Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #321
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    Gelelim GV650 macerama motoru kişiden satın aldım daha ilk buluşmamızda içime pek sinmemişti.motor uzun süre yatmış yağı eksilmiş,suyu eksilmiş,lastikleri inik ve eksoz civatalarında pas akmıştı kromların üzerine.Satıcıya bu durumu söyledim o da pek ilgilenemediğini söyledi.Daha sonra altına üstünü her yerini inceledim motorun.

    Neyse test sürüşü için makinenin başına geçtim.müthiş bir performansı var.İkinici viteste ufak bir gaz çektim ve sağa sola salınıp patinaj çekmeye başladım.Müthiş heycan verici bir gücü vardı hatta korkuttu bu güç beni.Fakat kullanırken bir kaç eksiklik farkettim.1. viteste debriyaj kavraraken 2,3 saniye takır takır takır diye ses geliyordu.Sahibine sorduğumda debrajda elimi fazla tutuğumu makinede güçlü olduğu için bu sesi çıkardığını söyledi istersen ben kullanayım bak o ses gelmeyecek dedi.Artçısı olarak motorun üstünde test sürüşü yaptık gerçektende o kullanırken debriyajdan öyle bir ses gelmiyordu ikna olmuştum açıkcası.Ben makineye yabancı olduğum için onun arkasında biraz gaz açıp yüksek süretlere çıktık.O kullanırken ufak bir tümsekte altı sürtü hatta "aman abi yavaş gidelim tamam çok güçlü makine diye espiri yaptım"hatta.Test sürşünden sonra biraz daha inceledim ve yanımdaki arkadaşada danışarak bu makineyi alayım mı diye sordum.Son bir kaç incelemenin ardından, sahibide senin için sıfır yağ koydurayım dedi motora bende hay hay dedim

    ufak tefek pas akıntılarını hallederim iyice bi bakıma sokup tertemiz yaparım düşüncesiyle adam okey çektim ve noter satışını yapmaya gittik.Noter binasının önüne motoru koymuştuk fakat satıştan sonra motorun başına geldiğimde altında 1-2 damla yağ gördüm.Adamda tıpayı iyi sıkmamışlar,tıpaya teflon bant saralım sızıntı kalmaz dedi ve sonuç olarak teflon bantı sardık.Adamla vedalaştıktan sonra avrupa yakasına geçtik.İlk sürüşüm çok heyecan vericiydi.En dik yokuşta bile banamısın demiyor.Gazı çektiğimde sanki bir el arkdan ittiyormuş gibi ivmelendiriyordu.Hatta bir ara 3. viteste 90km/h ile giderken gazı açtığımda motor patinaja düştü.Evet gerçekten yanlış değil o süratte bile çok atik hatta patinaja bile düşüyordu.istanbul yollarındaki lüks arabalar dahil bu performans karşısında tutunamaz gözüküyor.Çok hafif gaz açmalarda müthüş tepkiler alıyorum motordan.Bu arada 70 ile 90km/h arası vibrasyon hissediyorum bu motorda ama 110 dan sonra vibrasyon kesiliyor ve makine kendine geliyor.

    Ertesi gün olmuştu büyük bi heycenla motorun yanına gittim.Bi de ne göreyim deponun altındaki şasede hafif kırmızı bir damla akıntısı var.Elimi sürüp kokladığımda benzin olduğunu anladım ve depoyu ağzına kadar doldurduğum için kapaktan akmış olabilir diye düşündüm.Sonra marşa basmak için anahtarı çevirdiğmde motorun çok uzun süre marşa basmama rağmen çalışmada zorlandığını farkettim.Üstelik marş dişlisinde bir kırık var galiba çünkü bazen marşa bastığım halde cırt diyip takılı kalıyor.İkinci basışta alıyor.Neyse hallederiz dedim ve hafiften yola koyuldum.Performansı ve sesi gerçekten mest etti beni.Üstelik çok tatlı bir duruşu var.Uzaktan seyrede seyrede bi hal oldum.Üstelik etraftanda meraklı bakışlar hiç eksik olmadı.Soru soranlara cevap vermekten br hal oldum.

    Aynı gün gene birkaç saat durduğu yerde yağ damlattığını farkettim.Yağ tıpasını teflon bantla sardığımız halde niye yağ kaçırdı diye altına eğildiğimde bide ne göreyim.Tıpanın üstüne takılan yağ karter kapağının bir civatası ve kulağı yere sürttüğünden dolayı kırılmış ve yap kırık civatanın yerinden geliyor.Üstelik kapağın kulaçığıyla beraber karterdeki kulakçıkta kırılmış.Kapağı sadece 2 civata tutuyor ve ufak bir sızıntı veriyor.Hemen moral bozukluğuyla maslak hyosung servise gittim ve gösterdim.Servis motorun kaynakçıya ve tornacıya gitmsei gerektiğin söyledi.kartere ve kapağına kaynakla kulak yapılacak ve o kulaklara civata dişlisi açılması gerekiyormuş.Bunun içinde motorun inmesi gerekiyor dediler.Benim moralim iyice sıfır oldu.Parça değiştirelim dedim karterin komple değişmesi gerekiyormuş ve fiyatıda 2000bin TL civarıymış Kulaklarıma inanamadım resmen.Neyse ben o kırık yere silikon ve sıvı conta sürerek kapattırdım şimdilik damlaması çok az.24 saatte bir kaç damla yağ akıtıyor. Yaptırana kadar bu şekilde idare edeceğim artık.İstanbuldan kütahyaya dönerken yanıma yedek yağ aldım fakat hiç koymaya gerek kalmadı.Yağ kontrol camında hiçbir eksilme yok şimdilik.Sadece elimi sürtüğümde hafif bir yağ bulaşıyor elime.

    Motorun altı yere gerçekten çok alçak feribota binereken gene altı yere hafif deydi ve yüreğüm ağzıma geldi

    Bu arada 4.Levent/Maslak hyosun bayi GV650 lilerin iyi makine olmadığını söyledi.Evet bir servis kendi modelini kötüledi bana.Yol tutuşu,frenleme gazlama performansı gerçekten kendi modelinde rakipsiz olduğunu ama bir çok kronik sorununda olduğunu söylediler.Örnek vermek gerekirse benzin deposunun gidon tarafında depoyu yukarı kaldıran bir menteşe var orası sürekli çatlıyormuş ve benzin sızdıryormuş.Servisteki usta Deponun altındaki şasede hafif kırmızımsı bir akıntı görürsen bilki senin depodada kaçak var dedi.Dediği anda da sabahki karşılaştığım durum aklıma geldi tam tarif ettiği gibi benim depodada çatlma başlamış ufaktan. Deponun menteşe kısmına takoz konmadığı için vibrasyondan çatlıyormuş ve servise gelen tüm GV650lilerde bunu az veya çok bi şekilde görmüşler.Sonra bunların gidonları çabuk gevşer bi seninkinede bakalım dediler ve gidonu aşağı yukarı sallamaya başladılar.Evet malesef benim gidonda gevşemişti.Buna dikkat et yoksa gidon elinde kalabilir diye uyardı.Daha sonra 1.vitesete debriyaj kavrarken debriyaj balatasından gelene çıt çıt çıt sesi sordum.Ve onunda kronik bir sorun oluğunu ve pratikte bir çözümü olmadığını söylediler.Birkez daha şok yaşamıştım.

    Servise gv250den çok memnundum 22000 km yaptı hiçbir arıza hiçbir kararma paslanma olmadığını ama GV650 nin kromları daha mat durduğunu ve civatalarından pas süzüldüğünü söyledim.Ustada bu konuda haklı olduğumu hyosungun 250cc üstündeki makinlerde başarılı olamadığını söyledi.GV250 nin sıfırı 6800 ikinci eli 4000-5000 arası fakat GV650 nin sıfırı 15000tl ikinci eli 7000-8000tl civarı olduğunu nerdeyse 250cc fiyatına düştüğünü bununda nedenini tüm bu saydıklarım oluduğu söyledi.Moralim alt üst olmuş bir biçimde servisten ayrıldım gerçekten.

    Açıkca söylemek gerekirse biraz hayal kırıklığı yaşamadım değil.Bu anlattıkları ellerinden geçen GV650 lilerin çoğunda çıkmış sorunlarmış.Ve GV650 il ilgi araştırmalarımda hiç kronik sorunlarla karşılaşmamıştım.Sadece ilk sayfalarda bir arkadaşın Debriyaj balatasıyla ilgili bir sıkıntısını dile getirmişti o kadar...Ama genede ben makinemi çok seviyorum.Ben bu motoru adam edip huzurlarınıza sunacağım.

    Söylemem gereken birşey daha var.Yakıtı gerçekten çok uygun 30TL yakıt ile 230 km yol yaptım ve ortalama hızım 125-130 civarıydı.Yani km de 130 kuruş yaktı çok çok iyi bir oran bu

    Alıntı emekkoray adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    draggy sağolasın cevap için.. aslında çok görünmüyor ama keyfe keder oluyo işte..
    Eski sahibi krom işiyle ilginiyor Koray abi nere verdiğini bilemeyeceğim şimdi...
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #322
    emekkoray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2008
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    bmwR1150gs & honda crf250l
    yaşadıklarına rağmen motorumu seviyorum demişsin ya.. bu çok güzel bişey.. benim ne kadar yeni bir motorcu olduğumu biliyorsun.. bende motoru aldığımda ustaya bile göstermedim.. hatalarıyla bile sevmeye hazırdım.. sen motordan çok iyi anlayan bi adamsın emrah.. yavaş yavaş tüm sorunları halledersin kardeşim.. yeni motorun hayırlı olsun tekrar..
    bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..

  3. #323
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Alıntı mrock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gelelim GV650 macerama motoru kişiden satın aldım daha ilk buluşmamızda içime pek sinmemişti.motor uzun süre yatmış yağı eksilmiş,suyu eksilmiş,lastikleri inik ve eksoz civatalarında pas akmıştı kromların üzerine.Satıcıya bu durumu söyledim o da pek ilgilenemediğini söyledi.Daha sonra altına üstünü her yerini inceledim motorun.

    Neyse test sürüşü için makinenin başına geçtim.müthiş bir performansı var.İkinici viteste ufak bir gaz çektim ve sağa sola salınıp patinaj çekmeye başladım.Müthiş heycan verici bir gücü vardı hatta korkuttu bu güç beni.Fakat kullanırken bir kaç eksiklik farkettim.1. viteste debriyaj kavraraken 2,3 saniye takır takır takır diye ses geliyordu.Sahibine sorduğumda debrajda elimi fazla tutuğumu makinede güçlü olduğu için bu sesi çıkardığını söyledi istersen ben kullanayım bak o ses gelmeyecek dedi.Artçısı olarak motorun üstünde test sürüşü yaptık gerçektende o kullanırken debriyajdan öyle bir ses gelmiyordu ikna olmuştum açıkcası.Ben makineye yabancı olduğum için onun arkasında biraz gaz açıp yüksek süretlere çıktık.O kullanırken ufak bir tümsekte altı sürtü hatta "aman abi yavaş gidelim tamam çok güçlü makine diye espiri yaptım"hatta.Test sürşünden sonra biraz daha inceledim ve yanımdaki arkadaşada danışarak bu makineyi alayım mı diye sordum.Son bir kaç incelemenin ardından, sahibide senin için sıfır yağ koydurayım dedi motora bende hay hay dedim

    ufak tefek pas akıntılarını hallederim iyice bi bakıma sokup tertemiz yaparım düşüncesiyle adam okey çektim ve noter satışını yapmaya gittik.Noter binasının önüne motoru koymuştuk fakat satıştan sonra motorun başına geldiğimde altında 1-2 damla yağ gördüm.Adamda tıpayı iyi sıkmamışlar,tıpaya teflon bant saralım sızıntı kalmaz dedi ve sonuç olarak teflon bantı sardık.Adamla vedalaştıktan sonra avrupa yakasına geçtik.İlk sürüşüm çok heyecan vericiydi.En dik yokuşta bile banamısın demiyor.Gazı çektiğimde sanki bir el arkdan ittiyormuş gibi ivmelendiriyordu.Hatta bir ara 3. viteste 90km/h ile giderken gazı açtığımda motor patinaja düştü.Evet gerçekten yanlış değil o süratte bile çok atik hatta patinaja bile düşüyordu.istanbul yollarındaki lüks arabalar dahil bu performans karşısında tutunamaz gözüküyor.Çok hafif gaz açmalarda müthüş tepkiler alıyorum motordan.Bu arada 70 ile 90km/h arası vibrasyon hissediyorum bu motorda ama 110 dan sonra vibrasyon kesiliyor ve makine kendine geliyor.

    Ertesi gün olmuştu büyük bi heycenla motorun yanına gittim.Bi de ne göreyim deponun altındaki şasede hafif kırmızı bir damla akıntısı var.Elimi sürüp kokladığımda benzin olduğunu anladım ve depoyu ağzına kadar doldurduğum için kapaktan akmış olabilir diye düşündüm.Sonra marşa basmak için anahtarı çevirdiğmde motorun çok uzun süre marşa basmama rağmen çalışmada zorlandığını farkettim.Üstelik marş dişlisinde bir kırık var galiba çünkü bazen marşa bastığım halde cırt diyip takılı kalıyor.İkinci basışta alıyor.Neyse hallederiz dedim ve hafiften yola koyuldum.Performansı ve sesi gerçekten mest etti beni.Üstelik çok tatlı bir duruşu var.Uzaktan seyrede seyrede bi hal oldum.Üstelik etraftanda meraklı bakışlar hiç eksik olmadı.Soru soranlara cevap vermekten br hal oldum.

    Aynı gün gene birkaç saat durduğu yerde yağ damlattığını farkettim.Yağ tıpasını teflon bantla sardığımız halde niye yağ kaçırdı diye altına eğildiğimde bide ne göreyim.Tıpanın üstüne takılan yağ karter kapağının bir civatası ve kulağı yere sürttüğünden dolayı kırılmış ve yap kırık civatanın yerinden geliyor.Üstelik kapağın kulaçığıyla beraber karterdeki kulakçıkta kırılmış.Kapağı sadece 2 civata tutuyor ve ufak bir sızıntı veriyor.Hemen moral bozukluğuyla maslak hyosung servise gittim ve gösterdim.Servis motorun kaynakçıya ve tornacıya gitmsei gerektiğin söyledi.kartere ve kapağına kaynakla kulak yapılacak ve o kulaklara civata dişlisi açılması gerekiyormuş.Bunun içinde motorun inmesi gerekiyor dediler.Benim moralim iyice sıfır oldu.Parça değiştirelim dedim karterin komple değişmesi gerekiyormuş ve fiyatıda 2000bin TL civarıymış Kulaklarıma inanamadım resmen.Neyse ben o kırık yere silikon ve sıvı conta sürerek kapattırdım şimdilik damlaması çok az.24 saatte bir kaç damla yağ akıtıyor. Yaptırana kadar bu şekilde idare edeceğim artık.İstanbuldan kütahyaya dönerken yanıma yedek yağ aldım fakat hiç koymaya gerek kalmadı.Yağ kontrol camında hiçbir eksilme yok şimdilik.Sadece elimi sürtüğümde hafif bir yağ bulaşıyor elime.

    Motorun altı yere gerçekten çok alçak feribota binereken gene altı yere hafif deydi ve yüreğüm ağzıma geldi

    Bu arada 4.Levent/Maslak hyosun bayi GV650 lilerin iyi makine olmadığını söyledi.Evet bir servis kendi modelini kötüledi bana.Yol tutuşu,frenleme gazlama performansı gerçekten kendi modelinde rakipsiz olduğunu ama bir çok kronik sorununda olduğunu söylediler.Örnek vermek gerekirse benzin deposunun gidon tarafında depoyu yukarı kaldıran bir menteşe var orası sürekli çatlıyormuş ve benzin sızdıryormuş.Servisteki usta Deponun altındaki şasede hafif kırmızımsı bir akıntı görürsen bilki senin depodada kaçak var dedi.Dediği anda da sabahki karşılaştığım durum aklıma geldi tam tarif ettiği gibi benim depodada çatlma başlamış ufaktan. Deponun menteşe kısmına takoz konmadığı için vibrasyondan çatlıyormuş ve servise gelen tüm GV650lilerde bunu az veya çok bi şekilde görmüşler.Sonra bunların gidonları çabuk gevşer bi seninkinede bakalım dediler ve gidonu aşağı yukarı sallamaya başladılar.Evet malesef benim gidonda gevşemişti.Buna dikkat et yoksa gidon elinde kalabilir diye uyardı.Daha sonra 1.vitesete debriyaj kavrarken debriyaj balatasından gelene çıt çıt çıt sesi sordum.Ve onunda kronik bir sorun oluğunu ve pratikte bir çözümü olmadığını söylediler.Birkez daha şok yaşamıştım.

    Servise gv250den çok memnundum 22000 km yaptı hiçbir arıza hiçbir kararma paslanma olmadığını ama GV650 nin kromları daha mat durduğunu ve civatalarından pas süzüldüğünü söyledim.Ustada bu konuda haklı olduğumu hyosungun 250cc üstündeki makinlerde başarılı olamadığını söyledi.GV250 nin sıfırı 6800 ikinci eli 4000-5000 arası fakat GV650 nin sıfırı 15000tl ikinci eli 7000-8000tl civarı olduğunu nerdeyse 250cc fiyatına düştüğünü bununda nedenini tüm bu saydıklarım oluduğu söyledi.Moralim alt üst olmuş bir biçimde servisten ayrıldım gerçekten.

    Açıkca söylemek gerekirse biraz hayal kırıklığı yaşamadım değil.Bu anlattıkları ellerinden geçen GV650 lilerin çoğunda çıkmış sorunlarmış.Ve GV650 il ilgi araştırmalarımda hiç kronik sorunlarla karşılaşmamıştım.Sadece ilk sayfalarda bir arkadaşın Debriyaj balatasıyla ilgili bir sıkıntısını dile getirmişti o kadar...Ama genede ben makinemi çok seviyorum.Ben bu motoru adam edip huzurlarınıza sunacağım.

    Söylemem gereken birşey daha var.Yakıtı gerçekten çok uygun 30TL yakıt ile 230 km yol yaptım ve ortalama hızım 125-130 civarıydı.Yani km de 130 kuruş yaktı çok çok iyi bir oran bu



    Eski sahibi krom işiyle ilginiyor Koray abi nere verdiğini bilemeyeceğim şimdi...
    Debriyaj balatası sorunu, İstanbul gibi bir yerde kullanılan motorlarda kronik problem maalesef, dur kalk, dar sokaklarda dön, el hep debriyaja gidiyor bu da malum sonucu doğuruyor, karter dediğin kapaksa 2.000 ytl çok anormal bir fiyat, ama şase ile motor arasında demir varsa maalesef motor inecek, ama bu komple motor revizyonu bu fiyata iken, karter kapağının sıfırının bu fiyat olması gerçekten aklımı karıştırdı, ya kazalı bir motor bul diyeceğim o paraya hiç olmazsa diğer parçaları yedek parçan olur...

    Burada 2005-2007 arası gv650 lelerin benzin sızıntısı nedeni ile geri çağrıldığı yazıyor. depoda ki contalar yenilenince sorun gideriliyormuş.

    Burada ise tekerlek ve gidon vida ile somunlarının kısalığından geri çağrılması söz konusu olmuş, daha yeni sağlam vida ve somunlarla sanırım bu sorunu giderebilirsin.


    Bu linkte
    bulabileceğin aksesuar ve yedek parçalar var, Türkiyeye teslimat yapıyorlar ama ne diyeyim fiyatları çok yüksek geldi bana...

    Bu linkte ise kendin yapabileceğin modifikasyonlar var.


    Bu linkte
    parça kataloğu var.


    Burada
    Kullanıcı kitapçığı var, hatta diğer hyo kullanıcıları da yararlanabilir.

    Son not: karter kapağı yok bu motorda anladığım yani komple yan taraf sökülecek, buda 2.000 ytl tutar gibi geliyor, o paraya kazalı bir motor almak daha mantıklı geliyor bana...

  4. #324
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Bahsedilen 2 sorun (ki, GV 650 de bunlardan başka kronik sorun yoktur.) Hyosung tarafından da bilinen ve yeni modellerde önlemi alınmış sorunlardır.

    Depo olayı hemen hemen tüm motorlarda daha ilk 1000 km dolmadan ortaya çıkar. Basit bir conta yardımı ile çözülür.

    Gidon meselesi ise bir tanesi Türkiyede olmak üzere, Dünyada 5-6 tane gevşeme oldu.

    Her iki sorunda garanti süresi dolsun ya da dolmasın yetkili servislerde ücretsiz olarak hallediliyor. Zaten yeni modellerde çözüm üretildi.

    Diğer yandan, GV 650 nin altı alçak değildir. Sadece 2 teker arası mesafe daha uzundur. Bu dikkate alınmadığı zaman, sürtme vs. gibi durumlar ortaya çıkabilir.
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  5. #325
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Mrock kardeşim GV650 sahibi olduğun için mutluyum ancak yaşadığın talihsizlik can sıkıcı. Gerçi ben GV250 forumunda endişe etme ya yakıt hortumu yada buji sorunu gibidir dedim ama 2000 YTL gerçekten çok astronomik bir rakam. Hoş değil. Ama bir karter döküm kapağının 2000 ytl olması çok pahalı gibi. Sonuçta döküm. Ancak unutma çok güçlü ve seri bir motor almışsın. Tecrübende var. Bence daha ekonomik ve kaliteli olarak bu sorunu çözersin gibi geliyor. Bi'de depo olayı var.. Deponun sacında dökümünde bir delinme yok ise fazla sorun olacağını sanmam. Sadece depo altına bir conta konur... Bence 2. el in cilvesi bunlar sonuçta düşünse sıfır 14000 YTL olan bir makinayı 7000-8000 YTL ye alıyorsun zaten aradaki bu fark bu tip hatalar için bence zararın yok işin eğlencesine bak, canını sıkma...
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  6. #326
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    yolda hiç foto çekilmedim aşırı yağıştan çanta su aldı ve fotoğraf makinesi çalışmadı.Sadece gece motoru garaja sokarken bir fotosu var.Ne kadar zor ve tehlikeli bir yolculuk olduğunu motorun halinden görebilirsiniz.Buz üstün hiç böyle bir tecrübe yaşamamıştım.



    bu da temizliğin ardından çekilen fotoğraf ama hala tam olarak çamurlarını temizleyemedim.Dün gelirken bir kaçkez 4.vitese alabildim.Hatta 140ta 5.vitese aldığımda devri düşük geldi ve 5.vitesi istemedi.şuan için 145 max hıza çıkabildim.O da 4.vitesin ortalama devriydi.Tahminene 5.vitesi 170km/h civarında istiyor motor.

    Yaşadığım şaşırtıcı bir olayı daha söylemeden geçemeyeceğim Boğaziçi köprüsünden 90 civarı hızda geçerken biraz ivmelenmek istedim ve gaza asıldım köklemediğim halde motor 90 ile giderken patinaja düştü ve arkası salındı.Artık ne kadar güçlü olduğunu siz kestirin.Normal bir binek araba 3lt civarı yap akırken bu motor 3.4 lt yağ alıyor pistonları gerçekten çok büyük ve beygir gücü bir arabanın ki ile aynı.Tüm bunlara rağmen yakıtı hiçte fazla değil


    bugün dinlenipte kullandığımda çok keyif aldım.ortalama 140 km hızda 130kr yaktı tahminen şehir içinde 150-160kr yakacak.Bu müthiş performansa göre hiç birşey gerçekten


    GV650&GV250



    bu arada motor 2006 model ve 7800 km de alım satımla dahil 8000 TL yi buldu.
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  7. #327
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Dostum öcelikle hayırlı olsun,Allah kaza bela vermesin.Keyifle kullanmanı temenni ederim.Ben motoru sıfır km aldım henüz 8 ay oldu.Gidondaki 2006 modellerde kullanılan kısa somunların yerine bayiilerdeki mevcut tüm gv650 ler için uzunları gönderildi ve değişimleri önceki satılanlarda dahil ücretsiz değiştirildi.Benzin deposundaki sorunda aynı şekilde çözüldü.(Bir sayfa geride verilen linklerde olduğu gibi tüm dünyada basit sorun üretici firma ve ithalatçısı işbirliğiyle çözülmüş oldu).Zaten dikkat ettiysen servisin çok büyük sorun misali yaptığı açıklamalar birkaç vida değişimi kadar basit aslında.Levent beyin dediği gibi motor yere çok yakın değil ama iki teker arası mesafe biraz uzun.
    Motor aksamına gelince sv650-dl650 teknolojisini satın almış olduğundan kalkıpta bu örnek verdiğim motosikleri beğenmeyecek ustanın diplomasından ve deneyimlerinden şüphe duymak gerekir.Motorda 2 vida ve bir takoz sorunu vardı ve fiyat o yüzden 250cc dolaylarına düştü açıklamasını yapmalarının altında yatan neden artık o modeli satamıyor olmaları ve s&t global çekişmesi olsa gerek.
    Yakıt oranını tüm kullanıcıları doğruluyor gördüğüm kadarıyla.Performans olayına gelince 650 cc de tüm alternatiflerinin (R6 ve 600RR hariç )hepsinin anahtarlarını her dragta alırsın. Sayfamızın çok önemli bir kazancı olarak görüyorum seni.Tekrar hayırlı olsun,aramıza hoşgeldin.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  8. #328
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    Hocam teşekkür ederim aranızda olmak gerçekten çok güzel. Servisin yorumları gerçekten dudak uçuklatacak cinstendi.GV650 nin motoru sv/dl650 motoruyla aynı mı sorusuna alakası bile yok şeklinde dudak bükerek cevap verdi.Biz bu motoru 3 hafta test motoru olarak denedik ve sonuç ortada...artık almışssın ne diyelim hayırlı olsun dediler...Bir servisten bunları duymak yeni motor almış biri olarak ne hissettirdi tahmin edebilirsiniz.Bu arada servise elinizde hava filtresi varsa alabilirmiyim dedim.Adamda "sipariş vermem falan gerek elimde yok sen en iyisi kanunicilere git" dedi. Eyvallah deyip servisten ayrıldım bende...
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  9. #329
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Ustalarda garip. Bence boşver. Düşünme sen motorun gücünü bil yeter. Üzerinde olan sensin sen memnunsan bence sorun yok. Elbette motorun üzerinde suzuki yazmaz yada ne bileyim dl650 nin sıfırı çok daha pahalı.. Bence iyi seçim. Cruıser dan sport cruıser oldun diyorum ben sana..
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  10. #330
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    motocycle news dergisinden çeviri yapmıştım yanılmıyorsam 6.sayfadaydı.
    Olmayanı yapalımda hadi ekmek yiğelim mantığıyla kurulmuş 5-10 yıllık motorcu kültürüyle oluşturulmamış olduğuna inandığım bir dergiden tekrar hatırlatma yapalım.
    MCN overall verdict (5-4)
    The Hyosung GV650 Aquila is an oddball Korean concoction whose extreme Dan Dare styling is surprisingly more than matched by its consummate ability, specification and value – for a cruiser at least. Look past the GV650 Aqulia's Star Trek styling and there’s a decent SV-style engine, quality cycle parts and effective, real world performance – and not much to rival the Hyosung GV650 Aquila.
    MCN Genel düşüncesi ( 5 üzerinden 4 yıldız.)
    Gv650 Dan Dare ve Star Trek stillerinde dizayn edilmiş, mükemmel kabiliyeti ve değerleri ile eşleştirilmiş bir melez motosiklettir.Özellik ve değerleri şaşırtıcı bir şekilde cruiser için yüksektir. Motor aksamı ve performansı SV-650 sitilinde olup,devir parçaları kalitelidir.Gerçek dünya performansı ve kalitesinde etkileyici bir motosiklettir.
    Engine (5-4)
    MCN rating
    Owners' rating
    The Hyosung GV650 Aquila motor is essentially a copy of Suzuki’s excellent liquid-cooled V-twin from the SV650 – and a good choice it is, too. This mid-sized V-twin in the Hyosung GV650 Aquila is eager yet flexibile, responsive around town and yet thrilling and brisk at the top end, too. The gearbox is sweet, too. If it can match Suzuki’s own reliability record, Hyosung are onto a winner with the GV650 Aquila.
    MOTOR (5 üzerinden 4 yıldız.)
    Hyosung gv650 Aquila motoru,aslında Suzuki’nin ;mükemmel sıvı soğutmalı SV-650 modelinin bir kopyasıdır ve aynı zamanda iyi bir seçenektirde. Hysung gv650 modelindeki orta büyüklükte v-twın motor; atak,kıvrak aynı zamanda heyecan verici ve enerjiktir.Aynı zamanda vites kutusu yumuşak işlevlidir. Eğer Hyosung gv650 Suzuki’nin güvenilirliği (ismiyle) ile karşılaştırıldığında Hyosung Aquila ile zafer kazanacağı kesindir.Ride and Handling (5-4)
    Ben bu yazının doğruluğunu suzuki parça uyumluluğuna ve derginin güven aralığına bakarak kabulleniyorum.

    Hyosung kronolojisi:
    1958 Hyosung Group of industries
    1978 Hyosung Motors & Machinery Inc. kuruldu
    1979 Japon Suzuki Motor Corps. lisansı ile Suzuki modelleri üretmeye başladı
    1980 Changwon fabrikası tamamlandı
    1982 İhracat başladı
    1986 Kendi Ar-Ge departmanı
    1988 Seul Olimpiyatlarının resmi motosiklet sağlayıcısı
    1990 Daesung 'da ki 2. fabrika tamamlandı
    2005 ispanya'da en çok satan model gt250R
    2006 Avrupanın en iyi geçiş modeli seçilmiştir GT250R
    2007 Amerika'da en çok satılan cruser gv650 oldu.Yan sanayiler
    kuruldu(Aksesuar ve eksoz üretimi v.b..)
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  11. #331
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    Hocam paylaşım için teşekkür ederim.

    Bu arada kırılan vida kulakçığı tam burası(kırmızıyla yuvarlak içine aldığım yer) ve onun karterdeki karşılığıda kırıldı.Aman siz siz olun tümsekten geçerken çok yavaş olun ve yanlamasına geçiş yapın.

    [URL=http://imageshack.us][/
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  12. #332
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Alıntı mrock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam paylaşım için teşekkür ederim.

    Bu arada kırılan vida kulakçığı tam burası(kırmızıyla yuvarlak içine aldığım yer) ve onun karterdeki karşılığıda kırıldı.Aman siz siz olun tümsekten geçerken çok yavaş olun ve yanlamasına geçiş yapın.

    [URL=http://imageshack.us][/
    Eğer bu parça için 2.000 istiyorlarsa yuhh yani, vida girişi kısmı karterden tam kırılmadıysa bir boy büyük vida için delik açtır ve genişlet, kapakçığı da frezede yaptır, yeni vida genişliğine göre olursa sorun çözülür diye düşünüyorum. Ama karterde ki kırığın ne durumda olduğu önemli...

  13. #333
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Resimdeki parçada sorun yaşadıysan onu yaz aylarına doğru Almanya dan getirtme şansımız olabilir eğer daha uygun olacaksa.Aklına gelen diğer tüm parçalarıda.Servis sahibi değerli abimiz yılda bir Almanya yapıyor sağolsun.
    Heın Gerıke montlarımı sayesinde tr pazarının yarı fiyatından aldım ben.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  14. #334
    haluka28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda NC750X DCT
    mrock tekrar hayırlı olsun
    2008 Regal Raptor 250 2009 Hyosung GV 650 2010 Bianchi 150
    2011 Honda Transalp XL700 2013 Kymco Xciting 250 2015

  15. #335
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    mrock nerelerdesin kullanıyormusun motosikleti,durum nasıl?
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  16. #336
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    evet hocam bugün plakayı sökmeden önce gezindim biraz.Süspansiyonu sert geldi bana yoksa lasitklere fazla hava mı bastım acaba önler 32 arkalarda 38 bar hava tavsiye ettiler.Biraz sert geldi bana.Ayak mesafesi gerçekten çok iyi dümdüz oluyor dizlerim.Fren müşürümde sıkıntı vardı temizleyince geçti. makineyi gören motorcu arkadalar hayran oldu buda beni mutlu edio gerçekten
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  17. #337
    haluka28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda NC750X DCT
    güle güle bin o zaman. avatarıda değiştirirsin artık
    2008 Regal Raptor 250 2009 Hyosung GV 650 2010 Bianchi 150
    2011 Honda Transalp XL700 2013 Kymco Xciting 250 2015

  18. #338
    oumar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2006
    Şehir
    İzmir , Balıkesir
    Motosikleti
    BMW - F650
    yahu mrock gv650 aldın avatarında hala gv250 var... sende itiraf edemiyosun ama gv250 ni daha çok seviyodun dimi:D

    haluka'yla aynı şeyleri düşünüyomuşuz baksana:D
    ooops!
    KASK TAKMIYORSAN,KORUYACAK BİRŞEYİN YOK DEMEKTİR....
    ..:: 35 EA 5130 ::..

  19. #339
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Dostum benim gv de önler 32 arkalar 34 bar. Arkada oturanın yeri dar ve sert ama rebount ve compressıon ayarı olması süspansiyonu sevdiğin şekilde ayarlama şansı sağlıyor aslında. Alternatif gösterilen marka ve modellerin çoğunda bu özellik olmadığından gv için avantaj bence.
    Memnuniyetine sevindim,keyifle kullanman dileğiyle.
    Eralpt hocadan alıntı...(birici sayfadan)
    Süspansiyonların bir özelliği ön süspansiyonun rebound (geri tepki) ve compression (sıkıştıma) ayarlarının olması. Yol ve yük koşuluna göre ayarlama yapılıp daha konforlu ve stabil yol almak mümkün.





    Ayrıca ön süspansiyon upside down olması daha iyi bir yol tutuşu sağlamakta. Fakat pis yollarda amortisör keçelerinin ömrünü uzatmak için maşayı temiz tutmakta fayda var.

    Arka süspansiyonda da 5 kademe ayar mevcut. Kötü istanbul yollarında rahatsız edecek bir durum yaşatmadı bize.

    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  20. #340
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    s&t yeni fiyatlarını açıklamış
    http://www.stkanuni.com.tr/Default.aspx
    motosiklet alanlar şanslılar.
    Global aradan çekildiği an S&T yedek parça stoğunu güçlendirdiğinde pazarda eski yerini alması hem sıfır hem 2. el pazarını ciddi oranda canlandıracaktır.
    gv650 18.474 ytl, 8000 ytl den satan üzülür alan kısa süre sonra kazanacaktır
    VL 250 INTRUDER... 10.990 YTL olduğu ortamda gv çok mu para acaba
    Levent,dostum tercihim bu modelden yana,jetkıd uyumludur elbette.

    Kesik eksoz uçları dışa kıvrık olmayan model.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler