arkadaş bu nedir ya? bir de bunlar türedi başımıza... şaka mıdır nedir?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...37831560/detay
adamın altta yazdığı mesaj da pek anlamlı. bi de telefon numarası vermiş. açıp sektirmemek için kendimi zor tuttum.
arkadaş bu nedir ya? bir de bunlar türedi başımıza... şaka mıdır nedir?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...37831560/detay
adamın altta yazdığı mesaj da pek anlamlı. bi de telefon numarası vermiş. açıp sektirmemek için kendimi zor tuttum.
abi yok zaten asılsız bir ilan. ama site yönetiminin o ilanı orada tutmaması lazım. ben şikayet ettim, bakalım kaldıracaklar mı.. motor çalışıyor abi, o günün akşamı bir kez daha deneyeyim dedim ve ilk marşta aldı. hemen o hasretle bindim bi ankara turu attım : dediğin gibi oldu muhtemelen, bujiler nemlendi.
2006 da üretimi başlayıpta,TR pazarına Global tarafından 2007 de getirilen bir marka ve modelinin 2004 olarak yazılması komik olmuş.Temiz Gv250 fiyatına satıyormu,almakmı istiyor o noktada da bir tutarsız başlık açmış. Özgürlük ve akıl bu olsa gerek
Bilseydim yedek parça stoğu yapacağıma direk böyle birşey alırdım.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Bunlar GV 650 lileri bu fiatla almak için ilan koymuş..yani sıkışan olursa onları arayacak ve onlar muhtemelen biraz daha fiyatı kırıp motoru alacak..da..bu arada motordan detaylı bilgileri yok..2004 yazarak bunu kanıtlamışlar..ederi buymuş motorun..ağzı olan konuşuyor işte..ciddiye almayın..daha çok beklerler..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
arkadaşlar bu cumartesi günü saat 18 de benim broda toplanıyoruz semaver keyfi için herkezi bekliyorum bazı arkadaşlarda gelecek şimdiden haber vereyim herkez programını saatini ayarlasın konu bu http://www.motosiklet.net/forum/moto...r-kulup-7.html uzay fikir babası olarak başta senin gelmen gerekir ona göre
Ben gelemiyorum ama buluşanlardan resim çekmelerini rica ediyorum
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
abi bende gelmeyi çok isterim ama işi biliyosun.size iyi eğlenceler hava salı güzel olursa yanına gelebilirim halidun abi
halidun abi selam benim motor aynen yatak döşek abi .eski günlere geri döndük.
Buluştunuz mu millet?
Resimler nerede?
Benim motorun saati sapıtıyor. Her sabah farklı bir saat Acaba diyorum bilgisayarlardaki gibi bios pili mi bitti? Birisi bana aküdendir dedi ama tek marşta çalıştığı için aküden olmayabilir diye düşünüyorum. Nedir sizce?
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
Aynı durum bende de var. Soğuktan olduğunu düşünüyorum. Bu arada regulator hala problemsiz çalışıyor. (Tu tu tu, nazar değmesin)
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
Tu tu tu Hangi konjektör bu; Halidun abimizin son getirdiğimi? Oysa ihtiyaç olmadığından henüz taktırmadım. Kontağı uzun süre çevirmeyince akü zayıflamıştı, yarın elektrikçiye şarj için verip bir şans daha tanıyacağım aküye.
Karanım,senin motosiklette talihsizmidir nedir birtürlü dikiş tutturamadı.Bildiğim 20 gv650 varsa ikisinde sıkıntı oluyor ki bu %20 lik oranı şassızlığamı yoksa usta sıkıntısınamı bağlamalı. Canı-ciğeri teknolojisi altı-üstü nedir ki çözüm üretilemedi anlayamıyorum. Aynı aksamlar sv-650 ve dl-650 de de kullanılıyor onlarda da butür olaylar yaşanmıyor değil elbet ama bizimkiler az olunca direk gözede batıyor. Bu durumlardan kullanıcısı olarak bende ister istemez rahatsız oluyorum başıma gelmesede.Acil çözümlerle tekrar mutlu olmanızı temenni ediyorum.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Birkaç işi birlikte yaparken yüzde hesabında hatam olmuş notumu kırmayın
%10 demeliydim.
Sözü geçen motosikletlerin hepsi kalite. Sıkıntının servis olduğunu düşünüyorum.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Hocam sorma o kadar canım sıkılıyorki anlatamam.ne yaptıysak olmuyor nerdeyse en son statorü sardırmak kalıyorki onuda halidun abi nasıl yaptı ona sormam lazım.3 ,4 takım akü konjektör yedi hala doymadı makine.motoru okadar severek almıştımki ama şimdi aklıma geldikçe üzülüyorum.9 aydır bende 5 ay binemedim nerdeyse hep yattı.
ersin ne oldu yattı yine senin makine altarnatördenmi hayırdır.neden iyibir bakamamız lazım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 ----------
uzar ,serdar sizin makineler zamanın ötesinden geliyor onun satti farklı
şayet kontak açıkken sapıtmıyorsa içinde ki bios pili ömrünü tamamlamıştır.bir yapan buldum gibi iyi bir eelektronikci var haberiniz olsun
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:30 ----------
serden motoru uzun süre kullanmayınca küçük bir 12 voltluk 0.5 amper yani bu modem adaptörleri filan buna benzer adaptörle aküyü beslerseniz çok iyi olur ben garaja bıraktıgımda 2 gün geçse hemen adaptörü takıyorum öylece duruyor aylarca kullanmasam ilk günkü gibi marş basıyor
serdrın conjoktör başka bir kaç tane o markadan denedim voltajı yüksek veriyordu onunki iyi çıkmış aman nazar degmesin
Selam Millet,
Abi Bios pili nerede, gösterge komplesinin parça listesinde göremedim?
Arka lambaki led'lerin yine yarısı yanmama durumu yaşattı. Ben de az önce tekrar söktüm arka lambayı, sonra ısı tabancasıyla gövdesinin silikonlarını yumuşatıp arka kapağı söktüm. 3 ayrı küçük kart ara bağlantı kablolarıyla birbirine bağlanmış. Bir bağlantıda biraz sıkıntı var gibiydi, tekrar lehimledim. Silikonlayıp kapattım. Hepsi canavar gibi yanmakta şu an Sorunu hallettim diye umuyorum, şimdi kuruyor, 4 gibi yerine takarım.
Karanım başka bir başlıkta elektrik sorunu bulmak için bir yöntem tarif etmiştim :
Ölçümün doğru yaptığına emin misin, çünkü gariplik var. Ustalar mekanikçi olduğu için genelde pek anlamıyor bu işlerden, hatalı ölçüm yapıyorlar.
Şu sırayla bir deneme yapıp problem nerde tam olarak görebilirsin ;
1. Dolu bir akü bağla
2. Regulator (konjektör) ‘ün yerini bul
3. Sargıdan gelen 3 lü kabloyu regulator soketinden çıkar.
4. Motoru çalıştır (sadece aküden beslenecek, (ağustos böceği modu) ama merak etme işini görecek kadar vaktin olacak)
5. Voltmetreyi “Alternatif Akım (AC)” moduna al ve herhangi 2 uç arası gerilime bak : Rolanti 14 V civarı, gaz verdikçe 70-80 V civarıysa alternator normal
6. Motoru kapat
7. 3 lü kabloyu yerine tak ve bu sefer regulatordeki 2 li kabloyu sök
8. Motoru çalıştır. Voltmetreyi “Doğru akım (DC) moduna al ve regulatorden çıkan (!) 2 li kablodaki voltaj 13.5 – 14,5 V civarıysa regulator normal.
Kolay gelsin
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz1Aiz58Qyk
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)