Sayın Zerdüşt;
Öncelikle piyasalarda araçların (genel anlamda otomobil ve motosiklet) bedelleri malzeme kalitesi, donanım ve en önemlisi firma değeri belirler.
Benim amacım kesinlikle HYO GV 650 ve genelinde HYO yu eleştirmek veya kötülemek değildir. Benim kesinlikle marka takıntım ön yargım olmadı bir örnek vereyim. 10 yılda yaklaşık 8 otomobil değiştirdim. Protona bile bindim, herkes bana renault broadway önerirken ben gittim aynı paraya donanımlı proton aldım.
Neden 13.000 tl etmez sorunuza da bir örnek vererek açıklayayım.
Benim mevcut aracım 2011 Model Citroen Grand Picasso donanım olarak çoğu otomobil markasından üst seviye, ayrıca çarpışma ve güvenlik testlerinden 5 yıldız alan bir araç.Ama piyasası aynı segment araçlardan 4-5 bin tl daha ucuz. Neden diğer aynı segment arabanın markası (Volkswagen, Toyota vb...)
umarım anlatabilmişimdir.
Ve halen HYO GV 650 almayı düşünüyorum.
Saygılar.
[COLOR="Silver"]
Sayın Fatih bey,bu linki incelemenizi öneririm..
http://www.motorcycle.com/specs/hyos...gv/650/detail/
2010 Hyosung GV 650
www.motorcycle.com bilgi edinme ve fikir verme açısından yararlı olacaktır.GV 650 ye Dünyada ki bakışla Türkiye deki bakış ne yazıkki mentalite nedeniyle farklı..Güzel yurdumda marka bilinci basının ve kulaktan dolma gelişi güzel fikirlerin etkisi altında cereyan ediyor..sizin sormuş olduğunuz soruların cevapları ise daha önce bu forumda paylaşıldı ve kullanıcı dostlarımız tarafından ayrıntılı izahı yapıldı.Bilgi edinmek için elbette araştırmak gerekir daha önce bu konuya dair neler yazılmış bir baksaydınız şuan bunları tazeliyor olmayacaktık ama iyi niyetinizden son yazdıklarınızdan sonra şüphem olmamakla beraber bilgilendirme dediğiniz ''13.000 TL etmez''iddianız nedeniyle bunları yazmak durumunda kaldık.Bu fikri belirtirken hangi bilgi ışığında yazdığınızı anladım ancak verdiğiniz örnekte yurt dışı araştırmalarına bakıldığında durum çok farklı.hangi ülkede proton en çok satan olmuş veya segmentinde yılın otosu seçilmiş..duymadım ..bilmiyorum..bildiğim GV 650 nin ABD,Canada,Avusturalya ve ingiltere de geçen yıllarda en çok satan marka olduğu..Bu Global döneminde Türkiye de böyleydi ama Kanuni distiribütörlüğü alınca aşağı doğru inişe geçti.Kanuniye olan geçmişteki sıkıntılar bu markayı da vurdu..Bugün yeni motor alacak olsam gene kanuniye rağmen alırım çünkü bu motoru tanıyorum..ve bir motoru değerlendirirken benim kıstasım 1.Kullanıcısı 2. motorun geçmişi 3.periyodik bakımlar konusunda servis çizelgesi 4. motorun üzerindeki aksesuarların ederi 5. Lastiklerin durumu 6.kaçıncı sahibi olduğu ağır bakımların yapılıp yapılmadığı yapıldıysa değişmesi gerekenlerin değişip değişmediği çünkü bunların hepsi etken..sahibinde bir tane motor var kişi 4500 civarı yazmış km resini..bildiğim bir motor satan kişi 3 sahibi o motorun en azından hiç yoksa 2 el alındığında 20.000 km üzeri olduğunu ben biliyorum..he..motor ömrü yağsız kalmadıktan sonra 500.000 km yi bulması mucize değil motoru açıp inceleyen ustaların dediği bu..ama buna rağmen kişiler yalan beyanda bulunabiliyor 20.000-30.000 km yapmış motora 4.500 diyebiliyor.Özetle aradaki fark motorun temizliği ve üzerindeki aksesuar zenginliğiy le ilgili..
Gönlünüzde ki motoru bulmanızı ve almanızı dilerim.