Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Eylül 2010, 14:38
#2661
Evet rölantide de normal çalışıyooor çalışıyoor arada bir iki üç tane vuruyor ve sonra yine devam
Bunu sorun etme. Bu bir sorunsa çoğumuzun sorunu veya hepimizin.
Umarım ölçümde hata yaptığın için bu 8 litre sonucuna varmışsındır. Bilmiyorsundur diye veya bilmeyenler için kısaca anlatayım. Depo fullenir, ibre sıfırlanır ve 100 km sonra depo tekrar fullenir. O sırada depoyu tekrar fullemek için kaç litre benzin aldıysan 100km'de o kadar litre yakıyordur. Ben seni tanımadığım, bilgini ve tecrübeni bilmediğim için garanti altına alayım dedim ölçüm olayını
Kazasız sürüşler
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
Reklamlar
-
13 Eylül 2010, 14:55
#2662
içimi rahatlattın gerçekten ;) ölçüm işini aynen dediğin gibi yaptım, şimdi yola çıkıcam ve aynı uygulamayı tekrar yapıcam. umarım bu konuda da içim rahatlar ve çok sevdiğim makinama gönül rahatlığıyla binerim.. cümlemize kazasız sürüşler..
-
13 Eylül 2010, 21:20
#2663
loader hoşgeldiniz.Hayırlı olsun.
Biraz kendinizi ve motosikletinizi tanıtsaydınız. Kaç km de ,kaçıncı el ,değişeni varmı,servis bakımları düzenli yapılmışmı gibi... Motosiklet 100 km de ortalama 5-5.5 litre yakar sv650 ve dl650 kopyalarında olduğu gibi. Yalnız eksoz ile oynanmış ise hem çekiş düşer,hem gereksiz bağırır, hem de 100 km de normalinden 1-2 litre fazla yakar.Eksozun orjinali 1200 tl. Arkadaşlar ikinci el alırken tanımadığınız gv650 leri sırf piyasasının altında denk geldi diye almayınız,astarı yüzünden pahalıya gelir ve üzülürsünüz.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
14 Eylül 2010, 22:13
#2664
loader önce hoşgeldin..bu 8 litre şehir içersinde eğer kısa mesafelerde 1-5 km aralıklarla kontak aç kapa ve sıkışık trafikte dur kalk ve aralardan geçmek için gaza asılma şeklinde oluysa olabilir..bende de 7 litreyi böylesi durumlarda buluyor..örneğin 2 km gidiyorum..sonra kontak kapat aç 200 m tekrar kapa aç 100 m ve bu durumda yakıyor o kadar ama uzun yolda eminim yüzün gülecektir..4.4 lt ile en fazla 5 litre yolun ,yükün ve hava koşullarına göre yakacağı miktardır..uzun yolda daha fazla yakarsa karbüratör,senkron hava ayarı gibi ayarları yaptırman gerekebilir.
Ayrıca Orijinal GV 650 eksozu isteyen olursa elimdekini satabilirim..1500 km kadar kullandıktan sonra depoya kaldırıp yerine sesli eksoz taktığımdan keyfe keder duruyor elimde..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
15 Eylül 2010, 10:45
#2665
-
15 Eylül 2010, 10:56
#2666
Sigortası mutlaka vardır ama eski sahibi veya tamircisi çıkartmış ya da amperi daha yüksek takmış olmalı. Benim aklıma tek gelen bu, servis kitapçığında ki değerlere uymuyor çoğu tamirci bu da pahalı arızalara yol açabiliyor maalesef. Gösterge tamamen yanmamıştır umarım, diyotlardan veya devrelerden biri yanmışsa yapılabilir. elektronikçiler anlarlar, diyotsa 2-3 tl ye kurtarılabilir, geçmiş olsun...
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
15 Eylül 2010, 12:18
#2667
Çok büyük geçmiş olsun Emrah. Benim en korktuğum durumlardan biridir evinden uzaklarda arıza yaşamak Allah kolaylık versin. Cana gelen mala gelmiş diyelim. Sonuçta bu da bir tecrübe. Draggy'ye katılıyorum. Bir elektronikçiye baktırmanda fayda var.
ALLAH YARDIMCIN OLSUN
Nedir bu Emrah'ların hyodan çektiği...
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
15 Eylül 2010, 12:56
#2668
Emrah,
Regulator'ü değiştirmeden ve alternatörü kontrol ettirmeden hiçbirşey taktırma. Tekrar eline alabilirsin.
Ve ey piyasanın en yakışıklı cruiser'ını tasarlayan Kore'li ördekler neden 3 paralık dalgalarla bizi üzüyorsunuz ha? Niye ulen ha, niye
Arkadaşlar, Halidun abi ile de baktık. Kesinlikle kullanılan regulatör(konjektör) yetersiz. Kabloları daha ilk çalışmadan 1 dk. sonra el değmeyecek kadar ısınıyor. Regulatörünüzü söküp bir elektronikçeye en kısa zamanda götürün ve daha yüksek gerilimi ve akımı kaldırabilecek başka birşey ile değiştirin. Sonrası malum, önce regulatör yanıyor. Sonra kısa devreyle filan alternatör nanayı yiyiyor.
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
15 Eylül 2010, 15:21
#2669
Millet bu Cumartesi Yalova Festivali varmış. Kaya abi gidiyormuş birkaç kişi ile...
Gitmek isteyen görüşsün.
Zaten Zerdüşt, Ahmet ve yüksek ihtimalle Kemal de gidecekmiş.
Şimdiden hayırlı yolculuklar
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
15 Eylül 2010, 15:26
#2670
-
15 Eylül 2010, 15:32
#2671
harbiturk adlı üyeden alıntı
Yalova motofestivali görmüş oldugunuz ve görebileceğiniz en berbat festival olacak fazla birşey beklemiyorsanız gidin. ( geçmiş yıllardaki tecrubelerime dayanarak soyluyorum )
Harbiden Harbitürkmüşsün
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
15 Eylül 2010, 17:18
#2672
vıceroy adlı üyeden alıntı
loader hoşgeldiniz.Hayırlı olsun.
Biraz kendinizi ve motosikletinizi tanıtsaydınız. Kaç km de ,kaçıncı el ,değişeni varmı,servis bakımları düzenli yapılmışmı gibi... Motosiklet 100 km de ortalama 5-5.5 litre yakar sv650 ve dl650 kopyalarında olduğu gibi. Yalnız eksoz ile oynanmış ise hem çekiş düşer,hem gereksiz bağırır, hem de 100 km de normalinden 1-2 litre fazla yakar.Eksozun orjinali 1200 tl. Arkadaşlar ikinci el alırken tanımadığınız gv650 leri sırf piyasasının altında denk geldi diye almayınız,astarı yüzünden pahalıya gelir ve üzülürsünüz.
Yukarıdaki yazdıklarım işte bunun içindi Emrah...
Kaç paraya ve kimden aldın bilinmez elbet ama sayfa 116 da yazdığım kronik ve düzeltilmesi şart arızalardan birisi olan statör-konjektör ikilisi ve 18 aydan fazla dayanmayan ve değiştirilmesi gereken 12 volt 14 amper kuru akü üçgenine takılmışsınız.
Benzer uyarıyı yaptığım osbourne adlı kullanıcı mondial mct 250 den sonra venox almıştı. Bilinmesi gereken en önemli husus 11.000 tl altı fiyat çekilen tüm motosikletlere sahibini tanımıyorsanız veya servisinden olumlu rapor alamıyorsanız bu ikinci elleri detaylı düşünmek zorundasınız almadan. 9.000 civarı fiyata almışsanız eksoz,statör,konjektör,akü,malifold lastiklerini sıfırlar fazladan 450 tl ye göstergesini alır ve pahalı tabir edilen temiz motosikletler seviyesine ulaşır ve sorunsuz yıllarca kullanırsınız. İç aksam ise artık şansa kalmış olur.
Bu güzel paylaşımların,dostlukların olduğu sayfalara, yıpratılmış motosikletlerin gölgesinin çökmemesi dileğiyle tekrar saygılarımla...
serdar,halidun abiden tata konjektör için yeşil ışığın yanması konusunda beklemedeyim fakat sarımdan sonra benim hiç sıkıntım olmadı.Amaç tedbir olsun uzun vadede.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
15 Eylül 2010, 17:41
#2673
Abi sen beni dinle, motor çalışır haldeyken git bir konjektör kablolarını tut elinle...Zayıf halka konjektör...
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
15 Eylül 2010, 17:43
#2674
-
15 Eylül 2010, 17:46
#2675
Uzay yavrum ateşle dans ediyorsun haberin yok
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
15 Eylül 2010, 18:19
#2676
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
Uzay yavrum ateşle dans ediyorsun haberin yok
Bu işaret ateşle dans işareti değil, onaylama işaretidir. Nickin gibi harbi konuştun, festivali kötü bir festival olduğu için harbi harbi yere vurdun anlamında söyledim.
Buna rağmen kim ne anlıyorsa ......
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
15 Eylül 2010, 19:18
#2677
ilginiz ve iyi dilekleriniz için hepinize teşekkür ederim..
ikinci el ürün almak herzaman risklidir ve biraz şans ister. ucuzuda bozulabilir pahalısıda. ben bunun bilincinde olarak aldım şimdiye kadar bütün ürünlerimi ve ilk defa sıkıntı yaşadım. bununda yaşanması gerekiyormuş. daha iki gün önce bi arkadaşım 12 bin liraya dragstar 1100 aldı ve neredeyse aküyü patlatıyormuş. ayrıntılarını bilmiyorum ancak içinden çıkan akünün halini gördüm.. motoru almadan önce saatlerce sürecek komple bi check-up tan geçirmedikten sonra bu tip problemler kolayca anlaşılamaz.. önemli olan kötü niyetli satıcıya denk gelmemek. benim aldığım motor binicisinden. batum motosiklet festivaline gidip yaklaşık olarak 5000 km yol yapmış ve hiç problem çıkarmamış bi makina (tabiki sahibinin dediğine göre). ben 100 km şehir içi ve 350 km şehirleri arası yol yaptım pil bitti.. ne diyim daha kime kızayım neye kızayım anlamadım ki..
Viceroy ayrıca; "kronik ve düzeltilmesi şart arızalardan birisi olan statör-konjektör ikilisi ve 18 aydan fazla dayanmayan ve değiştirilmesi gereken 12 volt 14 amper kuru akü üçgenine takılmışsınız" demişsin. bu kronik dediğin sorunlar fabrika çıkışı sorunmudur ve önlemini nasıl alabiliriz, açıklayabilirmisin.. ben şu anda yeni konjektörünü taktırdım aküsünü değiştirdim. yapılan ölçümlerde aküye giren voltaj normal görünüyor.. bunun dışında başka neye dikkat etmem gerekiyor, ileride tekrar böyle bi sorunla karşılaşmamak için ...
-
15 Eylül 2010, 19:26
#2678
_Uzay_ adlı üyeden alıntı
Bu işaret
ateşle dans işareti değil, onaylama işaretidir. Nickin gibi harbi konuştun, festivali kötü bir festival olduğu için harbi harbi yere vurdun anlamında söyledim.
Buna rağmen kim ne anlıyorsa ......
Özürdilerim yanlış anladım seni.
Son zamanlarda bu topicdeki bazı kişilerde beni yanlış anladıkları için hep tepki görüyorum. Bu da onlardan biri sandım.
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
-
15 Eylül 2010, 20:02
#2679
loader adlı üyeden alıntı
ilginiz ve iyi dilekleriniz için hepinize teşekkür ederim..
ikinci el ürün almak herzaman risklidir ve biraz şans ister. ucuzuda bozulabilir pahalısıda. ben bunun bilincinde olarak aldım şimdiye kadar bütün ürünlerimi ve ilk defa sıkıntı yaşadım. bununda yaşanması gerekiyormuş. daha iki gün önce bi arkadaşım 12 bin liraya dragstar 1100 aldı ve neredeyse aküyü patlatıyormuş. ayrıntılarını bilmiyorum ancak içinden çıkan akünün halini gördüm.. motoru almadan önce saatlerce sürecek komple bi check-up tan geçirmedikten sonra bu tip problemler kolayca anlaşılamaz.. önemli olan kötü niyetli satıcıya denk gelmemek. benim aldığım motor binicisinden. batum motosiklet festivaline gidip yaklaşık olarak 5000 km yol yapmış ve hiç problem çıkarmamış bi makina (tabiki sahibinin dediğine göre). ben 100 km şehir içi ve 350 km şehirleri arası yol yaptım pil bitti.. ne diyim daha kime kızayım neye kızayım anlamadım ki..
Viceroy ayrıca; "kronik ve düzeltilmesi şart arızalardan birisi olan statör-konjektör ikilisi ve 18 aydan fazla dayanmayan ve değiştirilmesi gereken 12 volt 14 amper kuru akü üçgenine takılmışsınız" demişsin. bu kronik dediğin sorunlar fabrika çıkışı sorunmudur ve önlemini nasıl alabiliriz, açıklayabilirmisin.. ben şu anda yeni konjektörünü taktırdım aküsünü değiştirdim. yapılan ölçümlerde aküye giren voltaj normal görünüyor.. bunun dışında başka neye dikkat etmem gerekiyor, ileride tekrar böyle bi sorunla karşılaşmamak için ...
Başa gelecekse geliyor tabii ki. Ama yine de önlem almak başa gelecek şeyleri azaltabiliyor. Tekrardan çok büyük geçmiş olsun. Sözü Viceroy'a veriyorum
harbiturk adlı üyeden alıntı
Özürdilerim yanlış anladım seni.
Son zamanlarda bu topicdeki bazı kişilerde beni yanlış anladıkları için hep tepki görüyorum. Bu da onlardan biri sandım.
Saygılar sevgiler benden sana
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
15 Eylül 2010, 20:41
#2680
Motosikleti benim gibi sıfır alıp kullananlarda da,ikinci el alıp kullananda da müşterek sıkıntılara kronik dedim.Kesinlikle fabrika çıkışı.Bunların bazıları s&t modellerde elimine edildi Hyosung arge si tarafından ama ilk globalin getirdiği 2006-2007 şasi modelliler bahsi geçen sıkıntıları yaşadılar ve yaşayacaklar. 134 sayfayı satır satır incelemek yerine, sadece 116. sayfayı inceler ve kendi motosikletinizle kıyaslarsanız yapılması gerekenler konusunda yol gösterici olacaktır.
Serdar,tata konjektörden vazgeçmiş değilim,kablo ısısına bakmaya gerek yok.Sadece soketine kadar hazır gönderelimmi hocam haberini beklemedeyim.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler