Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Haziran 2011, 17:19
#3721
vıceroy adlı üyeden alıntı
Değerli dostlar motosikletimi 11.500tl den bugün noterde sattım. (Noter katoloğunda 9.600tl olarak geçiyor bedeli)
Sahibinden de 20 günde 2700 kişi inceldi ama serviste 3 gün bırakınca gören hemen aldı. alanada satanada hayırlı olsun demeli.
Gözüm gibi baktığım çok sevdiğim bir motosikletti. Araba ihtiyacından bu sevdaya bir dönem ara vermek durumundayım ama bu güzel sayfadaki güzel insanların her vesilede yanlarında olduğumun bilinmesini isterim. Saygılarımla.
Viceroy hayırlı olsun , bu motoru almamda senin bilgi birikimin sonucu yaptığın yorumlar çok etkili olmuştu , inşallah gönlünde geçen motora en kısa zamanda kavuşursun.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:16 ----------
Halidun abi yarın Garaj da iseniz uğrayıp tanışmak isterim
Reklamlar
-
27 Haziran 2011, 17:43
#3722
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
27 Haziran 2011, 19:31
#3723
Halidun abi yarın Garaj da iseniz uğrayıp tanışmak isterim
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz1QUUVg2nb
garajdayım buyur gel sabahtan gelsen daha garanti
-
28 Haziran 2011, 13:23
#3724
vıceroy adlı üyeden alıntı
Uğur abim hayırlı uğurlu olsun senin motosiklet mükemmeldi alan sevinmiştir. Yazıp çizdiklerinden shadow kullanıcıları uzun yıllar faydalanacaktır eminim.
Abi aldığım scooter euro-3 standartlarını karşılıyor 98cc yani vergiden muaf,5 litre ile depo doluyor Henüz 20 km gezdim plaka yok diye ,benzin ibresinde kıpırdama olmadı
Markası motoran. Aynısı mondialde de var. Tüm parçaları uyumlu,bol ve sudan ucuz.
Benzetmen yerinde olmuş şirin birev kedisi gibi. Henüz rodaj kısmında olduğumdan ilk 500 km 0-50 km/h arası değişen hızlarda kullanmalıyım ama bir avukat arkadaşta yayla için almıştı maksimum 80 Km/h yapıyor diyor. 4 zamanlı olduğundan şişme ve yokuş çekmeme gibi sıkıntısı yok. Büyük cc motosiklet alırsak ilerde vergi diliminde olmadığından ve şehir içinde ideal olduğundan elde tutma yanlısıyım. Birde dikkatimi çeken şu oldu; kalkışta motosiklet birden fırlamak yerine yavaş kalkıyor sonradan ivmeleniyor bu da kayışını geç yıpratacak,iç aksamı geç aşındıracak fikrini uyandırıyor bende. 1800 tl civarı sıfırını bulabilirsen al, büyük motorun ömrünü uzat derim. [B]Aldığım bayii sym de satıyordu ama kalitesi tartışılmasada fiyatı gereksiz pahalı geldi bana sym nin yedek parçalarıda öyle ve ikinci elide çok zayıf dikkat
hocam teşekkürler;
sizin scooter SYM TÜRKİYE web sayfasında motoran tarafındaymış,ben dikkat etmemişim demekki.. seçenekler arasına bunuda ekledim..ama zor bir seçim olacak gibi görünüyor.
marka ,kalite,fiyat dağılımları arasında benzer özelliklerde birbirleri ile yarışıyorlar gibi..
SYM mıo 100 cc - SYM nin en özel ürünü.bayan kullanımına ve beğenisi için tasarlanmış.Fiyatının yüksek oluşunun nedeni bu.Çok şık olmasına rağmen bundan cayabilirim.
SYM FIDDLE II 125 -Kendisinden beklenenleri fazlası ile karşılayacak gibi görünüyor
KYMCO Like 125 ve Like 200i de yine aynı şekilde bu 3 motor seçim için birbirine çok yakınlar.
MOTORAN VENTO 100 SCU ve KARRY 125 SCU modellerinide ekledim.Bu motorların fiyatı daha çok ön plana çıkıyor dediğiniz gibi.
MOTORAN ile SYM birleştikten sonra motoran ürünlerinde kulanılan malzeme ve işçiliklerinde kalitede seviyeyi yükseltmeleri gerekir diye düşünüyorum.
yakından gördükten sonra kendi kriterlerime göre etiketleyebilirim..
Kadıköy İstanbul motorda bunların tamamı var görünüyor..gidip tek tek bunların sağını solunu kurcalıyacağım..
Millet daha büyük hacimli motorlara geçmeye çalışıyor, bizde durum tersi oldu..Bakalım shadowdan sonra nasıl hissedeceğim..Attan inip........!
Bu arada bu sayfanın konusu ile alakası olmadığı için kusura bakmayın..
-
28 Haziran 2011, 17:00
#3725
kaldera adlı üyeden alıntı
hocam teşekkürler;
MOTORAN ile SYM birleştikten sonra motoran ürünlerinde kulanılan malzeme ve işçiliklerinde kalitede seviyeyi yükseltmeleri gerekir diye düşünüyorum.
yakından gördükten sonra kendi kriterlerime göre etiketleyebilirim..
Kadıköy İstanbul motorda bunların tamamı var görünüyor..gidip tek tek bunların sağını solunu kurcalıyacağım..
Millet daha büyük hacimli motorlara geçmeye çalışıyor, bizde durum tersi oldu..Bakalım shadowdan sonra nasıl hissedeceğim..Attan inip........!
Abi teknik olarak attan inmiş olsakta yine fayda/yarar oranı güzel vergisiz,masrafsız seçenek bulmuş oluyoruz. Sizinde eliniz anahtar tutmaya yatkın. En kötü seçenekler özellikle çinli motosikletlerde insanı usta ve birnevi gerçek motorcu yapıyor. Gv650 nin yanında Mondial'in lokomotifi olan 150ZAT scooterım vardı bilirsin satmıştım. Onunla kıyasladığımda vento malzeme olarak daha kaliteli. Mondial 150 Zat ustaların kabusu her servis bakımında çıkarılıp takılmak zorunda kalan avuç dolusu vidaları yüzünden. Ventoda o km bakımı yapılırken dikkat ettim vida bolluğu yok ve montaj karmaşası kesinlikle yok. Kalkışta ani hızlanmadan zamanla ivmeleniyor olmasıda motorun aksamlarının uzn ömürlü olacağının işaretini veriyor.
1300cc ağırsiklet düşünüyorsun zaten. Bence yanına şehir içinde pratik işlemler için ek olarak scooter düşünmek gayet normal. Fakat bu ek motosiklet işini büyük paralara scooter bazında dökmek bence kesinlikle hatadır. Scooter dediğimiz motosikletler ne marka ve ne model olursa olsun fizik kurallarına inat ağırlık merkezi yanlış yerde olan motosikletlerdir.Ağırlık merkezi sürücü koltuğunun arka altına denk geldiğinden ön tekeri yere sağlıklı basamadığı gibi virajı küçük tekerlekleri sevmiyor. Dolayısıyla üstünde az bir açıyla dike yakın oturulacak ve hız yapılmayacaksa scooter'da büyük cc almanın mantığı iyice gözden geçirilmelidir.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
28 Haziran 2011, 22:24
#3726
sa
scootorlardan daha emniyetli ve kolay cup makinaları tercih edin tekerleği büyük yarı otamatik daha hafif ve ekonomik
-
30 Haziran 2011, 02:54
#3727
gv650i adlı üyeden alıntı
scootorlardan daha emniyetli ve kolay cup makinaları tercih edin tekerleği büyük yarı otamatik daha hafif ve ekonomik
Kesinlikle katılıyorum ..motosiklet cenneti Tayland da, motosiklet kullanıcıların %90 ı cup kullanıcısı..daha ekonomik ve 150 lik scootorlara oranla daha güvenli..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
01 Temmuz 2011, 11:21
#3728
Arkadaşlar 2 temmuz cumartesi sabahı emok toplantısına eşkişehire gidecem kim geliyor görüşelim yola çıkalım
-
04 Temmuz 2011, 00:11
#3729
Arkadaşlar motorumun garanti kapsamında ilk bakımını yaptıracağım tavsiye edeceğiniz Avrupa yakasında yetkili servis varmı ?
-
05 Temmuz 2011, 15:28
#3730
nastyboy adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motorumun garanti kapsamında ilk bakımını yaptıracağım tavsiye edeceğiniz Avrupa yakasında yetkili servis varmı ?
mecidiyeköyde merkez servis ugur bey var adımı söylersin hallederler
-
08 Temmuz 2011, 10:45
#3731
Ben aradım: O kim lan dedi bana :D
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
08 Temmuz 2011, 13:39
#3732
bu akşam garajda toplanıyoruz semaverde çay içmece buyurunuz dostlarrrrr
-
09 Temmuz 2011, 10:42
#3733
Merhaba arkadaşlar.
Yorulmuş olan GV250'min yanına ben de bir adet GV650 alarak aranıza katıldım. Motorsikletim 2007 model mavi renkte. Motor yaklaşık 1 sene boyunca açık bir yerde yatmış durumdaydı. Dün motoru teslim aldım ancak bazı sorunlarım var. Bilen arkadaşların fikirlerini merak ediyorum.
Motoru teslim almaya gittiğimde aküsü bitikti ben de Yuasa marka yeni bir akü aldım. Çalıştırdım ancak motor vermesi gereken performansın yarısını bile vermiyor. Aşırı vibrasyon var ve giderken debriyaja bastığımda sıkça stop ediyor. Kalkışta acayip bir ses ile ve titreyerek zorla kalkıyor. Yokuşlarda ise dur-kalk imkansız gibi...
Bir arkadaşım akünün şarj durumunu ölçtü ve yüksek devirlerde şarj etmediğini söyledi. Acaba bu aşırı performans düşüklüğünü bundan dolayı yapabilir mi? Ayrıca motor için uygun fiyatlı bir sissy bar ve ön cam almak istiyorum. Tavsiye edebileceğiniz bir yer var mı?
Hepinize yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
-
09 Temmuz 2011, 12:22
#3734
gv650i adlı üyeden alıntı
mecidiyeköyde merkez servis ugur bey var adımı söylersin hallederler
Abi teşekkür ederim site yenilendiği için anca girebildim , motoru aldığım yerde sadece rodaj yağını değiştirip olayı bitirdim.Bir ara Uğur bey'e uğrayıp selamını iletirim.Garaja geldim ama sizinle tanışma fırsatı bulmadık en kısa zamanda örüşmek üzere
-
09 Temmuz 2011, 13:04
#3735
cnytylmz adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar.
Yorulmuş olan GV250'min yanına ben de bir adet GV650 alarak aranıza katıldım. Motorsikletim 2007 model mavi renkte. Motor yaklaşık 1 sene boyunca açık bir yerde yatmış durumdaydı. Dün motoru teslim aldım ancak bazı sorunlarım var. Bilen arkadaşların fikirlerini merak ediyorum.
Motoru teslim almaya gittiğimde aküsü bitikti ben de Yuasa marka yeni bir akü aldım. Çalıştırdım ancak motor vermesi gereken performansın yarısını bile vermiyor. Aşırı vibrasyon var ve giderken debriyaja bastığımda sıkça stop ediyor. Kalkışta acayip bir ses ile ve titreyerek zorla kalkıyor. Yokuşlarda ise dur-kalk imkansız gibi...
Bir arkadaşım akünün şarj durumunu ölçtü ve yüksek devirlerde şarj etmediğini söyledi. Acaba bu aşırı performans düşüklüğünü bundan dolayı yapabilir mi? Ayrıca motor için uygun fiyatlı bir sissy bar ve ön cam almak istiyorum. Tavsiye edebileceğiniz bir yer var mı?
Hepinize yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
hayırlı olsun yatan makinada sıkıntılar artı kronık sorunlar olabilir makinende ana sarsıntılı çalışması stop etmesi normal değil getir bir bakalım sana yardımcı olalım nerdesin garajı duymuşundur arsan konuşur sıkıntıları gideririz 532 2124353
---------- Post added at 12:04 ---------- Previous post was at 12:00 ----------
nastyboy adlı üyeden alıntı
Abi teşekkür ederim site yenilendiği için anca girebildim , motoru aldığım yerde sadece rodaj yağını değiştirip olayı bitirdim.Bir ara Uğur bey'e uğrayıp selamını iletirim.Garaja geldim ama sizinle tanışma fırsatı bulmadık en kısa zamanda örüşmek üzere
geldin görüşemedik bende işlerimi bırakıp hemen döndüm ama kısmet değilmiş en kısa zamanda tekrar beklerim bahadır kardeşim telefonlaşalım görüşmek üzere
-
09 Temmuz 2011, 13:43
#3736
gv650i adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun yatan makinada sıkıntılar artı kronık sorunlar olabilir makinende ana sarsıntılı çalışması stop etmesi normal değil getir bir bakalım sana yardımcı olalım nerdesin garajı duymuşundur arsan konuşur sıkıntıları gideririz 532 2124353
---------- Post added at 12:04 ---------- Previous post was at 12:00 ----------
Çok teşekkür ederim. Sizi ilk fırsatta arayıp garaja gelmeye çalışacağım.
-
11 Temmuz 2011, 20:59
#3737
cnytylmz, ikinci elde tanımadığınız motosikleti mümkünse almayın diye çok yazdım. Race karekterindeki bu motosikletin kullanıcısı ve servisi önem kazanıyor.
Yaşadığınız sorun bu sayfalarda birçok kullanıcının yaşadığı sorunlardır. İçinizi rahatlatacak en önemli avantaj gv650 kullanıcılarının birbirine bağlı ve paylaşımcı olmasıdır.
Bu anlamda Halidun bey yardımcı olacaktır. Sorununuza gelince kronik bir sorun olup; yüksek devirlerde konjektör ve statör uyumsuzluğundan kaynaklıdır. Aküyü 12 volt 12 A ile değiştirmek çare değil. Akü zaten ortalama 18 ayda bir yolda kalmamak için değişmeli malum kolçak yok motosiklette. Konjektör olayını ben motosikleti satmadan birkaç gün önce çin malı motosikletler için satılan ortalama 50 tl tutarında bir konjektörle durumu çözdük. Benden sonraki kullanıcı 1000km kadar kullandı ve haftada bir teşekkür ediyor. Aklıma gelmişken motosikletin randıman vermemesini hava filtresine ve enjeksiyonsuz olduğundan malifold lastiklerine bağlayabiliriz. Uzun yıllar binecekseniz malum parçaları yedeklemekte fayda var artık enjeksiyonlu satıldığından malifold lastikleri uzun vadede bulunamayacaktır. S&T kanuni bu parçayı haklı olarak getirmiyor.
özet bilgi...
http://www.motosiklet.net/forum/moto...sligi-116.html
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
12 Temmuz 2011, 00:27
#3738
vıceroy adlı üyeden alıntı
cnytylmz, ikinci elde tanımadığınız motosikleti mümkünse almayın diye çok yazdım. Race karekterindeki bu motosikletin kullanıcısı ve servisi önem kazanıyor.
Yaşadığınız sorun bu sayfalarda birçok kullanıcının yaşadığı sorunlardır. İçinizi rahatlatacak en önemli avantaj gv650 kullanıcılarının birbirine bağlı ve paylaşımcı olmasıdır.
Bu anlamda Halidun bey yardımcı olacaktır. Sorununuza gelince kronik bir sorun olup; yüksek devirlerde konjektör ve statör uyumsuzluğundan kaynaklıdır. Aküyü 12 volt 12 A ile değiştirmek çare değil. Akü zaten ortalama 18 ayda bir yolda kalmamak için değişmeli malum kolçak yok motosiklette. Konjektör olayını ben motosikleti satmadan birkaç gün önce çin malı motosikletler için satılan ortalama 50 tl tutarında bir konjektörle durumu çözdük. Benden sonraki kullanıcı 1000km kadar kullandı ve haftada bir teşekkür ediyor. Aklıma gelmişken motosikletin randıman vermemesini hava filtresine ve enjeksiyonsuz olduğundan malifold lastiklerine bağlayabiliriz. Uzun yıllar binecekseniz malum parçaları yedeklemekte fayda var artık enjeksiyonlu satıldığından malifold lastikleri uzun vadede bulunamayacaktır. S&T kanuni bu parçayı haklı olarak getirmiyor.
özet bilgi...
http://www.motosiklet.net/forum/moto...sligi-116.html
Serden hocam (konuyu başından beri okuduğumdan isminiz ile hitap ediyorum kusura bakmazsanız) ben motorsikleti 2007 den beri istiyordum. Abim işi gereği icra satışlarına gidiyor. Bu motordan bahsedince gidip gördüm ve hoşuma gitti. İhaleye girip aldık motoru. Sonra 15 gün bekledik satışın onayını. Motor dıştan diri duruyordu fazla km'si yoktur dedik gerçekten de 2300km'de çıktı. Ama maalesef aldığımdan beri performans, vibrasyon ve ses sıkıntıları var. Cumartesi dahil çalıştığımdan dolayı Halidun bey ile telefonda tanışmamıza rağmen yanına gidemedim. Ama kısmetse önümüzdeki hafta kendisi de müsait olursa tanışmak istiyorum. Şu an kullanmıyorum GV650'yi hala GV250 ile işe gidip geliyorum (Bu arada GV650 den sonra GV250'ye sığamadım bir türlü).Umarım bu sorunlarını çözeriz de hayalimdeki motora kavuşmuşken keyifle binebilirim.
-
12 Temmuz 2011, 10:46
#3739
Halidun abiye git, yüzün gülsün kardeşim. O halledemezse seni sağlam bir ustaya yönlendirir.
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
12 Temmuz 2011, 14:03
#3740
Cüneyt Yılmaz, (tutturdum bence) motorunuz hayırlı olsun. Benim de bu motorda fazla deneyimim olmasa da anlattığınız vibrasyon ve kesiklik ve performans kaybı, ateşleme problemi gibi. Tek silindiri ateşlemiyormuş gibi bir izlenim edindim. Konjektörün sağlam olduğunu bilsem buji veya buji kablolarında sorun var derdim. Yine de kolayca çözüleceğini umuyorum, keyifli sürüşler...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler