Aramıza hoş geldin. Sorunları çözdüğün zaman emin ol gv650 vazgeçilmezin olacaktır.
Aramıza hoş geldin. Sorunları çözdüğün zaman emin ol gv650 vazgeçilmezin olacaktır.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Arkadaşlar, ben de motoru satmayı düşünüyorum. Sebebi de işlerin yoğunluğu sebebi ile pek fazla binemiyor olmam.
Henüz sahibinden ilanı vermedim. İlk buradan paylaşıyorum. Eş dost ilgilenen varsa, görüşelim.
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
Hayırlısı olsun Levent..Scooter var zaten sende şimdilik onunla devam eder sonrasında da yeni cruiserin Harley olur şu saatten sonra..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
Dün bir arkadaşım motoru alıp ustasına götürdü. Maslak'ta Yücel Motor (Suzuki servisi). Motor senin ve Halidun beyin tahmin ettiği gibi tek silindir çalışıyormuş. Bujileri değişti, karbüratör sökülüp temizlendi ve senkron ayarları yapıldı. GV650' m kendine geldi GV250'den sonra bu güç beni inanılmaz mutlu etti. Şu an çok memnunum. Sadece Fren hidrolik deposunun contasını bulamadım. Kanuni'yi aradım sordum depo ile beraber satıyoruz 250 TL dedi :( Oradan akan hidrolik akıyor ve depoya gelip boyayı bozacak diye korkuyorum. Cumartesi kısmetse bir conta kestirip çözmeye çalışacağım. Bu arada uygun fiyata sissy bar ve ön cam nereden edinebileceğim konusunda tavsiyelerinizi paylaşabilirseniz sevinirim. Bir de titremeyen ayna var mı
Halidun bey inşallah Pazar günü müsait olursanız tanışmak için garaja gelmeyi düşünüyorum. Telefondaki yardımlarınız için de teşekkür ederim.
---------- Post added at 10:50 ---------- Previous post was at 10:47 ----------
Gerçekten söylediğin gibi daha önce motorsiklete binmemişim dedim sorunları çözülüp geldikten ve denedikten sonra. Ağzım kulaklarımdaydı
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Scooter da motor mu arkadaş derken olaya bak yaaaaa Geçen yaz tatilde bir kiraladım, oyuncak gibi maşallah. Hemen GV'yi sattım sonra :D
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
Serden,fırsatın olduğunda bir V-Rod kullanmanı tavsiye ederim..şaşıracaksın..ve ''benim eski GV 650 im neymiş yaa..'' diyeceksin..
Avrupa yakasında Maslak taki Yücel motor Hyosung un eski yetkili servisiydi..ve bu motoru tanıyan usta orda mevcut..doğru ustayla sorunsuz binersin artık motoruna..www.hyosungsourch.com adresine göz at..orda istediklerini uygun şartlarda bulabilirsin..
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:40 ----------
Uzay kaşınma..
ve itiraf et..GV 650 mi özledim de..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
Halidun bey inşallah Pazar günü müsait olursanız tanışmak için garaja gelmeyi düşünüyorum. Telefondaki yardımlarınız için de teşekkür ederim.
beklerim tel açıp gelebilirsin görüşürüz . v-rod mu dediniz adaşımın dediğine katılıyorum . bir bin hevesini al
14.03.2010 tarihinde Levent in söylediği gibi viraj ve manevrası GV 650 kadar iyi değil..Mutlaka iyi bir makina..nede olsa Harley ama son sürati bizim makinadan daha iyi değil..üstelik jet kit takılı bir GV 650 ile kıyaslarsak GV 650 burun farkıylada olsa önde..Drag yarışlarından GV 650 V-rod un önünde birinci bitirmiş ve sonrasında bir daha drag yarışına kabul edilmemiş diye bir bilgi var ama ne kadar doğru bilmiyorum..bildiğim Jet kitli bir GV 650 3 sn yede 100 KM hıza ulaşıyor V-rod ise 3.6 sn de..GV 650 viraj la birlikte manevra kabiliyeti açısından da daha üstün..V-rod un muscle serisini kısada olsa kullanma şansım oldu ve o gün Aquellamı daha da sevdim.. Benzin tüketimi de GV 650 ye göre birazda daha fazla ki motor gücünden dolayı makul(5.9Lt)yedekparçada ise tartışmasız daha pahalı..Bu markada bizdeki gibi V-rodsourch yok.. sonuç olarak dünya da kabul görmüş kaliteli bir marka ancak ben bir gün harley alacaksam o bu model olmayacak..
Açıklamanın kısalığını alttaki linkleri vererek gidermeye çalışayım..Bana göre kendi segmentinde GV 650 nin tek rakibi GV 650 i ...
sevgilerimle..
http://attapirati.com/blog/?p=1941
http://www.motospor.org/haber/501-te...od-muscle.html
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
adaşım hep destekli konuşursun alıntılar ve linkler bunu bir kere daha teyid ediyor aynen katılıyorum görüntüsü çizgileri ve iki yandan egsozu hoşuma gidiyor v-rod un
Eyvallah abi..elimden geldiğince..Harleyin V-Rod u tork ve beygir olarak bizimkinin iki katı ama kullanım avantajı olarak bizim ki daha iyi..son hızı da bizim kisinden daha iyi değil..hoş bu motorlar la sürekli 200 üzeri gidilmez..Hele Aydın Otobanında 220 km hızla giderken gidon tokatlamasını yaşayınca bunu net olarak gördüm..hemen bir bilgi daha..eğer artcınız yoksa ve arkanızda büyükce bir sisybar çantası ve yanlarda heybeler varsa vede yan rüzgarda seyahat ediyorsanız 200 km nin üzerine çıkılmaması tavsiye edilir..ama hava koşulları uygun ve artcınız varsa yan çantalarda takılı değilse...
Bu arada V-rod iki yandan eksozlusunu görmedim sağ yanında çift egzosu var..
Harley alırmıyım..evet belki bir gün..almış olmak adına..hee..birde sesine hasta olduğumdan....
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
V-rod'un bir de "V-rod muscle" versiyonu var.
Tek rakibim odur daha da bakmam sağa sola..
aydın otobanında 210 kadar cıktım...artcım yoktu havda guseldı fekat gazı az kesınce motor hafıf sendelemıstı benı endıselendren o olmustu....harleyın night rode mıdelı benım daha cok gıdıyor goruntusu cok cekıcı )
Görüntüsü cidden güzel bu model in..az biraz kullanma şansımda oldu..ama diğer konularda dediğim gibi..birde bu modele sesli eksoz bulamamıştı sahibi..geçen seneye kadar bulamamıştı şimdi ne durumda bilmiyorum..harley olacaksa sesde olmalı kanımca..
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:18 ----------
hımm..GV 650 yi üzmüşsün..o tepki ondan..tam gaz açmış giderken ne diye hız kesiyorsun diye tepki vermiş..yan çantasız güzel bir havada o otobanda 240 üstü mümkün özellikle artcın varsa çok daha rahat..bu hızları yaşayanların yalancısıyım..ne varki bana yaşadığım deneyimden sonra çok mümkün göründü..
Ancak bu hızlara çıkılmasını genede tavsiye etmem..ama yolda giderken bazen adrenalin ağır basabiliyor..birde lastiklerin durumunada dikkat etmek ve lastik eskiyse bundan uzak durmak gerekir özellikle bu havalarda..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
GV 650'de bir düğme var, basınca Voltron'a dönüşüyor. V-Rod'da o da yok
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
Bende önce scooter vardı sonra diğerini aldım
Her zaman da söyledim, birinci motorum Beverly'dir diye..
Ben V-rod'u beğenmiyor değilim. Harley alacaksam, o paraları vereceksem, gereksiz bir model olarak görüyorum. hele hele bizim motoru kullandıktan sonra...
Ancak artık 2 motor istemiyorum. Bu durumda önceliğim maxi scooter. Çünkü daha pratik ve bakımı kolay.
Hangisini sürmek daha zevkli derseniz, cevap vermeye bile gerek yok derim
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
Bu arada V-rod iki yandan eksozlusunu görmedim sağ yanında çift egzosu var..
adaşım işte şimdi olmadı senin vediğin 2 ci linki tıkla http://www.motospor.org/haber/501-te...od-muscle.html ve en alttaki resmi incele bende burdan gördüm söyledim canlı gördüklerim farklı idi sagda 2 egsozluydu
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)