Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Temmuz 2010, 23:04
#2381
Kanun hükümlerine göre 7.5 metrede 80 dBA gürültü sınırı çizilmiş. Bizim orjinal için şaside 89 dBA yazıyor. 250cc de bile durum böyle. Ankara -İstanbul trafik memurları bu konuda modifiye olmuş olabilir,geneli hesaplayarak ek susturucu imalatını gözardı etme derim.
Ledo,dostum jetkıtı uygulamanın zamanı geldi sanki hazır tatildeyken.Merak ettiğim seste ve yakıt tüketiminde farklılaşma olurmu uygularsam?
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Reklamlar
-
14 Temmuz 2010, 00:39
#2382
sa
ankarada biri takmış bu egsozun siyahını mermileride var üzerinde linkini bulursam sana gönderirim serdar.
dün mahkemeye gittim silivriye mavişimle kaza noktasını tekrar inceleyip .ancak 11 de olacak duruşma 14 oldu ve son duruşma benimkiydi hakimle diyolog söyle; geçmiş olsun beyefendi neden aksıyorsunuz kazadanmı?
diye sordu bu arda bende baktım hakim çolak elini zor kullanıyor,
ben evet dedim
bak benimde elim kazadan omirlik felci de geçirdim baya ugraştım dedi
esas hakim izinde oldugu için dosya incelemeye alınacak dava 11 ci aya atıldı
işte memleket manzarası hakimi davacısı trafik magduru
dönüşte beylikdüzünde nurettinle görüştüm evi taşımış nete giremiyormuş sizlere slm söyledi
daha sonra motor vidalarına baktım perpadan ancak bizim ölçülerde vida yok piyasada benim hemşerim tornacı ya ugradım ben size yaptırırım dedi kromdan
bende 7 takım sipariş verdim isteyenler olursa alıncaya kadar söylesinler
daha sonra az miktarda yapılmaz bilesiniz
ayrıca düşen plastik tapaların yerinede aleminyumdan tapa yaptıracagım
isteyenler parmak kaldırsın
-
14 Temmuz 2010, 00:59
#2383
Vida ve tapa için bir parmak benden.
Nurettin abiye de selamlar.
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
14 Temmuz 2010, 01:48
#2384
halidun abi, bana da bi takım ayırırsan sevinirim. sana da çok dua etmiştim ama tutmamış demek. neyse, artık kasımda tekrar deneriz
serdar, ben de serden hocamın egzostan getirmeyi düşünüyorum. bi egzos olayına girmek lazım cidden. motorun görünüşü, performansı, her bişeyi var sesi yok abi, deli ediyor beni.
-
14 Temmuz 2010, 09:29
#2385
Beyler Amerikalı dayılarla konuştum. Egzost için şu an son fiyat :
449 + 77 $ (Tek kişi)
449 + 48 $ (Çift kişi)
Var mı isteyen makinalıyı
Mr. Kaplan,
Thank you for your inquiry. Yes. Suitable and very good for your bikes.
Shipping to Turkey is no problem. We have shipper there several times before. Shipping cost is on website when you place order.
I believe you need a TR-304 (2.25" adapter) for the GV650.
Thank you for your inquiry.
Please have a look at our universal / custom fit models here:
http://tailgunnerexhaust.com/rotary-...ail08.php?id=7
From our FAQ: http://tailgunnerexhaust.com/faq08.php
WILL A TAILGUNNER™ FIT MY BIKE?Most likely. Tailgunner® exhaust models are available as direct-fit, bolt on applications for specific models in which case they are a very simple "plug and play" installation. We also offer universal slip-fit systems, which are designed as custom, i.e "universal" installations. The universal models will fit a variety of motorcycle makes and models with exhaust headers ranging from 1.5" through 2.5". Just determine if there is 4" or 5" (depending on Tailgunner model) diameter of clearance where the mufflers will mount on the bike and what the outside diameter size the exhaust pipe is where the muffler slips on. All universal models include a support bracket on the backside of each model. Tailgunner® universal fit models are a simple installation on many bikes. With others a certain amount of modification, such as a support bracket or extension will be required. This is an expected and enjoyable part of custom motorcycle building. Tailgunners® are mounted on everything from stock Harley Davidsons to metric cruisers and sport bikes and will slip-fit onto most after-market exhaust systems as well. American or Metric.
Stock universal models have a 2.5" inlet size. Adapters are available and required for smaller exhaust head pipe sizes.Right and left side orientation is determined by sitting on the motorcycle.
Please also see the metric and European photo gallery here:
http://tailgunnerexhaust.com/metric_...an-gallery.php
Let me know if you have any other questions.
On Jul 13, 2010, at 8:51 AM, kaplanser@gmail.com wrote:
EMAIL INQUIRY FROM WEB SITE:
Name: Serdar KAPLAN
Email: kaplanser@gmail.com
Sign me up for your email newsletter: No
Hello,
Me and myfriend admire your exhaust. We want to order 2 ea TOPGUNNER. Is it suitable for Hyosung GV650? Do we need to order adaptors? And the most scary question for us, how is it to ship Turkey 2 pcs? Thanks a lot...
Charles Giordano
charlie@tailgunnerexhaust.com
Phone: 508-693-1944
www.tailgunnerexhaust.com
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:08 ----------
Halidun Abi,
Adalet sistemimiz işte...Sen yine vazgeçme.
Özel yapım civata almak istemiyorum, beni Aliminyum tapalara ekleyebilirsin...
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
14 Temmuz 2010, 10:35
#2386
Deniz kentinde,yüksek nemde yaşadığım halde motor bloğunda vidalarda paslanma olmadı.Sadece gidonda ayna vidasında oksitlenme oldu. Fakat tapalar zaten plastikti ve düştü,bende düşünebilirim.
Amerikada bu motosikleti ciddiye aldıklarını ve özel üretimler yaptıklarını paylaşmıştım linkleriyle,senin yazışmanda bunu doğruluyor Serdar.Boşa best seller olmadı Kıymetini bilmek lazım. Öğrenmek isteyenlerede anlatmak lazım.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
14 Temmuz 2010, 10:47
#2387
Abi sesi de düzelttikten sonra bu motor dadından yinmez
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
14 Temmuz 2010, 10:48
#2388
Ayrıca söylemeden geçmek istemem,bu motosikleti belli kültür seviyesine ulaşmış,yabancı kaynakları inceleyen,yazışan,araştıran,üreten,teknik kazanımların üst düzeylere ulaştığı bir kullanıcı kitlesine sahip olmasıda gözardı edilemeyecek bir avantaj sağlamaktadır.
Sayfa 116 da motorsiklet hakkında kısa özet bilgi verilmişti ilgilenenlere...
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
14 Temmuz 2010, 11:51
#2389
Halidun abi geçmiş olsun ve kolay gelsin. Bu arada kaçırmış olabilirim, bahsettiğin kazayı motorla mı yapmıştın?
Arka tekerin bağlı olduğu mafsalı tutan bilyaların önündeki tapalardan mı bahsediyorsunuz. (ne tanım oldu be) Bendeki de düştü. Peki alüminyum tapa oraya nasıl oturacak?
Serden senin motorun sesi-videosu falan var mıydı, merak ettim.
-
14 Temmuz 2010, 13:27
#2390
bu arada arkadaşlar, motorun debriyaj çanağından gelen tık tık sesleri karbüratördeki senkron vidalarının ayarını yaparak kesebiliyorsunuz. karbüratör ve debriyaj ne alaka? diyebilirsiniz, zira ben hala soruyorum bu soruyu ama yaptırdım ve oldu. şimdi tık ses gelmiyor motordan. motorun çıplak sesini dinlemeyeli uzun zaman olmuş valla. ama sağlam bir ustaya götürmenizi tavsiye ederim, zira senkron ayarını her usta bilmiyor. mesela benim motorun senkron vidalarını eski halinde öyle bir sıkmışlar ki... bilmeyen usta her gördüğü vidayı sıkıyor işte. o vidaların öyle barbar gibi sıkılmaması gerekiyormuş.
şu linkte de başka bir yöntemden bahsetmişler, ki baya teknik bilgi gerektiren bir yöntem bu.
http://korider.com/index.php?topic=1...4983#msg134983
-
14 Temmuz 2010, 17:45
#2391
Maturin adlı üyeden alıntı
bu arada arkadaşlar, motorun debriyaj çanağından gelen tık tık sesleri karbüratördeki senkron vidalarının ayarını yaparak kesebiliyorsunuz. karbüratör ve debriyaj ne alaka? diyebilirsiniz, zira ben hala soruyorum bu soruyu
ama yaptırdım ve oldu. şimdi tık ses gelmiyor motordan. motorun çıplak sesini dinlemeyeli uzun zaman olmuş valla. ama sağlam bir ustaya götürmenizi tavsiye ederim, zira senkron ayarını her usta bilmiyor. mesela benim motorun senkron vidalarını eski halinde öyle bir sıkmışlar ki... bilmeyen usta her gördüğü vidayı sıkıyor işte. o vidaların öyle barbar gibi sıkılmaması gerekiyormuş.
şu linkte de başka bir yöntemden bahsetmişler, ki baya teknik bilgi gerektiren bir yöntem bu.
http://korider.com/index.php?topic=1...4983#msg134983
bak bu güzel haber ama sekron vidalarınımı sıktı rölanti vidasını sıkıp devrimi yükseltti eski tık sesi ile çalıştıgından yüksek devirde dir sanırım ilker o ustanın telini bana yazda bir sorayım olmazsa
size güzel bir haberde benden 50 ampere kadar dayanabilen bir conjektör buldum ve bagladım voltaj degerleri süper test ettim 13.5 vlt 14.5 arası sarj amper rölantide 0.7 amper devirde 3A motor kendine geldi conjektör kablo ısınmaları normal eskisi çok ısınıp voltajı düşürüyordu bunu tavsiye edrim size
startörle filan ugraşmaya gerek yokmzaten startörüde zorlayan eski conjoktörler
arkadaşlar bir kaç gün gezmedeyim telle ulaşırsınız ancak görüşmek üzere bursa civarını bir kolaçan edip gelecem
-
14 Temmuz 2010, 17:51
#2392
Hadi abi, gözün aydın..
Sana iyi gezmeler
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
15 Temmuz 2010, 09:40
#2393
Serdarrr adlı üyeden alıntı
Serden senin motorun sesi-videosu falan var mıydı, merak ettim.
Vıdeoda o desibeli sağlıklı çekme şansı olmadığından hiç çekmedim sadece resimlerde paylaşabiliyorum ama Ledo'nunkiyle muhtemelen aynı ses.
kayar2 adlı üyeden alıntı
size güzel bir haberde benden 50 ampere kadar dayanabilen bir conjektör buldum ve bagladım voltaj degerleri süper test ettim 13.5 vlt 14.5 arası sarj amper rölantide 0.7 amper devirde 3A motor kendine geldi conjektör kablo ısınmaları normal eskisi çok ısınıp voltajı düşürüyordu bunu tavsiye edrim size
startörle filan ugraşmaya gerek yokmzaten startörüde zorlayan eski conjoktörler
arkadaşlar bir kaç gün gezmedeyim telle ulaşırsınız ancak görüşmek üzere bursa civarını bir kolaçan edip gelecem
Halidun abim,ben sorunu statörle çözdüm ama konjektöre yüklenmemek adına bahsettiğin konjektörü yedeklemeyi düşünebilirim. Hangi markanındır,aynı ebattamı,kaç paradır? Saygılar.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
15 Temmuz 2010, 18:51
#2394
halidun abi. ilgine sitedeki herkez adına teşekkürler.umarım mahkemein bu duruşmada sonlanır...mevcut ustam koketörde bi sıkıntı olduğunu söyledi ve değişmiş ama orjinal konjektörü bulmalıymışız gibi geliyr zira pek güven vermedi bu durum zira 4-5 c,i konjektör olacak. sargıda bi sorun görünmediğini söledi sağlıklı çalışıyormuş dolayısıyla ustaya itimat ettik.şimdilik bi sorun görünmüyor..ama üsttede yazdıın gibi bi konjektör yedeklemesi yapmak şart...bide şu paslanan vida başları için yaptığın çalışmaya benide dahil edersen sevinirim.. çok yazdım kafan karışacak. telefonlada ulaşacam zatenkolay gelsin iyi yolculuklar sana
-
16 Temmuz 2010, 09:24
#2395
depo sızdırması
nurettin_ adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşımdepo sorunun geçmiş olsun. soracağım şu ki kaynak mı yapıldı ve kaynaktan dolayı depoda yanma oldu mu ? Benimde aynı yerden yani deponun gidona bağlanan ön kısmından problemim olmuştu , ancak benim usta kesinlikle kaynak önermedi ve arabalarda da kullanılan ve benzine kesinlikle dayanıklı olan bir tür yapıştırıcı ile çözdü. tabii bir depo onarım servisinde yaptırdı ve tamamiyle orjinal oldu. hiç iz falanda yok.
Deponun gidona bağlanan yerdeki vızırtıyı kesmek için kullandığın lastik conta mı ?
Ayrıca bir vuruntu sesinden bahs etmiştim daha önce. Usta da debriyaj balatasının oradaki yayların gevşediğini ve bu yayları bir balatacıda yaptırabileceğini söyledi . Daha önce yaptıran oldu mu ? sonuç?
teşekkürler
günaydın arkadaşım. bu başlık çok oldu yazılalı ancak ben daha önce sızıntıyı nasıl kapattığınızı sormuştum ve eğer kaynak yapıldıysa boya yanması oldu mu ? olmadı mı? lütfen bir cevap. ben önce yapıştırmıştım özel yapışkanla ama yine akıtmaya başlamış. şimdiden teşekkürler
-
16 Temmuz 2010, 10:42
#2396
Selamlar, kaynak dediğiniz gibi riskli olduğu için benimkinde lehim yapılmıştı, henüz bir sıkıntı yok.
-
16 Temmuz 2010, 11:33
#2397
paylaşımlarınızı tebrik ediyorum arkadaşlar..
bilgi paylaştıkça çoğalır diye boşuna denmemiş..
-
16 Temmuz 2010, 12:12
#2398
Sevgili Kaldera,
Honda Shadow 750 başlığına baktım ama çok yaygın bir motor olmasına rağmen pek yazan olmuyor galiba? Veya siz shadow'larınızla geziyorsunuz, biz problem tartışıyoruz
Şu aralar kafamı karıştıran bir model var : Suzuki DL650... Cruiser'dan Enduro'ya geçmek nasıl olabilir acaba? Deneyen oldu mu?
Bu konuda en iyi kıyaslamayı Serden yapar diye düşünüyorum. Bi ara sanki sende ikisi de vardı. Son duruma bakarsam tercihin GV650 olmuş.. Nedir artıları eksileri???
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
16 Temmuz 2010, 13:12
#2399
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
Sevgili Kaldera,
Honda Shadow 750 başlığına baktım ama çok yaygın bir motor olmasına rağmen pek yazan olmuyor galiba? Veya siz shadow'larınızla geziyorsunuz, biz problem tartışıyoruz
Şu aralar kafamı karıştıran bir model var : Suzuki DL650... Cruiser'dan Enduro'ya geçmek nasıl olabilir acaba? Deneyen oldu mu?
doğru tesbit etmişsiniz forumda yazan pek olmuyor. çünkü yazacak ,danışacak soracak bir şey yok.sorun yok,arıza yok ,hata yok
teknik yazılar hariç yazılanların çoğuda sıradan ,can sıkıntısına gibi yazılan şeyler.
honda shadow proje motor, GV 650 sizlerin motoru ise henüz prototip bir motor.. yani daha çok yeni..
belki bir kaç yıl sonra sorunları giderilmiş ,güncellemeleri yapılmış,parça kalitesi arttırılmış farklı bir modeli üretilecektir.
sizler test ediyorsunuz,zayıf taraflarını,arızalarını sürekli yazıyorsunuz.. servis manuelini yazacak kadar tecrübe edindiniz neredeyse. belki şuandaki bilgilerinize göre tercihinizi farklı motordan yana kullanabilirdiniz..
enduro ise bence her motor kullanan kişinin dönüp dolaşıp en son geleceği son nokta diyebilirim.
-
16 Temmuz 2010, 13:48
#2400
Shadow'a lafımız yok. Zaten bir arkadaşımız (mrock) bonservisini bile almadan sizin tarafa geçti GV650'nin küçük küçük problemleri çıkıyor ama kullandınız mı bilmiyorum yol alırken hakkaten keyifli makina. Yolda eğilip bükülmeden akıp gidiyorsunuz. Eskişehir-Ankara arasındaki düzlüklerde ön camsız 200 civarı hızlarda hiç titreşim ve sarsıntı almadan ok gibi geldim. Sadece 150'den sonra depoya yaklaşmanız gerekiyor. Radar şüphesine düştüğüm zamanlarda da 90'a düşmem o kadar hızlı ve rahattı ki bu da aleti günahıyla sevabıyla sevmemi sağlıyor.
Biraz da dağ tepe yapasım var, ondan DL650'ye özeniyorum. Adamakıllı tipi olan 750 cc altı tek enduro bence..Benim enduro sınıfındaki tek çekincem yüksek ağırlık merkezi. Acaba sürüşe nasıl bir etkisi oluyor. Geçenlerde arabada ışıklarda beklerken yanımda bir DL650 durdu. Kendimi go-cart da gibi hissettim
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler