Dostlar,selam. Sayfalar dolup taşmış.
Uzay tebrikler,Allah devamına erdirsin. İyi düşündünmü,bekarken hepsi senin şimdi sadece birisi senin
Serdarım hemşire 500 tl altını teklif etti malum tok satıcı olunca işlem sonlandı. Hep demişimdir ucuza vereceğime ilerde salona vitrin yaparım diye
Kayışına kurbağa sıkışmış kaç kişi var aramızda merak ettim doğrusu bizimkinede sıkışacakmı diye.
Kayışı araştıranlar kawa vn900 kayışı bizimkine oluyor bilginiz olsun,dünyada yalnız değiliz yani...
Larry'den gelen performans egsozları gv650 için üretilmiş,sıradan değiller. Beygirde ve torkta hissedilir fark oluşuyor. Her kullanan gibi bunu bende onaylıyorum.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
30 lu sayfalarda vn900 kayışının olduğunu yazmıştım.Araştırdığımızda gv650 ninkinden 100 tl fazla ama daha kaliteli olmadığını yazmıştım. Hyosungsource den daha ucuzunu hiçbir şekilde bulamazsınız. Geçen sene Almanyadan getirdiğimiz iki adet vardı onlar bile 750 tl den alıcı buldu.Tabii o zamanlar Hyosungsource tecrübemiz yoktu ki buna bile ucuz dedik piyasasının 250 tl altında olunca..
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Abi esnaf olduğun hemen belli oluyor "Üç aşağı beş yukarı" yı bile pazarlıkla "beş aşağıya" indirdin ya helal olsun
Arkadaşlar, kayışın ömrünü kestirmek çok zor, pahalı da bir malzeme. Bence çok acele etmeyelim. Ömrü kullanışa göre çok değişir. Yumuşak bırakılan debriyaj, düşük hızlarda kullanım gibi faktörler ömrünü çok uzatır. Mesela Serden ve Uzay gibi arkadaşlar tahminimce 100.000 km'yi görür
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
155. sayfada bi arkadaşın bahsettiği egzost patlaması dün akşam benimde başıma geldi. motor bir haftadan uuzn süredir çalışmıyor ve hava sıcaklığı bi kaç gündür eksili derecelerde dolaştığı çalıştırmakta güçlük çektim, zorlarken de egzosttan orta şiddetli bi patlama sesi geldi. ilk bşata çalışma ritmi bozuldu, ritmik bi şekilde ufak ufak patlamalar devam etti motor ısınmaya başladıkça ses ve egzost normale döndü bende sorun kalmadığını düşünerek yola koyuldum. ancak yol alırken aletin gaz yemediğini farkettim, sanki 250cc lik bi motor gibiydi.. stop ettirdim bi süre bekledim falan baktım bişey değişmedi. o şekilde işimi hallettim eve geldim. sabah tekrar çalıştırdığımda düzelmişti. acaba bu geçici bi durum mu yoksa kalıcı hasarlar vermişmidir onu merak ediyorum şu anda...
Ulan ben senin
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:24 ----------
Hemen aciz bilgi seviyem ve güçlü sallama yeteneğim ile cevap vereyim
Bence geçici bir durum. O sırada bir yerler tıkanmış belki de bujinin ucu kurum yapmış olabilir diyorum ben
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
kayışın kodu 900 h . evet kawasaki vn900 ün kayışı ile aynı. fakat türkiyedeki hiç bir kayış ithalatçısı yada üreticisi bu kayışı getirmemiş . talep olduğu halde getirtebiliriz denildi (gates marka ve pover belt ithalatçılarına sordum) gates kayışın fiyatını 75 eu olarak söyledi . bilmiyorum doğruluk payı varmıdır. ama sayenizde zamanlama kayışı ile ilgili çok şey öğrendim. ve en ilginç olanı yağ içerisinde çalışan zamanlama kayışları olduğunu öğrendim . bu beni çok şaşırttı çünkü bir kayışın yağ içerisinde çalışacağına pek ihtimal vermiyordum.
motor sogukta jigleyi tam çekip gaz kolunu açmadan çalıştırıp biraz ısıtmak gerekir bu arada zengin karışımdan yanmadan egsoza dolan gaz burda patlama yapabilir ancak biraz ısınınca çekişi ve çalışması düzelir ısındıkca jigleyi indirmek gerekir şayet jikle çekili gittiysen ısınınca gaz yemez makine jigle çekili degilde gaz yemiyorsa tek silindir çalışmış teki çalışmamış olabilir bujileri ve ön silindirin indiksiyon bobinine giren kabloları iyice bir kontrol etmen gerekir bazen yerinden çıkıyor veya oksitleniyor ateşlemeyi yapamıyor
kalıcı bir hasar yoktur ama bu patlamalarla egsozu yaranlar bile olabilir çalıştırıken egsozun arkasında canlı olmasın
gerçekten yılda bin km mi ortalaman sen dediğin gibi zaten salonda süs yerine kullanmaya başlamışın bile serden bu ortalama ile 100 senede 100 bine gelebilirsin zaten o zaman antika degeri ile satarsın
yani bu hareketsizlikle kasları zayıflıyacak makinenin arada sedarla ve ya benle makinaları değiştirelim cigerleri açılsın geçen sene 16000 km yapmışım başka kim kaç km yaptı yazsın buraya en çok km yapana bir balata hediye edecem arka fren balatası
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
Abi bu motosikleti sıfır aldığımda elimde 3 motosikletim vardı. Dl650-gv650-mondial 150ZAT , Dolayısıyla ilk yıl kilometreleri 3 motosiklet paylaşmıştı. Yılda her şartta 8.000 km den fazla binecek zamanım yok.Gv650 nin 4.500 km de kalmasını 13 ay önce doğmuş oğluma bağlıyorum.Olay arabaya dönüyor istemeden. İşin içine çocuk girdimi iş sıkıntılı oluyor. Bu sebepten motosikletten dönen çok tanıdığım motorcu var,ben vazgeçmedim ama seyrek kullanıyorum.
Uzay konjektörü yedekledim bakalım memnun kalacakmısın.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Çalıştırmaya çalışırken boğmuşsun motoru ve bujilerinden birisi benzinlenip ıslanmış ve ateşleme yapmamış. O ateşleme yapmayınca sen tek silindir (375 cc ) yoluna devam etmişsin. Tabi egzost manifoldundan ateşlenmeden gelen yakıt+hava karışımın yüksek sıcaklıktaki egzostunda bi güzel patlamaya başlamışlar. Ertesi gün sıkıntın olmadığından dolayı durum bundan ibaret. Cikleyi çek, çalıştırırken çok fazla gaz verip motoru boğma bir de bol bol ıhlamur iç bişeyciğin kalmaz
Serden, bahane üretme, çözüm üret. Bu taraflara yazın da gezmeye gelmezsen hep beraber biz sana geliriz. Maaşın yarısını tantuni ısmarlamaya ayırırsın, söylemedi deme
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)