Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Haziran 2010, 15:53
#2201
İyi kazasız belasız atlatmışsın. Ne kadar dikkatli olsan da motor biraz daha fazlasını istiyor.
Peki sol aynana bakıp sol şeride geçmeden önce arkanda o şahin yoktu değil mi? Sanırım kafanı da sola çevirip baksan görebilirdin. Ama öyle olaylar oluyor ki şu dünyada, yaşamayan bilemez. Bazen dışardan göründüğünden daha zor olabiliyor.
Geçmiş olsun kardeşim.
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
Reklamlar
-
20 Haziran 2010, 17:13
#2202
abey, geçmiş olsun. allah korumuş. bizim angara'nın şahin-macto'larından korkmak lazım. 3000 tl.lik arabaya 5000 tl.lik set döşeyip trafiğe çıkan insanlar her yerde tehlike oluşturuyorlar... bir de üste çıkma çabaları yok mu.
-
21 Haziran 2010, 00:47
#2203
serdar geçmiş olsun amanın dikkat sollamalarda mümkünse başını çevir bak senin aynalarda dar fazla geriden geleni fark edemiyorsun birde böyle kare adamlar olunca olan bize oluyor bunla kalsın allah koruya
-
21 Haziran 2010, 01:21
#2204
Yok abi arkayı çok iyi görüyordum çünkü dümdüz uzun bir yoldu. Hem de yuvarlak aynalara geri dönüş yaptım 3 gün önce. O adam tahminimce parktan hızlı bir çıkış yaptı ve taa arkama kadar hızla gelip frene bastı. Çünkü motorsikletlerin şerit hakkı yoktur, normalde kaldırımda filan gitmemiz gerekir
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
21 Haziran 2010, 15:25
#2205
Ön cam hakkında
Arkadaşlar,
Motorsikleti bayağı bir süre ön camsız kullanmıştım. Ön cam ile de otoban ve şehirlerarası yaklaşık 2500 km yol yaptım. Ve benim ön cam alacak arkadaşlara tavsiyem genelde 120 km/h altında hızlarda kullanacaksanız bizim orjinal ön camı almaya hiç zahmet etmeyin. Yüksek hızlarda gayet güzel perdeleme yaparken 120 ye kadar sadece göğüs üstünden kafaya güçlü kadar bir rüzgar jetiyle kafa şişirmekten başka bişeye yaramıyor. Ön camsız daha sessiz gidiyorsunuz.
Hız yapacaksanız ayrı tabi
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
21 Haziran 2010, 15:54
#2206
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar,
Motorsikleti bayağı bir süre ön camsız kullanmıştım. Ön cam ile de otoban ve şehirlerarası yaklaşık 2500 km yol yaptım. Ve benim ön cam alacak arkadaşlara tavsiyem genelde 120 km/h altında hızlarda kullanacaksanız bizim orjinal ön camı almaya hiç zahmet etmeyin. Yüksek hızlarda gayet güzel perdeleme yaparken 120 ye kadar sadece göğüs üstünden kafaya güçlü kadar bir rüzgar jetiyle kafa şişirmekten başka bişeye yaramıyor. Ön camsız daha sessiz gidiyorsunuz.
Hız yapacaksanız ayrı tabi
İyi de ön camın kullanılış amacı sadece bu değil ki. Akü'den gelen akımı düzenliyor.
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
21 Haziran 2010, 16:32
#2207
Hadi yaa, hmm o zaman kullanmaya devam...
Konfor açısından 120 nin üstüne pek çıkmıyorsan getirisinden çok götürüsü var diyorum.
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
21 Haziran 2010, 16:51
#2208
120 nin altında benim baba camdan lazım çok güzel kesiyor süratli gideceksem üst parçayı çıkarıyorum rüzgar istersem kafamı saga veya sola çıkarıyorum serinletiyor
ama cam kesin lazım hem aerodinamik düzenli oluyor ve yorulma %100 azalıyor kulak kirasıda kalmıyor
-
21 Haziran 2010, 17:17
#2209
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
Hadi yaa, hmm o zaman kullanmaya devam...
Konfor açısından 120 nin üstüne pek çıkmıyorsan getirisinden çok götürüsü var diyorum.
Geyik yapayım dedim
Ben de aslında birgün çıkarıp denemek istiyorum nasıl oluyor diye
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
21 Haziran 2010, 18:43
#2210
Ya zaten bakın tüm cruiser'lara dev gibi ön camları var. Hız arttıkça doğal olarak hem hava direncini azaltmak hem de hava perdesinin daha küçük bir yüzeyle oluşmasından dolayı cam da küçülüyor. Bizim aletin camının küçük olması o sebepten...Hız yapın diyor Koreli amcalar
Ben de aslında birgün çıkarıp denemek istiyorum nasıl oluyor diye
120 nin altında daha sessiz, göreceksin
rüzgar istersem kafamı saga veya sola çıkarıyorum serinletiyor
Halidun Abi cambazlığa doğru gider bu yol bak
Ya bu arada millete ne oldu? Dut mevsimi, ondan mı acep
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
21 Haziran 2010, 18:47
#2211
sa
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
Ya zaten bakın tüm cruiser'lara dev gibi ön camları var. Hız arttıkça doğal olarak hem hava direncini azaltmak hem de hava perdesinin daha küçük bir yüzeyle oluşmasından dolayı cam da küçülüyor. Bizim aletin camının küçük olması o sebepten...Hız yapın diyor Koreli amcalar
120 nin altında daha sessiz, göreceksin
Halidun Abi cambazlığa doğru gider bu yol bak
Ya bu arada millete ne oldu? Dut mevsimi, ondan mı acep
yok canbazlık olmuyor azıcık çıkarınca serinliyorsun
millet sıcakların artması ile yazlıklarına kaçtılar tatildeler sanırım nurettin ev taşıyordu en son görüştügümde edirneye güeşlere bu pazar kim gelecek uzay eski edirnelibir defa onun başı çekmesi lazım
-
21 Haziran 2010, 18:55
#2212
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
21 Haziran 2010, 19:13
#2213
İstanbul'da olsam ben gelirdim. Edirne'de 7 sene yaşadım Ahmet Taşçı'larla, Saffet Kayalı'larla büyüdük
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
21 Haziran 2010, 22:05
#2214
böyle anlarda hepinize piyangodan daha güzel olan bu şansı dilerim mevladannn
http://www.mailce.com/en-sansli-moto...-surucusu.html
-
22 Haziran 2010, 09:01
#2215
-
22 Haziran 2010, 10:02
#2216
Sağol Serden...Biraz ara gazı vermeyi dene...Vites uygun devir aralığını istiyor. Ara gazı boşa alırken de çok işe yarıyor
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
22 Haziran 2010, 10:41
#2217
vıceroy adlı üyeden alıntı
Serdar geçmiş olsun kardeşim.
uzay gümrükten bizi soran oldumu? iki ön iki arka kimin diye
Öncam ucuzda değil orjinali 400 tl. Beğenipte alamayanda var tadını çıkarın. Cam büyüdükçe sürtünme katsayısındaki artıştan hem yakıt artar,hemde ağır vasıta sollamada gidonda sıkıntı yapar.Ben otobüs camı gibi olanları bedava verseler kullanmam
Şu sıralar okula motosikletle gidip geliyorum. Ama sağ şeritten. Eşref saati-eşşek saati belli değil sonuçta. Nadirde olsa ya vitese geçmiyor yada motor susabiliyordu. Statör sarımıyla susma işini çözdüm gerçi ama nadirde olsa debrijajı sıkmamış gibi vitese cevap vermediği oluyor. Sizce nedeni küçük bir ayarsızlıkmı?
Henüz soran olmadı
Hava yoluyla gelecek ama sürekli şu ofise vardı, bu ofisten ayrıldı diye yazıyorlar. Bi bindiremediler uçağa yav
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
22 Haziran 2010, 11:13
#2218
kayar2 adlı üyeden alıntı
yok canbazlık olmuyor azıcık çıkarınca serinliyorsun
millet sıcakların artması ile yazlıklarına kaçtılar tatildeler sanırım nurettin ev taşıyordu en son görüştügümde edirneye güeşlere bu pazar kim gelecek uzay eski edirnelibir defa onun başı çekmesi lazım
abi güreşler bu pazarsa gelin edirne'ye görüşelim yahu. edirne merkezde evim olsa hepinizi ağırlardım ama ne yazık ki benim görev yerim de edirne'ye 90 km. ve zaten bi evim de yok ama gelirseniz çok sevinirim, şöyle 4-5 tane gv650 yan yana sürmek de pek keyifli olur hani
-
22 Haziran 2010, 12:24
#2219
sa
vıceroy adlı üyeden alıntı
Serdar geçmiş olsun kardeşim.
uzay gümrükten bizi soran oldumu? iki ön iki arka kimin diye
Öncam ucuzda değil orjinali 400 tl. Beğenipte alamayanda var tadını çıkarın. Cam büyüdükçe sürtünme katsayısındaki artıştan hem yakıt artar,hemde ağır vasıta sollamada gidonda sıkıntı yapar.Ben otobüs camı gibi olanları bedava verseler kullanmam
Şu sıralar okula motosikletle gidip geliyorum. Ama sağ şeritten. Eşref saati-eşşek saati belli değil sonuçta. Nadirde olsa ya vitese geçmiyor yada motor susabiliyordu. Statör sarımıyla susma işini çözdüm gerçi ama nadirde olsa debrijajı sıkmamış gibi vitese cevap vermediği oluyor. Sizce nedeni küçük bir ayarsızlıkmı?
serden kardeşim
vitese geçmeyiş sebebi kollardaki boşlukları al birincisi ayrıca debriyaj ayarları uygunmu hareket halindeki motorda hıza uygun vitese geçirirken ayırıcı (debriyaj) pek gerektirmez hatta bazen çok sesiz daha güzel vitese geçer ancak bunu herkez uygulamasın bazı incelikleri vardır tercübe ister birde vites milinin ucunda makara denilen (debriyaj tasının hemen altındadır) bir parça var o gevşemiş olabilir veya yayı çıkmış olabilir esas problem burda sanırım ▣
uzayın linkini verdiği bakım servis sahifelerinde ENGINE 3-42 GEARSHIFT SHAFT
● Install the gearshift shaft ③.
olarak geçen parça var onu kontrol ediniz sıkıntı kalmıyacak insallah
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:20 ----------
Maturin adlı üyeden alıntı
abi güreşler bu pazarsa gelin edirne'ye görüşelim yahu. edirne merkezde evim olsa hepinizi ağırlardım ama ne yazık ki benim görev yerim de edirne'ye 90 km. ve zaten bi evim de yok
ama gelirseniz çok sevinirim, şöyle 4-5 tane gv650 yan yana sürmek de pek keyifli olur hani
ilker kardeşim çok istiyorum birde yegenimiz oldu orda meslektaşından ancak heralde arabayla kalabalık gelecegiz bir aksilik olmazsa gelirken seni ararım yolda en azından görüşürüz toplu sürüş yapamasakda
-
23 Haziran 2010, 10:45
#2220
Bu sabah işe gelirken 170 in üzerinde yine aynı şey oldu ve motor yavaş yavaş öldü
Elenen olası sebepler ;
1. Benzin kapağı contası
2. Benzin hattı filtresi
3. Depo filtresi
4. Depo vakum hortumu
cumartesi günü bir problem çıkmazsa şu ustaya gideceğim. Karburatördeki plastik parçaların zamanla sertleşip yarıldığına benzer birşeylerden bahsetti. Daha önceden de başka hyo larda bu sorunu görmüş. Adam genelde yüksek hızlı motorlarla ilgilendiğinden çözüm üretebilir diye umuyorum. Bakalım tam olarak neymiş
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler