Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Haziran 2011, 13:49
#3641
Deponun gövdeye montajı için kullanılan ön braketin çevresinden benzin terleme yapıyor. Conta ile filan alakası yok, söküp bizzat tamirini ben yaptım. Konjektör ise verdiğiniz voltajla doğru orantılı olarak yüklenir. Verdiğiniz voltaj da yaptığınız devir ile doğru orantılıdır. Konjektörün cortlaması, yıldan bağımsız kullandığınız devirle alakalıdır. Düşük devirlerde kullanıyorsanız sizi idare ederken, daha yüksek devirlerde alet kaldırmıyor. Sürekli redline gidilmiyorsa eğer, motorun çalışma aralıklarında konjektörün cortlaması, sonra tüm sisteme 17-18 volt verip akabinde gösterge, akü, vs.. de yakması tam anlamıyla tasarım hatasıdır. Ve 2 yıllık güvenceden bağımsız, temel tasarım hatası olduğu için, bu problemin her türlü giderilmesi gerekir. Ayrıca gidon için beni kimse çağırmadı, bu işler öyle eşle dostla olmaz Levent Bey, kurumsal davranmak ve sistemli olarak eksiksiz tüm kullanıcılara ait motorların kusurlarını gidermek gerekir. Bkz : Toyota gaz pedalı problemi
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
Reklamlar
-
10 Haziran 2011, 17:06
#3642
Adam motoru sattı ve konuşmaya başladı
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
10 Haziran 2011, 17:46
#3643
Yavrum biz bu sorunları hiç anlatmadıysak 5 kere anlatmışızdır Sessiz sakin bizim tırmalamamızı izleyen bir eski global yetkilisine sitem de mi etmeyelim Eğri oturup, doğru konuşalım. Kanuni'den üvey evlat, Global'den de öksüz muamelesi görmedik mi?
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
10 Haziran 2011, 19:35
#3644
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
Yavrum biz bu sorunları hiç anlatmadıysak 5 kere anlatmışızdır
Sessiz sakin bizim tırmalamamızı izleyen bir eski global yetkilisine sitem de mi etmeyelim
Eğri oturup, doğru konuşalım. Kanuni'den üvey evlat, Global'den de öksüz muamelesi görmedik mi?
Hayır görmedik. Hepsi çok ilgilendiler. Zaten motorun da hiçbir sorunu yoktu bir iki konjektör cart curt dışında. Ne biçim bir insanmışsın sen
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
10 Haziran 2011, 20:05
#3645
Kalbimizin şampiyonu
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
11 Haziran 2011, 14:25
#3646
uzay,otobur,,,,hyonun yokluu üzmüş sizibiri tilki tavşan öbürü büyük bagaj debriyaj sevdasında....kimse sizi durdurup sormuyor dimi motorunuzu,kızlar yanınıza gelip foto çektirmek istemiyor,ışıklarda kimse camını açıp süper motor demiyor dimiiii
global gitti ama bunun hikayesini 1. ağızdan dinlemek isterdim ben....
yuzde100cesurmotorcu@hotmail.com-
yüz cesurmotorcu/facebook
-
11 Haziran 2011, 14:52
#3647
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
Yavrum biz bu sorunları hiç anlatmadıysak 5 kere anlatmışızdır
Sessiz sakin bizim tırmalamamızı izleyen bir eski global yetkilisine sitem de mi etmeyelim
Eğri oturup, doğru konuşalım. Kanuni'den üvey evlat, Global'den de öksüz muamelesi görmedik mi?
Kadir Bey bir dönem Global de çalıştı ve sonrasında kapanmasına 1-1.5 yıl önce işinden istifa etti..çalıştığı dönemde Sorun yaşanan makinelerde garanti kapsamında ne varsa 2 gün gibi sürelerde tedarikleri sağladı..onun sonrasında da Kanuni süreci başlamadan önce de bu parça sorunu o dönemde en azından istanbulda yaşanmadı..en azından benim çevremde durum buydu..sonrasında Global Kore den parça getiremedi çünkü koreli kanuni ile anlaşmış ve globale artık parça göndermiyordu..yine o dönemde koreden 1 dolar bazında parça alınırken aynı ürünlere 1 euro bazında bedel ödeyerek son bir parti Almanyadan parça getirildi yine mahkeme sürecinde olduğu dönemlerdir bu Globalin..bu parçalar da tükenince elindeki Motosikletlerin bazılarını demonte ederek parça olarak kullanmasını sağladılar ve sonrasında tükendiler..ellerinde kalan HYosung markasının tescilinden başka bir şey değildi..Kaidr bey ise başka bir firmada çalışıyordu.GV 650 ile tek ortak yanı bu motosikleti herkez gibi kullanıyor olmasıydı..Kadir bey nihayetinde Globalin sahibi değildi..daha ayrıntılı bilgi kendisinde elbet ben gördüklerimi bildiklerimi yazdım.Levent de samimi olarak kendi deneyimlerini ve bildiklerini yazmış..''öyle eş dostla olmaz Levent bey..''ifadesini de anlamlandırabilmiş değilim..Bende de sadece konjektör sorunu yaşandı ve sanırım buda sisfarları, alarm ve yüksek devirlerde kullanımla ilgili olsa gerek..Gidon sorunu olanlar geri çağrıldı mı bilmiyorum çağrılmadıysa elbette hata dır.Ne varki uzun zaman sonra formumuza katılan bir insana sitem ve suçlama içinde olmak çok da doğru bir yaklaşım değil..bir takım sözleri sarfetmeden önce dinlemek gerekliliğinin inancındayım..Hoş ve sevgiyle kalın..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:49 ----------
mkemalyonca adlı üyeden alıntı
global gitti ama bunun hikayesini 1. ağızdan dinlemek isterdim ben....
işte budur..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
11 Haziran 2011, 15:53
#3648
Kusura bakma ama benim global için düşüncem bu şekilde.. Bu ülkede iyi-kötü bir esnaf kültürü vardır. Ve modern ekonominin getirdiği herşeye rağmen gelenekselliğin kurumsallıktan daha değerli olduğunu vurgular. Firmanın satılan ürünün daha çok arkasında durması gerektiğini düşünüyorum. Hepinizin gayet memnun olması benim mağdur olduğum konuları nasıl açıklar mı? Ben bana güvence veren kimseyi görmedim çevremde.. Levent Bey, siz de yanlış anlamayın, tepkim daha çok global'e
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
11 Haziran 2011, 16:20
#3649
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
Firmanın satılan ürünün daha çok arkasında durması gerektiğini düşünüyorum.
Aynı fikirdeyim
ne varki Global artık yok..Kadir bey ve Levent bey de Globalin dışındaki isimler..bizler gibi kullanıcı konumunda..Herhangi bir parça sıkıntısı olduğunda ise hyosungsourch sağolsun..bildiğin gibi 5-7 gün içersinde ürün kapında üstelik Türkiye deki kanuni ve global dönemindeki fiyatların çok daha altında..Ülkemizdeki el değiştirmeler ve işi bilmeyen ustalar nedeniyle hakkı olan yere gelemedi GV 650 oysa yurt dışındaki satışlarda beğenilerde bir çok bilindik markanın önünde yer alıyor değerlendirmelerde..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
11 Haziran 2011, 17:15
#3650
[QUOTE.Ülkemizdeki el değiştirmeler ve işi bilmeyen ustalar nedeniyle hakkı olan yere gelemedi GV 650 oysa yurt dışındaki satışlarda beğenilerde bir çok bilindik markanın önünde yer alıyor değerlendirmelerde..[/QUOTE]
Abi sanırım maddi kıymetini yavaş yavaş bulmaya başladı makina..zira globalin getirdği makinalardan pek kalmadı sanırım....hatat millet st kanuniyi sildirip hyosung yazdırıyor...
Az önce bir müşterimde dl 650 varmış...bizim hyoda kapıda silerken adam içiri girdi...motorun sayesinde gene bir satış oldumillet bitiyor bu makinaya bide binseler,inince ne olacak kimbilir.(pardon uzay,ahmet güney ve otobur gibi oluyor insan sanırım
Halidun abi ben en çok şu marka işinin aslını merek ediyorum nedir son durum
yuzde100cesurmotorcu@hotmail.com-
yüz cesurmotorcu/facebook
-
11 Haziran 2011, 17:26
#3651
mkemalyonca adlı üyeden alıntı
Halidun abi ben en çok şu marka işinin aslını merek ediyorum nedir son durum
Önce bir düzeltme..benim adım Haldun...Halidun abi namı diğer GV 650 i..
Global bildiğim kadarıyla distübütörlük anlaşması yapmamış S&T ile, kanuni S&T ile anlaşma sürecindeyken Global Hyosung markasını kendi adına Türkiyede tescillemiş..bunu yaptırım olarak kore ye karşı kullanmaya çalışmış..sonuçta bugün Global Hyosung marka motosiklet satamıyor çünkü üretici firma Kanuni ile anlaştı..ama S&T kanuni de Türkiye de bu motoru Hyosung adı altında satamıyor..Dünyada bu motosiklet Hyosung adı altında satılırken bizde S&T kanuni adı altında satışa sunuluyor..Hyosung un isim hakkı kapanmış olan Globalde..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
11 Haziran 2011, 17:29
#3652
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
Deponun gövdeye montajı için kullanılan ön braketin çevresinden benzin terleme yapıyor. Conta ile filan alakası yok, söküp bizzat tamirini ben yaptım.
Conta ile alakası yok ibaresi ne kadar doğru tartışılır. Ben yetkili servise bıraktım onların ifadesi bu idi...
Her halukarda "depo çatlağı" ifadesi yanlış. Eğer öyle bir çatlak depo varsa bile, münferit bir olaydır. Kronik sorun diye adlandırılamaz. Nerede kaldı ki ben bu markanın dünya çapındaki forumunu takip ediyorum orada böyle bir durum yok!
Gelelim konjektör meselesine: Evet bu soruna "kronik" ifadesi uygundur. Ancak yukarıda tariflediğin şekil, kullanıma göre farklılığı işaret ediyor. Bence bu sorun için ne safi kullanıcı farkı ne de üretim hatası diyebiliriz. Bazı motorlarda oluyor, bazılarında olmuyor. Uluslararası forumlarda da aynı görüş hakim.
Evet giderilmesi gereken bir konu ama benim yazımı iyi okursan, "bu sorun sonradan çıktı, Global döneminde bilinmiyordu" demek istiyorum.
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
Ayrıca gidon için beni kimse çağırmadı, bu işler öyle eşle dostla olmaz Levent Bey, kurumsal davranmak ve sistemli olarak eksiksiz tüm kullanıcılara ait motorların kusurlarını gidermek gerekir.
Seni kimse çağırmadı, çünkü bu motoru aldığın zaman yetkilisi artık Global motor değildi. Gayet normal. Eşle dostla alakası yok. Eğer Global devam etseydi motorun fiyatları bu düşük seviyelerde olmayacağı için belki de bu forumda bulunan sen ve birçok kimse tercih etmeyebilirdi.
Bu cevabın cevabı olaylarına niye girdiğimizi pek anlamadım.
Sen Kadir'e bir soru sordun. O siteye belirli aralıkla girdiği için ben bildiğim kısımları cevapladım. Ne kimseyi gereksiz yere savundum ne de Marka fanatikliği yaptım.
Her zaman da söylüyorum, Mal bu! İsteyen alır kullanır, istemeyen gider başka bir marka alır.
Ama bizim paradigmamızda hep şu var: O sırada ne kullanıyorsan, bütün herkese o motorun en iyi olduğu mesajını vermek. Taa ki, yenisini alana kadar.
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
Levent Bey, siz de yanlış anlamayın, tepkim daha çok global'e
Yok ben yanlış anlamam. Zaten bu yazarak kendini ifade etmek işi çok zor. Yüz yüze konuşurken anlamı pekiştiren birçok mimik jest ve tonlama yazarken yok. O yüzden de forumlarda gereksiz tartışmalar oluyor. Biz burada birbirimizle yardımlaşıp, sorunlarımızı çözüyoruz.
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
-
11 Haziran 2011, 21:08
#3653
ledo adlı üyeden alıntı
Ama bizim paradigmamızda hep şu var: O sırada ne kullanıyorsan, bütün herkese o motorun en iyi olduğu mesajını vermek. Taa ki, yenisini alana kadar.
Eğer beni ima ediyorsanız katılmıyorum. Burada hep konuştuğumuz konuları tekrarlıyoruz. Önceden söylemeyip de şimdi söyledğim hiçbir şey yok.. Hem kullanım keyfi, hem görünüş açısından da hala benim için 30.000 TL altı en keyifli cruiser GV650 dir. Konuyu alakasız yerlere çekmeyelim lütfen.
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
11 Haziran 2011, 21:54
#3654
Konu çok uzadı. Ben ima etmem, doğrudan söylerim.
Sonra eski arkadaşlar soruyor, niye az yazıyorum diye?
İyi niyet ile bir soruya cevap veriyim dedim, ne hale geldi
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
-
12 Haziran 2011, 00:57
#3655
Otobur! Artık bizi daha fazla rahatsız etme
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
12 Haziran 2011, 14:48
#3656
ZERDÜŞT adlı üyeden alıntı
Önce bir düzeltme..benim adım Haldun...Halidun abi namı diğer GV 650 i..
Global bildiğim kadarıyla distübütörlük anlaşması yapmamış S&T ile, kanuni S&T ile anlaşma sürecindeyken Global Hyosung markasını kendi adına Türkiyede tescillemiş..bunu yaptırım olarak kore ye karşı kullanmaya çalışmış..sonuçta bugün Global Hyosung marka motosiklet satamıyor çünkü üretici firma Kanuni ile anlaştı..ama S&T kanuni de Türkiye de bu motoru Hyosung adı altında satamıyor..Dünyada bu motosiklet Hyosung adı altında satılırken bizde S&T kanuni adı altında satışa sunuluyor..Hyosung un isim hakkı kapanmış olan Globalde..
zaten o yüzden kasti st amblemi minnacık yazıyor hysoung gene ön planda ayrıca kanunininde huyudur isim hakkı kanunide bile olsa gene kanuni hysoung olarak satardı..
-
12 Haziran 2011, 19:10
#3657
Sevgili dostlar, işte bu yazılanlar bizim durumumuzda olanlar kendilerini afişe ettikleri zaman hemen lehte yada alehte olmak üzere birçok tepkiler almaktayız en güzeli bu durumu açıklamamak açıklayınca sanki şirketin sahibi gibi görülüp gereksiz yere tatsız durumlar ortaya çıkıyor. yaklaşık 25 sene değişik motosklet ihtal eden firmalarda çalıştım bilğilerimin hiç birini böyle sanal bir ortam da paylaşamayacağımın normal karşılanacağını ümit ederim.
Gelelim Hyosung ile olan sıkıntılara tabii bizim dönemimizde bir takım sıkıntılar yaşandı Firma olarak gelen şikayetlerin bir çoğunu elimizden geldiğince çözülmesine yardımcı olduk. Burada bunları tartışmak çok etik değil ama şunu söyleyeyim bizler 180 adet GV 650 sattık 2 yıllık bir süreçte her kullanıcıyı memnun edemedik ama hiç kimseyi de mağdur etmedik. Kimseye cevap hakkı doğmasın ama o dönem de çalışan arkadaşlar olarak elimizden gelen her şeyi fazlası ile yaptık. Düşünün firma kapanalı 3 sene ben ayrılalı 5 sene olmuş o dönem hakınde neredeyse ben günah keçisi olacağım Global den sonra dist olan firmada değil ayrılalı 5 yıl olmuş biriyle konuşabilmek sıkıntı yaşayıp firma yetkilisine ulaşıp derdini anlatabilen varmı yada bir ilgiliye ulaşabilen.
Beni tanıyan dostlar bilir en hızlı Hyo kullanıcıların dan biriyim.şimdiye kadar tek kişi 220 km iki kişi olarak 202 km gördüm devamına çıkamadım zira benim motorda iki yan çanta ve 52 lt lik arka çanta bulunduğu için süratli sürüşte dinamiği bozuyor ve kafa sallamaya başlıyor.
Bursa seyahatim de Benim de gidon civatam koptu hem de giderken şükür birşey olmadı ama hatanın nedenini bulduk sonun da firma özel civata gönderdi servislerin çoğu kullanıcının haberi bile olmadan vidaları değiştirdi ki ben işi sonuna kadar takip ettim.
Sonuçta çok problemsiz bir araç değil ufak tefek sıkıntıları vardı olacak ve hatta olmalı ama bizler üzerimize düşeni tam olarak yapıyormuyuz aracımızın zamanın da bakımlarını yetkili servislere yaptırıyormuyuz ki bizim dönemimizde yaşanan sıkıntıların büyük çoğunluğu yetkisiz kişilerin araca müdahale etmesi neticesin de sorunlardı.motorum 20.000 km de ben den başka kimse kullanmamıştır sadece (reklam olmasın ama) fevzi ustanın dışın da kimse anahtar değdirmemiştir, değdiremez de bilmem anlatabildin mi.
lütfen bazı şeyleri yanlış anlamayın burası bir tartışma platformu değil ama en kısa zaman da aranıza katılıp yüz yüze konuşursak çok daha iyi anlaşılacağıma inanıyorum.
ben motorum dan gayet memnunum bir çok klupler de değişik curriser yada chapper motor kullandım ama bu motordan aldığım zevki hiç birin de bulamadım(En yakın olanı 3 sene kullandığım kawasaki EN 500 dür Bilen bilir).
Arkadaşlar fazla yazdım kusura bakmayın yazamayacağım çok şey var umarım beni anlarsınız.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:53 ----------
[QUOTE=gv650i;2375850]kadir bey memnun oldum inşallah en kısa zamanda garaja beklerim adaşım iyi bilir buraları size rehberlik yapabilir .
sizin motorun egsozunun resimlerini görmüştüm 2 ci egsoz dengeyi saglamıştır. görüntüde güzel olmuş bundan başka yakış ve ses de ne gibi değişiklikler oldu? benimde 20.000 oldu ama 2 sene içinde .
serdarında dediği gibi aranan insansınız sıkıntılar için mutlaka ugraşmısınızdır bunları sizden dinlemek isteriz
Halidun Bey, ikinci egzost orjinal HYO egzoztudur yani elde yapılan yada bir ustanın yaptığı el yapımı değildir ben ikinci egzostu yaptırdığım zaman firmadan hesaplı alıp taktırmıştım. Beni biraz ugraştırmasına rağmen ben çok memnunum denge evet ama zaten bu motorda denge sorunu yok ama güzel duruyor. Sese gelince ses de değişiklik yok ses aynı egzost da deldirme yada kapak gibi bir aparat yok kısaca standart HYO sesi. Ön silindir sağ, arka silindir sol egzottan çıkış yani 2/2 çıkışa sahip.
Performansa gelince 1 ve 2. vites te biraz düşme oldu ama 3. vites uzadı şöyleki 3.viteste 185 km yi gördüm devam etmeyi gözüm yemedi.
Sıkıntı tabiki yaşadım yaşıyorum da ama 25.000 euro verip karşısında bir muatap bulamayıp Almanya 'ya şikayet mektubu yazan diger firma kullanıcılarını gördükçe halime şükredip motorumu biraz daha seviyorum.(Bir arkadaşım ciddi bir firmanın motorunu kullanıyor basit bir egzantirik zinciri için 2,5 ay bekledi)
-
12 Haziran 2011, 22:10
#3658
Motosikleti sıfır aldığım dönemlerde Mersin samm motordan duyduklarım, yaşadıklarım ve burada yazdıklarım Kadir beyin açıklamalarıyla örtüşüyor. Hyosung sevenler olarak birbirimize birçok anlamda yararımız var. Kaliteli paylaşımlara devam dileğiyle..
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
13 Haziran 2011, 04:50
#3659
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
13 Haziran 2011, 11:59
#3660
lütfen bazı şeyleri yanlış anlamayın burası bir tartışma platformu değil ama en kısa zaman da aranıza katılıp yüz yüze konuşursak çok daha iyi anlaşılacağıma inanıyorum.
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz1P8mOHUs8
inşallah açıklamalarla bir çok sorulara cevap oldunuz en kısa zamanda görüşmek mümkün olur inşallah .
sıksıntısız motoraraba yoktu, zamanında bakım olmayınca ve anlamıyan kişler gerçekten çok zarar veriyorlar sıkıntıları çözmek için burdan yazalım paylaşalım doğrusu bulunur halledilir
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)
Bu Konudaki Etiketler