vitesde bayılmıyor. Olay 3. vitesde başlıyor. Cruiser bir motosiklet olduğu için 3. vites oldukça geniş tutulmuş, uzun bir aralığıda kapsıyor, canın istediği anda büyük bir gücü de elinin altına veriyor.

    Klasik bir cruiser olduğu iddiası hiç olmayan bir motor. Örneğin sele yüksekliği muadillerine göre 7-8 cm daha yüksek. Bu sayede benim gibi uzun boyluların da çok rahat kullanması mümkün. Peg mesafesi ayarlanabiliyor 2 ayrı kademe var.

    Orjinal Rüzgarlık, tam motorun çizgisine uygun dizayn edilmiş, motorla bütünlük sağlıyor ve Aquilanın futuristik ve spor çizgilerini tamamlıyor.
    Bunun yanısıra rüzgarlık biraz alçak. 110 km nin üstünde rüzgar hissediliyor ama çok süratli oabilen bir motor olduğu için daha yüksek olsaydı tehlikeli olurdu.

    Orjinal motor koruma demiri de motor ile çok uyumlu. Koreliler çizdikleri motorun karakterini koruması için çok özen göstermişler.

    Aynı durum sisy bar ve çantalık için de geçerli, çizime uyumları tam. Ancak insan çantalık için düşünmeden edemiyor, acaba olmasa dahamı güzel dururdu motor diye...

    Hyosung zaten sisy bar ile çantalığı ayrı ayrı satıyor. Diğer yandan yukarıda bahsettiğim gibi motorun üstünde en ufak bir eşya koyacak yer olmadığından, çaresiz takılacak !

    Motora uzun uzun baktım, yok yan çanta bu motora yakışmaz. Ancak uzun yola giderken mecburiyetten takılmalı...

    Şimdilik bunlar var, sorusu olan var ise elimden geldiği kadar cevaplarım.
    slm bende gv 650 almayı düşünüyorum fakat olumsuz şeylerde söyleniyor servisi kötü parçası yok 2 ay beklersin gibi çok kararasız kaldım yardımcı olursanız sevinirim . bide bende mondial 150 zat var aynı kalitede bi motormudur gv 650

  12. #32
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Batuhan,

    Hangi şehirdensin bilmiyorum. Ama büyük şehirlerde servis açısından hiç bir problem yok !

    Parça konusu ise bana göre mükemmel !

    Mondial ile ilgili soruyu anlayamadım. Fakat Hyosung dünyanın dört bir yanında kendini kanıtlamış bir markadır.

    Ama motor zevk işidir, git yakından bak öyle karar ver
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  13. #33
    batuhan- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2006
    sagol ledo istanbuldayım o zaman yaşamam demektir iyi bir marka oldugunu bilmiyordum bana herkes honda veya suziki al diyor da ama şekil olarak en çok bunu begendim piyasada fazla olmadıgı için hyosung soramıyordum nasıl bir motordur arıza çıkarıyormu diye teşekkür ederim tekrar sgl

  14. #34

    Üyelik
    28 Şubat 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    superlight 150
    elinize sağlık profesyonel bakış açınızla yine aklımızdaki pek çok soru işaretini sildiniz, teşekkürler

  15. #35
    oFLuAlper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2007
    Şehir
    Muğla Marmaris/Ortaca
    Motosikleti
    Hyosung GT650R
    vallahi birden beni cruiser a döndürdü bu motor ya. ben size bide link vereyim motorun sesini bi duyun.

    http://www.youtube.com/watch?v=hIHvX6WgVI4

    yukardaki linkte motorun sesini duyabilirsiniz. fakat orjinal sesmi bilmiyorum.
    GT650R

  16. #36
    Cry - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2006
    Şehir
    Ulan Bator
    Motosikleti
    Yamaha MT 07
    Arkadaşlar bir sorum olucak eğer yardımcı olursanız sevinirim.Karbon fiberli olan kayış ömrü 30.000 km olarak okudum.Bu kayışın çok pahalı olduğunu söylediler.Tam olarak kayış ömrü ve kayışın fiyatı hakkında net bir bilgi verebilirmisiniz?
    MeDeNiYeT DediĞiN TeK DiŞi KaLMıŞ CaNaVaR

  17. #37
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Alıntı Cry adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bir sorum olucak eğer yardımcı olursanız sevinirim.Karbon fiberli olan kayış ömrü 30.000 km olarak okudum.Bu kayışın çok pahalı olduğunu söylediler.Tam olarak kayış ömrü ve kayışın fiyatı hakkında net bir bilgi verebilirmisiniz?
    Evet kabaca 30.000 km diyorlar. Fiyatı da yanlış bilmiyorsam 900 ile 1.000 YTL arası.

    Pek kaba bir hesap ile 1 km'de 3 Yeni Kuruşluk bir sarf fiyatı var da denilebilir

    Ancak bu fiyatı değerlendirirken, zincir bakımı, değişimi ve temizleme için harcanan para ve zamanı da düşünmek lazım. Sürüş konforu, rahatlık vs. de cabası....
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  18. #38
    Cry - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2006
    Şehir
    Ulan Bator
    Motosikleti
    Yamaha MT 07
    Ledo;

    Şaftmı dersin yoksa kayışmı??Forumdaki arkadaşlar ne dersiniz bu konuda???
    MeDeNiYeT DediĞiN TeK DiŞi KaLMıŞ CaNaVaR

  19. #39
    oFLuAlper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2007
    Şehir
    Muğla Marmaris/Ortaca
    Motosikleti
    Hyosung GT650R
    Alıntı oFLuAlper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vallahi birden beni cruiser a döndürdü bu motor ya. ben size bide link vereyim motorun sesini bi duyun.

    http://www.youtube.com/watch?v=hIHvX6WgVI4

    yukardaki linkte motorun sesini duyabilirsiniz. fakat orjinal sesmi bilmiyorum.
    vay be duygulandım şimdi bak bundan 3 ay önce buraya bunu yazmışım şimdi diyorum ki ben bir gv 650 kullanıcısıyım ve kafanıza takılan herşeyi bana sorabilirsiniz. ben bilmiyorsam biyerden kesinlikle size cevabını veririm.
    GT650R

  20. #40

    Üyelik
    16 Ağustos 2007
    Şehir
    İstanbul - Beylikdüzü
    Motosikleti
    SYM XS 125 K
    Arkadaşlar bir bayide hyosung serisini inceleme fırsatım oldu.İnternet üzerinden bakarken hayallerimdeki makinalar dediğim makinaları yakından gördüm,naçizane motorum bile yok ama bazı eksilerini söylemeden edemicem.Gt250r da forumlarda okumuştum depo kapağı daha sıfır motorda paslanmaya başlamış kendi gözümle gördüm gv 650 ve gc 250 lerde plastik aksam (kromaj kaplı ) bana göre fazla kullanılmış gv 250 hadi neyse 7.700 ytl de gv 650 fiyatındaki bir motora bence bu yakışmıyor belki diğer pahalı markalarda da vardır ben bilmiyorum en azından ama o kadar para verip plastik almak da benim mantığıma biraz ters


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler