Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Ağustos 2010, 10:38
#2561
Bizi aydınlattığın için teşekkürler Emrah
Benim kullanım tarzım da seninki gibi. Zaten ortalama 110-120 gibi gidiyorum. Genelde maksimum 170 ile giderim vs... Anlattıklarına göre Shadow tam benlikmiş
Ufak tefek sorunlar GV650'de can sıkabiliyor tabii ki. Sen de bunları saymışsın zaten. Ama yaşadığı sorunları ve çözümleri buraya yazan paylaşımcı insanlar sayesinde GV650 korkmadan alınabilecek bir motor.
Kazasız sürüşler dilerim.
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
Reklamlar
-
16 Ağustos 2010, 11:00
#2562
Ben de geçen hafta arkadaşımın Shadow'unu kullandım. GV650 nin kıvraklığı yoktu.. Hep dümdüz gitmeyi isteyeceğiniz bir motor duygusu yarattı bende...
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
17 Ağustos 2010, 00:27
#2563
merhabalar;
sanırım bundan sonraki motorum hyosung GV 650 olacak gibi görünüyor . . .
formu takip etmeye çalışıyorum ama aklımdaki soru ?
sanırım karbüratörlü ve enjeksiyonlu modelleri var, ama hangi modelleri enjeksiyonlu acaba
ve bir soru daha km de ne kadar yakıyor acaba?
-
17 Ağustos 2010, 05:34
#2564
toprakozz adlı üyeden alıntı
merhabalar;
sanırım bundan sonraki motorum hyosung GV 650 olacak gibi görünüyor . . .
formu takip etmeye çalışıyorum ama aklımdaki soru ?
sanırım karbüratörlü ve enjeksiyonlu modelleri var, ama hangi modelleri enjeksiyonlu acaba
ve bir soru daha km de ne kadar yakıyor acaba?
Merhaba.
2008 sonrası enjeksiyonlu.
100 km'de ortalama 5.5 litre yakıyor. Daha az yakanlar ve daha fazla yakanlar da var.
Regal sitesine üye misin? Bir soru da benden
---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:23 ----------
2009'dan beri üyeymişsin toprakozz
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
18 Ağustos 2010, 00:22
#2565
cevaplar için teşekkür ederim uzay
bu durumda tercihim 2009 ve yukarısı olacak sanırım.ve tuzlu olacak :(
enjeksiyonlu olupta 650 cc lilik bir makina için yakıt tüketimi tahminimden fazla, sağlık olsun sadece 180 lik arka lastik için bile değer
senin soruna gelirsek regal sitesine üyeyim ama aktif değilim.
-
18 Ağustos 2010, 04:06
#2566
Yakıt konusu kullanılan yol hava koşulları ve kullanma tarzıyla doğru orantılı olarak değişir..sıkışık trafikte kullanıyorsan 5.5 da yakar 6 da yakar hele birde agresif kullanım söz konusu ise ve kısa mesafeli kontak açıp kapama yapılıyorsa..diğer yandan uzun mesafeli sürüşlerde 100km 4.4 veya 4.5 benim elde ettiğim veriler.Rüzgar önden geliyor ve şiddetliyse orda bu rakamlar gene yukarı çıkıyor 5 lt yi buluyor..(düşük vites yüksek devirde örneğin 3.vitesde 95-110km hızlarda)bu bahsettiğim karbüratörlü model için..enjeksiyonluda nasıldır bilmem..
Bu arada GV 650 nin parça fiyatları honda shadow a göre daha ucuz ve özellikle Koreden getirtiyorsanız şahane denilecek ölçüde..Henüz şöyle 100.000 veya 150.000 yapmış GV duymadım ama Ustamın dediği yağını eksik etme kafi..diyelimki artık motor yeter dedi ve yenilenmeğe ihtiyacı var..ver siparişleri koreli Lee kardeşe gelsin..yeni motor yapılması genelde tahmini 2000 tl diye düşünülüyor..o kadar parada o artıların yanında helal olsun diyorum..
ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk
-
18 Ağustos 2010, 17:07
#2567
Off off.. Az önce iş için gittiğim Bursa'dan döndüm. Adamlar Eskişehir çıkışına hemen rampa sonrasında radar koymuşlar. 3 şeritli tek gidişli yeni yola hem de şehir dışında 70 km/h meskun mahal radarı koymak öğlen vakti tuzak değildir de nedir arkadaşlar?
Radar konusunda çok dikkatliyimdir. Ama solladığım araç benimle radar aracı arasında kaldığından radarı zamanında göremedim. Zaten görseydimde farketmezmiş, adamlar hemen daha tepede hızını okuyorlar. Çünkü sonradan gidip radar aracından videoya da baktım. Öyle yanında yavaşlama filan yaramıyor. Ben 100 ile gidiyordum, 90'a kadar 130 muş. Şirket arabası filan dedim, yemedi.. 270 TL'yi öplen sıcağında geçirdiler. İlk 15 günde ödersem %25 indirim varmış. Hayatımda yediğim 2. hız cezası oldu. İlki de meskun mahal mevzusuydu. Gecenin 3 ünde Altınoluk'ta yine 86 ile şehirler arası yolsa yedim. Bomboş yol, gecenin üçü, şehirlerarası yol, 6-7 tane yazlık site, meskun mahallik 500 m lik kısım.. Yani normalde 90'ken sadece o arada 60 olman gerekiyor.
Ama kamyonlar lastiklerini kaplatmaya devam etsin, sonra yolun ortasında löp diye karşımıza çıkan 1 metrelik parçalarda zigzaklar yapalım problem yok...
Neyse kurala göre ben hatalıyım. Onlar da pek iyi niyetli değiller de...Yapacak birşey yok..
Benim merak ettiğim hep o sağdan soldan duyduğumuz cezaları hiç ödemeyen arkadaşlardan var mı aramızda? "5 sene sonra af çıkıyor" gibi laflar şehir efsanesi mi? Bileniniz var mı?
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
18 Ağustos 2010, 17:22
#2568
vıceroy adlı üyeden alıntı
Telefonla aramış ve uzun uzun konuşmuştuk halbuki hatta ucundaki soketiyle takmaya hazır hale getirip gönderecekti. 1 aylık mevzu yenide değil. Hadi hayırlısı olsun.
Kaya abi siparişleri vermiş ama geçen gün gelen konteynerde çıkmamış mallar.
Gelir gelmez ilk Serden'inkini göndereceği dedi
Sana da geçmiş olsun Serdar...
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
19 Ağustos 2010, 14:40
#2569
geçti
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
19 Ağustos 2010, 19:31
#2570
Selamlar millet, bu aralar pek yazmıyorum ama yakın takipteyim.
Adaş geçmiş olsun. Benim de Konya'da öyle bir maceram vardır, 88le giderken bir de radara selam diye düt yapmıştım, 100 mt sonra düttüler... Meskun mahal diye bir de 2. basamaktan ceza yedim, hala dün gibi anar dururum...
Neyse vergi kanunları gereği 5 yılda tahsil edilemeyen alacaklar zaman aşımına uğrar diye bir hüküm var. Sanırım senin duyduğun da bu, ama 5 yıl içinde tüv için de olsa, alım-satım da olsa bir şekilde ödemek icap edecektir diye düşünüyorum.
-
19 Ağustos 2010, 21:53
#2571
-
20 Ağustos 2010, 05:32
#2572
Uzay ilgin için teşekkürler.
Serdar kaçış yok maalesef ödemek lazım.
Trafiğin rahat olmadığı,asfaltını tanımadığınız yolda hız yapmanın gereği yok. Motosikletin keyfini sürün.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
20 Ağustos 2010, 12:20
#2573
merhaba arkadaşlar, anadolu yakasında bildiğiniz nikelajcı var mı? teşekkürler,
-
20 Ağustos 2010, 21:36
#2574
Kimseden ses çıkmadığına göre sorun yok,sıcaklarla boğuşmaya devam anlamı çıkarıyorum. Aman sorun çıkmasın.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
20 Ağustos 2010, 21:40
#2575
Aman abi çıkmasın yaaaa Güzel güzel binelim. Yoksa Serdar'ı da kaybedeceğiz
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
20 Ağustos 2010, 21:52
#2576
Serdar stop lambasını bile kendi çözdü. Gerçek motorcu;gerektiğinde motosiklete müdahale edebilendir Helal olsun serdar kardeşime
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
22 Ağustos 2010, 18:20
#2577
merhaba arkadaşlar..tatilden döndüm.halidun abide okuyodur diye onada burdan merhaba.
arkadaşlar ben yokken bi takım değerlendirmeler olmuş okudum çoğunu...
shadow ve inturuder vs gibi motorların insanda uyandırdığı his, motoru olmayan birisi için hoş gelebilir...ama gv 650 den sonra onlar sıradan çin motorlarına dönüşüyorlar bence...değişik tarzlarla ilgii tartışalım vs ama benzer klasmanda ben daha işte budur diyeceğim bi motorla karşılaşamadım...dünyanın bi çok gelişmiş ülkesinde satılmakta olan bi motordan bahsediyoruz ve beğenilerimiz bi amerikalıyla italyanla,almanla benzerlik buluyorsa demekkki yanlış düşünmüyoruz...laz fıkrası gibi oldu
-
22 Ağustos 2010, 22:10
#2578
Kemal, sınıfları ve kaliteleri yakın motosikletleri kıyaslama yapmak gayet normaldir. Aynı segmentte değer gördükleri motosikletleri kıyaslıyor yabancı kaynaklar. Bu kaynaklardaki test ve yorumlara Türkiyedeki motosiklet sitelerinde yazılıp çizilenden daha fazla itibar ediyorum.Nedeni ise at gözlüğü takmadan,marka fanatizmi ya da populistliği yapmadan, artısı-eksisi ile motosikletleri masaya yatırmalarındandır.
Halen üretimi devam eden intruder ve shadow sorunsuz yedek parçaları ve bir gömlek üstün malzeme kalitesinin yanında, frenleme ve manevra konusunda zayıf kalmaktadır. Arka kampana ön tek disk malum.
Emrah arkadaşımız eski gv250-gv650 kullanıcısı olup,servislerde yaşadığı müzmin sıkıntılar ile teknik kazanımları ve öğrenme isteği maxımum olan değerli bir kardeşimizdir. Hondayı aldığından günümüze kadar olan süreçte yaptığı kilometreler ve bakım sonrası kıyaslamayı özellikle ben sordum. Verdiği cevaplar benim düşündüğüm doğrultuda ve gerçekçiydi. Emrah,tekrar teşekkürler verdiğin açıklama ve emek için.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
23 Ağustos 2010, 15:22
#2579
merhaba;emrah arkadaşımıza teşekkür ediyoruz değerlendirmeleri için,ancak hyosung için yazılan olumsuz talihi aşacak açıklamalar gerekli bence. bizim gibi bilinçli kullanıcılarında bu forumda iyi değerlendirmeler yapması ve hatası sevabı ile motora hak ettiği değeri vermeliyiz.evet bi takım aşılabilir sıkıntılar mevcut,distribitör sorunu vs var.ama bu makinaya binmek bi başka güzel.üstelik fiyat ve kalite endeksini iyi yapmak şart...emrah kardeşimize teşekkür ediyorum ..herkeze selamlar....
-
24 Ağustos 2010, 09:31
#2580
Arkadaşlar dün telefona firmware update ederken nasıl olduysa sim kart dahil tüm numaralarım kayboldu Ben de numarası olan arkadaşlar özelden numaralarını tekrar gönderirse sevinirim. (Halidun Abinin numarasını bilenler de eklerse çok iyi olur)
Kusura bakmayın...
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler