Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Nisan 2011, 02:39
#3501
Selam arkadaşlar.. aranıza yeni katıldım sayılır... Keeway sl150 de 1000 km lik bir tecrübem var ve gv650 almak istiyorum fakat tecrübeli bir abim sen b,r sene daha gv250 kullan ondan sonra geç diyor "abim burada danıştığıma kızmasında " sizler ne dersiniz mutlaka yardımlarını bekliyorum. Bu arada hız değil gezinti merakım var ve gv250 dragstar gibi makinalar küçük geliyor. boy 190 cm kilo 110 kg. gv650 dl650 veya shadow 750 arasında kaldım..
motor kullanmak helikopter kullanmaktan zevkli
Reklamlar
-
21 Nisan 2011, 11:27
#3502
mkemalyonca adlı üyeden alıntı
Eyvallah ciğerim.
nasyalcin adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar.. aranıza yeni katıldım sayılır... Keeway sl150 de 1000 km lik bir tecrübem var ve gv650 almak istiyorum fakat tecrübeli bir abim sen b,r sene daha gv250 kullan ondan sonra geç diyor "abim burada danıştığıma kızmasında
" sizler ne dersiniz mutlaka yardımlarını bekliyorum. Bu arada hız değil gezinti merakım var ve gv250 dragstar gibi makinalar küçük geliyor. boy 190 cm kilo 110 kg. gv650 dl650 veya shadow 750 arasında kaldım..
Selam. Abin doğru söylemiş. Sen önce bi aradaki cc'lerin de tadını çıkar derim. Dikkatli ve kontrollü kullanan bir insan isen GV650 alabilirsin aslında. Sonuçta hepsi motor. Hepsinde 0'dan 50'ye yavaş çıkarsan hepsinin tehlikesi de aynı bence. Fakat çoğu insan kendini dikkatli ve kontrollü zannettiği için ben yine de abinin sözüne kulak ver derim
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
21 Nisan 2011, 13:25
#3503
nasyalcin adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar.. aranıza yeni katıldım sayılır... Keeway sl150 de 1000 km lik bir tecrübem var ve gv650 almak istiyorum fakat tecrübeli bir abim sen b,r sene daha gv250 kullan ondan sonra geç diyor "abim burada danıştığıma kızmasında
" sizler ne dersiniz mutlaka yardımlarını bekliyorum. Bu arada hız değil gezinti merakım var ve gv250 dragstar gibi makinalar küçük geliyor. boy 190 cm kilo 110 kg. gv650 dl650 veya shadow 750 arasında kaldım..
Benimle hemen hemen aynı ebatlardasın. Bu ebatlarda olan bir kişi için bırak Shadow'u HD Fatboy bile kullansan depoyu kucağına alıp, dizlerini kıvırarak gidersin. Her defasında frene basmak ya da vites değiştirmek ayak bileğini burkmak için bir vesile olur. Durduğun zaman ayağını yere koyarken garip bir kavis çizmek zorunda kalırsın.
Zaten bunları biliyorsundur.
Eğer artık rahat rahat bir motor kullanmak istiyorsan, ya enduro alacaksın ya da CC tarzında şu modellere yönleneceksin : HD'nin Fat Bob, Dyna Wide Glide ve VRod tipleri. Bir de bunlara ek olarak Hyosung GV 650.
Tecrübe meselesine gelince; elinin altındaki gaz, sen çevirmezsen kendi kendine artmaz!
Burada önemli olan tek konu, ağırlığı artan büyük hacimli motorlara hakim olabilecek misin?
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
-
22 Nisan 2011, 00:30
#3504
nasyalcin adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar.. aranıza yeni katıldım sayılır... Keeway sl150 de 1000 km lik bir tecrübem var ve gv650 almak istiyorum fakat tecrübeli bir abim sen b,r sene daha gv250 kullan ondan sonra geç diyor "abim burada danıştığıma kızmasında
" sizler ne dersiniz mutlaka yardımlarını bekliyorum. Bu arada hız değil gezinti merakım var ve gv250 dragstar gibi makinalar küçük geliyor. boy 190 cm kilo 110 kg. gv650 dl650 veya shadow 750 arasında kaldım..
_Uzay_ adlı üyeden alıntı
. Dikkatli ve kontrollü kullanan bir insan isen GV650 alabilirsin aslında. Sonuçta hepsi motor. Hepsinde 0'dan 50'ye yavaş çıkarsan hepsinin tehlikesi de aynı bence.
ledo adlı üyeden alıntı
Tecrübe meselesine gelince; elinin altındaki gaz, sen çevirmezsen kendi kendine artmaz!
Burada önemli olan tek konu, ağırlığı artan büyük hacimli motorlara hakim olabilecek misin?
Merhaba,Uzayın ve Ledo nun görüşlerine katılıyorum..ek olarak eğer almadıysan ya Profesyonel bir eğitimciden yada honda gibi bir kuruluşun sürücü eğitiminden yararlanmanın doğru ve yararlı olacağını düşünüyorum.Her ne kadar 1000 km lik bir tecrüben varsada daha önce eğitim almadıysan daha güçlü bir motosiklet ile yaşanması muhtemel sıkıntıları eğitimle daha güvenli bir duruma getirebilirsin..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
22 Nisan 2011, 02:27
#3505
Herkese teşekkür ederim. Ben silahlı kuvvetlerde skorsky helikopter pilotuyum aynı zamanda bakımcısıyım. işim bakımların yapılışını takip etmek aksaklığı tespit etmek ve bakım sonrası tecrübe uçuşu yapmaktır.Bu vesileyle el kol koordinasyon karar verme öncesini düşünme gibi konularda sanırım biraz daha eğitimliyim ve neleri kaybedebileceğimin de farkındayım. Ama mesleğim gereği (tecrübe pilotuyum) tecrübeye saygım sonsuz. Ama bu tecrübeyi elde edeceğim bir makinayada görev olsun saat/km dolsun diye binmek istemem. Önümde 2 seçenek görünüyor ya gv650 alıp usul usul binip tecrübelenmek ve her zaman istim üstünde olmak yada gv 250 alıp görev gibi eğitim yapıp gv650 ye hazırlanmak işte gönlümden geçenler bunlar kafamda netleştirmek için biraz desteğe ihtiyacım var ... Fikirlerinizi ve Kaya abinin yanındaki buluşmanızı bekliyorum... Sağlıklı sürüşler..
motor kullanmak helikopter kullanmaktan zevkli
-
22 Nisan 2011, 11:06
#3506
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
22 Nisan 2011, 18:16
#3507
nasyalcin adlı üyeden alıntı
Herkese teşekkür ederim. Ben silahlı kuvvetlerde skorsky helikopter pilotuyum aynı zamanda bakımcısıyım. işim bakımların yapılışını takip etmek aksaklığı tespit etmek ve bakım sonrası tecrübe uçuşu yapmaktır.Bu vesileyle el kol koordinasyon karar verme öncesini düşünme gibi konularda sanırım biraz daha eğitimliyim ve neleri kaybedebileceğimin de farkındayım. Ama mesleğim gereği (tecrübe pilotuyum) tecrübeye saygım sonsuz. Ama bu tecrübeyi elde edeceğim bir makinayada görev olsun saat/km dolsun diye binmek istemem. Önümde 2 seçenek görünüyor ya gv650 alıp usul usul binip tecrübelenmek ve her zaman istim üstünde olmak yada gv 250 alıp görev gibi eğitim yapıp gv650 ye hazırlanmak işte gönlümden geçenler bunlar kafamda netleştirmek için biraz desteğe ihtiyacım var ... Fikirlerinizi ve Kaya abinin yanındaki buluşmanızı bekliyorum... Sağlıklı sürüşler..
skorsky helikopter pilotu olmanın getirdiği yetkinliğin şüphesiz ki avantajını yaşarsın ancak eğitim konusu bana göre gene de olması gereken bir durum.Ben 4500 km ve 3 yıllık motosiklet sürücülüğü sonrasında aldığım eğitimin faydalarını her zaman gördüm.Boy ve kilo olarak ise Gv 650 (Tercihen eğitim sonrasında ki) en iyi seçenek gibi duruyor.
