Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3221
    ZERDÜŞT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    Alıntı gv650i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    olur konuşurum yanlız iyi gösteren resimleri benim mailime atta ordan baksınlar bu arada cuma akşamı ekmeyin hatta erken gelde seni o arkadaşlarla tanıştırayım
    Bu Cuma ne yazıkki gelemiyeceğim..malum soğuk algınlığı hat safhada..Antibiyotiklerle iyileşmeğe çalışıyorum..sizlere şimdiden iyi eğlenceler diliyorum..
    ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3222
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Dostlar,selam. Sayfalar dolup taşmış.
    Uzay tebrikler,Allah devamına erdirsin. İyi düşündünmü,bekarken hepsi senin şimdi sadece birisi senin
    Serdarım hemşire 500 tl altını teklif etti malum tok satıcı olunca işlem sonlandı. Hep demişimdir ucuza vereceğime ilerde salona vitrin yaparım diye
    Kayışına kurbağa sıkışmış kaç kişi var aramızda merak ettim doğrusu bizimkinede sıkışacakmı diye.
    Kayışı araştıranlar kawa vn900 kayışı bizimkine oluyor bilginiz olsun,dünyada yalnız değiliz yani...
    Larry'den gelen performans egsozları gv650 için üretilmiş,sıradan değiller. Beygirde ve torkta hissedilir fark oluşuyor. Her kullanan gibi bunu bende onaylıyorum.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  3. #3223
    ZERDÜŞT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kayışı araştıranlar kawa vn900 kayışı bizimkine oluyor
    İşte bu güzel haber birde fiatı uygunsa ne ala..
    ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk

  4. #3224
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA

    sa

    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostlar,selam. Sayfalar dolup taşmış.
    Uzay tebrikler,Allah devamına erdirsin. İyi düşündünmü,bekarken hepsi senin şimdi sadece birisi senin
    Serdarım hemşire 500 tl altını teklif etti malum tok satıcı olunca işlem sonlandı. Hep demişimdir ucuza vereceğime ilerde salona vitrin yaparım diye
    Kayışına kurbağa sıkışmış kaç kişi var aramızda merak ettim doğrusu bizimkinede sıkışacakmı diye.
    Kayışı araştıranlar kawa vn900 kayışı bizimkine oluyor bilginiz olsun,dünyada yalnız değiliz yani...
    Larry'den gelen performans egsozları gv650 için üretilmiş,sıradan değiller. Beygirde ve torkta hissedilir fark oluşuyor. Her kullanan gibi bunu bende onaylıyorum.
    serden sesin çıkmayınca sattı motoruda bizide diye düşünmeye başladı millet
    yani motor hala sende vermedin vn 900 kayışı kaç tl imiş bilgin varmı

  5. #3225
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    30 lu sayfalarda vn900 kayışının olduğunu yazmıştım.Araştırdığımızda gv650 ninkinden 100 tl fazla ama daha kaliteli olmadığını yazmıştım. Hyosungsource den daha ucuzunu hiçbir şekilde bulamazsınız. Geçen sene Almanyadan getirdiğimiz iki adet vardı onlar bile 750 tl den alıcı buldu.Tabii o zamanlar Hyosungsource tecrübemiz yoktu ki buna bile ucuz dedik piyasasının 250 tl altında olunca..
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  6. #3226
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA

    sa

    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    30 lu sayfalarda vn900 kayışının olduğunu yazmıştım.Araştırdığımızda gv650 ninkinden 100 tl fazla ama daha kaliteli olmadığını yazmıştım. Hyosungsource den daha ucuzunu hiçbir şekilde bulamazsınız. Geçen sene Almanyadan getirdiğimiz iki adet vardı onlar bile 750 tl den alıcı buldu.Tabii o zamanlar Hyosungsource tecrübemiz yoktu ki buna bile ucuz dedik piyasasının 250 tl altında olunca..
    Hyosungsource mstr lee ye allah zeval vermesin yoksa halimiz duman bu gün fiatlarına baktım bazı kalemler azıcık zamlanmış dolar kuruna göre degişiyor sanırım parçaları bulalımda beş aşagı beş yukarı artıkın katlanacagız

  7. #3227
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS
    Alıntı gv650i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beş aşagı beş yukarı artıkın katlanacagız
    Abi esnaf olduğun hemen belli oluyor "Üç aşağı beş yukarı" yı bile pazarlıkla "beş aşağıya" indirdin ya helal olsun

    Arkadaşlar, kayışın ömrünü kestirmek çok zor, pahalı da bir malzeme. Bence çok acele etmeyelim. Ömrü kullanışa göre çok değişir. Yumuşak bırakılan debriyaj, düşük hızlarda kullanım gibi faktörler ömrünü çok uzatır. Mesela Serden ve Uzay gibi arkadaşlar tahminimce 100.000 km'yi görür
    Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better

  8. #3228
    loader - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2009
    Şehir
    DENİZLİ
    Motosikleti
    GV 650
    155. sayfada bi arkadaşın bahsettiği egzost patlaması dün akşam benimde başıma geldi. motor bir haftadan uuzn süredir çalışmıyor ve hava sıcaklığı bi kaç gündür eksili derecelerde dolaştığı çalıştırmakta güçlük çektim, zorlarken de egzosttan orta şiddetli bi patlama sesi geldi. ilk bşata çalışma ritmi bozuldu, ritmik bi şekilde ufak ufak patlamalar devam etti motor ısınmaya başladıkça ses ve egzost normale döndü bende sorun kalmadığını düşünerek yola koyuldum. ancak yol alırken aletin gaz yemediğini farkettim, sanki 250cc lik bi motor gibiydi.. stop ettirdim bi süre bekledim falan baktım bişey değişmedi. o şekilde işimi hallettim eve geldim. sabah tekrar çalıştırdığımda düzelmişti. acaba bu geçici bi durum mu yoksa kalıcı hasarlar vermişmidir onu merak ediyorum şu anda...

  9. #3229
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı Otoburkaplan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi esnaf olduğun hemen belli oluyor "Üç aşağı beş yukarı" yı bile pazarlıkla "beş aşağıya" indirdin ya helal olsun

    Arkadaşlar, kayışın ömrünü kestirmek çok zor, pahalı da bir malzeme. Bence çok acele etmeyelim. Ömrü kullanışa göre çok değişir. Yumuşak bırakılan debriyaj, düşük hızlarda kullanım gibi faktörler ömrünü çok uzatır. Mesela Serden ve Uzay gibi arkadaşlar tahminimce 100.000 km'yi görür
    Ulan ben senin



    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:24 ----------

    Alıntı loader adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    155. sayfada bi arkadaşın bahsettiği egzost patlaması dün akşam benimde başıma geldi. motor bir haftadan uuzn süredir çalışmıyor ve hava sıcaklığı bi kaç gündür eksili derecelerde dolaştığı çalıştırmakta güçlük çektim, zorlarken de egzosttan orta şiddetli bi patlama sesi geldi. ilk bşata çalışma ritmi bozuldu, ritmik bi şekilde ufak ufak patlamalar devam etti motor ısınmaya başladıkça ses ve egzost normale döndü bende sorun kalmadığını düşünerek yola koyuldum. ancak yol alırken aletin gaz yemediğini farkettim, sanki 250cc lik bi motor gibiydi.. stop ettirdim bi süre bekledim falan baktım bişey değişmedi. o şekilde işimi hallettim eve geldim. sabah tekrar çalıştırdığımda düzelmişti. acaba bu geçici bi durum mu yoksa kalıcı hasarlar vermişmidir onu merak ediyorum şu anda...

    Hemen aciz bilgi seviyem ve güçlü sallama yeteneğim ile cevap vereyim

    Bence geçici bir durum. O sırada bir yerler tıkanmış belki de bujinin ucu kurum yapmış olabilir diyorum ben
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  10. #3230

    Üyelik
    01 Temmuz 2010
    Şehir
    safranbolu KARABÜK
    Motosikleti
    2017 nmax155. 2012 hyosungGV250
    kayışın kodu 900 h . evet kawasaki vn900 ün kayışı ile aynı. fakat türkiyedeki hiç bir kayış ithalatçısı yada üreticisi bu kayışı getirmemiş . talep olduğu halde getirtebiliriz denildi (gates marka ve pover belt ithalatçılarına sordum) gates kayışın fiyatını 75 eu olarak söyledi . bilmiyorum doğruluk payı varmıdır. ama sayenizde zamanlama kayışı ile ilgili çok şey öğrendim. ve en ilginç olanı yağ içerisinde çalışan zamanlama kayışları olduğunu öğrendim . bu beni çok şaşırttı çünkü bir kayışın yağ içerisinde çalışacağına pek ihtimal vermiyordum.

  11. #3231
    ZERDÜŞT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    Alıntı concorde787 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    talep olduğu halde getirtebiliriz denildi (gates marka ve pover belt ithalatçılarına sordum) gates kayışın fiyatını 75 eu olarak söyledi . bilmiyorum doğruluk payı varmıdır.
    Bu firmanın iletişim bilgilerini yazarsan sevinirim..75 euro şaka gibi..çok güzel fiyat..bizim kullandığımız kayışların muadili ise eğer sağlamlık kalite v.s. süper bir durum..
    ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk

  12. #3232
    loader - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2009
    Şehir
    DENİZLİ
    Motosikleti
    GV 650
    Alıntı _Uzay_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ulan ben senin



    Hemen aciz bilgi seviyem ve güçlü sallama yeteneğim ile cevap vereyim

    Bence geçici bir durum. O sırada bir yerler tıkanmış belki de bujinin ucu kurum yapmış olabilir diyorum ben

    sen beni güldürdün allahta seni güldürsün

  13. #3233
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı loader adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen beni güldürdün allahta seni güldürsün
    Eyvallah

    Viceroy'a da teşekkür ediyorum ayrıca
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  14. #3234
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı loader adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    155. sayfada bi arkadaşın bahsettiği egzost patlaması dün akşam benimde başıma geldi. motor bir haftadan uuzn süredir çalışmıyor ve hava sıcaklığı bi kaç gündür eksili derecelerde dolaştığı çalıştırmakta güçlük çektim, zorlarken de egzosttan orta şiddetli bi patlama sesi geldi. ilk bşata çalışma ritmi bozuldu, ritmik bi şekilde ufak ufak patlamalar devam etti motor ısınmaya başladıkça ses ve egzost normale döndü bende sorun kalmadığını düşünerek yola koyuldum. ancak yol alırken aletin gaz yemediğini farkettim, sanki 250cc lik bi motor gibiydi.. stop ettirdim bi süre bekledim falan baktım bişey değişmedi. o şekilde işimi hallettim eve geldim. sabah tekrar çalıştırdığımda düzelmişti. acaba bu geçici bi durum mu yoksa kalıcı hasarlar vermişmidir onu merak ediyorum şu anda...
    motor sogukta jigleyi tam çekip gaz kolunu açmadan çalıştırıp biraz ısıtmak gerekir bu arada zengin karışımdan yanmadan egsoza dolan gaz burda patlama yapabilir ancak biraz ısınınca çekişi ve çalışması düzelir ısındıkca jigleyi indirmek gerekir şayet jikle çekili gittiysen ısınınca gaz yemez makine jigle çekili degilde gaz yemiyorsa tek silindir çalışmış teki çalışmamış olabilir bujileri ve ön silindirin indiksiyon bobinine giren kabloları iyice bir kontrol etmen gerekir bazen yerinden çıkıyor veya oksitleniyor ateşlemeyi yapamıyor

    kalıcı bir hasar yoktur ama bu patlamalarla egsozu yaranlar bile olabilir çalıştırıken egsozun arkasında canlı olmasın

  15. #3235
    loader - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2009
    Şehir
    DENİZLİ
    Motosikleti
    GV 650
    Alıntı gv650i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor sogukta jigleyi tam çekip gaz kolunu açmadan çalıştırıp biraz ısıtmak gerekir bu arada zengin karışımdan yanmadan egsoza dolan gaz burda patlama yapabilir ancak biraz ısınınca çekişi ve çalışması düzelir ısındıkca jigleyi indirmek gerekir şayet jikle çekili gittiysen ısınınca gaz yemez makine jigle çekili degilde gaz yemiyorsa tek silindir çalışmış teki çalışmamış olabilir bujileri ve ön silindirin indiksiyon bobinine giren kabloları iyice bir kontrol etmen gerekir bazen yerinden çıkıyor veya oksitleniyor ateşlemeyi yapamıyor

    kalıcı bir hasar yoktur ama bu patlamalarla egsozu yaranlar bile olabilir çalıştırıken egsozun arkasında canlı olmasın
    teşekkürler abi, uyarını dikkate alıcam

  16. #3236
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Alıntı Otoburkaplan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mesela Serden ve Uzay gibi arkadaşlar tahminimce 100.000 km'yi görür
    Yılda 1000 km ortalama ile 100.000 görürsek zaten kayıştan önce alet paslanacak gibi
    concorde787 katılımından ve kazanımlarını paylaşmandan dolayı teşekkürler.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  17. #3237
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA

    sa

    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yılda 1000 km ortalama ile 100.000 görürsek zaten kayıştan önce alet paslanacak gibi
    concorde787 katılımından ve kazanımlarını paylaşmandan dolayı teşekkürler.
    gerçekten yılda bin km mi ortalaman sen dediğin gibi zaten salonda süs yerine kullanmaya başlamışın bile serden bu ortalama ile 100 senede 100 bine gelebilirsin zaten o zaman antika degeri ile satarsın

    yani bu hareketsizlikle kasları zayıflıyacak makinenin arada sedarla ve ya benle makinaları değiştirelim cigerleri açılsın geçen sene 16000 km yapmışım başka kim kaç km yaptı yazsın buraya en çok km yapana bir balata hediye edecem arka fren balatası

  18. #3238
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı gv650i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gerçekten yılda bin km mi ortalaman sen dediğin gibi zaten salonda süs yerine kullanmaya başlamışın bile serden bu ortalama ile 100 senede 100 bine gelebilirsin zaten o zaman antika degeri ile satarsın

    yani bu hareketsizlikle kasları zayıflıyacak makinenin arada sedarla ve ya benle makinaları değiştirelim cigerleri açılsın geçen sene 16000 km yapmışım başka kim kaç km yaptı yazsın buraya en çok km yapana bir balata hediye edecem arka fren balatası
    Benimki 19000'de ama geçen sene 4700'de mi almıştım 7400'de mi hatırlamıyorum

    Bu arada dün aküyü elime aldım Aküyü değiştirdim ama bir baktım ki konjektörü de elime almışım Allah razı olsun Kaya abiden. Elinde konjektör de varmış. Çok çok ilgilendi, hemen hallettik.
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  19. #3239
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Abi bu motosikleti sıfır aldığımda elimde 3 motosikletim vardı. Dl650-gv650-mondial 150ZAT , Dolayısıyla ilk yıl kilometreleri 3 motosiklet paylaşmıştı. Yılda her şartta 8.000 km den fazla binecek zamanım yok.Gv650 nin 4.500 km de kalmasını 13 ay önce doğmuş oğluma bağlıyorum.Olay arabaya dönüyor istemeden. İşin içine çocuk girdimi iş sıkıntılı oluyor. Bu sebepten motosikletten dönen çok tanıdığım motorcu var,ben vazgeçmedim ama seyrek kullanıyorum.
    Uzay konjektörü yedekledim bakalım memnun kalacakmısın.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  20. #3240
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS
    Alıntı loader adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler abi, uyarını dikkate alıcam
    Çalıştırmaya çalışırken boğmuşsun motoru ve bujilerinden birisi benzinlenip ıslanmış ve ateşleme yapmamış. O ateşleme yapmayınca sen tek silindir (375 cc ) yoluna devam etmişsin. Tabi egzost manifoldundan ateşlenmeden gelen yakıt+hava karışımın yüksek sıcaklıktaki egzostunda bi güzel patlamaya başlamışlar. Ertesi gün sıkıntın olmadığından dolayı durum bundan ibaret. Cikleyi çek, çalıştırırken çok fazla gaz verip motoru boğma bir de bol bol ıhlamur iç bişeyciğin kalmaz

    Serden, bahane üretme, çözüm üret. Bu taraflara yazın da gezmeye gelmezsen hep beraber biz sana geliriz. Maaşın yarısını tantuni ısmarlamaya ayırırsın, söylemedi deme
    Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler