Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
31 Ocak 2011, 02:37
#3181
arattırdım . zamanlama (triger) kayışına benziyor. bahsettiğiniz gibi karbon lif , bu kayışa ayrı bir özellik katabilir . yanlız şunu söyleyeyim .hiç bir kayış üreticisi sadece bir makina için kayış yapmaz . bu kayış kesinlikle başka makinalar içinde kullanılıyordur. elimde 400 sayfalık dayco nun uluslar arası üretimi yapılan kayış kataloğu var. katalokta üretilen kayışların ayrıca kullanım yerlerinide belirtmiş. kayışlar için üniversal bir kod vardır. bu kodu bulabilirseniz. bir araştırma da ben yapabilirim . merak ettiğim bir şey daha . kayış arka tekerlektenmi gerdiriliyor,yoksa ayrıca bir gergisi mevcutmu.?
Reklamlar
-
31 Ocak 2011, 02:51
#3182
sa
concorde787 adlı üyeden alıntı
arattırdım . zamanlama (triger) kayışına benziyor. bahsettiğiniz gibi karbon lif , bu kayışa ayrı bir özellik katabilir . yanlız şunu söyleyeyim .hiç bir kayış üreticisi sadece bir makina için kayış yapmaz . bu kayış kesinlikle başka makinalar içinde kullanılıyordur. elimde 400 sayfalık dayco nun uluslar arası üretimi yapılan kayış kataloğu var. katalokta üretilen kayışların ayrıca kullanım yerlerinide belirtmiş. kayışlar için üniversal bir kod vardır. bu kodu bulabilirseniz. bir araştırma da ben yapabilirim . merak ettiğim bir şey daha . kayış arka tekerlektenmi gerdiriliyor,yoksa ayrıca bir gergisi mevcutmu.?
aynı zincirli motorlar gibi tekerden gerdiriliyor önceki sahifelede koreden satış yapan yerin linki var o sahifeye girersen kayışın istediğin bilgilerine ulaşabilirsin ulaşamazsan yedek kayış getiren arkadaşlardan kayışın üstündeki numaraları buraya yazmalarını isteyebiliriz harleylerin bir çok modelide kayışlıdır ama onların diş yapıları farklı biliyorum
-
31 Ocak 2011, 03:01
#3183
orjinal numarasını buldum. 27600HP9500. ve kayış boyu da 108 cm . yarın kataloktan bakmaya çalışacağım . öğrendikleri buraya yazarım.
-
31 Ocak 2011, 03:04
#3184
sa
concorde787 adlı üyeden alıntı
orjinal numarasını buldum. 27600HP9500. ve kayış boyu da 108 cm . yarın kataloktan bakmaya çalışacağım . öğrendikleri buraya yazarım.
bu işi sen çözeceksin gibi
-
31 Ocak 2011, 10:47
#3185
-
31 Ocak 2011, 14:57
#3186
Aquilayı aldığımdan beri ilk defa bu yıl birkaç aylığına sarıp sarmalayıp kış uykusuna yatırdım. Ben de bir tane de küçük bir Piaggio Beverly var, onunla idare ediyorum.
Havalar biraz düzelince, bu sayfanın müdavimlerinin katıldığı bir toplantıya katılmak isterim.
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
Evet, evet.. Kimmiş şu şapkanın altındaki görelim
Benim merak ettiğim, sen Ankaradan şapkanın altını nasıl göreceksin
_engin_ adlı üyeden alıntı
Halidun abi egzosları taktıktan sonra motorun performansında herhangi bir degişiklik yok varsa bile çok azdır ben hissedemesim aynı gibi geldi bilgine abi, ama ses 10 numara
Tam detay vermemişsin. sadece egzozu mu taktın, yoksa beraberinde jet kit le beraber mi taktın?
Haldun'un söylediği gibi ses yüzünden algılama güçlüğü olabilir ama her halükarda düşük devirlerde torkun yükseldiğini hissetmiş olman lazım. Mesela artık 2. viteste giderken, durmadığın sürece 1e atmak zorunda kalmayacaksın.
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
-
31 Ocak 2011, 16:10
#3187
_Uzay_ adlı üyeden alıntı
conkorde arkadan geldi ama arayı kapadı ...katkıları yoğun ilgili bi arkadaşa benziyor öle her foruma kısmet olmaz böle arkadaşlar..kendisini tebrik etmek gerek....
yuzde100cesurmotorcu@hotmail.com-
yüz cesurmotorcu/facebook
-
31 Ocak 2011, 16:25
#3188
ledo adlı üyeden alıntı
Aquilayı aldığımdan beri ilk defa bu yıl birkaç aylığına sarıp sarmalayıp kış uykusuna yatırdım. Ben de bir tane de küçük bir Piaggio Beverly var, onunla idare ediyorum.
Havalar biraz düzelince, bu sayfanın müdavimlerinin katıldığı bir toplantıya katılmak isterim.
levent kardeşim yani motor kış uykusunda olunca motorcudamı kış uykusunda
yani 2 tekerle gel 4 tekerle gel fark etmez sapkanın altını bir görelim
Benim merak ettiğim, sen Ankaradan şapkanın altını nasıl göreceksin
yani serdar biz bir senedir burdayken göremedik sen nasıl görecen
Tam detay vermemişsin. sadece egzozu mu taktın, yoksa beraberinde jet kit le beraber mi taktın?
Haldun'un söylediği gibi ses yüzünden algılama güçlüğü olabilir ama her halükarda düşük devirlerde torkun yükseldiğini hissetmiş olman lazım. Mesela artık 2. viteste giderken, durmadığın sürece 1e atmak zorunda kalmayacaksın.
ayrıca kulak tıkacıda takmanız lazım
-
31 Ocak 2011, 17:08
#3189
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
31 Ocak 2011, 17:37
#3190
sa
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
Abi sen merak etme, toplantıya parmak kamera sokacağım. Bakalım puro hakkaten var mı yok mu
Sonra arandığında daha kolay bulunman için de takip çipi takacağız şapkaya
Serden sattı galiba motoru, sesi soluğu çıkmıyor
sen yaparsın serden sattıgını sanmam tatil keyfini çıkarıyordur .sen ne yapıyorsun ayazlarda çektinmi motoru garaja
senin kayış ses yapıyormuydu
-
31 Ocak 2011, 18:27
#3191
herkes ne kadar bilgili ve alakalı, bu forumu seviyorum yaa
-
31 Ocak 2011, 21:27
#3192
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
31 Ocak 2011, 22:40
#3193
sa
ZERDÜŞT adlı üyeden alıntı
Abi üzerinize afiyet, soğuk algınlığa hat safhada..
Bu havada 250 yi görecem diye basarsam olacağı buydu..
Yükleme konusunu bilmiyorum burda nasıl olur..hiç araştırmadım o konuyu..ama bakarım ilk fırsatta..gerçi toplantıya katılan arkadaşlar görmüştü ama görmeyenler içinde bir resim koyalım siteye..
geçmiş olsun gördünmü 250 yi şimdi
sen resimleri uzaya veya bana gönder yükleriz
-
31 Ocak 2011, 22:53
#3194
Selam beyler, size birşey sormak isterim eğer bilginiz varsa yazarsanız çok sevinirim.Kuralkan dışında nereden Hyosung parçası satın alabiliriz? Mr.Lee dışında birde tabiki İstanbul'da dükkandan falan gidip alabileceğim bir yer var mı? konsoldaki ön fren hidroliği haznesi ve fren maneti aparatı lazım,hatta sol korna-uzun kısa far-jikle kontrol elemanı da lazım.
-
31 Ocak 2011, 23:17
#3195
iyi akşamlar sayın gv 650 ciler. sizin sayenizde zamanlama kayışları ile ben de bayaa bir bilgi sahibi oldum bu arada. şimdi bakın zamanlama kayışları aynı zamanda güç aktarma organı olarakta kullanılıyormuş. (ben bunu daha yeni öğrendim) yani bir nevii zincir yerine kullanılabiliyormuş. sebebide daha sessiz bir sürüş konforu ve daha az bakım gerektirmesi imiş ( yani zincir hibi sık gerdirme ve yağlama sorunu yok) ölçülendirme sistemi olarak kayışın diş aralıkları ve dişdibi kalınlığı ve genişliği ve diş sayısı kullanılmakta imiş yani zincir olarak ele alırsak 3/8 , 1/2, 1/4 gibi ülçüleri olmakta imiş fakat kayışta hem metrik ülçülendirme hemde ınch ölçülendirme kullanılmakta . şimdi sizden istediğim şu var eğer kumpas okumasını kullanmasını bilen bir arkadaş varsa eğer kayışın genişliğini , iki diş arasındaki mesafeyi ( dişlerin tepe noktasının ortasından) vede diş sayısını verirseniz bu kayış kesinlikle bulunur.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:15 ----------
size varibelt kayış ölçülendirmeleri için bir örnekleme.......
http://www.varibelt.com/kategori/27/...aman-kayislari
-
01 Şubat 2011, 01:16
#3196
gv650i adlı üyeden alıntı
geçmiş olsun gördünmü 250 yi şimdi
Yok be abi..
249 da kaldım..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:07 ----------
concorde787 adlı üyeden alıntı
iyi akşamlar sayın gv 650 ciler. sizin sayenizde zamanlama kayışları ile ben de bayaa bir bilgi sahibi oldum bu arada. şimdi bakın zamanlama kayışları aynı zamanda güç aktarma organı olarakta kullanılıyormuş. (ben bunu daha yeni öğrendim) yani bir nevii zincir yerine kullanılabiliyormuş. sebebide daha sessiz bir sürüş konforu ve daha az bakım gerektirmesi imiş ( yani zincir hibi sık gerdirme ve yağlama sorunu yok) ölçülendirme sistemi olarak kayışın diş aralıkları ve dişdibi kalınlığı ve genişliği ve diş sayısı kullanılmakta imiş yani zincir olarak ele alırsak 3/8 , 1/2, 1/4 gibi ülçüleri olmakta imiş fakat kayışta hem metrik ülçülendirme hemde ınch ölçülendirme kullanılmakta . şimdi sizden istediğim şu var eğer kumpas okumasını kullanmasını bilen bir arkadaş varsa eğer kayışın genişliğini , iki diş arasındaki mesafeyi ( dişlerin tepe noktasının ortasından) vede diş sayısını verirseniz bu kayış kesinlikle bulunur.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:15 ----------
size varibelt kayış ölçülendirmeleri için bir örnekleme.......
http://www.varibelt.com/kategori/27/...aman-kayislari
Süpersin kardeşim..
Halidun abi bunu yanıtlar kumpası varsa ..yoksa Engin menderese gittiğinde orda ölçtürüp burdan istediğin verileri paylaşır..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:13 ----------
audioslave adlı üyeden alıntı
Selam beyler, size birşey sormak isterim eğer bilginiz varsa yazarsanız çok sevinirim.Kuralkan dışında nereden Hyosung parçası satın alabiliriz? Mr.Lee dışında birde tabiki
İstanbul'da dükkandan falan gidip alabileceğim bir yer var mı? konsoldaki ön fren hidroliği haznesi ve fren maneti aparatı lazım,hatta sol korna-uzun kısa far-jikle kontrol elemanı da lazım.
İstanbul Motorun elinde kaldıysa bulabilirsin..bence telefon aç sor şansını bir dene..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
01 Şubat 2011, 09:05
#3197
gv650i adlı üyeden alıntı
sen yaparsın serden sattıgını sanmam tatil keyfini çıkarıyordur .sen ne yapıyorsun ayazlarda çektinmi motoru garaja
senin kayış ses yapıyormuydu
Abi şu aralar burada -9 a kadar iniyor burada sıcaklar, her yer buz, binemiyorum. Ama ben hava 0'ın üzerinde kuru olsun, kışın da binen tiplerdenim. Kayışla ilgili ses sıkıntım olmadı ama soğuktandır diye düşünüyorum. Isındıktan sonra ses kesilmiyor mu?
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
01 Şubat 2011, 10:55
#3198
gv650i adlı üyeden alıntı
geçmiş olsun gördünmü 250 yi şimdi
sen resimleri uzaya veya bana gönder yükleriz
Ben zaten maaşlı işçi olduğum için
audioslave adlı üyeden alıntı
Selam beyler, size birşey sormak isterim eğer bilginiz varsa yazarsanız çok sevinirim.Kuralkan dışında nereden Hyosung parçası satın alabiliriz? Mr.Lee dışında birde tabiki
İstanbul'da dükkandan falan gidip alabileceğim bir yer var mı? konsoldaki ön fren hidroliği haznesi ve fren maneti aparatı lazım,hatta sol korna-uzun kısa far-jikle kontrol elemanı da lazım.
Bir de benim ustamı ara istersen. Onun da elinde olabilir. Serdar Usta (Maslak Atatürk Oto Sanayi) : 0532 245 79 98
concorde787 adlı üyeden alıntı
şimdi sizden istediğim şu var eğer kumpas okumasını kullanmasını bilen bir arkadaş varsa eğer kayışın genişliğini , iki diş arasındaki mesafeyi ( dişlerin tepe noktasının ortasından) vede diş sayısını verirseniz bu kayış kesinlikle bulunur.[COLOR="Silver"]
Kuvvetle muhtemel Kaya abi şu anda kayışı sökmüş ve CETVELLE ölçüyordur Ama tutturur haaaaa!
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
01 Şubat 2011, 11:45
#3199
Tam detay vermemişsin. sadece egzozu mu taktın, yoksa beraberinde jet kit le beraber mi taktın?
Haldun'un söylediği gibi ses yüzünden algılama güçlüğü olabilir ama her halükarda düşük devirlerde torkun yükseldiğini hissetmiş olman lazım. Mesela artık 2. viteste giderken, durmadığın sürece 1e atmak zorunda kalmayacaksın.[/QUOTE]
öncelikle selamlar Levent abi ve Haldun abi
Haldun abi jet kitle beraber taktırdığımı bildiği için onu atlamışım .Evet jet kitle beraber taktırdım ve dün havanın soğuk olmasına rağmen cıkarıp bir test sürüşü yaptım . aynen dediğiniz gibi ses beni yanıltmiş alt devirde hissedilir bir performans artışı var motorun sesine alışamadığımdan kaynaklı devir yükseltmiyormuşum sanki motor devri buldu vites istiyor gibi algıladıgımdan zaten duşuk devirde kullanıyormusun ki önceden bu devirlerde kullandıgımda ki toplama sürecıyle su an cok farklı ayrıca motorun sesı benı yıne yanıltmasın dıye bu sefer kulaklarıma tıkac takarak cıktım aynen 10 numara
-
01 Şubat 2011, 12:52
#3200
.[/QUOTE]
öncelikle selamlar Levent abi ve Haldun abi
motorun sesı benı yıne yanıltmasın dıye bu sefer kulaklarıma tıkac takarak cıktım aynen 10 numara [/QUOTE]
Hadi hayırlı uğurlu olsun kardeşim..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler