Meğerse debriyaj teli yüzündenmiş herşey
Meğerse debriyaj teli yüzündenmiş herşey
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
arkadaşlar conjöktör meselesinde startörün suçu ne ben en az 10 adet motorda kontrol ettim startör ac olarak 70 v verdiği zaman tamamdır devir biraz daha yükselince 80 v çıkabilir bu conjoktörler zayıf bu akımı çekemiyor voltaj ise verilen degerlerden düşük 12.5 13 volt veriyor benimde conjoktörle arıza olmadı ama tata istenen degerleri verdiği için degiştirdim şu anda gayet iyi.Yani hatayı başka yerlerde aramayın
bu gün gidonun düşen vidasını takayım dedim ama olmadı çünki vida düşmemiş kırılmış gidonun içinde kalan parça yı çıkarabilmek için gidonu tamamen sökmek zorunda kaldım hazır sökmüşken gidonun vidalarını amartisör başlarında oldugu gibi lastik takoz la baglantı yapacagım bu sayede ellere gelen titireşimide sönümleyerek daha konforlu gv olacak aynı zamanada gidon vidasını bir daha kesmeyecek diye düşünüyorum
arkadaşlar ben size bir konuda danışmak istiyorum. deponun sızıntı problemini yapıştırıcı ile gidermekmi, yoksa kaynak ile gidermekmi daha sağlıklı olur acaba..
sızıntı yeri baglantı yerinin altı dır heralde kaynak boyayı bozabilir ben yapıştırıcı ile yapıştırdım sunfix marka sarı mavi iki yapıştırıcı karıştırılıp iyice temizlenen yere yapıştırılıp 12 saat bekletilecek tavsiye ederim.
bu gün tornacıda gidonun kırılan vidasını çıkarıp yeni anti viberesyon için gereken parçaları yaptık işlerimi ayarlayabilirsem yarın monte edip titreşimsiz bir gidona sahip olacagım
ersin bu gün ayrıca conjoktör için başka alternetifler aradım ancak iyi bir netice alamadım
Abi gidonda sıkıntı olması ilginç, ben hiç rahatsız olmadım bugüne kadar Belli devirlerde ayak pegleri yapıyor sadece...
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
paşalar bu makinada kronik böyle uğraştıracak falan bir sıkıntı varmıdır ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...iliktir/detay?
bu ilanı veren çocuk benim eski gruptan arkadaşım çıktı şu an motor 3000 deymiş. sadece babası kullanmış..
ne dersiniz ?
What goes around, Comes back arround...
önceki sahifelerde bahsi geçmişti malesef gidon saplamalarını kesiyor m10 1.5 diş sert vidalar kullanılmış gidonda çok agır bizim titreşim peryodunu yakaladıgında baya bir zorluyor ve vidayı kesiyor veya gevşetiyor benim gibi kontrol edersen sıkılarsan kesiyor.Şimdi orayı titresimi alacak şekilde lastik burçlu yapacagım .bu vida malzemelerinden sen iyi anlıyorsun aslında daha yumuşak bir vida malzemesi ve m12 vida kullanmak iyi olur diye düşünüyorum yeni modellerde gidon tarafını erkek yaparak çözmüşler sanırım
paşalar bu makinada kronik böyle uğraştıracak falan bir sıkıntı varmıdır ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...iliktir/detay?
bu ilanı veren çocuk benim eski gruptan arkadaşım çıktı şu an motor 3000 deymiş. sadece babası kullanmış..
ne dersiniz ?
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/newr...#ixzz172PRh0Me
mehmet tufan hoşgeldin kronik sıkıntı pek fazla yok eski sahifeleri okursan bilgi sahibi olursun çok kolay halledilebilecek sıradan sıkıntılar karar senin
DEMEKKİ ŞU SARGININ DÖNMESİYLE ALAKALI KİMSE MAKARA YAPMADIYSA DOĞRUYU SÖLEMİŞMİYİM NEYİM.. DERKEEEEN,AHANDA SERVİSİM HASANI ARADIM... BAKIN NE DEDİ
STATÖRÜN ÜZERİNDE VOLANT DİYE Bİ PARÇA VAR BU PARÇANIN DENGESİZ DÖNMESİYLE SARGIDA KÜÇÜK SIYRIKLAR YAPABİLİR.BU SIYRIK YAŞADIĞIMIZ REGULATÖR VE SARGI ARIZA SONUÇLARI OLARAK KARŞIMIZA ÇIKAR..VERNİK LE RÜTÜŞLAYARAK SORUN GİDERİLİR...YADA HİÇ OLMADI YENİ SARGI..
UMARIM DOĞRU ANLAMIŞIMDIR...
İSTANBULDA AVRUPA YAKASI DÜRÜST VE KELİTELİ SERVİS ARAYANLAR BANA ULAŞSIN..
HALİDUN KAYA ABİ DAHA GÜÜZEL ANLATIR ASLINDA ..BEN VİDA BİLE SIKAMAZKEN NE HADDİME YAZIYORUM YAVVV:(
MESELE YAĞMURLUK ALMAKMIDIR,YOKSA YAĞMURLUK YOKKEN YANINDA BİR GİYENE BAKIP İÇ GEÇİRMEKMİDİR MESELE....
yuzde100cesurmotorcu@hotmail.com-
yüz cesurmotorcu/facebook
Abi bence yine M10 1.5 kullan. Ama civatanın başında soğuk damgalı imalatçı adı ve 12.9 ibarelerini ara...Böylelikle hem güvenilirliği hem de mukavemet sınıfını arttırmış olursun.
Genelde piyasada 8.8 mukavemet sınıfı civatalar var. Onun bir üstü 10.9, onun da bir üstü 12.9. Aralarındaki farkı bir ara yazmıştım, hatırlatayım ;
8.8 = 640 N/mm2
10.9 = 900 N/mm2
12.9 = 1080 N/mm2
Gördüğün gibi 8.8 yerine 12.9 kullansan nerdeyse 2 katı daha sağlam bir civatan olacak. Bir de hidrojen gevrekliği dalgası vardır civatalarda. Genellikle çinko kaplı ve paslanmaz civatalarda (bizim hep tercihimiz) imalat sonrası hidrojen gevrekliğini almak için bir tavlama gerekir. Ama yan sanayi buna hiç kasmadan piyasaya direkt civatayı piyasaya sürer. Ona da dikkat etmek gerekli.
Civataları Loctite ile sıkmayı da unutma..Civataya boydan boya bir çizgi yapsan yeter. Loctite'ın da sökülme seviyeleri var. Hafif-orta-sert diye.. Bence ortayı bi dene...Bakalım gevşeyecek mi
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
serdar teşekür ederim düzeltme yapayım bunun dişi 1.25 miş m10 1.25 üstünde 12.9 arayalım her civatada ama ne dişmiş koca istanbulda nerdeyse bir karaköyde var kolayla bulunmuyor dün 6 tane imalatcı dolaştım ikitelli sanayinde yok 1.5 diş var 1.25 yok
kemal sonunda conjoktör mevzusuna parmak bastın ama dikkat et uyarı alırsın büyük harf yazdımı site güvenli coz yapıyor sende kaya gibi coz olma,,, ustanın dediği olabilir ama o vernik sıyrıkları ile sargı kısa devre yaptıgında test için ölçünce belli olur ve kısa zamanda sargılar yanar akım üretemez olur startör veya altarnatör bizimkisi yüksek vattlı bir altarnatör dolayısı ile gücü düşük olan conjöktörler dayanmıyor olay budur
1.5 standart olan diş adımı, 1.25 bulmak hakkikaten zordur. Bir de onun 12.9 unu bulman iyice zor. İthal civata getiren yerlerde bulunabilir. Ama 1,25 olması birim boyda daha fazla diş olduğundan toplam sürtünme yüzeyinin artması, yani daha zor gevşemesi demek.. Kendimizi onunla avutalım
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
arkadaşlar gidonu yaptım yarın test edecegim iyi olmuşa benziyor.
yarın belgarad ormanlarında mangal yapacak bazı arkadaşlar bende katılacak gibiyim bizim ekipden gelen olursa bekliyorum son sıcak günleri mangalla geçirelim epey özliyecegiz sonra sıcak havaları
halidun abi karakterleri büyütmke suç sanırım...büyül harfle yazıldığı zaman bi engel olmas sanmıyorum..
mangalada gidemedik kısmet artık..
yuzde100cesurmotorcu@hotmail.com-
yüz cesurmotorcu/facebook
Beyler bir hafta takılmadık diye yavaş pilot ilan edilmişim.
Namıdeğer 70vıceroy.
Levent'in dediği gibi eksozları yenileyin performans için olanlarla,sargıyıda kemalin dediği gibi sardırın kalite şekilde sayfa 116 da gösterdiğim gibi. Deposunda sorun olanlar kaynak tek çözüm. Gidon için uzun civatalar bendede yok Serdar. Niyetim Mr.Lee den saplama gidon istemek ama gümrüğe takılır diyorum kocaman sap.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
serden yeni gidona filan gerek yok burç uygulamam süper oldu patentini s&t ye satacam ama isteyen arkadaşlara TARİF EDERİm titreşim tamamen kayboluyor ve AYNALAR TİTREMEDİĞİ İÇİN NET GÖRÜNTÜ alıyorum ayrıca uzun yoldada ellerim uyuşmayacak en önemliside vidayı kesmeyecek bu sistemi özengiler içinde uygulayacagım
Arkadaşlar birşey sormak istiyorum,
Ben GV650'imi 1'den 2'ye 50km.de, 2'den 3'e 75km.de, 3'den 4'e 105km.de, 4'den 5'e de 125-130km. süratlerde vites attırıyorum, bunu yaparken motorun ne kadar bağırdığını, kıçımın altındaki titreşimi hesaplayarak yapmaya çalışıyorum, ne derece doğru yapıyorum erken mi attırıyorum geç mi attırıyorum, önerilerinizi beklerim,
not: kemal hocam yav seninle buluşacaktık tanışacaktık bi türlü kısmet olmadı, ama bundan sonra daha aktif olmak istiyorum forumda, etkinliklere ve gezilere de katılmak istiyorum.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)