testiniz karşısında saygıyla eğiliyorum, işte böyle test yapıcan test yapılacaksa, yaf gercekten çok ince ayrıntılara kadar bakmışsınız.. bundan sonrada testlerinizi takip edicem hojam.... saygılarımla
testiniz karşısında saygıyla eğiliyorum, işte böyle test yapıcan test yapılacaksa, yaf gercekten çok ince ayrıntılara kadar bakmışsınız.. bundan sonrada testlerinizi takip edicem hojam.... saygılarımla
İşte budur tebrikler teşekkürler...
eralp hoca yine tarafsız bir gözle harika bir değerlendirme yapmışsın ,tebrik ederim,bu işi iyi yapıyorsun,dilerim diğer firmalardan da bu tarz testler yapman için teklif gelir
benim bu motor için kişisel eleştirim de motor bölümünün aşırı karmaşık görüntüsüdür,benim gözümü tırmalayan bir sürü kablo,hortum,ıvır zıvır malzeme,özensiz bişekilde ortada bırakılmış gibi
İyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar.. Ayrıntılı testler szilerin desteğiyle yeni marka ve modellerle devam edecek
Sanırım sırada Suzuki GSR 600
ve GV 250 var.
Eralp TEREM
motogiyim.com
motoregitim.com
geçen sene gv250'yi test edip arkadşıma aldırmıştım.
bi de hocamız test etsin bakalım. o ne diyecek bu hususta.
daha iyi anlatabilmek için bir not vermek gerekirse ben 10 üzerinden 8 verdim bu motora.
gv 250 benimde hosuma gitti
Ellerine sağlık hocam
Bu GSR 600 güzel motormuş.Ama suzukinin Türkiye sitesinde yok Yeni mi gelecek .Fİyatı hakkında bilgisi olan var mı?
Yoksa testi bekle lem mi diyorsunuz?
Hocam ellerine sağlık görüntüsüne hayran kaldığım hatta masa üstüme yerleştşirdiğim motor hakkında çok aydınlatıcı bilgiler vermişsin. Şimdilik gücüm yetmez ama 2. ele düştüğü zaman kesinlikle alırım.
Aydınlattığın için tekrar teşekkürler.
Yaklaşık 300 km yaptıktan sonra, kendi deneyimlerimi ufak ufak paylaşmaya başlayabilirim.
Motorun ebatları oldukça büyük, Virago yanında yavrusu gibi kalıyor (ama o da çok güzel...)
Motorun üstünde bir mendil koyacak bir yer bile yok, insan ne yapacağını şaşırıyor.
Son derece güçlü, bu güç daha hırıltısını duyunca anlaşılıyor, ancak sürücüsüne o kadar sert davranmıyor. Yani vahşi bir at değil, iyi eğitimli ama çok güçlü ve süratli terbiyeli bir at gibi...
1. ve 2. vitesler biraz kısa tutulmuş ancak 2.vitesde bayılmıyor. Olay 3. vitesde başlıyor. Cruiser bir motosiklet olduğu için 3. vites oldukça geniş tutulmuş, uzun bir aralığıda kapsıyor, canın istediği anda büyük bir gücü de elinin altına veriyor.
Klasik bir cruiser olduğu iddiası hiç olmayan bir motor. Örneğin sele yüksekliği muadillerine göre 7-8 cm daha yüksek. Bu sayede benim gibi uzun boyluların da çok rahat kullanması mümkün. Peg mesafesi ayarlanabiliyor 2 ayrı kademe var.
Orjinal Rüzgarlık, tam motorun çizgisine uygun dizayn edilmiş, motorla bütünlük sağlıyor ve Aquilanın futuristik ve spor çizgilerini tamamlıyor.
Bunun yanısıra rüzgarlık biraz alçak. 110 km nin üstünde rüzgar hissediliyor ama çok süratli oabilen bir motor olduğu için daha yüksek olsaydı tehlikeli olurdu.
Orjinal motor koruma demiri de motor ile çok uyumlu. Koreliler çizdikleri motorun karakterini koruması için çok özen göstermişler.
Aynı durum sisy bar ve çantalık için de geçerli, çizime uyumları tam. Ancak insan çantalık için düşünmeden edemiyor, acaba olmasa dahamı güzel dururdu motor diye...
Hyosung zaten sisy bar ile çantalığı ayrı ayrı satıyor. Diğer yandan yukarıda bahsettiğim gibi motorun üstünde en ufak bir eşya koyacak yer olmadığından, çaresiz takılacak !
Motora uzun uzun baktım, yok yan çanta bu motora yakışmaz. Ancak uzun yola giderken mecburiyetten takılmalı...
Şimdilik bunlar var, sorusu olan var ise elimden geldiği kadar cevaplarım.
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
Tek kelime ile mükemmel bir motor...
Saygılarımla...
Batuhan,
Hangi şehirdensin bilmiyorum. Ama büyük şehirlerde servis açısından hiç bir problem yok !
Parça konusu ise bana göre mükemmel !
Mondial ile ilgili soruyu anlayamadım. Fakat Hyosung dünyanın dört bir yanında kendini kanıtlamış bir markadır.
Ama motor zevk işidir, git yakından bak öyle karar ver
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
sagol ledo istanbuldayım o zaman yaşamam demektir iyi bir marka oldugunu bilmiyordum bana herkes honda veya suziki al diyor da ama şekil olarak en çok bunu begendim piyasada fazla olmadıgı için hyosung soramıyordum nasıl bir motordur arıza çıkarıyormu diye teşekkür ederim tekrar sgl
elinize sağlık profesyonel bakış açınızla yine aklımızdaki pek çok soru işaretini sildiniz, teşekkürler
vallahi birden beni cruiser a döndürdü bu motor ya. ben size bide link vereyim motorun sesini bi duyun.
http://www.youtube.com/watch?v=hIHvX6WgVI4
yukardaki linkte motorun sesini duyabilirsiniz. fakat orjinal sesmi bilmiyorum.
GT650R
Arkadaşlar bir sorum olucak eğer yardımcı olursanız sevinirim.Karbon fiberli olan kayış ömrü 30.000 km olarak okudum.Bu kayışın çok pahalı olduğunu söylediler.Tam olarak kayış ömrü ve kayışın fiyatı hakkında net bir bilgi verebilirmisiniz?
MeDeNiYeT DediĞiN TeK DiŞi KaLMıŞ CaNaVaR
Evet kabaca 30.000 km diyorlar. Fiyatı da yanlış bilmiyorsam 900 ile 1.000 YTL arası.
Pek kaba bir hesap ile 1 km'de 3 Yeni Kuruşluk bir sarf fiyatı var da denilebilir
Ancak bu fiyatı değerlendirirken, zincir bakımı, değişimi ve temizleme için harcanan para ve zamanı da düşünmek lazım. Sürüş konforu, rahatlık vs. de cabası....
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
Ledo;
Şaftmı dersin yoksa kayışmı??Forumdaki arkadaşlar ne dersiniz bu konuda???
MeDeNiYeT DediĞiN TeK DiŞi KaLMıŞ CaNaVaR
Arkadaşlar bir bayide hyosung serisini inceleme fırsatım oldu.İnternet üzerinden bakarken hayallerimdeki makinalar dediğim makinaları yakından gördüm,naçizane motorum bile yok ama bazı eksilerini söylemeden edemicem.Gt250r da forumlarda okumuştum depo kapağı daha sıfır motorda paslanmaya başlamış kendi gözümle gördüm gv 650 ve gc 250 lerde plastik aksam (kromaj kaplı ) bana göre fazla kullanılmış gv 250 hadi neyse 7.700 ytl de gv 650 fiyatındaki bir motora bence bu yakışmıyor belki diğer pahalı markalarda da vardır ben bilmiyorum en azından ama o kadar para verip plastik almak da benim mantığıma biraz ters
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)