Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #2341
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008
    ustalar çıraklar bir karar aldım motor blogundaki tüm görünen vidalarını krom veya nikelli kalite vidalarla degiştireceğim ölçüleri farklı farklı ona göre almak lazım
    üzerindekiler oksitleniyor ve metrik sistem olmadıgı için 8 anahtar tam tutmuyor
    bir kaç sökmede bozuluyor
    şimdi almak isteyenler parmak kaldırsın ona göre gidince alayım herkeze


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2342
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Arkadaşlar, ağabeyler...
    Şuraya da birşeyler yazıp, görüş ve önerilerinizi paylaşırsanız sevinirim. Teşekkür ederim
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  3. #2343
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS
    Beyler Selamlar

    Şu an deniz kıyısında püfür püfür oturmak varken mesaj yazıyorum, kadrimi kıymetimi bilin lütfen

    Adaş sen de öncelikle hoşgeldin, haftaya dönüyorum mutlaka buluşalım

    En bıraktığımda motor serviste, ben de işteydim hatırlarsanız. Sorun marş motorunun kömürünün bitmesi ve akümün de zayıf olmasının karışımı birşey çıktı servisin söylediklerine göre. Çok kafama yatmadı ama neyse herşeyi takip etmem imkansız, ben de biraz edilgen kaldım tatil modundan dolayı. Benzin musluğuna gelince ben koreden getirtmekten vazgeçtim. Geçici olarak biz direkt bypass etmiştik musluğu. Bunun için musluğu söküp içindeki diyaframla beraber çalışan contalı mili söküp, sızdırmazlık için benzine dayanıklı contayla musluğu tekrar birleştiriyorsunuz. Sitemin amacı, motor çalışırken musluğu açmak, dururken de kapatmak, başka da bi olayı yok. Bu bypass dan sonra önünüzde 3 yol var;

    1. Öyle kullanmak : Bunun sakıncası karburatör şamandıralarından arasıra benzin akabilir. Kazada depodan benzin akışı kesilmez.

    2. Elektrik kumandalı valf (Selenoid Valf) : Haldiun Abi'nin de önerdiği bu sistemde motor çalışırken açacak şekilde çalışan bir valf koyuyorsunuz. Dezavantajı kablolama vs gerektiriyor.

    3. Hava kumandalı başka valf : Gidip japon malı bir scooter için vakumlu benzin musluğu alıyorsunuz. Sonra kendi bypass edilmiş musluğunuzdan sonra onu araya bağlıyorsunuz. Eski orjinal hortum girişlerini (Tank geliş, karbüratör gidiş ve vakum) yeni musluğa takıyorsunuz. 25 TL'ye işi bitiriyorsunuz. Bozulursa yedeğini aynı gün içinde buluyorsunuz. Benim sorun bu şekilde çözüldü nihayet.

    Oh artık rahatım deyip akümü de şarj edip cuma günü İstanbul'a doğru yola çıktım. Köprüyü geçip Mecidiyeköye girdim. Telefon etmek için sağa çekip motoru kapattım. Sonra marşa bastım tık yok. Deniyorum, çalışmıyor. Yol yorgunuyum, arkada çantalar var. Üstümde full koruma ve güneş...İnsanlara soruyorum akü kablonuz var mı diye, tüm cevaplar hayır. Motoru itmeye başlıyorum, ara sokağın birisinde haff bi eğim var. Ama toplam 15-20m bişey. Tek şansım var. 2'ye atıp salıyorum hayvanı aşağı, duayla vurduyorum çalışıyor. Gazı kökleyip "Amin" diyorum 3 kez...

    Bosch Marka 12V 12A aküye 185 TL bayılıyorum. Artık gözüm para görmüyor. Gitsin diyorum şu alet, yoksa o yorgunlukla yakacağım. Akü şarj olurken Uzay geliyor, fotoğrafında daha zayıf ne Beraber beşiktaşa gidip çayımızı içiyoruz, sonra kaldırımlardan filan enduro duygularımızı tatmin edip aküyü alamya gidiyoruz. O sırada ilker de geliyor. Ve GV650 forumunda bir ilk yaşanıyor. 3 çalışır halde GV650 yan yana duruyor

    Daha önce rahmetli (!) Ahmet Güney de Halidun Abinin dükkana geldiğinde fotoğraflar çekmişti. Hatta ben reklamcıyım, ben photoshop da öttürümler mopet egzostu tadında çıktı, hala fotolar piyasa da yok Dolayısıyla bir ilki gerçekleştirip size gv650 hat-trick'i sunuyorum

    [IMG]http://img.*********.com/img/00000/f5c3ebc85e3832789e1a29ba3bf80300.jpg[/IMG]

    [IMG]http://img.*********.com/img/00000/224e24371021b580612d581c215c2d5f.jpg[/IMG]

    [IMG]http://img.*********.com/img/00000/5e0e9a013727a5f80af83ffef70bedab.jpg[/IMG]


    Bugün sabahtan tekrar yola çıktım ve sağ salim Ören'e giriş yaptım. Ama yine yolda kaldım. Bu sefer Balıkesir girişinde ışıklarda durdum ve bir daha kalkamadım. Vitese takıyorum, debriyajı bırakıyorum ama alet gitmiyor Sonra sağolsun motorcu bir abimiz duruyor ve halatla beni sanayiye kadar çekiyor. Bu arada halatın ucuna lastik bağlayarak darbeleri yumuşatmayı unutmuyorum (Sağol Halidun Abi ). Problem daha 2000 km önce gayet abanarak sıktığım kasnak dişlisi civatasının boşalmasında çıkıyor. Arkadaşlar o civatayı kesinlikle Loctite kullanarak ve sağlam bir tork aletiyle sıkın. Dişliyi dağıtırsanız uğraşırsınız. Neyse ki bende bir problem oluşmamıştı.

    Artık herşeye hazırım kardeşlerim, meteor, şimşek hepsi uyar. Nerdeyse bu problemlerden keyif almaya başladım. Mazoşizme doğru gidiyorum
    Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better

  4. #2344
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008

    sa

    Alıntı Otoburkaplan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler Selamlar

    Şu an deniz kıyısında püfür püfür oturmak varken mesaj yazıyorum, kadrimi kıymetimi bilin lütfen

    Adaş sen de öncelikle hoşgeldin, haftaya dönüyorum mutlaka buluşalım

    En bıraktığımda motor serviste, ben de işteydim hatırlarsanız. Sorun marş motorunun kömürünün bitmesi ve akümün de zayıf olmasının karışımı birşey çıktı servisin söylediklerine göre. Çok kafama yatmadı ama neyse herşeyi takip etmem imkansız, ben de biraz edilgen kaldım tatil modundan dolayı. Benzin musluğuna gelince ben koreden getirtmekten vazgeçtim. Geçici olarak biz direkt bypass etmiştik musluğu. Bunun için musluğu söküp içindeki diyaframla beraber çalışan contalı mili söküp, sızdırmazlık için benzine dayanıklı contayla musluğu tekrar birleştiriyorsunuz. Sitemin amacı, motor çalışırken musluğu açmak, dururken de kapatmak, başka da bi olayı yok. Bu bypass dan sonra önünüzde 3 yol var;

    1. Öyle kullanmak : Bunun sakıncası karburatör şamandıralarından arasıra benzin akabilir. Kazada depodan benzin akışı kesilmez.

    2. Elektrik kumandalı valf (Selenoid Valf) : Haldiun Abi'nin de önerdiği bu sistemde motor çalışırken açacak şekilde çalışan bir valf koyuyorsunuz. Dezavantajı kablolama vs gerektiriyor.

    3. Hava kumandalı başka valf : Gidip japon malı bir scooter için vakumlu benzin musluğu alıyorsunuz. Sonra kendi bypass edilmiş musluğunuzdan sonra onu araya bağlıyorsunuz. Eski orjinal hortum girişlerini (Tank geliş, karbüratör gidiş ve vakum) yeni musluğa takıyorsunuz. 25 TL'ye işi bitiriyorsunuz. Bozulursa yedeğini aynı gün içinde buluyorsunuz. Benim sorun bu şekilde çözüldü nihayet.

    Oh artık rahatım deyip akümü de şarj edip cuma günü İstanbul'a doğru yola çıktım. Köprüyü geçip Mecidiyeköye girdim. Telefon etmek için sağa çekip motoru kapattım. Sonra marşa bastım tık yok. Deniyorum, çalışmıyor. Yol yorgunuyum, arkada çantalar var. Üstümde full koruma ve güneş...İnsanlara soruyorum akü kablonuz var mı diye, tüm cevaplar hayır. Motoru itmeye başlıyorum, ara sokağın birisinde haff bi eğim var. Ama toplam 15-20m bişey. Tek şansım var. 2'ye atıp salıyorum hayvanı aşağı, duayla vurduyorum çalışıyor. Gazı kökleyip "Amin" diyorum 3 kez...

    Bosch Marka 12V 12A aküye 185 TL bayılıyorum. Artık gözüm para görmüyor. Gitsin diyorum şu alet, yoksa o yorgunlukla yakacağım. Akü şarj olurken Uzay geliyor, fotoğrafında daha zayıf ne Beraber beşiktaşa gidip çayımızı içiyoruz, sonra kaldırımlardan filan enduro duygularımızı tatmin edip aküyü alamya gidiyoruz. O sırada ilker de geliyor. Ve GV650 forumunda bir ilk yaşanıyor. 3 çalışır halde GV650 yan yana duruyor

    Daha önce rahmetli (!) Ahmet Güney de Halidun Abinin dükkana geldiğinde fotoğraflar çekmişti. Hatta ben reklamcıyım, ben photoshop da öttürümler mopet egzostu tadında çıktı, hala fotolar piyasa da yok Dolayısıyla bir ilki gerçekleştirip size gv650 hat-trick'i sunuyorum

    [IMG]http://img.*********.com/img/00000/f5c3ebc85e3832789e1a29ba3bf80300.jpg[/IMG]

    [IMG]http://img.*********.com/img/00000/224e24371021b580612d581c215c2d5f.jpg[/IMG]

    [IMG]http://img.*********.com/img/00000/5e0e9a013727a5f80af83ffef70bedab.jpg[/IMG]


    Bugün sabahtan tekrar yola çıktım ve sağ salim Ören'e giriş yaptım. Ama yine yolda kaldım. Bu sefer Balıkesir girişinde ışıklarda durdum ve bir daha kalkamadım. Vitese takıyorum, debriyajı bırakıyorum ama alet gitmiyor Sonra sağolsun motorcu bir abimiz duruyor ve halatla beni sanayiye kadar çekiyor. Bu arada halatın ucuna lastik bağlayarak darbeleri yumuşatmayı unutmuyorum (Sağol Halidun Abi ). Problem daha 2000 km önce gayet abanarak sıktığım kasnak dişlisi civatasının boşalmasında çıkıyor. Arkadaşlar o civatayı kesinlikle Loctite kullanarak ve sağlam bir tork aletiyle sıkın. Dişliyi dağıtırsanız uğraşırsınız. Neyse ki bende bir problem oluşmamıştı.

    Artık herşeye hazırım kardeşlerim, meteor, şimşek hepsi uyar. Nerdeyse bu problemlerden keyif almaya başladım. Mazoşizme doğru gidiyorum

    benim çıraklar artık usta oluyor bu akü işi başına gelmesi ustayı aramadan karşıya geçmendendir ama serdar ben sana demiştim sabitleyici ile sıkmak lazım diye o ön dişliyi .

    bak bir tavsiyem daha var akünün yanına 75 cm 6 lık kablo kıvırıp koyacaksınız
    marş takıldıgı durumda akü başından direk marşa düz kontak denilen uygulama ile hayvanı itmekten kurtulursunuz

    resimler şahane ama mavi mavi gözlerin masmavi ya bu motora mavi yakışıyor be... iki kara şimşeğin arasında mavi şimşek artık o renkde yapılmıyor maviler karaborsa o akşam daha önce haber edeydin ahmette aranızda olurdu benim pek şansım olmadı benim motor hala oda hapsinde


    benzin muslugunu o şekilde haletmişin ama o sistem pek güvenli olmuyor bazen de kaçırıyor kesin çözüm selonoid ve yarım metre kablo hatta far rölesine baglamak daha iyi olur motor dönmeye başlayınca benzin verir şamandıra ignesine basınç yapmaz tavsiye ederim

    şimdi asıl mesele aklıma takılan senin motor ölçümde gayet güzel şarj ediyordu degerler hepimizin ölçümlerinden daha iyi ankarada şarj da yapılmış istanbula kadar geliyorsun akü dopdolu olmalı nasıl bitiyor ve örene gidiyorsun yeni akü ile aküden bir sıkıntı yok
    serdar sarjı ölçtünüzmü kaç amper şarj ediyor ve ilkerin motoru ve orjinal olan bizimkiler yüksek devirde deşarj oluyor akü bitince yolda kalması gerekir kalmıyor ya bunu iyi ingilizce bilen lee ye bir sorsun hatta telle konuşsun
    yemek yerken bile altarnatör şemasını konjöktörü kafamdan çözmeye çalışıyorum.

    senin motorda aklıma takılan bir soru şarjı kaç volt ta kesiyor kesmiyormu kesmezse akımı aküyü uzun yolda kaynatır plakaları eriterek aküyü bozar diye düşünüyorum

    ama bu bizim kiler nasıl gidiyor bir gün kanuniye gidip servis müdüründen filan tam ögrenmeyemi çalıssam çözemedim bir türlü

  5. #2345
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Serdar şu şanssızlığı artık kırsan diyorum.
    Aküyü umarım sulu almadın.şarj olurken köpürüyormuş denendi. Kuru veya jel 12volt 12A ideali.Marka fiyat önemli değil. Fakat km yapmana rağmen yüksek devirde boşalması yine statör-konjektör ikilisini aklıma getiriyor. Senin direk başına gelenlerin bende sadece sinyalleri vardı ve bu sıkıntıdan kurtuldum. Marş motoru kömürü nerede bulunuyor? yazıcı kartuşu misali dolduruluyormu hiç denemedim,baktırmam lazım.
    Muslukta selenoid valf tak desem usta anlar ve yaparmı bilemiyorum. Parça markası ve kullanım şeması veriliyormu kutusunda?
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  6. #2346

    Üyelik
    10 Temmuz 2009
    Şehir
    Mardin - Midyat
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    mahşerin üç atlısı serdar, senin motorun başına gelen pişmiş tavuğun başına gelmemiştir herhalde. hayırlısıyla hallet şu işi de biz de rahatlayalım abi. valla okudukça içim fena oluyor, ben sinirleniyorum. anlattıklarından bişey anlasam "şöyle yap, böyle yap" diyeceğim ama benim kafa bu mekanik sistem olayına pek basmıyor. derinlemesine oturup uzun bi zaman ayırmam lazım anlamam için :D

    halidun abiyle yüzyüze tanışabildik sonunda :D gittik dükkanına oturduk, bol bol muhabbet ettik. umarım dükkanı kapatır da gv650 servisi açar sonra ahmet güney de geldi, onunla da tanıştık. sonra zaten serdar ve uzayla da tanıştık. gördüğüm kadarıyla bizim gv650cilerin hepsi kafa adamlar. keşke bir ara ayarlayabilsek de şöyle 5-10 gün bi uzasak bütün gv650ciler olarak. enfes olur valla.

    serdar'a diyorum da, ben de baya bi sıkıntı yaşadım gerçi yanınızdan ayrıldıktan sonra harbiye'ye doğru gittim, giderken bir de baktım ki hararet 7. seviyeye kadar çıkmış. la noliy? demeye kalmadan kenara çektim ve baktım ki fan çalışmıyor. allahtan kalacağım yere az bir mesafem kalmıştı, vardım ve çektim kenara motoru. muhtemelen fan müşüründendir dedim ve o gün bakmadım, ertesi gün serviste baktırırım dedim. ertesi gün oldu, çıktım kartal'a yeşilyurt motor'a gittim. asıl usta yoktu, kalfası olduğunu düşündüğün bi eleman vardı onun yerine. ben de bursa'ya gideceğim için o gün, mecburen verdim motoru eline. baktı baktı, müşürden değil de kablolardan olduğunu söyledi ama hangi kablonun elektrik iletmediğini bulamadı :D neyse dedim, daha önceden de böyle bir problem yaşadığım için bi düğme taktırmıştım radyatör kapağının altına, manuel olarak fanı çalıştırabiliyordum. dedim "o düğmeye direk bağla bari, o şekilde ankara'ya kadar giderim, orada yaptırırım." o şekilde bağladık ve fanı çalıştırarak yola çıktık. bu sefer de motorun biri sustu, motor 60'ı geçmiyor, geberiyor resmen. benim kafa bozuldu, iyice sinirlendim. o hışımla gittim girdim servise, zaten benim o sinirli halimi gören eleman da bişey demeden açtı silindiri ve bujiyi temizledi :D o şekilde nihayet istanbul'dan çıktım. pendik'ten yalova'ya kadar feribotla geldim, feribotta bi 600rr kullanıcısıyla muhabbet ede ede geldik. yalova'dan bursa'ya geçip uludağa çıktım. havası nefis, manzarası nefis, doğası nefis... 1 gün de orada kamp yaptıktan sonra yola çıktım ankara'ya gelmek üzre. yolda gelip geçen motorcularla selamlaştık. bozüyük'ü geçince 110'la radara girdim :D 270 tl de ona bayılıcaz şimdi, haybeden masraf çıktı... benimle birlikte 110-120 yapan arabaları durdurmadılar, sadece beni durdurdu polisler... görev bilinçlerinden dolayı onları kutluyorum buradan. neyse dedim, eskişehir girişinde yağmura yakalandım, donuma kadar ıslandım, sonra sivrihisar'a kadar kurudum :D ankara girişinde çayyolu'na 10 km kala bu sefer doluya tutuldum, bi benzinlik bulana kadar yine donuma kadar ıslandım :D benzinlikte 10-15 dakika durduktan sonra, baktım yağmur duracak gibi değil (o ara allahtan dolu durmuştu) battı balık yan gider diyip eryaman'a doğru yola koyuldum ve eve vardım. oley! pişman mıyım? hayır :D gayet güzel bi tecrübe oldu benim için. artık "doluda bile motor kullandım" diyebilirim soranlara :D

  7. #2347
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    İlker, okuması çok keyifli bir yazıydı. Teşekkürler ve geçmiş olsun
    Serdar! Şu motora binmeden önce bi yıkan be abi
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  8. #2348

    Üyelik
    10 Temmuz 2009
    Şehir
    Mardin - Midyat
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    sağol uzay yalnız yukarıda bi bilgi yanlışlığı olmuş, serdar ve uzay'la da tanıştık demişim, serdar'la daha önce tanışmıştık zaten. neden öyle yazdım bilemiyorum. sanırım bütün gün yeni gv'cilerle tanıştığım için herkesle tanışmış kabul ettim kendimi serdar, yeni bir başlangıç yapmaya ne dersin? (çevir kazı :D)

  9. #2349
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008

    sa

    işte bu ilker motorculuk kısa bir yoculukta hepsini yaşamışın
    seninle o gün fazla ilgilemedik yola gidecektin ancak fan çalışmayınca filan arayabilirdin telle yardımcı olurdum en azından senin arıza röleden veya oksitlenmeden kaynaklanan bir durum
    silindir öndeki çalışmadı sebebi ise çırak oynarken kablolarla ateşleme bobinine
    giren fişleri oynattı yolda giderken çıktı sen dönünce fark etti yerleştirdi .iyiki bujiyi açayım derken kapagı yalama etmedi eger o kablo soketlerini sıkmadan taktı ise yine olacaktır.ikici gelişinde kaç para verdin


    serdar zaten usta oldu artık şimdi sahilde keyf çıkarıyor.

    bakın uzun yola giderken beni almanız lazım yoksa yolda kalırsınız

  10. #2350

    Üyelik
    10 Temmuz 2009
    Şehir
    Mardin - Midyat
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı kayar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    işte bu ilker motorculuk kısa bir yoculukta hepsini yaşamışın
    seninle o gün fazla ilgilemedik yola gidecektin ancak fan çalışmayınca filan arayabilirdin telle yardımcı olurdum en azından senin arıza röleden veya oksitlenmeden kaynaklanan bir durum
    silindir öndeki çalışmadı sebebi ise çırak oynarken kablolarla ateşleme bobinine
    giren fişleri oynattı yolda giderken çıktı sen dönünce fark etti yerleştirdi .iyiki bujiyi açayım derken kapagı yalama etmedi eger o kablo soketlerini sıkmadan taktı ise yine olacaktır.ikici gelişinde kaç para verdin


    serdar zaten usta oldu artık şimdi sahilde keyf çıkarıyor.

    bakın uzun yola giderken beni almanız lazım yoksa yolda kalırsınız
    abi sorunun kaynağını az çok tahmin ettiğim için aramaya gerek görmedim. ya müşür olacaktı ya da kablolar. müşür olsa yenisi lazım, ki o da muhtemelen sende yoktur, kablo ise açıp baya bi bakmak lazım, ki onda da seni uğraştırmaya gerek yoktu servis halleder diye düşündüm ama onda da çırağa denk geldik ikinci gelişimde para vermedim abi, zaten o da istemedi eğer dediğin gibi fişleri oynattıysa da bujiyi temizletmiş olduk işte

  11. #2351
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008

    sa

    radar meselesinde arabalar 100 km hız sınırı motorsikletler 70 80 olmasından kaynaklanıyor birazda görev anlayışı önemli ama komutanların radarı fark etmesi lazım radar yerine düşman tankı gizlenmiş olabilirdi

  12. #2352
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008
    bakın tekrar ediyorum bir daha yazmam motor blogundaki vidalar oksitleniyor ve ilerde sökülmesi açısından problemler doguyor şimdi karar verdim değiştirecem krom vida ile bunların çogu farklı farklı almaya kalksanız bulamıyorsunuz ve görüntüde kötü oluyor almak isteyenlere takım olarak beraberce alalım söküp takanlar zaten vidaarın kafaları ezilmiştir alalım derim tavsiye ederim almak istiyenler ve istemiyenler yazsın çıraklar ustalar bu son çagrı tren kalkıyor

  13. #2353

    Üyelik
    10 Temmuz 2009
    Şehir
    Mardin - Midyat
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    halidun abi beni ekle listeye!

  14. #2354
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Beni de ekle listeye abi. Ben zaten onay mesajı yazmıştım daha önce ama garanti olsun
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  15. #2355
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Tüm vidaları paslanmaz ile değiştirmek kesinlikle lazım. Ben nerdeyse 4 sene önce değiştirdim. En ufak bir paslanma yok.
    Diğer yandan plastikten yapılma yuvarlak kapaklar içinde özel yapım paslanmaz kapak yaptırmanızı öneririm. Sanırım her motor için 3 tane lazım.

    Not: Yukardaki fotolara bakınca, plaka numaralarının uğraşılıp, üstünün kapandığını gördüm. Bu duruma çok sık rastlıyorum. Sırf merakımdan soruyorum: Bunun benim bilmediğim özel bir sebebi mi var ? Varsa nedir ?
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  16. #2356
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı ledo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Not: Yukardaki fotolara bakınca, plaka numaralarının uğraşılıp, üstünün kapandığını gördüm. Bu duruma çok sık rastlıyorum. Sırf merakımdan soruyorum: Bunun benim bilmediğim özel bir sebebi mi var ? Varsa nedir ?
    Motoru gözüne kestiren olursa, bir tanıdığı varsa plaka bilgisinden evinin adresine kadar ulaşabilir diye herhalde. Bizim Serdar'ın korkaklığı işte
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  17. #2357
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008

    sa

    Alıntı ledo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tüm vidaları paslanmaz ile değiştirmek kesinlikle lazım. Ben nerdeyse 4 sene önce değiştirdim. En ufak bir paslanma yok.
    Diğer yandan plastikten yapılma yuvarlak kapaklar içinde özel yapım paslanmaz kapak yaptırmanızı öneririm. Sanırım her motor için 3 tane lazım.

    Not: Yukardaki fotolara bakınca, plaka numaralarının uğraşılıp, üstünün kapandığını gördüm. Bu duruma çok sık rastlıyorum. Sırf merakımdan soruyorum: Bunun benim bilmediğim özel bir sebebi mi var ? Varsa nedir ?
    levent kardeşim iyi yapmışın bizede yardımcı olursan sevinirim ben bazılarını söktüm boyları farklı ama çok vida var sende bir kaydı varsa adet ve boy olarak ugraşmadan alalım bizde birde kapakları tornada nerde yaptırdın onlarıda yapmamız lazım
    görüşelim

  18. #2358
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Ben bu işleri C&C motorda (Ortaköy) yaptırttım. O zamanlar Global bayisi idi. Sahibi Ahmet Bey. Halen aktif mi, bilmiyorum. Tornası da olduğu için, ne istersem yaptı.
    Tel: 0212 2882581
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  19. #2359
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008

    sa

    Alıntı ledo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben bu işleri C&C motorda (Ortaköy) yaptırttım. O zamanlar Global bayisi idi. Sahibi Ahmet Bey. Halen aktif mi, bilmiyorum. Tornası da olduğu için, ne istersem yaptı.
    Tel: 0212 2882581
    teşekkür senin motor kç km geldi bu conjoktör regulatör startör sıkıntısı yaşadınmı

  20. #2360
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Alıntı kayar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkür senin motor kç km geldi bu conjoktör regulatör startör sıkıntısı yaşadınmı
    Hayır henüz yaşamadım. Motor 10 bin civarı... ( Beverly'e daha çok biniyorum )
    Tek yaşadığım sıkıntı deponun akıtması oldu. O da hemen halloldu.
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler