Yok daha çok şöyle oldu ;
- - - - - -
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
neyse uzun yol sürücüsü başka sıkıntı olmadan dönmüşünya makina harleycileri sevmemiş onlardan ayrı gitmek istemiş.
benzin yolunda ki sıkıntı havasızlıktanmı kaynaklanıyor 1 ci kontrol noktası benzin hava hortumu bir yerde sıkışıyormu tıkalımı onu kontrol et
2 ci yerde burda sökmüş oldugun benzin muslugundaki parçayı diyaframda yırtık filanmı var
3 cüsü de benzin filitresini değiştir
hallolur sanırım
benzin sarfiyatı 100 km de ne kadar şu anda düzeldimi 4lt civarında olması gerekiyor
Abi şu an ortalamada 130 u geçmezsen 100 km de aşağı yukarı 5 lt yakıyor.
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
Abi 4 litre biraz az değil mi?
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
100 km de 5 litre idealidir. Mondial 150 zat scooter 100 km de 4 litre yakıyor unutmayın
www.hyosungsource.com dan alış-veriş yapan varmı aramızda. Özellikle Almanya'dan fiyat aldığımız malifold lastikleri 200tl yerine burada 66 tl geçiyor çifti.
Fiyat düşük olunca hava yoluyla bile gelse, gümrüğe takılmıyor anladığım kadar.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Yok abi siyah duman bir tek "Lost" 'da kaldı. Ankara'ya geldiğimde tertemizdi egzost...
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
siyah çıkmıyorsa egsozda temizlenmiş ama az fazla yakış yine sürüşten kaynaklanabilir veya karbiratör ayarları ama eski haline göre çok iyi gelirken 100 km de 10 litre yakıyordun ve gitmiyordu makine vakum meselesine bakabildinmi bu arada depo içindede bir filitre var oda tıkalı olabilir söküp temizlemekte fayda var
karadeniz gezisine ŞAFAK 42
Ustayı aradım nedir bu vakum mevzusu dedim. Adamlar, karbüratör içinde körüklü parçalar var dedi. Bunlar ısınınca problem yapıyormuş Hava ve sibop ayarlarından da olabilir dedi.
Benim plan haftasonu depoyu kaldırıp güzelce tüm hortum bağlantılarına ve filtreye bakmak...İnşallah nurtopu gibi bir tane pislik görürüm. Yoksa usta duruma göre 50-250 arası masraf çıkabilir dedi .
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
Selam arkadaşlar,
Bu sabah benim motorun aküsü bitikti. Bir araçtan takviye yaptık ve çalıştı. 3-4 dakika gaz vere vere çalıştırdım. Yakındaki bir tamirciye gidip motoru stop edip tekrar çalıştırmaya çalıştım, olmadı. Zaten şüphelendiğim için tamirciye kadar gidip orda denedim Akü dolmamış. Usta ölçtü ve rölantide 12, gaz verince 13.5 falan oluyordu. Sabah erken olduğu için daha fazla gaz vermedik 14'e ulaşmak için Aküye baktığımızda 12V 9A idi. 12A olması gerekmiyor mu?
Zaten akün dandik dedi. Maslaktaki ustam da öyle demişti. Şimdi tavsiye edilen güzel bir akü takılıyor. Akü takıldıktan sonra konjektör ve statöre de bakacak. Çok çok tavsiye ettiği bir sarım ustası varmış. Ama fiyat 250 - 350 gibi birşeymiş. İşçiliği çok iyiymiş ama ben o parayı vermem. İstersen dedi sorun statörde ise kendi bildiğin bir ustaya da sardırtabilirsin dedi. Ben de araştırdım ama google pek yardımcı olmadı bu konuda.
Aslında aküm iptal olmuş da olabilir. Dolmama suçunu sadece statöre atmak olmaz ama madem kronik bir sorun, bu yakınlarda bir sorunla karşılaşmadan önlemimi alayım diyorum.
Saygılar
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
korkulu rüya görmektense, önlem almak herzaman daha iyidir.
Akü 12v12A kuru. Kalitede alsan, 80 liralıkta alsan 18 ayda bir çöpe gidecektir.
Sarım konusa gelince yerinde olsam 150 tl den fazla vermem hyosungsource'de yeniside o kadar! Bu arada bu adresten ürün alan oldumu?sorun varmı?sırrı dökülen aynaların orjinali bile komik paraya satılıyor.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Cevap için teşekkür ederim Serden Hocam.
Ben de 130 TL'ye falan saracak düzgün bir usta bulsam gözüm kapalı sardıracağım. Öyle 250-350 falansa Emrah'ın yaptığı gibi 200 TL'ye japon statör alırım daha iyi. Adam ne sarıyorsa artık? Altın mı sarıyorsun arkadaş?
Orta kalitede bir akü alıyorum ;)
Ben o adresten kayışı almayı düşünüyorum ama bu yakınlarda değil.
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
Firmanın güvenilirliğini parası küçük bir ürün ile test edip,pahalı kısmı sonra istemek daha sağlıklı gibi. Bunun içinde uzun süre binecekseniz malifold lastiği öncelikli olmalı. Benim bildiğim siteden murat'ın dışardan ise başka bir gv650 nin malifoldları gitmiş. S&T den alma şansınız hiç yok, çünkü enjeksiyonlu satıştan dolayı getirmedikleri tek parça bu!
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
uay geçmiş olsun akü bir şey değil startörünede sakın dokundurtma
sıkıntı startörden kaynaklanmıyor arkadaşlar startörün kablolarını kısa devre yapmasından kaynaklanıyor önemli olan kısa devre yaptıgı anda motoru çalıştırmadan kısa devreyi çözmektir şayet kısa devre fark edilmezse 5 veya 10 dakika yuksek devirde çalışırsa startörün sargılarıda yanıyor bunun çzümünü buldum arayanlara izah ederim esas sıkıntı konjöktörden
tekrar ediyorum her türlü parça konusunda arkadaşlara yardımcı olacagım hatta başka marka motorların parçaları konusundada sorabilirsiniz kayış lazımsa uzay bana sor akü de almadıysan onuda uygun akü buldum çokda kaliteli sanada alırız bir tane beni ara
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:19 ----------
şimdi daha önce depo kapagını açınca problem gidiyor diye yazdıgını hatırlıyorum o havasızlık ayrı bir şey
ustanın bahsettigi vakumm ayrı bir durum eski sitemde gaz teli karbiratörüm içindeki kelebek ve fişeği birlikte kumanda eder hava girişini artırınca gaz vermiş olurduk
bizim ve yeni sistem karbüratörlerde sadece kelebegi kumanda ediyor fişegi vakum farkı ile esneyen bir diyafram açıyor bu diyaframda sertleşme delik veya fişegi engelleyen pislik vs olursa fişek açılmadıgından hava girişi saglıklı olmaz ve motor yüksek devire çıkmaz ama heptende durmaz arızayı iyi tesbit etmek lazım sırası ile kontrol edilirse giderilir
Abi malifold lastiği yüzünden 3 ay yatan motosiklet oldu. Çifti Almanyada 200 tl,bahsi geçen sitede yine orjinali çifti 66 tl.
Kayışın Orjinali S&T de 1100 tl,Almanya fiyatı 750 tl,bahsi geçen sitede 380 tl
Bu fiyatlara alternatif orjinal veya yansanayii varsa burada paylaşalım lütfen.Bilgiler bu sayfalarda kaldığı sürece bizden sonraki kullanıcılarada referans olmuş oluruz.Saygılar
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
serden kardeşim bu emme manifolt lastiklerin den temin etmek istiyorsan arastırayım heralde 20 000 km civarı değiştirmek gerekiyor murat nasıl çözmüştü bu sıkıntıyı galiba orda yeniden yaptırdı bilgin varmı aslında arada koruyucu bir madde sürsek daha uzun gider sanıyorum sıcak ve titireşim bunları deforme ediyor ömrünü uzatacak nedir araştıralım derim
Murat için ben mersin sanayiinde araştırma yaptım,parçayı hiçbir usta yapmak istemedi.
Almanyadan sorduk,fiyatı çifti 200 tl civarı olunca hiçbirimiz alamadık. 5.000 km de bitende var,12.000 km de bitende var şahit olduğum. Ufacık çatlaklar bile çalışmasını derin etkiliyor.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
anladım ben araştırım ayrıca korumasınıda soruşturacagım lastiklere süt denilen silikonlu bir malzeme var sanırım o faydalı olur bir soruşturayım yazarım buraya
ordan hava alırsa karışımı bozar olmaz ufak motorlarda siyah silikon çekip çatlakları tıkıyoruz epey bir zaman gidiyor
parçayı yapma konusuna gelince lastik hamurcular yapabilir ama önce bir kalıp isterler pahalıya gelir en iyi si bulup almak
9A olması pek önemli değil. Aslında 9Ah olacak. Yani senin akün tam doluyken 1 A yük çekildiğinde 9 saat dayanır. Orjinali ise 12 saat. Çalışmayı çok etkileyecek bir şey değil.Aküye baktığımızda 12V 9A idi. 12A olması gerekmiyor mu?
Abi ben de bilmiyorum, önce temel şeylere bir bakalım. Ne çıkacak...şimdi daha önce depo kapagını açınca problem gidiyor diye yazdıgını hatırlıyorum o havasızlık ayrı bir şey
ustanın bahsettigi vakumm ayrı bir durum eski sitemde gaz teli karbiratörüm içindeki kelebek ve fişeği birlikte kumanda eder hava girişini artırınca gaz vermiş olurduk
bizim ve yeni sistem karbüratörlerde sadece kelebegi kumanda ediyor fişegi vakum farkı ile esneyen bir diyafram açıyor bu diyaframda sertleşme delik veya fişegi engelleyen pislik vs olursa fişek açılmadıgından hava girişi saglıklı olmaz ve motor yüksek devire çıkmaz ama heptende durmaz arızayı iyi tesbit etmek lazım sırası ile kontrol edilirse giderilir
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:18 ----------
Yoldan bir kare aşağıda; beğenirseniz birkaç tane daha paylaşırım
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)