Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Temmuz 2010, 14:03
#2401
Reklamlar
-
16 Temmuz 2010, 15:07
#2402
-
16 Temmuz 2010, 15:14
#2403
-
16 Temmuz 2010, 15:23
#2404
Ben motorun özellikle arkadan görünüşüne hastayım, 185lik lastikler, alçak stoplar, soba borusundan büyük pırıl pırıl bir egsoz, güç bende diye bağıran bir görüntüsü var. Bi sigara yakıp, arka çaprazdan saatlerce izleyebilirim
Sonraki motorum eğer bu tarzda birşey daha üretmezlerse 4 silindir olacak, Honda DN-01 ya da sport touring tarzı gsx 650 f vs olabilir.
-
16 Temmuz 2010, 17:28
#2405
Adaş, DN-01 otomatik. Otomatik bizi bozar Bir d eyakından fuarda gördüm, çok alçak, scooter gibi...
Dusundugunuz gıbı enduro degıl tour motorudur.
Biliyorum. Touring performansı, off-road performansından daha ön plana çıkmış bir makina. Ama beni arada sırada bozuk köy yollarında her türlü götürür diye düşünüyorum.
Tamamen arazi amaçlı düşünmüyorum..
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
16 Temmuz 2010, 18:42
#2406
kaldera adlı üyeden alıntı
paylaşımlarınızı tebrik ediyorum arkadaşlar..
bilgi paylaştıkça çoğalır diye boşuna denmemiş..
Rahat durmuyor sürekli inceleme,deneme,yedekleme yapıyoruz.
nurettin_ adlı üyeden alıntı
günaydın arkadaşım. bu başlık çok oldu yazılalı ancak ben daha önce sızıntıyı nasıl kapattığınızı sormuştum ve eğer kaynak yapıldıysa boya yanması oldu mu ? olmadı mı? lütfen bir cevap. ben önce yapıştırmıştım özel yapışkanla ama yine akıtmaya başlamış. şimdiden teşekkürler
Sayfa 116 da hatırlatma amaçlı tekrar resimledim ve yazdım.Kaynak içte kalıyor hiç sakıncası yok.
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
Şu aralar kafamı karıştıran bir model var : Suzuki DL650... Cruiser'dan Enduro'ya geçmek nasıl olabilir acaba? Deneyen oldu mu?
Bu konuda en iyi kıyaslamayı Serden yapar diye düşünüyorum. Bi ara sanki sende ikisi de vardı. Son duruma bakarsam tercihin GV650 olmuş.. Nedir artıları eksileri???
Doğru soru sordun serdar.
Her ikisinide siyah ve sıfır aldım.Üzerindeki motor aksamı,fren aksamı zaten aynı. Dl650 içinde gv650 gibi melez demek lazım. Aynı hızlanma,aynı alttan tatlı vuruntu,aynı yakıt tüketimi var. Reşat altını misali değer kaybetmeyen ve rahat satılan bir motosiklet. Ben gv650 den vazgeçmedim ikinci motor olarak almıştım Dl650’yi. Fakat at üstünde gibi pozisyonuna hiç ısınamadım ve hemen para ettiğinden kısa süre sonra sattım. Zevk meselesi diyelim. Kawa versys daha tatlı geliyor bana.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
16 Temmuz 2010, 23:37
#2407
Yükseklik harici rahatsız eden birşey var mıydı?
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
17 Temmuz 2010, 22:49
#2408
sa
arkadaşlar ben kısa gezimden yeni döndüm giderken ne olur olmaz diye conjöktörü değiştirdim ve test ettim degerler güzel ve süper aku boşken rölantide 2 a gaz verince 3- 4 ampere kadar şarj ediyor ve volt 13-- 14 arası devre göre değişiyor
akü dolunca rolantide 07 amper gaz verince 1-- 1.5 amper şarj ediyor aküyü yormuyor kablolar ve conjöktör ısınmıyor tavsiye ederim
conjötör 50 dolar civarında mal oldu kore veya çin 50 ampere kadar dayanır mış eskisi ile ebatlar uyuyor sadece bir vida deligi az kısa kalıyor onuda taksanızda olur takmasanızda markası ustunde tata yazıyor bolcada uzakdogu yazıları var
isteyenlere getirtirim arkadaşa rica ederim takmak için soketleri değiştirilecek kolay önemli olan voltajı yakalamak ve dayanıklı olması
eskisi ile bazen xzenon yanmazdı voltaj düşük gelince bunda kornada lambalarda voltaja doydu menunum
bu arada çok bozuk yollara girdim motor gayet güzel gidiyor artı ile 160 kg üç çantada yaklaşık 50 kg arka amartisörler biraz vurdugunu hissettim onları biraz güçlendirirsem bozuk yollarda daha rahat ve vuruntusuz bir yolculuk olacak
diger motor arayışları elbette olacak ama genelde problemsiz vasıta olmaz hangisi olursa olsun 40 yıldır bu işin içindeyim sdow da problem yok diyenler yanlış söylerler oldugunda satarlar zaten vede maliyet çoktur çok yönden tercih ettiğimiz bir makina bu gv 650 gelişecektir elbette bir abs olsun isterim mesela neyse uzun yazmıyayım kazasız sıkıntısız keyfli şürüşler
-
17 Temmuz 2010, 23:19
#2409
kayar2 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ben kısa gezimden yeni döndüm giderken ne olur olmaz diye conjöktörü değiştirdim ve test ettim degerler güzel ve süper aku boşken rölantide 2 a gaz verince 3- 4 ampere kadar şarj ediyor ve volt 13-- 14 arası devre göre değişiyor
akü dolunca rolantide 07 amper gaz verince 1-- 1.5 amper şarj ediyor aküyü yormuyor kablolar ve conjöktör ısınmıyor tavsiye ederim
conjötör 50 dolar civarında mal oldu kore veya çin 50 ampere kadar dayanır mış eskisi ile ebatlar uyuyor sadece bir vida deligi az kısa kalıyor onuda taksanızda olur takmasanızda markası ustunde tata yazıyor bolcada uzakdogu yazıları var
isteyenlere getirtirim arkadaşa rica ederim takmak için soketleri değiştirilecek kolay önemli olan voltajı yakalamak ve dayanıklı olması
eskisi ile bazen xzenon yanmazdı voltaj düşük gelince bunda kornada lambalarda voltaja doydu menunum
bu arada çok bozuk yollara girdim motor gayet güzel gidiyor artı ile 160 kg üç çantada yaklaşık 50 kg arka amartisörler biraz vurdugunu hissettim onları biraz güçlendirirsem bozuk yollarda daha rahat ve vuruntusuz bir yolculuk olacak
diger motor arayışları elbette olacak ama genelde problemsiz vasıta olmaz hangisi olursa olsun 40 yıldır bu işin içindeyim sdow da problem yok diyenler yanlış söylerler oldugunda satarlar zaten vede maliyet çoktur çok yönden tercih ettiğimiz bir makina bu gv 650 gelişecektir elbette bir abs olsun isterim mesela neyse uzun yazmıyayım kazasız sıkıntısız keyfli şürüşler
haliduncuğum hoş geldin kardeş.umarım eğlenmişsin.
konjektörü test etmişsin memnuniyetin sevindirdi. eğer statöre giden kablolar ısınmıyorsa bende talibim.
depo için pattex'in çift tüplu tipleri var üstünde motorsiklet deposundaki çatlak resmi de var , arkasında da kimiyasallara dayanıklı diyor.bunu deneyeceğim bakalım sonuç ne olacak.
kaynak için argon kaynak boyayı yakmaz dediler fakat argon kaynakçısı buldum o da boyanın yanacağı kesindir dedi. yani boyayı yakmayan bir kaynak yokmuş. bakalım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:08 ----------
Sayfa 116 da hatırlatma amaçlı tekrar resimledim ve yazdım.Kaynak içte kalıyor hiç sakıncası yok.
teşekkürler.
-
18 Temmuz 2010, 09:37
#2410
kayar2 adlı üyeden alıntı
conjötör 50 dolar civarında mal oldu kore veya çin 50 ampere kadar dayanır mış eskisi ile ebatlar uyuyor sadece bir vida deligi az kısa kalıyor onuda taksanızda olur takmasanızda markası ustunde tata yazıyor bolcada uzakdogu yazıları var
isteyenlere getirtirim arkadaşa rica ederim takmak için soketleri değiştirilecek kolay önemli olan voltajı yakalamak ve dayanıklı olması
eskisi ile bazen xzenon yanmazdı voltaj düşük gelince bunda kornada lambalarda voltaja doydu menunum
Abi mümkünse soketi takmaya hazır hale getirilmiş bir tane ben isterim.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
18 Temmuz 2010, 11:57
#2411
sa
vıceroy adlı üyeden alıntı
Abi mümkünse soketi takmaya hazır hale getirilmiş bir tane ben isterim.
olur ben siparişi veririm üzerinde zaten soketi var ancak bizim orjinalinden az büyük sekil aynı olmasına ragmen senin startörü sardırmıştım conjöktör ve soketleri orjinali gibimi ona göre soket ayarlarım ben .
nurettin kardeşim sanada sipariş verdim başka isteyen varsa toplu getirtelim
sıkıntılar bitsin
-
19 Temmuz 2010, 09:36
#2412
Arkadaşlar Selamlar,
Haftasonu çadırımı alıp artçıyla beraber Amasra'ya gittim. Ülkemin yol çalışanları sağolsun, millet niye o kadar para verip Dakar'a gitsin, biz onlara o mücadeleyi burada yaşatalım diye düşündüklerinden yine her türlü yol koşulunu gördüm. Otoban, çift yol, tek yol, toprak yol, mıcırlı yol, asfaltın zifti erimiş ve sıvı halde yukarı çıknmış kaygan yol, delikli yol ve girişinde 10 cm lik demir profil olan köprüden oluşan parkuru sağ salim atlattım. Özellikle kıyı şeridinde harika uçurumlu, tatlı virajlı yollarda çok keyif aldım. Bir ara GPS sapıttı, galiba kısa yoldan götürmek istedi. Bizi hafiften Karadeniz köylerine doğru soktu. O küçük virajlı, bol yeşilli yollarda çok eğlendim. Galiba Enduro'ya çok yakınlaştım.
Bu arada siz daha önce bahsettiğim, hiç demirle kürekle uğraşmadan nasıl çanta sistemi olur felsefeyiyle araştırıp sonra aldığım ixs yan çantalar ve arka Kappa çok işimizi gördü. Kappa çantayı 2 adet lastik askıyla sabitledim. Yan çantaları ise selenin altına sıkıştırmak tam bir işkence olduğundan direk heybe gibi arka koltuğun üstüne attım. Çadırı ve matları file askıyla Arka çantanın üstüne sabitledim. Hiç problem olmadı. Ayrıca çantaları hemen alıp çadıra atabilmek de çok pratik ve güvenli oldu. Görüntü şöyle;
[IMG]http://img.*********.com/img/00000/4896a899a4bbc0da86ee3f0c2dc3017a.jpg[/IMG]
[IMG]http://img.*********.com/img/00000/d8429711ab7fcea61465798bc7e6356b.jpg[/IMG]
[IMG]http://img.*********.com/img/00000/8cce34b2292d3a6b1366d0e4cca915f8.jpg[/IMG]
Üzerine biri oturmayacaksa, yol da bozuksa heybeler kayabilir. Üstten bağlamak gerekir...
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
19 Temmuz 2010, 10:17
#2413
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
[IMG]http://img.*********.com/img/00000/8cce34b2292d3a6b1366d0e4cca915f8.jpg[/IMG]
bende de kappa sı var bu soft yan çantaların çok kullanışlı ve pratik görüntüsüde güzel duruyor 25 litreye kadar raht alıyor içi o kolay kolay kaymaz kappa larda kaymayan dış cephe özelliği var.. ixs ler de de velcro sabitleme sistemi var..
güzel bir şey devamlı motorla yan çantalarla gezme zorunluluğunuz olmuyor..
-
19 Temmuz 2010, 10:22
#2414
MAŞALLAH serdar harıkasın tam seyyah oldun motorun hakkını veren bir sen varsın gecen gün içimden geçiriyordum bir amasrayı görsem diye arkadaş haber versen belki katılırdım bari manzara fotolarını koy
artcın pek hoşnut olmamıstır heralde arkası biraz uyuşturuyor insanı onun bir çaresini düşünüyorum
-
19 Temmuz 2010, 10:39
#2415
Abi ben de ani bir kararla çıktım yola...Kalacak yer, görülecek yer hiçbir şey planlı değildi. Zaten hiç aklıma gelmedi istanbul'dan gelebileceğin??? Demek istanbul'da olsam bayağı gezecekmişiz Bu arada yolun tadını bozup foto çekmeye üşendim abi..Ama çok güzel manzaralar ve yollar var. Özellikle kaybolduğumuz köy yollarında iniş, çıkış, viraj, yeşilin her tonu, arasıra köylerdeki kubbe şeklindeki ot yığınları aklımda kalanlar..
bende de kappa sı var bu soft yan çantaların çok kullanışlı ve pratik görüntüsüde güzel duruyor 25 litreye kadar raht alıyor içi o kolay kolay kaymaz kappa larda kaymayan dış cephe özelliği var.. ixs ler de de velcro sabitleme sistemi var..
güzel bir şey devamlı motorla yan çantalarla gezme zorunluluğunuz olmuyor..
Katılıyorum. Bu çantaların kappa'ya göre bence avantajı, gerçekten sert malzemeden yapılmışlar. Malzeme kamera kabına benziyor. Kırılacak şeyleri bu çantalara koydum. Diğer çantalar yumuşak ve az da olsa sünüyor...
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
19 Temmuz 2010, 11:32
#2416
kayar2 adlı üyeden alıntı
olur ben siparişi veririm üzerinde zaten soketi var ancak bizim orjinalinden az büyük sekil aynı olmasına ragmen senin startörü sardırmıştım conjöktör ve soketleri orjinali gibimi ona göre soket ayarlarım ben .
nurettin kardeşim sanada sipariş verdim başka isteyen varsa toplu getirtelim
sıkıntılar bitsin
Abi sardırdım ama sokette bir oynama sözkonusu değil. Tata'yı bizimkine uyumlu hale getirip yollarsanız ben direk takarım yerine. Parasal boyut için üstüme düşeni istediğin zaman halledelim. Şimdiden çok teşekkürler.
Serdar boş ver şu enduro işlerini.Gv nin tekerinin döndüğü her yola girmen yetmiyormu
Malum asfaltta enduronun görselliği,tılsımı,keyfi yok sayılır sadece stabilize için alınmaz enduro
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
19 Temmuz 2010, 11:54
#2417
Abi bildiğim kadarıyla DL650'nin uzun yolu oldukça heyifliymiş. Senin görüşün nedir??
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
19 Temmuz 2010, 12:03
#2418
Enduro zaten uzun yol yapan bol uygun zamanı olan emeklilerin motosikletidir. Yormaz,bel ağrısı yapmaz. Ama ses,performans,görsellik biter.
Arazide taşta çakılda,toprakta sürmenin ayrı bir keyfi olduğu tartışmasızdır ama bunun için uygun olan 220kg kuru ağırlığı olan yüksek bir at hiç değildir. Bu beklentinin karşılığı olsa olsa kros motosiklettir hafif ve kıvraklığı ile. Asfaltta can kurtaran bir ABS bu motosiklette taşlı uçurumlu yolda ölüm sebebi olabilmektedir.Tehlike anında o ağırlıktan kurtulma şansın yok! Hal böyleyken yılda kaç kez uzun yol yapacağını ve hangi şartlarda,hangi amaca hizmet motosiklet seçmek gerektiğini sağlıklı düşünmek yada bir zaman benim yaptığım gibi her zevke uygun bir filo oluşturmak doğrusu. Buda malum direk parayla orantılı duygusal bir durum.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
19 Temmuz 2010, 12:45
#2419
Abi çok sağol, verdiğin bilgiler çok faydalı oluyor. İnsan her tadı tatmak istiyor. Bende de öyle bir merak oluştu. Anladığım kadarıyla GV650 çok daha pratik ve güvenli geldi sana?
Ama şu gerçek de var. Tüm o kötü yollarda hem de 2 kişi ve yüklü GV650 hiç problem çıkarmadı. Çok dik ve sert U dönüşleri yapmam gerekti ama dengeyi korumak çok kolay oldu (Hakkaten dik, durmaya çalışsam kesin düşerdim). Tabi konforumuzun düştüğü anlar oldu. Özellikle palet izlerinin tırtıklı yaptığı yollarda çok sarsıntı vardı, hep 1. viteste geçtim öyle yerleri. Mıcırlarda hiç zorlanmadım. Ve frenler...Frenler hakkaten çok iyi yaa..Yani o kayma öncesi sınırı çok iyi hissediyor ve ayarlayabiliyorsunuz...Toprakta bile...
Acaba rahat mı dursam??
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
19 Temmuz 2010, 12:55
#2420
Serdar, race motosiklette performansın yanında fren çok önemlidir ve bizim melez gv650 de aynı sisteme sahiptir şeklinde çok yazıp çizmiştim. Parası ve fayda-yararlılık ilişkisine bakılırsa bu motosiklet hakkını tam veriyor tartışmasız. Haa şuna katılırım gv650 nin yanına enduro gidermi? Kesin yakışır. Param olsa versy eklemesi yapardım.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler