Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Haziran 2010, 15:02
#2161
bu gün uzay ziyeretime geldi ve meşhur startör konjoktör ölçümlerini yaptık ve uzay ın bulduğu servis linkinden kitapcığı indirip degerleri ona göre kontrol ettik ve bizim konjoktörler saglam bu degerlere göre tek şey hariç rölantide 13.5 v olması lazım bu dogru
ancak 5000 rpm de 15 v deger olabilir diyor bu bizim motorlarda 12.8 düşüyor ve yüksek devirde deşarj oluyor rölantide şarj oluyor ama motorumuzun şarzı bitmiyor ilginç bir durum
Abi akünün bitmemesi gayet doğal. 12.8 V, Aküden beklenen 12 V dan büyük olduğu için her zaman şarja çalışır. Deşarj 12 V altına düşüldüğünde yaşanacaktır.
benim kapalı yerim oldugu için sanslıyım bir zamanlar yoktu 125 hondayı balkona çekerdim onun için özel vinç yapmıştım inşaat asönsörleri gibi kol kuvveti ile çalışırdı .
Abi senin şu projelere hayranım, walla vinçle motoru balkona çekmek
Komşular şok olmuştur herhalde
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
Reklamlar
-
14 Haziran 2010, 15:21
#2162
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
Abi akünün bitmemesi gayet doğal. 12.8 V, Aküden beklenen 12 V dan büyük olduğu için her zaman şarja çalışır. Deşarj 12 V altına düşüldüğünde yaşanacaktır.
O gün çok fazla ölçüm yaptık, ondandır
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
Abi senin şu projelere hayranım, walla vinçle motoru balkona çekmek
Komşular şok olmuştur herhalde
Vince de kilit lazım. Hırsız vinci kullanıp da indirmek isteyebilir
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
14 Haziran 2010, 17:41
#2163
Beyler sorunu buldum galiba...Depo keçesi hava girişini blokluyormuş...Amerika Hyosung resmi yazısı da var, keçeye ekstra hava yolu açılıyormuş...Umarım doğrudur ve sorun bu kadar basittir. Hemen bu akşam bakacağım...
http://www.alternativecruisers.com/index.php?cat=50
http://www.alternativecruisers.com/i...d_letter_1.jpg
http://www.alternativecruisers.com/i...d_letter_2.jpg
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
14 Haziran 2010, 19:54
#2164
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
ben daha önce yazmıştım sana depo kapagını açık bırak gazla bakalım o zman yapıyormu böyle bir şey diye birde bence pek gerek kalmaz depo üstünden aşağı sarkan hortumun açık olup olmadıgını kotrol edersen ordanda hava emişi yapabilir
-
14 Haziran 2010, 20:00
#2165
Problem bu değilmiş, yarın dedikleri contaya zaten 3 tane yan yana delik açmışlar. Şu yağmur dursa hemen aşağı inip ne kadar hortum varsa delik deşik edeceğim !!! Geri zekalı koreliler, o kadar güzel makina yap, sonra da 3 kuruşluk şeylerden mide bulandır...
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
14 Haziran 2010, 20:01
#2166
sa
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
Abi akünün bitmemesi gayet doğal. 12.8 V, Aküden beklenen 12 V dan büyük olduğu için her zaman şarja çalışır. Deşarj 12 V altına düşüldüğünde yaşanacaktır.
Abi senin şu projelere hayranım, walla vinçle motoru balkona çekmek
Komşular şok olmuştur herhalde
valla zaten komşuların yüzünden öyle balkona çıkarmak zorunda kaldık
şimdi meşhur şarj meselesine gelince baya bir detaylı ölçüm yaptık voltan başka amperi ölçtük akü başına giren çıkan amperi rölantide 500 ma şarj ediyor
akü ancak motorda 2 a harcıyor demekki 2.5 amper şarj ediyordevri artırınca eksiye geçiyor yani deşarj yaklaşık 600 ma bence bu konjöktörlerle yola çıkılmaz
bakalım çözecem bu meseleyi
-
15 Haziran 2010, 11:26
#2167
Ben manifold lastiği için sipariş vermeyi düşünüyorum ama önce birkaç soru sormak ve aklıma takılanları paylaşmak istiyorum.
vıceroy adlı üyeden alıntı
100tl ve altında gümrüğe takılmayacak dolayısıyla risk olmayacak parçaları sipariş verip, güvenilirliği test etmek lazım.
Ben bu limiti 200$ olarak biliyordum. Aslı nedir?
vıceroy adlı üyeden alıntı
Bu arada taze haber bugün öğrendim Globalin dava durumundan dolayı gümrükten çekemediği yedek parçaları İstanbulda alan olmuş
Biz de alabiliyor muyuz? Öyle birşey varsa gidip işe yarayan ne varsa alalım abi Mesela düşünsenize orada bir sürü kayış yatıyor şu anda
Bir de bunu herhangibiri alabiliyorsa neden gidip motosiklet ustaları satın almıyor acaba? Mesela benim ustam bazı parçaları kanuniden sipariş veriyor...
vıceroy adlı üyeden alıntı
Abi malifold lastiği yüzünden 3 ay yatan motosiklet oldu. Çifti Almanyada 200 tl,bahsi geçen sitede yine orjinali çifti 66 tl.
Şu an sitede çifti 64 TL. 400 gram. 500 grama kadar her kargo 32 TL tutuyor.
Ama 4 tane alınırsa 128 TL. 800 gram. 800 gram için kargo 39 TL tutuyor.
Ben de diyorum ki ben iki tane alacağıma biri ile birleşip 4 tane alalım. Tanesi 48 liraya geleceğine 41 liraya gelsin. Tabii ki üstteki sorularımın cevabı bu planımı değiştirebilir. Mesela gümrük sınırı 100 TL ise balon olur benim plan Globalin gümrükte kalan mallrını alabiliyorsak hiç uğraşmaya değmez. Batan geminin mallarına leş kargası taktiği
Bir de şu var. Gerçekten hiç mi bulamıyoruz Türkiye'de bu parçayı?
Not : Ben bu siteye güveniyorum. Çünkü Paypal ile çalışıyor.
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
15 Haziran 2010, 13:00
#2168
Limit 100 Euro... Onun üzerine çok fazla çıkmazsan da gümrük memuru idare edebilir.. Ruh haline bağlı biraz...
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
15 Haziran 2010, 13:42
#2169
Uzay,bu motosiklete uzun yıllar bineceksen mutlaka malifold lastiklerini yedekleyeceksin. S&T nin sattıkları malum enjeksiyonlu olunca bu parçayı parasıyla bile getirmiyorlar.
Almak istersen kayış 750 tl (S&T de 1100 tl,globalde 900 tl),malifold lastiği çifti 120 tl gümrükten çeken şahısta.
Yok pahalı diyorsan ve hyosungsource'den getirelim diyorsan 4 tane al çifti benimdir,elinde kesinlikle kalmaz.
Servislere hangi parça nezaman lazım olur bilinmediğinden,yedek parçaya kimse uzun vadeli ölü yatırım yapmadığından alım olmuyor.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
15 Haziran 2010, 14:52
#2170
bu lastiklerin ömrü neymiş beyler? Çok fazla değilse beni de listeye ekleyin ;)
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
15 Haziran 2010, 15:17
#2171
Tek alırsa, 2 kişi alınırsa, 3 kişi alınırsa hesap ne olur?
Kargo hesabı için bir manifold 200 gr olarak geçiyor sitede. Herkes bir ön bir arka toplam iki manifold alacak...
Bir kişi alırsa :
32 x 2 = 64 TL
500 gramdan az olduğu için kargo = 32 TL
Toplam 96 TL. Bir manifold 48 TL'ye geliyor
2 kişi alırsa :
32 x 4 = 128 TL
1000 gramdan az olduğu için kargo = 39 TL
Toplam 167 TL. Bir manifold 41.75 TL'ye geliyor
3 kişi alırsa :
32 x 6 = 192 TL
1500 gramdan az olduğu için kargo = 49 TL
Toplam 241 TL. Bir manifold 40 TL'ye geliyor
Toplam 241'i geçiyor. Gümrükçü bize bi koyarsa 50 küsüre gelir manifoldlar
Ben ikişerli gruplara bölünelim derim
Eğer ikişerli gruplara bölünürse ben ben geri kalan 200 gr lık boş kargo kısmının 100 gr ını bununla doldurmak istiyorum
http://www.hyosungsource.com/parts/g...s-tank-sticker
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
15 Haziran 2010, 16:44
#2172
_Uzay_ adlı üyeden alıntı
3 kişi alırsa :
32 x 6 = 192 TL
1500 gramdan az olduğu için kargo = 49 TL
Toplam 241 TL. Bir manifold 40 TL'ye geliyor
Toplam 241'i geçiyor. Gümrükçü bize bi koyarsa 50 küsüre gelir manifoldlar
Ben ikişerli gruplara bölünelim derim
Günün bu yorgunluğunda beni güldürdün sağol.
Grupta yer ararsan varım.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
15 Haziran 2010, 17:21
#2173
vıceroy adlı üyeden alıntı
Günün bu yorgunluğunda beni güldürdün sağol.
Grupta yer ararsan varım.
Sen de sağol abim. Ben ikişerli alalım derim risk yüzünden. Otoburkaplana da birini buluruz
Kargo ücreti 200 gr'lık birşey alsak da almasak da aynı. Ben 100 gr'ını kullanmak istiyorum. Senin de istediğin birşey varsa söyle abi. Sen onay verdikten sonra alım işlemine başlayacağım.
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
15 Haziran 2010, 19:15
#2174
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
bu lastiklerin ömrü neymiş beyler? Çok fazla değilse beni de listeye ekleyin ;)
serdar sana lazım zaten bir tanesini arkadaki manifoldu senden evvel yapmaya çaılışmışlar alıp değiştirisen güzel olur
-
15 Haziran 2010, 19:17
#2175
Ya ver 3 ünün de siparişini sen Uzay, merak etme bişey olmaz ;)
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
15 Haziran 2010, 20:04
#2176
Bakalım benim makinadaki kesikliğin ve stop etmenin nedeni buysa (ki şimdilik en muhtemel fail) ben de katılırım konvoya.
-
15 Haziran 2010, 21:35
#2177
ARKADAŞLAR SELAM.BENİM MOTOR ARZASI KESİNLİKLE AKÜ KAYNAKLI DEĞİL.şarj ettim ama tık yok.
-
15 Haziran 2010, 22:38
#2178
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
Ya ver 3 ünün de siparişini sen Uzay, merak etme bişey olmaz ;)
KARANIM adlı üyeden alıntı
ARKADAŞLAR SELAM.BENİM MOTOR ARZASI KESİNLİKLE AKÜ KAYNAKLI DEĞİL.şarj ettim ama tık yok.
Sen gerçekten de Kaya abiye bir uğra son kalan akünle
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
-
16 Haziran 2010, 14:12
#2179
KARANIM adlı üyeden alıntı
ARKADAŞLAR SELAM.BENİM MOTOR ARZASI KESİNLİKLE AKÜ KAYNAKLI DEĞİL.şarj ettim ama tık yok.
Dostum,
Eğer sadece marş basamıyorsan bence önce ayaklık ve debriyaj sviçlerine bak. Ayaklık svicinin pimini leri geri oynat. Debriyaj içinse, boşa al. Marşa basılı tutarken debriyajı yavaşça sık. Aralarda bir yerlerde marş basıyor mu kontrol et.
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
16 Haziran 2010, 14:13
#2180
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler