Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Haziran 2010, 12:00
#2221
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
Bu sabah işe gelirken 170 in üzerinde yine aynı şey oldu ve motor yavaş yavaş öldü
Elenen olası sebepler ;
1. Benzin kapağı contası
2. Benzin hattı filtresi
3. Depo filtresi
4. Depo vakum hortumu
cumartesi günü bir problem çıkmazsa şu ustaya gideceğim. Karburatördeki plastik parçaların zamanla sertleşip yarıldığına benzer birşeylerden bahsetti. Daha önceden de başka hyo larda bu sorunu görmüş. Adam genelde yüksek hızlı motorlarla ilgilendiğinden çözüm üretebilir diye umuyorum. Bakalım tam olarak neymiş
senin motora otomatik hız sınırlayıcı takılmış demekki fazla hızdan koruyor seni durdugunda dikkat ettinmi hareret nasıl aşırı bir sıcaklık veya ses varmı gazı kesince durmadan devam ediyormu durursada hemen çalışıyormu yani problem benzin gelmeyişimi yoksa başka bir şeymi onu tam bir tesbit gerekir
bir seçenek daha var onuda yap test et depo çıkışındaki vakumla açılan musluk tıkacını çıkar yani benzin direk aksın hiç bir engel kalmasın bakalım ne olacak
depo filitresini temizledin nasıldı pislik varmıydı
Reklamlar
-
23 Haziran 2010, 12:23
#2222
Abi filtreler temizdi. Zaten depo açık gittim denemek için yine oldu Aşırı ısınma filan da farketmedim.
Zaten olacağını hissediyorsun, motor yavaşlamaya başlıyor. Orada hemen gazı kesip yavaş gidersen kurtarıyorsun. Ama biraz daha zorlarsan motor stop ediyor. Motor sıcak olmasına rağmen tekrar çalıştırırken ciklenin bayağı faydası oluyor. Bildiğim kadarıyla cikleyi çektiğinde farklı bir benzin hattından besliyorsun motoru. Dolayısıyla depo besleme değil de karburator içi birşey diye düşünüyorum.
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
23 Haziran 2010, 17:33
#2223
bu arıza benzin ikmali yapamıyor şamandıralar depo açık gittim derken kapagı açık mı gittin yani havasızlık yok o zaman benim dediğimi anladınmı burdayken depo altında muslugun arasından bir parça sökmüştün diyafram ve ortada silindirik küçük bir parça vardı o parçayı ve diyaframı çıkar parçanın kenarlarına bir conta kes yerine vidala depo daki musluga 2 hortum giriyor biri benzin digeride vakummla muslugu açtıran emiş borusu ben muslugun içindeki tıpayı çıkar vakum olmadanda benzin aksın yani depo motora baglı degilken depoya benzin koyunca altından akacak o şekilde bir denemen iyi olur
he bu arada vakkum borusunun ucunuda tıka hava almasın ordan
-
23 Haziran 2010, 18:44
#2224
GT 250R daki kardeşlerden birisi şöyle bir yorum yaptı :
hava filtresini kontrol ettinmi?işin yakıt kısmını zaten baya bir irdelemişsin eger bunlardan degilse benim aklıma hava filtresi .yada elektrikle ilgi gibi geldi.bujilerine bir baktır olmadı ateşleme bobininede bak.benimde önceki motorumda böyle birşeyle karşılaşmıştım.hep yakıttan zannettik iş karburatoru degiştirmeye kadar gitti.sonunda arıza statörde çıkmıştı .yüksek devirlerde ateşlemede kesiklik yapıyordu.
İş yine döndü geldi stratore, ne stratormüş birader
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
23 Haziran 2010, 20:57
#2225
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
GT 250R daki kardeşlerden birisi şöyle bir yorum yaptı :
İş yine döndü geldi stratore, ne stratormüş birader
elektirik taksitle gelmez sen yüksek devirde bir süre giitiginden bahsediyorsun elektirikten olsa hiç çıkamazsın vede tekleme yapar ayrıca ölçtük sarzında gayet güzel 14.5 v gördü ve devamlı şarj ediyor bu kesin benzin dediğimi bir dene kesin benzin eger degilse elektirik değil startör filan değil kontrolü gayet kolay yüksek devirde giderken kornaya bas düzgün çalıyorsa elektirik degil
başka hareret yapsa grepaj yapıyor yani piston sıkısıyor veya yaglama yetersiz kalıyor iç direnç yükseliyor olabilir ama bınlarda uzak ihtimal
-
23 Haziran 2010, 21:35
#2226
makaram sarı bağlar türküsü aklıma geldi biran
Statörü sardır serdar
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
24 Haziran 2010, 11:06
#2227
Selam millet,
http://www.hyosungsource.com/ 'dan sipariş verdiğim manifoldlar elime ulaştı.
Bu ayın birinde e-bay'den verdiğim siparişler hala ulaşmamışken, Kore'den gelen mallar uçakla geldiği için hızlı bir şekilde ulaştı. Tabii ona göre kargo parası alıyorlar :D
Serden Abi! Adresini bekliyorum özelden
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
24 Haziran 2010, 22:33
#2228
Helal olsun kardeşime.
Özelden tel,adres veriyorum. Sende banka hesap no verirsen yarın hesabına geçerim. Şimdiden teşekkürler.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:09 ----------
özelden gelen mesajını yeni farkettim sorun yok.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:23 ----------
saplama gidondan,kayışa kadar birçok önemli parça madem güvenilir buradan sipariş vermek en mantıklısı.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:25 ----------
Halk bankasından senin bankana EFT geçiyorum yarın bankan masraf almasın diye. Senin adını soyadınıda bilmemde yarar olabilir.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
24 Haziran 2010, 23:43
#2229
Uzay hala geç değil... Ne diyorsa +5 benden Boşver onu, onun rahatı yerinde... Stratorünü sardırdı, artık pek yazı da yazmıyor. Sen, ben, bir de Halidun Abi... Son zamanlarda biz olmasak konu sönüp gidecek nerdeyse
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
25 Haziran 2010, 00:07
#2230
Arkadaslar merhaba daha öncede yazmıştım gv650 bölümüne aklımda 3 farklı model var cbr600f hyosung gt650 r ve gv650 biliyorum honda 4 silindir ve farklı i segment gt650 r da aynı motor var ama yine farklı bi segment fakat benim merak ettiğim şu özellikle motoru ile uzun yola çıkanlar (uzun yoldan kastım günde 800-900km) gv650 lerden memnun mudur? yani 2 silindir zorlar mı? ya da yorucumu olur? bunlar çok önemli çünkü benim için motorun tarzından çok tipi ve rahatlığı önemli uzun yolda ki durumu çok önemli. Sürekli racinglere bakarken aklımdan geçen tek cruiser gv650 çünkü gerçekten racing lere yakın bir performansı var. Şimdi den yorum ve görüşleriniz için teşekkür ederim.
-
25 Haziran 2010, 00:29
#2231
Blackvolky adlı üyeden alıntı
Arkadaslar merhaba daha öncede yazmıştım gv650 bölümüne aklımda 3 farklı model var cbr600f hyosung gt650 r ve gv650 biliyorum honda 4 silindir ve farklı i segment gt650 r da aynı motor var ama yine farklı bi segment fakat benim merak ettiğim şu özellikle motoru ile uzun yola çıkanlar (uzun yoldan kastım günde 800-900km) gv650 lerden memnun mudur? yani 2 silindir zorlar mı? ya da yorucumu olur? bunlar çok önemli çünkü benim için motorun tarzından çok tipi ve rahatlığı önemli uzun yolda ki durumu çok önemli. Sürekli racinglere bakarken aklımdan geçen tek cruiser gv650 çünkü gerçekten racing lere yakın bir performansı var. Şimdi den yorum ve görüşleriniz için teşekkür ederim.
Benim için görüntü çok önemli olduğu için bugüne kadar chopper / cruiser dışında hiçbir motora alıcı gözüyle bakmadım. Mesela endurolar bana bisiklet gibi geliyor. Tipleri bence iyi değil. Hele ki arka çanta takınca kuryelik için kullanılan motorlar gibi geliyor Uzun yol yapma fırsatını da çok nadir yakaladığım için benim yorumum seni pek tatmin etmez. Ama GV 650 ile yaptığım birkaç uzun yol gayet rahattı. Ayaklıkları geniş olanlardan olsa çok daha rahat olur. Yolda yağ gibi kayıyor. İvmelenmesi çok iyi. Tabii yine de hayatımın geri kalanında sıklıkla uzun yola çıkacaksam ya touring bir makine alırım veya honda shadow alırım.
Umarım az da olsa işine yarar görüşlerim.
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
Uzay hala geç değil... Ne diyorsa +5 benden
Boşver onu, onun rahatı yerinde... Stratorünü sardırdı, artık pek yazı da yazmıyor. Sen, ben, bir de Halidun Abi... Son zamanlarda biz olmasak konu sönüp gidecek nerdeyse
Seni kınıyorum
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
25 Haziran 2010, 00:56
#2232
_Uzay_ adlı üyeden alıntı
Benim için görüntü çok önemli olduğu için bugüne kadar chopper / cruiser dışında hiçbir motora alıcı gözüyle bakmadım. Mesela endurolar bana bisiklet gibi geliyor. Tipleri bence iyi değil. Hele ki arka çanta takınca kuryelik için kullanılan motorlar gibi geliyor
Uzun yol yapma fırsatını da çok nadir yakaladığım için benim yorumum seni pek tatmin etmez. Ama GV 650 ile yaptığım birkaç uzun yol gayet rahattı. Ayaklıkları geniş olanlardan olsa çok daha rahat olur. Yolda yağ gibi kayıyor. İvmelenmesi çok iyi. Tabii yine de hayatımın geri kalanında sıklıkla uzun yola çıkacaksam ya touring bir makine alırım veya honda shadow alırım.
Umarım az da olsa işine yarar görüşlerim.
yorumun için teşekkür ederim enduro ya da touring makinaları bende sevmiyorum. Hayatım boyunca uzun yol yapmayı planlamıyorum ama yılda 3-4 kere uzun yola çıkmayı düşünüyorum. Onun haricinde hep ankarada şehir içinde kullanıcam.
-
25 Haziran 2010, 08:26
#2233
Daha önce yorum yaptım diye hatırlıyorum ama yine seve seve yardımcı olayım.
Cruıser aşkın varsa gv650, yoksa şehir içi ağırlıklı kullanımda 650cc uygun segment olmasada saydıklarından cbr600f güzel seçim olur. Benim aklım arada kawa'nın er6-f yada versys 2010 modellerine kayıp duruyor. (ikinci motor anlamında)
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
25 Haziran 2010, 09:31
#2234
Ben aralarda "popo" sendromu yaşamak adına molalar vererek bir seferde 650 km lik yol aldım. Zaten oturma odandaki koltuğa da git 6 saat otur aynı şeyi yaşarsın...Onun haricinde, ne eklem ağrısı ne de postür rahatsızlığı hissetmedim. GV650 bahsettiğin diğer 2 motordan da rahattır ve performans olarak da aralarında uçurum yoktur.
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
25 Haziran 2010, 12:00
#2235
vıceroy adlı üyeden alıntı
Daha önce yorum yaptım diye hatırlıyorum ama yine seve seve yardımcı olayım.
Cruıser aşkın varsa gv650, yoksa şehir içi ağırlıklı kullanımda 650cc uygun segment olmasada saydıklarından cbr600f güzel seçim olur.
Benim aklım arada kawa'nın er6-f yada versys 2010 modellerine kayıp duruyor. (ikinci motor anlamında)
evet bu motorun görünüşüne hastayım ve bir arkadaşımda vardı bir kere artçı olarak binmiştim ve performansı d beni yeterince etkilemişti. bu nedenle bu motor hakkında elimden geldiğince çok bilgi almaya çalışıyorum cbr600f de düşünüyorum ama artık üretilmiyor olması sağlamını bulma ihtimalimin düşük olması ve gv650 nin bütün artı özellikleri beni bu motora yönlendiriyo
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:55 ----------
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
Ben aralarda "popo" sendromu yaşamak adına molalar vererek bir seferde 650 km lik yol aldım. Zaten oturma odandaki koltuğa da git 6 saat otur aynı şeyi yaşarsın...Onun haricinde, ne eklem ağrısı ne de postür rahatsızlığı hissetmedim. GV650 bahsettiğin diğer 2 motordan da rahattır ve performans olarak da aralarında uçurum yoktur.
yorum için teşekkür ederim gerçekten motor almamda çok yardımcı olucak yorumlar geliyor. Zaaten uzun mesefede dinlenmek mutlaka şart beni tedirgin eden tek şey uzun yolda 2 silindirin beni yolda bırakmasıydı çünkü benim çok fazla inceleme fırsatım olmadı ama yapılan yorumlardan hyo lar için çok iyi sözler gelmemişti gerçi bunun altında başka nedenlerde vardır ama bir hyo kullanıcısından olumlu yorumları almak içimi rahatlattı doğrusu
-
25 Haziran 2010, 12:14
#2236
sa arkadaşlar siyah...arkadaş bu nicin anlamını çeviri linkleri bile bulamadı anlamı nedir
yıllardır motor binicisi olarak derimki bu üç model arasında cbf le gt aynı aynı tip sayılır ikisi arasında cbf tercih edilir sebebi daha rahat daha kalitelidir 4 silindir rahatlıgı seriligi vardır.gv ise gezi motoru ikisinden de rahatır serilik olarakta az geride kalsada yeterli ivlenme vardır yakıt olarakta ikisindende az yakar uzun yol için üçü arasında en uygunudur yani bu gv biraz sürat biraz uzunyol ama tambir gösteriş motorudur şehir içi kulllanımda biraz büyük kalabilir ama metropolde yaşıyorsan mesala benim yolum en kısa 16 km ana arterde olunca yormaz ama kısa mesafe için buyuk gelir ozaman bence kullanım yakıt açısından 250 lik kaliteli bir makina yeterdir.sorunun cevabını vermeye çalıştım ama son sözüm tercübe sahibi olmak için yaşamak lazım .
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:00 ----------
Blackvolky adlı üyeden alıntı
evet bu motorun görünüşüne hastayım ve bir arkadaşımda vardı bir kere artçı olarak binmiştim ve performansı d beni yeterince etkilemişti. bu nedenle bu motor hakkında elimden geldiğince çok bilgi almaya çalışıyorum
cbr600f de düşünüyorum ama artık üretilmiyor olması sağlamını bulma ihtimalimin düşük olması ve gv650 nin bütün artı özellikleri beni bu motora yönlendiriyo
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:55 ----------
yorum için teşekkür ederim gerçekten motor almamda çok yardımcı olucak yorumlar geliyor. Zaaten uzun mesefede dinlenmek mutlaka şart beni tedirgin eden tek şey uzun yolda 2 silindirin beni yolda bırakmasıydı çünkü benim çok fazla inceleme fırsatım olmadı ama yapılan yorumlardan hyo lar için çok iyi sözler gelmemişti gerçi bunun altında başka nedenlerde vardır ama bir hyo kullanıcısından olumlu yorumları almak içimi rahatlattı doğrusu
ben ilk yorumumu yazıncaya kadar siz yazmızsınız uzun yol yorumunu serdar aramızda enson uzun yol sürücüsü olarak özetlemiş yaşadıgı olumsuzluklara rahmen daha önceki sahifelerdede bahsetmişti olumsuzlukları serdarın sanzsızlıgı motordan degil satıcının yalan söylemesinden kaynaklanıyor
kulalanarak gördümki her motorun iyi kötü tarafları var firmaların eksikleri veya servislerin sıkıntıları oluyor ama iyi olan şuki zaman içerisinde bu olumsuzluklar giderilmeye çalışılıyor
sözün özü iyi bir makina alıp bakımlarına kullanımına özen gösteririsen yolda kalmazsın alacagın motortan ziyade satanın dürüstlügü önemlidir makinanın neyi var neyi yok oldugu gibi söylemesi lazım 2 ci el için konuşuyorum hatta bazı sıfırlar içinde geçerlidir hele istanbul motordan alıyorsan adam kargayı bülbül diye satabiliyor
-
25 Haziran 2010, 12:19
#2237
-
25 Haziran 2010, 12:48
#2238
Blackvolky adlı üyeden alıntı
adım volkan(volky burdan geliyo) siyahıda çok seviyorum o yüzden nickim blackvolky
Bende şu an yurt dışındayım eylül gibi döneceğim ve ankarada yaşayacağım ve evimde merkezden baya uzak
o yüzden sorun değil. 2004-2006 arası cbr 600 ile 2007-2009 arası gv650 yi yaklaşık aynı fiyatlara bulabiliyorum sanırım benim gibi birbirinden 2 farklı segmentte karar vermeye çalışan başkalarıda varmıdır acaba
memnun oldum siyahvolkan yurt dışında nerdesin meslegin nedir burda tanışmakta önemli benim yaş biraz fazla size göre ama geceleri saymıyorum 27 yaşındayım iyi araştırmacısın bu güzel bir şey akıllı insanlar daha önceki tercübelerden yararlanandır ikiside güzel dir görüntü gv de daha güzeldir ben fuarda ilk gördügümde orda köstekli halde dururken bile gidiyormuş tipi vardı ve çizfileri bana ben bir panterim diyordu aslında gs 650 veya pegasso alacaktım araştırdım ve pazarlıkta yaptım fakat 2 ci elde anlaşamadık satıcılarına güvenemedim bunu istanbul motordan 0 aldım ancak rusat işleminde çok yalan söylediler ve zarara soktular beni ama aslında onlar zarar ettiler benim gibi dobra konuşan insana sözünü yerine getirse çok müşteri gönderebilirdim şimdi kapatsınlarda başka insanları zarara sokmasınlar diye ugraşıyorum veya satsınlar başka düzgün bir esnaf alsın dürüstce iş yapsın
neyse bak gönlün hangisini isterse kesene hangisi uyarsa onu al volkan kardeşim
-
25 Haziran 2010, 12:56
#2239
kayar2 adlı üyeden alıntı
memnun oldum siyahvolkan yurt dışında nerdesin meslegin nedir burda tanışmakta önemli benim yaş biraz fazla size göre ama geceleri saymıyorum 27 yaşındayım iyi araştırmacısın bu güzel bir şey akıllı insanlar daha önceki tercübelerden yararlanandır ikiside güzel dir görüntü gv de daha güzeldir ben fuarda ilk gördügümde orda köstekli halde dururken bile gidiyormuş tipi vardı ve çizfileri bana ben bir panterim diyordu aslında gs 650 veya pegasso alacaktım araştırdım ve pazarlıkta yaptım fakat 2 ci elde anlaşamadık satıcılarına güvenemedim bunu istanbul motordan 0 aldım ancak rusat işleminde çok yalan söylediler ve zarara soktular beni ama aslında onlar zarar ettiler benim gibi dobra konuşan insana sözünü yerine getirse çok müşteri gönderebilirdim şimdi kapatsınlarda başka insanları zarara sokmasınlar diye ugraşıyorum veya satsınlar başka düzgün bir esnaf alsın dürüstce iş yapsın
neyse bak gönlün hangisini isterse kesene hangisi uyarsa onu al volkan kardeşim
istanbulmotor hakkında yazdıklarına katılıyorum abi. Bir kere gittim ve hemen kaçtım. Güvensizlik gözlerinden okunuyordu. Belki yanılıyorumdur ama bunu hissettim. Yolmaya çalıştıklarını hissettim. Zaten esas hyosungtan anlayan ustaları gitmiş, yerine geçici bir usta gelmiş. Hiç işim olmaz
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
25 Haziran 2010, 13:12
#2240
Ben libyadayım inşaat sektöründe çalışıyorum abi senin geceleri çıkartınca zaaten benim yaşa denk gelmiş işimden dolayı bütün gün pc başındayım ve sürekli inceliyorum bir şeyleri ve bende makinayı 2. el almayı düşünüyorum motor kullanmayı çok seviyorum ama ülkemizde maalesef çok pahalı (burdaki araç fiyatlarını görseniz gözünüzden yaş geir) burdan getirtmeye çalıştım o zamanda yine vergilerle aynı şeye denk geldi. Tavsiyeniz aklımda bulunsun motoru alacağım zaman dediğiniz yerin yakınından bile geçmem ve böyle olumsuzluklarıda mümkün olduğunca anlatmak lazım ki millet sonradan üzülmesin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler