Teşekkür ederim, motoru birkaç servise gösterdim, gayet temiz olduğunu söylediler, şimdilik çok memnunum
Teşekkür ederim, motoru birkaç servise gösterdim, gayet temiz olduğunu söylediler, şimdilik çok memnunum
Teşekkür ederim , Ankaradayım motorum 2006 model ve 10.000 tlye aldım
hayırlı osun kardeşin dikatli kullan diger makinelere benzemez tercüben iyidir umarım sıkıntın olmaz inşallah olursa yardımcı olur burdaki herkez
yav adaşım bodrum yorgunlugunu atamadın heralde geldim diye bile aramadın gezilee davet ediyoz ses bile çıkarmıyorsun yoruldunmu yoksa gönlünmü geçti
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:35 ----------
arkadaşım heyyy damat bey senin işin gücün yokmu kardeşim yeni damadın ne işi var burda şen önündeki işle ilğilennn
salut:Akünün azizliğine uğradım..
haldun kardeş hayırdır geçmiş olsun ..................
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
Kuru akü olayında haftada bir motosiklet çalışıyorsa 2 sene, 15 günde bir çalışıyorsa 1 sene şans tanıyorum. Ne marka olursa olsun 12volt 12 amper kuru aküde durum budur. Kolçak olayı olmadığından maduriyet yaşamamak için zamanı gelmişse ertelemeyin değişimi derim.
Benim sahibinden ilanımı 1600 kişi incelemiş henüz tık yok, neyseki tok satıcıyız. Yanında mukaise kabul etmeyecekler bile benden fazla istemişler bu alem ilginçtir.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
slm.hyocular...gecen salı yola cıktım kadıkoyden tekırdaga orada aılemın yanında 1 gece kaldıktan sonra ( daha fazlasına yollar musade etmedı ) bastım canakkale ye ferıbotla keyıflı sakın ve dıngın bır yarım saatten sonra gaz kesmeden akcaya kadar ındım ( kaz daglarında saganagı yedıkten sonra akcaya kadar kurudum ) oradan vira izmir aliağa ya kadar cok rahat bır yolculuk ve aliğanın kamyon trafıgınden sıyrılıp ızmırde bır rakı-balık gecesı tum yorugunlugu aldı...ertesı gun vira aydın- nazıllı (izmir-aydın otobanı mukemmeldı ) nazıllıde eskı bır dıst zıyaretı ve oradan vira antalya 1 gece de antalyda dınlendıkten sonra nıhayet alanya avsallardayım sı anda uzerınden 4 gun gecmesıne ragmen yenı yenı kendıme gelıyorum desem yerıdır...herkese keyıflı forumlar....
Aydın otobanı keyiflidir..
Sanada iyi tatiller..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:30 ----------
12 volt 14 amper diyor kitapcık..bende ona uydum şimdi..önceki çin malı bir akü olduğundan çok da şaşırmadım bozulmasına..1 hafta çalışmamıştı alt tarafı neyse çözüldü sorun bu arada senin motor istanbul da olsa daha kolay alıcı bulurdu gibi düşünüyorum..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
eski üyesiniz ama ilk defa mesajınıza rasladım seyrek yazıyorsunuz tanımayı isterim adaşım tanıyordur heralde
adaşım akün hayırlı olsun uzun süre elektirk derdin olmaz inşallah
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:27 ----------
cold play iyi gitmişin güzel keyflede dönersin darısı başımıza
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
Sevgili dostum haklısın bu grubun en eskilerin den hatta ilk kurucularındanın diyebilirim. Haldun dostumun dediği gibi Eski Dist. Global Motorun Satış Müdürü idim . Firma kapanınca yaşantımızda ufak tefek değişiklikler ile hayatımıza devam ediyoruz. Burayı devamlı izleme rağmen fazla yazmam ama Hyosung için yazılan güzel yorumlarıda okumadan geçemiyoru.. Bende de 2006 model GV 650 var yaklaşık 20.000 km ve ben den başka da kimse selesine oturmamıştır. her ikimizde birbirimizin dilinden anlıyor geçinip gidiyoruz. en kısa zaman da grup tarafın dan organize olacak bir toplantıya katılmayı isterim. Bu arada haldun dostum bilir her iki tarafta orjinal Hosung egzostu olan motor benim motorumdur.resim ekleyemiyorum ama ilk fırsatta egzost resimlerini siteye koymaya çalışırım.
Bundan sonra daha katılımcı olmaya çalışırım.
Hocam peki bu kadar keyifli bir motorun, regulator, conta, depo çatlağı, marş motoru takılması vs. gibi kronik sorunlarıyla burada onca kişi boğuşurken, eski bir marka satış müdürü olarak hiç Kore'ye geri bildirimde bulundunuz mu? Bu kadar kişinin aslından garanti kapsamında çözülmesi gereken sorunları orda burada sürünerek çözmeye çalıştıklarını gördükçe neler hissettiniz? Gerçekten merak ediyorum.
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
kadir bey memnun oldum inşallah en kısa zamanda garaja beklerim adaşım iyi bilir buraları size rehberlik yapabilir .
sizin motorun egsozunun resimlerini görmüştüm 2 ci egsoz dengeyi saglamıştır. görüntüde güzel olmuş bundan başka yakış ve ses de ne gibi değişiklikler oldu? benimde 20.000 oldu ama 2 sene içinde .
serdarında dediği gibi aranan insansınız sıkıntılar için mutlaka ugraşmısınızdır bunları sizden dinlemek isteriz
nasılsın serdar konuların takipcisisin , senin elciklerle ilgili bir model gelecek kısa zamanda sana bilgi veririm
Abi haberlerini bekliyorum Dün iş çıkışı rastgele önce belde yollarına, sonra köy yollarına, sonra da tarla yollarına doğru giriş yaptım motorla Ekinlerin arasından giderken küçük bir sıpa çıktı karşıma, beni görünce kulakları dikip kaçmaya başladı Ama sağı solu yüksek olduğundan kenara atana kadar 100 m kadar önümde koştu. Hayvanda arasıra arkaya bakmalar filan, bayağı eğlendim. Shrek'in eşeğine bayağı benziyordu, gipgri Daha sonra bir tavşan çıktı karşıma.. O da tarlaya girene kadar biraz koştu önümde. Ulen ne oluyoruz derken bir tane tilki yoldan dikine tarladan tarlaya atladı. Hayırdır dedim, masalda mıyım acaba Bremen mızıkacıları mı neydi, onlar yahu Acayip rahatım bozuk yollarda, Düşük hızda gitmek de çok kolay. Rolantide, hiç gaz vermeden dikiş makinası gibi 8 km/h ile tıkır tıkır gidiyor. Düşük devir torku bayağı iyi enduro motor karakteristiği yüzünden. Ama daha tam hakim olamıyorum yavruya, bayağı yüksek. Biraz tedirgin ediyor. Bu arada Gv650 gibi gazı açınca yapıştırmıyor diyeyim de eski motoruma sahip çıkayım
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
Kadir dostumdan önce ben kendi bildiğim bir kısma cevap vermek isterim.
Depoda çatlak falan olmuyor, contadan kaynaklanan bir akıtma problemi oluyor ki, Global motor bu konuda sıkıntı yaşayan tüm motorların garantiden onarımını yaptı.
Hatta bana ve eminim benim gibi başkalarına önceden haber verdi.
Ayrıca gidonlardaki civata problemini de tüm motorları geri çağırıp, gayet güzel çözümlediler. Zaten Türkiye'de bu gidon problemini ilk (belki de tek) yaşayan kişi Kadir dostumdur.
Geriye kalan sorunlardan, konjektör meselesi ilk yıllar içinde çıkmadığından, bu mesele Global sürecinde hiç gündeme gelmedi. Mesela bu motoru ilk alan birkaç kişiden biri olmama rağmen bende sorun yok.
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)