birincisi boşa geçirme problemi
benim ayağım hassas olmadığı için ya bire ya ikiye alıyorum bunun bi kolay yolu var mıdır?
bir de boşa alamadığımdan kimi zaman viteste çalıştırıyorum ve marşa basınca debriyajın tam ayırmadığını hissediyorum acaba maneti mi değiştirsem?
Beşe aldıktan sonra ikiye al sonra bire alıp dörde tak
Benim motor belli bir süre gittikten sonra boşa almıyor. Işıklarda durduğum zaman boşa almak için debriyaja basılı iken gaz veriyorum, o sırada boşa alabiliyorum. Ama seninkinde daha küçük bir sorun var sanırım. Motoru ayağınla hafif ileri ittirirken denersen boşa alabilirsin sanıyorum. Çarklar tam yerine gelmiş olur. Ama benimkinde motor kapalı iken çok kolay vites değiştirilebiliyor. İkimizin de vites/debriyaj vb ile alakalı düzeltilmesi gereken küçük bir problemimiz olduğu kesin
bu arada kavrama baya bi yukarda...
Debriyaj kolunun debriyaj teli ile birleştiği yerde çevirerek ayar yapabileceğin bir yer var. Onunla biraz oynarsan kavrama noktasını aşağıya çekebilirsin. Tabii ki son ayarında ise yapacak birşey yok. Balata değişikliği vb gerekebilir. Eksik veya fazlam varsa düzelteceklerdir
motorda sesli egzoz var, vites aralarında ve gaz kestiğimde egzoz patlama yapıyor acaba manifoltta kaçak mı vardır yoksa normal bi durum mu?
Normal. Olayın güzelliği orada. Tabii ki yine de patlamadan patlamaya fark var.
son olarak ist-ank arası 95 tl yaktım yakıt ne alemde
100 km'de egzoz durumuna göre, hava filtresi temizliği, buji durumu, lastik şişikliğine göre, doğru ayar/yanlış ayarlara göre 5 litre yakan da var, 7 litre yakan da. Ama normali uzun yolda 5 litre civarında olanıdır.