Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Ocak 2011, 22:27
#3161
Motoru her yıkattığımda ötüyor. Motor yolda kurusa bile kayış hemen kurumuyor. Hatta ertesi gün bile ciyaklıyor Hafif nemli bile olsa, üzerinde su kalmadığı/gözükmediği zaman pudralıyorum motoru yarım metre öne ala ala. Sesi tamamen kesiliyor 1 km falan sürdükten sonra. Benim tecrübem bu kadar. Eğer pudra bulamıyorsanız pekmez veya hidroklorik asit de aynen sesi kesiyor haberiniz olsun
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
Reklamlar
-
27 Ocak 2011, 22:34
#3162
Karbonfiber+Asit=Karbondioksit+su
2011 öss sorusu olarak gelecekmiş sınav iptal olmazsa
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
28 Ocak 2011, 03:33
#3163
gv650i adlı üyeden alıntı
serden güzel bir tesbit genel olarak kuş konma meslesinede cevap yazarsan sevinirim yani ses yapma mevzusuna neden ses yapıyor nasıl sesi kesiliyor genelde pudralanıyor ama birde yabancı sitelerde bu konuda bir yazı ve bazıları kayış bakım sıvısından bahsediyor böyle bir şey varmı harleycilerde böyle bir ürün var gibi dedi biri ama ne kadar gerçek araştırabilirmisin
Halidun abi,sanırım 1000 km de bir kayışın yağlanması gerekiyor 1ooo değilsede en fazla 2000 km de birde olabilir..servis manuellerinde yazıyor diye hatırlıyorum..Çetin ustayı ararsan sana ayrıntılı bilgi verir..yağın olmadığı yerde pudra yapılıyor ama pudra çok sağlıklı değil diye biliyorum..würth ürünlerinde kayış yağı mevcut..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
29 Ocak 2011, 01:14
#3164
sa
ZERDÜŞT adlı üyeden alıntı
Halidun abi,sanırım 1000 km de bir kayışın yağlanması gerekiyor 1ooo değilsede en fazla 2000 km de birde olabilir..servis manuellerinde yazıyor diye hatırlıyorum..Çetin ustayı ararsan sana ayrıntılı bilgi verir..yağın olmadığı yerde pudra yapılıyor ama pudra çok sağlıklı değil diye biliyorum..würth ürünlerinde kayış yağı mevcut..
adaşım şu
ürünü araştır bulalım kayışların ömrünü uzatır sertleşmesini engeller sanırım bu arada bazı tesbitlerim var bu hususta bakalım arkadaşlar neler biliyor bu konuda yazsınlarda en son yazacagım
-
29 Ocak 2011, 15:15
#3165
benim motorun ön ve arka disklerinde ufak ufak paslanma belirtisi var sanki, biraz yağmur altında kaldı sanırım ondan. bunları gidermek için bir fikri olan varmı. pas çözücü falanmı kullanmam gerekiyor..
-
29 Ocak 2011, 15:40
#3166
loader adlı üyeden alıntı
benim motorun ön ve arka disklerinde ufak ufak paslanma belirtisi var sanki, biraz yağmur altında kaldı sanırım ondan. bunları gidermek için bir fikri olan varmı. pas çözücü falanmı kullanmam gerekiyor..
WD-40 bu tarz yeni paslanmalar için İLAÇ İLAÇÇÇÇ
Sıktıktan sonra bir bez ile ovarsın. Veya önce beze sıkarsın...
Kontak kısmına falan da sıkabilirsin. Mesela benim uzunlar tutukluk yapıyordu. Sanırım içeride oksitlenme olmuş. Sol elcikteki anahtarın içine bile sıktım.
WD-40, pası söktükten sonra ince bir yağ tabakası bırakır. Onu da bezle kurula ki diskler kaydırmasın
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
29 Ocak 2011, 17:55
#3167
Halidun abi egzosları taktıktan sonra motorun performansında herhangi bir degişiklik yok varsa bile çok azdır ben hissedemesim aynı gibi geldi bilgine abi, ama ses 10 numara
-
29 Ocak 2011, 19:55
#3168
ZERDÜŞT adlı üyeden alıntı
Halidun abi,sanırım 1000 km de bir kayışın yağlanması gerekiyor 1ooo değilsede en fazla 2000 km de birde olabilir..servis manuellerinde yazıyor diye hatırlıyorum..Çetin ustayı ararsan sana ayrıntılı bilgi verir..yağın olmadığı yerde pudra yapılıyor ama pudra çok sağlıklı değil diye biliyorum..würth ürünlerinde kayış yağı mevcut..
bir mz 251 kullanıcısı yım .ama sizin makinalarınızı uzun süredir takipteyim , bir kaç yıl sonra hedefim ya gv250 yada 650 ama düşüncem 650 den yana . forumunuzda bu makinanın kayış aktarma olduğunu ve kayışının yedek parça olarak çok pahalı olduğunu öğrenmiş bulunmaktayım. (1000 tl imiş galiba yanılmıyorsam) kayışınızın ötmesi ni kesmeniz için size bir önerim var .aktarlarda satılan çam sakızı parçalarını ( yada reçine tozu diye de adlandırılıyor) toz haline getirin,ve bu tozu kayış ile kasnağı arasına serpin ses mutlaka kesilecektir . kayışa kesinlikle yağ ve türevi ürünleri asla sürmeyin bu ürünler kayışınızın bir lastik gibi uzamasına ve sünmesine neden olur . birde bu kayışın piyasadan daha ucuza temin edilebileceği düşüncesindeyim .önemli olan kayışın üniversal adının bulunmasıdır. eğer PK serisi bir kayış ise mutlaka farklı üreticilerde bu kayış bulunur . dayco,continental,pıx gibi kayış üreticilerinin internet sayfalarında kayış ölçüleri yazmaktadır . makinalarınızın kıymetini bilin canlı olarak hiç görmedim ama resimlerinden çok harika bir karizması olduğu belli oluyor... keyifli sürüşler dilerim....
-
30 Ocak 2011, 02:12
#3169
concorde787 adlı üyeden alıntı
bir mz 251 kullanıcısı yım .ama sizin makinalarınızı uzun süredir takipteyim , bir kaç yıl sonra hedefim ya gv250 yada 650 ama düşüncem 650 den yana . forumunuzda bu makinanın kayış aktarma olduğunu ve kayışının yedek parça olarak çok pahalı olduğunu öğrenmiş bulunmaktayım. (1000 tl imiş galiba yanılmıyorsam) kayışınızın ötmesi ni kesmeniz için size bir önerim var .aktarlarda satılan çam sakızı parçalarını ( yada reçine tozu diye de adlandırılıyor) toz haline getirin,ve bu tozu kayış ile kasnağı arasına serpin ses mutlaka kesilecektir . kayışa kesinlikle yağ ve türevi ürünleri asla sürmeyin bu ürünler kayışınızın bir lastik gibi uzamasına ve sünmesine neden olur . birde bu kayışın piyasadan daha ucuza temin edilebileceği düşüncesindeyim .önemli olan kayışın üniversal adının bulunmasıdır. eğer PK serisi bir kayış ise mutlaka farklı üreticilerde bu kayış bulunur . dayco,continental,pıx gibi kayış üreticilerinin internet sayfalarında kayış ölçüleri yazmaktadır . makinalarınızın kıymetini bilin canlı olarak hiç görmedim ama resimlerinden çok harika bir karizması olduğu belli oluyor... keyifli sürüşler dilerim....
Concorde 787,öncelikle ilgi ve bilgi paylaşımın için teşekkür ediyorum.Bakım yağı, kayışlar için özel üretilmiş bir sıvı bu nedenle sorunsuz kullanılabilir.GV 650 nin kayışını ise tercihen Koreden 380 artı kargo parasıyla getirtebiliyoruz.Senin bahsettiğin kayış üreten yerleri araştırmak gerekiyor belkide daha uyguna bile bulabiliriz ve sana şimdiden gönlündeki motora sahip olmanı diliyorum..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:03 ----------
_engin_ adlı üyeden alıntı
Halidun abi egzosları taktıktan sonra motorun performansında herhangi bir degişiklik yok varsa bile çok azdır ben hissedemesim aynı gibi geldi bilgine abi, ama ses 10 numara
Engin doğru gazı verdiğine eminmisin..
Ben derimki gaz kolunu ne kadar çevirdiğine dikkat et hatta sese dikkat etmeden 1/2 tur çevir bakalım fark varmı..ben sesli eksozu taktırdığımda gitmiyor bile demiştim bu makinasonra fark ettimki sessiz haline alışık olduğumdan makina bağırınca gaz vermiyormuşum..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
30 Ocak 2011, 02:21
#3170
işim gereği biraz tarım makinaları ile haşır neşir olmaktayım . 20 yıl kadar önce bu tarımda kullanılan köylü tabiri ile patoz denilen makinaların kayışlarında bu reçine tozu kullanılmaktaydı . makina uzun süre yük altında çalıştığı için traktördeki kayışı çeviren kasnak öyle bir ısınıyor ki bu ısınma sonucunda kayış hem ses yapmakta hemde gevşeyerek kasnağın kısmen boşa dönmesine neden oluyor. bunu engellemek için kayış çalışırken kasnakla arasına bu reçine tozunu serpiştirerek atardık hem ses hemde kaçırma sorunu bir anda kaybolurdu. aynı sorun yamaha nouvo marka scoter im de de vardı ve bu reçine tozu işini onada uyguladım ve harika sonuç . 2 3 ay ses yapmıyor . sonra yeniden başlıyor ama . tekrar atıyorum devam ediyorum .varyatör kayışım 20 bin km yi geçti ama hala çalışıyor...
-
30 Ocak 2011, 12:55
#3171
concorde787 adlı üyeden alıntı
işim gereği biraz tarım makinaları ile haşır neşir olmaktayım . 20 yıl kadar önce bu tarımda kullanılan köylü tabiri ile patoz denilen makinaların kayışlarında bu reçine tozu kullanılmaktaydı . makina uzun süre yük altında çalıştığı için traktördeki kayışı çeviren kasnak öyle bir ısınıyor ki bu ısınma sonucunda kayış hem ses yapmakta hemde gevşeyerek kasnağın kısmen boşa dönmesine neden oluyor. bunu engellemek için kayış çalışırken kasnakla arasına bu reçine tozunu serpiştirerek atardık hem ses hemde kaçırma sorunu bir anda kaybolurdu. aynı sorun yamaha nouvo marka scoter im de de vardı ve bu reçine tozu işini onada uyguladım ve harika sonuç . 2 3 ay ses yapmıyor . sonra yeniden başlıyor ama . tekrar atıyorum devam ediyorum .varyatör kayışım 20 bin km yi geçti ama hala çalışıyor...
Reçine tozu güzel bir alternatif hatta belkide en iyi alternatif bu durumda..Peki suya tölöransı nasıl acaba..Bizim kayışlar yağmurlu havalarda kasnağada kayışada suyu bolca alıyor..reçine tozu bu durumda zarar vermez değilmi
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
30 Ocak 2011, 13:13
#3172
-
30 Ocak 2011, 15:18
#3173
reçine tozu doğal bir ürün dür .ve doğada kendi kendine koybolur .her hangi bir sorun yaşamazsınız merak etmeyin. asıl kimyasal olan ürünlere teddütle bakmalıyız . bu insan vücudu içinde geçerli değilmidir ? niye hep doğal olanını tercih etmeye çalışıyoruz..... ama kayışiçin ilginç olan muhafazasıs bir sistemde çalışması . mutlaka bir koruma düzeneği olması gerekli değilmidir. buna doğrusu şaşırdım.
-
30 Ocak 2011, 15:41
#3174
-
30 Ocak 2011, 21:00
#3175
_engin_ adlı üyeden alıntı
[/COLOR]
abi dediğin mantıklı olabilir ses yanıltıyor olabilir motor bagırıyor gibi geliyor tabi normal devire bile cikamaya bılırım bu durumda ok denıcem haber verırım abı bı ara bulusalım bıde sen bakarsan memnun olurum
Tamam kardeşim ilk fırsatta test ederiz..sende bu arada kullanma şansın olursa söylediğim şekilde bir dene bakalım fark olacakmı..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:57 ----------
_Uzay_ adlı üyeden alıntı
Yok kesin şaka yapıyorsun Uzay..şaka..değilmi..
concorde787 adlı üyeden alıntı
reçine tozu doğal bir ürün dür .ve doğada kendi kendine koybolur .her hangi bir sorun yaşamazsınız merak etmeyin. asıl kimyasal olan ürünlere teddütle bakmalıyız . bu insan vücudu içinde geçerli değilmidir ? niye hep doğal olanını tercih etmeye çalışıyoruz..... ama kayışiçin ilginç olan muhafazasıs bir sistemde çalışması . mutlaka bir koruma düzeneği olması gerekli değilmidir. buna doğrusu şaşırdım.
GV 650 nin kayış muhafazası var ama bu tam kapalı bir muhafaza sistemi değil zincir muhafazası tarzında..toz toptak ve yağmur suyu ile teması var..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
30 Ocak 2011, 22:19
#3176
ZERDÜŞT adlı üyeden alıntı
Yok kesin şaka yapıyorsun Uzay..şaka..değilmi..
Tabii ki şaka abim
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
31 Ocak 2011, 00:58
#3177
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
31 Ocak 2011, 01:22
#3178
adaşım ne haber iyimisin inşallah bu hafta görüşürüz senin şu koruma demirinin fotolarını yüklesene de millet görsün.
cocordenin reçine tozu çözüm olabilir pudradan daha yapışkan oldugu için kayış hemen atamaz epey kesebilir sesi ama ben bir haftadır üst muhafazayı söküp nerden nasıl ses geliyor iyice test ettim .
ses önkasnaktan geliyor kayış ön kasanakta dönerken dış tarafa dogru çıkmak istiyor kasnagın yanagına kayışın kenarı sürtünce kuş veya bazen kurbaga gibi sesler çıkmakta
bunu engelemek için bir düzenek yaptım test ediyorum tahminimce randıman verecek
neticeyi ve fotolarını sizinle paylaşıırım
-
31 Ocak 2011, 01:59
#3179
bir şey sorabilirmiyim ? kayışın döndüğü motordaki kasnağın çapı kaç cm dir . birde kayış kanalları çoklu v kanalı sistemindemi.?
-
31 Ocak 2011, 02:19
#3180
sa
concorde787 adlı üyeden alıntı
bir şey sorabilirmiyim ? kayışın döndüğü motordaki kasnağın çapı kaç cm dir . birde kayış kanalları çoklu v kanalı sistemindemi.?
arkadaşım ön kasnak yaklaşık 14 cm çapında arka kasnak 30 cm çapındadır ön kasnak tek tarafında yanak var diger tarafı açık arka kasnak 2 tarafıda yanaklı ancak triger kayışı gibi dişli u diş yapısında yani normal v yanaklı kasnak değil bizim kayışlar digerlerinden çok farklı yapısı var fiber lifli ve kopma katsayısı çok yuksek iş makinalarında veya otobüs vs de kullanılan lardan farklı arabaların triger kayışlarının daha kalın ve uzunu saglamı
daha önceki sahifeleri aratırırsan kasnak somunu diye fotolarını eklemiştim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)
Bu Konudaki Etiketler