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
23 Nisan 2011, 14:21
#3508
Arkadaşlar ST Kanuni sitesindeki yeni gv650 resmine baktınızmı arka stop gurubu kuyruk tasarımı değişmiş , bence güzel duruyor
-
23 Nisan 2011, 22:51
#3509
Evet yeni kuyruk tasarımı güzel olmuş ve koltuk tasarımı da değişmiş en çok da onu beğendim..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
24 Nisan 2011, 23:55
#3510
sa
bu gun ogleden sonra oglumun gv250 sine bakim yapip garaj mudavimleri ile ufak bir surus yaparak yenidogandaki bir arkadasimizin ziyaretine gittik guzel pidesinden yedik ancak 650 ci arkadaslarimiz nedense biraz tutuk gelen giden az
uzay degistirdi scooterci oldu ama ondanda ses yok
simdiden diyeyim 1 mayista keramet kaplicasdina gidecegiz islerinizi ayarlayin sizde kervana katilin gelmiyenin gostergesi bozulsun
-
26 Nisan 2011, 14:02
#3511
selam arkadaşlar.
baharla birlikte iyi sürüşler
son günlerde gidonda ileri derecede vibrasyon his ediliyordu. bujilere baktım, ön buji çıkınca arka buji motoru marşa basınca çalıştırmıyor , ancak arka buji çıkınca ön buji rahatça çalıştırıyordu. bujidendir diye bujileri değiştirdim. gidondaki vibrasyon oldukça azaldı,ancak arka bujinin çalıştırmama olayı aynen sürüyor.
Sorum, teknik bilgisi olan arkadaşlara lütfen: arka ve ön silindr çalışmasında böyle bir düzen olabilir mi? mesela ne bileyim,ön silindir çalışıp,belli bir zaman sonra ikinci silindirin devreye girmesi gibi ? Bu arada belirteyim , çekişte her hangi bir düşüş yoktu,yok. teşekkürler
Birde ben BP nin motor yağını kullandım(ilk defa) yani motorsiklet yağı kullanmadım. bir sakıncası ?
-
26 Nisan 2011, 20:01
#3512
ZERDÜŞT adlı üyeden alıntı
..... koltuk tasarımı da değişmiş en çok da onu beğendim..
Eyvahhhh
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
-
26 Nisan 2011, 21:59
#3513
gv650i adlı üyeden alıntı
bu gun ogleden sonra oglumun gv250 sine bakim yapip garaj mudavimleri ile ufak bir surus yaparak yenidogandaki bir arkadasimizin ziyaretine gittik guzel pidesinden yedik ancak 650 ci arkadaslarimiz nedense biraz tutuk gelen giden az
uzay degistirdi scooterci oldu ama ondanda ses yok
simdiden diyeyim 1 mayista keramet kaplicasdina gidecegiz islerinizi ayarlayin sizde kervana katilin gelmiyenin gostergesi bozulsun
Uzay a laf yok..Motorcu kardeşim evlenme telaşında.. Geziniz gece Konaklamalı mı . hayır mesafe yakın tabiide genede açık havada bir gece geçirmek de keyifli olurdu..o bakımdan..
[QUOTE=nurettin_;2331701]selam arkadaşlar.
ledo adlı üyeden alıntı
Eyvahhhh
hehe.. beğendim dedim sadece..yoksa koltuğun şimdiki rahatlığından memnunum..hee..daha sonra canım sıkılırsa zaman geçirmek için küçük bir operasyon belki düşünebilirim ama şu sıralar değil..
Tabii..istediğim kalitede ki deriyi bulursam o zaman küçük bir çalışma yapmak mümkün..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
26 Nisan 2011, 22:46
#3514
Siyah renk GV650 arıyorum uzun zamandır sahibinden.com da bulunan ilanları takip ediyorum, fakat satılan motor göremiyorum hep aynı motorlar onların büyük kısmı 10 bin km altında. Fiyatlar 9-12 bin arasında değişiyor. Ya piyasası bu fiyatlarda değil satılması için 7-8 bin bandına düşmesi lazım ama sahipleri çok zarar olur diye o fiyata inemiyor (benimde yüreğim el vermezdi) yada talep yok. Forumu nerdeyse baştan itibaren okudum ama kaçırdığı sayfalarda olmuş olabilir. Forumun yavaşladığını yada heyecanını kaybettiğini düşünüyorum.GV650 piyasası öldü mü? sıfır satışları devam ediyor mu acaba? GV650 yi çok beğeniyorum ama artık kupon motor mu oldu? acaba son sahibi olur muyum ? gibi soruları netleştiremiyorum? Sizlerin düşünceleri nelerdir? Hayırlı akşamlar...
motor kullanmak helikopter kullanmaktan zevkli
-
27 Nisan 2011, 10:35
#3515
_Uzay_ adlı üyeden alıntı
Haa Skorsky, ha GV650 diyorsun yani.. iyimiş valla
-
27 Nisan 2011, 11:18
#3516
-
27 Nisan 2011, 12:01
#3517
nurettin_ adlı üyeden alıntı
Birde ben BP nin motor yağını kullandım(ilk defa) yani motorsiklet yağı kullanmadım. bir sakıncası ?
Ben hep BP kullandım. 10-40, yarı sentetik API SL. Geyet memnundum.
ZERDÜŞT adlı üyeden alıntı
Uzay a laf yok..Motorcu kardeşim evlenme telaşında..
loader adlı üyeden alıntı
Haa Skorsky, ha GV650 diyorsun yani.. iyimiş valla
GV650 >= Skorsky
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
27 Nisan 2011, 15:25
#3518
nurettin bey; kullandığınız yağ API SL 10W40 ise hiç kafanıza takmayın sorun olmaz. Gidon vidaları saplama olmayan cinsten ise mutlaka sıkılaştırın.
nasyalcin; forumun heyecanında azalma yok ama geyik kısmında var. Sıkıntıların minimum olması zaten sayfanın en önemli başarısıdır. Paylaşımlar ve bu modelin aklıbaşında alıcılara denk gelmesi, Hyosung ar-ge'sinden daha çok çalışıp daha radikal çözümler bulmamıza sebep oldu. Kronik olabilecek her sorun çözüldü ve yedeklemelerle uzun yılların planlamasıda yapıldı.
Sıfırının 18.000 tl olduğu çıplak gv650'nin ikinci elde aksesuarlı ve bakımlı olupta 11.000 civarı alıcı bulması veya beklemesi gayet normaldir. 9.000 tl den verilecek motosikletin arkasını toplamak zorunda kalırsanız maliyeti 11.000 i geçeceği gibi iç aksamda çıkabilecek problemlerede gebe kalmak kaçınılmazdır. 250cc segmentinde sıfır motosikletlerin Hyosung ya da japon farketmez değerinin 8.000 tl olduğu piyasada 650cc ye aynı fiyatı biçmek zaten mantık dışıdır. Saygılar.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
27 Nisan 2011, 16:01
#3519
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
28 Nisan 2011, 00:45
#3520
[QUOTE=vıceroy;2332892]nurettin bey; kullandığınız yağ API SL 10W40 ise hiç kafanıza takmayın sorun olmaz. Gidon vidaları saplama olmayan cinsten ise mutlaka sıkılaştırın.
teşekkürler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler