Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #2381
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Kanun hükümlerine göre 7.5 metrede 80 dBA gürültü sınırı çizilmiş. Bizim orjinal için şaside 89 dBA yazıyor. 250cc de bile durum böyle. Ankara -İstanbul trafik memurları bu konuda modifiye olmuş olabilir,geneli hesaplayarak ek susturucu imalatını gözardı etme derim.
    Ledo,dostum jetkıtı uygulamanın zamanı geldi sanki hazır tatildeyken.Merak ettiğim seste ve yakıt tüketiminde farklılaşma olurmu uygularsam?
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2382
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008

    sa

    ankarada biri takmış bu egsozun siyahını mermileride var üzerinde linkini bulursam sana gönderirim serdar.
    dün mahkemeye gittim silivriye mavişimle kaza noktasını tekrar inceleyip .ancak 11 de olacak duruşma 14 oldu ve son duruşma benimkiydi hakimle diyolog söyle; geçmiş olsun beyefendi neden aksıyorsunuz kazadanmı?
    diye sordu bu arda bende baktım hakim çolak elini zor kullanıyor,
    ben evet dedim
    bak benimde elim kazadan omirlik felci de geçirdim baya ugraştım dedi
    esas hakim izinde oldugu için dosya incelemeye alınacak
    dava 11 ci aya atıldı
    işte memleket manzarası hakimi davacısı trafik magduru

    dönüşte beylikdüzünde nurettinle görüştüm evi taşımış nete giremiyormuş sizlere slm söyledi

    daha sonra motor vidalarına baktım perpadan ancak bizim ölçülerde vida yok piyasada benim hemşerim tornacı ya ugradım ben size yaptırırım dedi kromdan
    bende 7 takım sipariş verdim isteyenler olursa alıncaya kadar söylesinler
    daha sonra az miktarda yapılmaz bilesiniz
    ayrıca düşen plastik tapaların yerinede aleminyumdan tapa yaptıracagım

    isteyenler parmak kaldırsın

  3. #2383
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Vida ve tapa için bir parmak benden.
    Nurettin abiye de selamlar.
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  4. #2384

    Üyelik
    10 Temmuz 2009
    Şehir
    Mardin - Midyat
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    halidun abi, bana da bi takım ayırırsan sevinirim. sana da çok dua etmiştim ama tutmamış demek. neyse, artık kasımda tekrar deneriz

    serdar, ben de serden hocamın egzostan getirmeyi düşünüyorum. bi egzos olayına girmek lazım cidden. motorun görünüşü, performansı, her bişeyi var sesi yok abi, deli ediyor beni.

  5. #2385
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS
    Beyler Amerikalı dayılarla konuştum. Egzost için şu an son fiyat :

    449 + 77 $ (Tek kişi)

    449 + 48 $ (Çift kişi)

    Var mı isteyen makinalıyı




    Mr. Kaplan,


    Thank you for your inquiry. Yes. Suitable and very good for your bikes.
    Shipping to Turkey is no problem. We have shipper there several times before. Shipping cost is on website when you place order.
    I believe you need a TR-304 (2.25" adapter) for the GV650.


    Thank you for your inquiry.
    Please have a look at our universal / custom fit models here:
    http://tailgunnerexhaust.com/rotary-...ail08.php?id=7
    From our FAQ: http://tailgunnerexhaust.com/faq08.php
    WILL A TAILGUNNER™ FIT MY BIKE?Most likely. Tailgunner® exhaust models are available as direct-fit, bolt on applications for specific models in which case they are a very simple "plug and play" installation. We also offer universal slip-fit systems, which are designed as custom, i.e "universal" installations. The universal models will fit a variety of motorcycle makes and models with exhaust headers ranging from 1.5" through 2.5". Just determine if there is 4" or 5" (depending on Tailgunner model) diameter of clearance where the mufflers will mount on the bike and what the outside diameter size the exhaust pipe is where the muffler slips on. All universal models include a support bracket on the backside of each model. Tailgunner® universal fit models are a simple installation on many bikes. With others a certain amount of modification, such as a support bracket or extension will be required. This is an expected and enjoyable part of custom motorcycle building. Tailgunners® are mounted on everything from stock Harley Davidsons to metric cruisers and sport bikes and will slip-fit onto most after-market exhaust systems as well. American or Metric.
    Stock universal models have a 2.5" inlet size. Adapters are available and required for smaller exhaust head pipe sizes.Right and left side orientation is determined by sitting on the motorcycle.
    Please also see the metric and European photo gallery here:
    http://tailgunnerexhaust.com/metric_...an-gallery.php
    Let me know if you have any other questions.

    On Jul 13, 2010, at 8:51 AM, kaplanser@gmail.com wrote:


    EMAIL INQUIRY FROM WEB SITE:


    Name: Serdar KAPLAN


    Email: kaplanser@gmail.com


    Sign me up for your email newsletter: No


    Hello,


    Me and myfriend admire your exhaust. We want to order 2 ea TOPGUNNER. Is it suitable for Hyosung GV650? Do we need to order adaptors? And the most scary question for us, how is it to ship Turkey 2 pcs? Thanks a lot...


    Charles Giordano
    charlie@tailgunnerexhaust.com
    Phone: 508-693-1944
    www.tailgunnerexhaust.com

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:08 ----------

    Halidun Abi,

    Adalet sistemimiz işte...Sen yine vazgeçme.

    Özel yapım civata almak istemiyorum, beni Aliminyum tapalara ekleyebilirsin...
    Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better

  6. #2386
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Deniz kentinde,yüksek nemde yaşadığım halde motor bloğunda vidalarda paslanma olmadı.Sadece gidonda ayna vidasında oksitlenme oldu. Fakat tapalar zaten plastikti ve düştü,bende düşünebilirim.
    Amerikada bu motosikleti ciddiye aldıklarını ve özel üretimler yaptıklarını paylaşmıştım linkleriyle,senin yazışmanda bunu doğruluyor Serdar.Boşa best seller olmadı Kıymetini bilmek lazım. Öğrenmek isteyenlerede anlatmak lazım.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  7. #2387
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS
    Abi sesi de düzelttikten sonra bu motor dadından yinmez
    Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better

  8. #2388
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Ayrıca söylemeden geçmek istemem,bu motosikleti belli kültür seviyesine ulaşmış,yabancı kaynakları inceleyen,yazışan,araştıran,üreten,teknik kazanımların üst düzeylere ulaştığı bir kullanıcı kitlesine sahip olmasıda gözardı edilemeyecek bir avantaj sağlamaktadır.
    Sayfa 116 da motorsiklet hakkında kısa özet bilgi verilmişti ilgilenenlere...
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  9. #2389
    Serdarrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2010
    Şehir
    cadıköy
    Motosikleti
    CBF1000
    Halidun abi geçmiş olsun ve kolay gelsin. Bu arada kaçırmış olabilirim, bahsettiğin kazayı motorla mı yapmıştın?

    Arka tekerin bağlı olduğu mafsalı tutan bilyaların önündeki tapalardan mı bahsediyorsunuz. (ne tanım oldu be) Bendeki de düştü. Peki alüminyum tapa oraya nasıl oturacak?

    Serden senin motorun sesi-videosu falan var mıydı, merak ettim.

  10. #2390

    Üyelik
    10 Temmuz 2009
    Şehir
    Mardin - Midyat
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    bu arada arkadaşlar, motorun debriyaj çanağından gelen tık tık sesleri karbüratördeki senkron vidalarının ayarını yaparak kesebiliyorsunuz. karbüratör ve debriyaj ne alaka? diyebilirsiniz, zira ben hala soruyorum bu soruyu ama yaptırdım ve oldu. şimdi tık ses gelmiyor motordan. motorun çıplak sesini dinlemeyeli uzun zaman olmuş valla. ama sağlam bir ustaya götürmenizi tavsiye ederim, zira senkron ayarını her usta bilmiyor. mesela benim motorun senkron vidalarını eski halinde öyle bir sıkmışlar ki... bilmeyen usta her gördüğü vidayı sıkıyor işte. o vidaların öyle barbar gibi sıkılmaması gerekiyormuş.

    şu linkte de başka bir yöntemden bahsetmişler, ki baya teknik bilgi gerektiren bir yöntem bu.

    http://korider.com/index.php?topic=1...4983#msg134983

  11. #2391
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008
    Alıntı Maturin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu arada arkadaşlar, motorun debriyaj çanağından gelen tık tık sesleri karbüratördeki senkron vidalarının ayarını yaparak kesebiliyorsunuz. karbüratör ve debriyaj ne alaka? diyebilirsiniz, zira ben hala soruyorum bu soruyu ama yaptırdım ve oldu. şimdi tık ses gelmiyor motordan. motorun çıplak sesini dinlemeyeli uzun zaman olmuş valla. ama sağlam bir ustaya götürmenizi tavsiye ederim, zira senkron ayarını her usta bilmiyor. mesela benim motorun senkron vidalarını eski halinde öyle bir sıkmışlar ki... bilmeyen usta her gördüğü vidayı sıkıyor işte. o vidaların öyle barbar gibi sıkılmaması gerekiyormuş.

    şu linkte de başka bir yöntemden bahsetmişler, ki baya teknik bilgi gerektiren bir yöntem bu.

    http://korider.com/index.php?topic=1...4983#msg134983
    bak bu güzel haber ama sekron vidalarınımı sıktı rölanti vidasını sıkıp devrimi yükseltti eski tık sesi ile çalıştıgından yüksek devirde dir sanırım ilker o ustanın telini bana yazda bir sorayım olmazsa


    size güzel bir haberde benden 50 ampere kadar dayanabilen bir conjektör buldum ve bagladım voltaj degerleri süper test ettim 13.5 vlt 14.5 arası sarj amper rölantide 0.7 amper devirde 3A motor kendine geldi conjektör kablo ısınmaları normal eskisi çok ısınıp voltajı düşürüyordu bunu tavsiye edrim size

    startörle filan ugraşmaya gerek yokmzaten startörüde zorlayan eski conjoktörler

    arkadaşlar bir kaç gün gezmedeyim telle ulaşırsınız ancak görüşmek üzere bursa civarını bir kolaçan edip gelecem

  12. #2392
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS
    Hadi abi, gözün aydın..

    Sana iyi gezmeler
    Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better

  13. #2393
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Alıntı Serdarrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Serden senin motorun sesi-videosu falan var mıydı, merak ettim.
    Vıdeoda o desibeli sağlıklı çekme şansı olmadığından hiç çekmedim sadece resimlerde paylaşabiliyorum ama Ledo'nunkiyle muhtemelen aynı ses.
    Alıntı kayar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    size güzel bir haberde benden 50 ampere kadar dayanabilen bir conjektör buldum ve bagladım voltaj degerleri süper test ettim 13.5 vlt 14.5 arası sarj amper rölantide 0.7 amper devirde 3A motor kendine geldi conjektör kablo ısınmaları normal eskisi çok ısınıp voltajı düşürüyordu bunu tavsiye edrim size
    startörle filan ugraşmaya gerek yokmzaten startörüde zorlayan eski conjoktörler
    arkadaşlar bir kaç gün gezmedeyim telle ulaşırsınız ancak görüşmek üzere bursa civarını bir kolaçan edip gelecem
    Halidun abim,ben sorunu statörle çözdüm ama konjektöre yüklenmemek adına bahsettiğin konjektörü yedeklemeyi düşünebilirim. Hangi markanındır,aynı ebattamı,kaç paradır? Saygılar.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  14. #2394

    Üyelik
    12 Temmuz 2010
    Şehir
    küçükçekmece
    Motosikleti
    gv-650
    halidun abi. ilgine sitedeki herkez adına teşekkürler.umarım mahkemein bu duruşmada sonlanır...mevcut ustam koketörde bi sıkıntı olduğunu söyledi ve değişmiş ama orjinal konjektörü bulmalıymışız gibi geliyr zira pek güven vermedi bu durum zira 4-5 c,i konjektör olacak. sargıda bi sorun görünmediğini söledi sağlıklı çalışıyormuş dolayısıyla ustaya itimat ettik.şimdilik bi sorun görünmüyor..ama üsttede yazdıın gibi bi konjektör yedeklemesi yapmak şart...bide şu paslanan vida başları için yaptığın çalışmaya benide dahil edersen sevinirim.. çok yazdım kafan karışacak. telefonlada ulaşacam zatenkolay gelsin iyi yolculuklar sana

  15. #2395
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650

    depo sızdırması

    Alıntı nurettin_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşımdepo sorunun geçmiş olsun. soracağım şu ki kaynak mı yapıldı ve kaynaktan dolayı depoda yanma oldu mu ? Benimde aynı yerden yani deponun gidona bağlanan ön kısmından problemim olmuştu , ancak benim usta kesinlikle kaynak önermedi ve arabalarda da kullanılan ve benzine kesinlikle dayanıklı olan bir tür yapıştırıcı ile çözdü. tabii bir depo onarım servisinde yaptırdı ve tamamiyle orjinal oldu. hiç iz falanda yok.
    Deponun gidona bağlanan yerdeki vızırtıyı kesmek için kullandığın lastik conta mı ?
    Ayrıca bir vuruntu sesinden bahs etmiştim daha önce. Usta da debriyaj balatasının oradaki yayların gevşediğini ve bu yayları bir balatacıda yaptırabileceğini söyledi . Daha önce yaptıran oldu mu ? sonuç?
    teşekkürler
    günaydın arkadaşım. bu başlık çok oldu yazılalı ancak ben daha önce sızıntıyı nasıl kapattığınızı sormuştum ve eğer kaynak yapıldıysa boya yanması oldu mu ? olmadı mı? lütfen bir cevap. ben önce yapıştırmıştım özel yapışkanla ama yine akıtmaya başlamış. şimdiden teşekkürler

  16. #2396
    Serdarrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2010
    Şehir
    cadıköy
    Motosikleti
    CBF1000
    Selamlar, kaynak dediğiniz gibi riskli olduğu için benimkinde lehim yapılmıştı, henüz bir sıkıntı yok.

  17. #2397
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    paylaşımlarınızı tebrik ediyorum arkadaşlar..
    bilgi paylaştıkça çoğalır diye boşuna denmemiş..

  18. #2398
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS
    Sevgili Kaldera,

    Honda Shadow 750 başlığına baktım ama çok yaygın bir motor olmasına rağmen pek yazan olmuyor galiba? Veya siz shadow'larınızla geziyorsunuz, biz problem tartışıyoruz

    Şu aralar kafamı karıştıran bir model var : Suzuki DL650... Cruiser'dan Enduro'ya geçmek nasıl olabilir acaba? Deneyen oldu mu?

    Bu konuda en iyi kıyaslamayı Serden yapar diye düşünüyorum. Bi ara sanki sende ikisi de vardı. Son duruma bakarsam tercihin GV650 olmuş.. Nedir artıları eksileri???
    Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better

  19. #2399
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı Otoburkaplan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili Kaldera,

    Honda Shadow 750 başlığına baktım ama çok yaygın bir motor olmasına rağmen pek yazan olmuyor galiba? Veya siz shadow'larınızla geziyorsunuz, biz problem tartışıyoruz

    Şu aralar kafamı karıştıran bir model var : Suzuki DL650... Cruiser'dan Enduro'ya geçmek nasıl olabilir acaba? Deneyen oldu mu?
    doğru tesbit etmişsiniz forumda yazan pek olmuyor. çünkü yazacak ,danışacak soracak bir şey yok.sorun yok,arıza yok ,hata yok

    teknik yazılar hariç yazılanların çoğuda sıradan ,can sıkıntısına gibi yazılan şeyler.
    honda shadow proje motor, GV 650 sizlerin motoru ise henüz prototip bir motor.. yani daha çok yeni..
    belki bir kaç yıl sonra sorunları giderilmiş ,güncellemeleri yapılmış,parça kalitesi arttırılmış farklı bir modeli üretilecektir.
    sizler test ediyorsunuz,zayıf taraflarını,arızalarını sürekli yazıyorsunuz.. servis manuelini yazacak kadar tecrübe edindiniz neredeyse. belki şuandaki bilgilerinize göre tercihinizi farklı motordan yana kullanabilirdiniz..

    enduro ise bence her motor kullanan kişinin dönüp dolaşıp en son geleceği son nokta diyebilirim.

  20. #2400
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS
    Shadow'a lafımız yok. Zaten bir arkadaşımız (mrock) bonservisini bile almadan sizin tarafa geçti GV650'nin küçük küçük problemleri çıkıyor ama kullandınız mı bilmiyorum yol alırken hakkaten keyifli makina. Yolda eğilip bükülmeden akıp gidiyorsunuz. Eskişehir-Ankara arasındaki düzlüklerde ön camsız 200 civarı hızlarda hiç titreşim ve sarsıntı almadan ok gibi geldim. Sadece 150'den sonra depoya yaklaşmanız gerekiyor. Radar şüphesine düştüğüm zamanlarda da 90'a düşmem o kadar hızlı ve rahattı ki bu da aleti günahıyla sevabıyla sevmemi sağlıyor.

    Biraz da dağ tepe yapasım var, ondan DL650'ye özeniyorum. Adamakıllı tipi olan 750 cc altı tek enduro bence..Benim enduro sınıfındaki tek çekincem yüksek ağırlık merkezi. Acaba sürüşe nasıl bir etkisi oluyor. Geçenlerde arabada ışıklarda beklerken yanımda bir DL650 durdu. Kendimi go-cart da gibi hissettim
    Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler