Halidun abi ben baya bir yol yaptım, Hatay'a geldim.
2 ay kadar bu tarafta olacağım, yolu düşen olursa beklerim
Halidun abi ben baya bir yol yaptım, Hatay'a geldim.
2 ay kadar bu tarafta olacağım, yolu düşen olursa beklerim
valla halidun hocam, gezi fikri süper de... bir de işle çakışmasa... bu arada tayinim de mardin midyat'a çıktı. motoru oraya götürüp götürmeme konusunda kararsızım. yolları falan nasıldır, götürsem oralarda heba eder miyim motoru, bilen var mı acaba?
Selam millet.
Güzel siteler ve doküman buldum
Bundan zaten bahsetmiştik. Bizim motorun parçalarının satıldığı ana site. Özellikle 5. sayfadaki 381 TL olan kayışımıza dikkat çekmek istiyorum tekrardan
hyosungsource
Bu diğer bir site. Çok araştırmadım ama sanki biraz daha pahalı gibi
ragingparts
Ve bu da bizim motorun bakımını yapabilmeniz için gerekli tüm açıklamaları içeren dokümanın olduğu site Sağda bir yerlerde Download var. Ona tıklarsanız sizden facebook hesabınızla girmenizi isteyecek. Ben öyle yapıp dokümanı indirdim. Mesela hava filtresini kendiniz değiştirmek istiyorsunuz. Kaç vida sökmeniz gerekecek ve nelerle karşılaşacaksınız hepsi yazıyor (Air Cleaner diye aratınca)
http://www. scribd .com/doc/18980917/HyosungGV650
link olarak verince **** yapıyor bazı yerlerini. Boşlukları silersiniz
Artık kimsenin ustalara ihtiyacı yok. Herkes motorunu tamamen söküp baştan birleştirebilecek oleyyyyyyyyy
Falan filan
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
ya bu bizim motoru alan ne hikmetse yerinde duramıyor serdar2 hayırdır ne işin var oralarda ankara nire hatay nire neyse iyi yapmışın serdar 1 de adapazarı balıkesir taraflarına oda gaeziyor darısı başımıza
hayırlısı ile gidin gelin tekeriniz durmasın gönlünüz hoş olsun
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:47 ----------
matrun görev neydi senin hayırlı olsun mardine çok önceleri gitmiştim ama şu andada bu taraf kadar güzel değildir yollar birde hava sogudumu binemezsin ama sen bilirsin araştır ona göre karar ver birde senin motor oralarda çok göze batar diye düşünüyorum karar senin
geziye izin filan ayarlayabilirsen çok iyi olur hakkımızd a hayırlısı olsun kısmetin varsa gelirsin
Uzay, Türkiye sınırlarına kurulmuş hiçbir sitede gv650 üzerine bu kadar teknik birikimli,resimli ve uygulamalı site bulamazsın.
İlk iki verdiğin adres defalarca paylaşıldı burada ama üçüncüsünü bilmiyorum fakat denedim açılmıyor dikkatine.
Paylaşımlar için teşekkürler.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Aklıma gelen isimlerden siz ve mrock başta olmak üzere paylaşım yapan herkese saygılarımı sunuyorum Bu başlığın yarısını okuduktan sonra GV 650 alma hakkındaki kararım kesinleşti ve çok çok memnunum
http://www.UZAY.com/doc/18980917/HyosungGV650
Yukarıdaki adreste UZAY yazan yere scribd yazarsanız site açılacaktır. scribd kelimesini oraya yazdığımda ***** çıkıyor. Engelleme var sanırım
Açılmamasına karşın ben indirip sizler için rapide yükledim. Buyrun :
GV 650 Service Manuel
Dokümanın içeriği hep bu tip açıklamalardan oluşuyor
[Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]
sağolasın abi, askerim ben. motorun göze batmasından kastını anlayamadım? çizerler mi diyorsun midyat'a büyük yer diyorlar, 50-60 bin nüfusu varmış, ama ben de pek sıcak bakmıyorum açıkçası götürme işine. o yüzden sahibinden'e koydum ilanı. bakalım, anlaşabilirsek vermeyi düşünüyorum. dönüşte de muhtemelen yeni bir gv650 alırım bu arada, arka amortisör ayarlarınızı yumuşağa almamanızı tavsiye ediyorum. benimki oldukça yumuşaktı, artçı aldığımda arkaya sürekli yere bir şeyler sürtüyordu kasise falan girdiğimde. geçen gün de yolun ortasında sarhoş bir şekilde araba kullanan birine yardım edeyim diye motoru kenara çekip stop ettim. adama yavaşça beni takip et dedikten sonra motoru çalıştırmayı denedim. çalıştırdıktan sonra vitese atınca stop etti. aklıma hemen ayaklık sensörü geldi tabi. eğildim motorun altına ve bir de gördüm ki, müşür baya bi ezilmiş. sanırım aralarda sürekli yere sürtmesinden dolayı olmuş. mefta olmuş kısacası. ben de bağlantıyı iptal edip başka bir kabloya bağladım müşüre gelen kabloyu (tabi bunu çakozlamak için 45 dakika harcadım ) sonra çalıştırabildim. siz siz olun, artçı varken arka amortisörlerinizi yumuşak ayarda tutmayın.
ilker kardeşim telefondada olsa tanışmak memnun etti iyi bir konuyu hatırlattın arka amortisörlerin 4 kademesi var genelde 2 ci kademede tek kişi kullanamak daha iyi bir yol tutuşu ve bozuk yollar için ve arka takımların ömrü açısından iyidir ben 3 cü kademede kullanıyorum arkaya çanta vs oldugu için artcı olursa 4 kademe iyidir
ayarlamak için bir anahtar elinizin altında olması iyidir ama avadanlıkta anahtar vermiyorlar bunun edinmenin en kolayı motorcularda varsa onlardan yoksa bir kapı anahtar kilit işi yapanlardan temin edilir yale kapı yaylarının kurma anahtarı derseniz veririler ancak biraz zayıf kalabilir 2 adet alıp birbirine punto yapılablir veya tekine güçlendirerek kullanabilirsiniz
selam arkadaşlar.canım çok sıkkın motorum çalışmıyor.sanırım elektrik gelmiyor.marşa basıyorum,tık ediyo okadar.daha öncede bi kaç kere marş almamıştı ama önemsememiştim.sanırım konjektör veya statör arızası.viceroy hocamdan cevap bekliyorum .bu arada vurdurunca çalışıyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:34 ----------
kaya abi yanına geleyim derken motor arıza çıkardı iyimi kısmet
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Karanım,sorunun cevabını sağolsun Emrah vermiş. Önce aküyü kontrol etmek lazım, kralı 18 aydan fazla dayanmıyor. (80 tl kuru akü teredütsüz yenileyin yoksa vurdurmada şarj olmayan ölü akü diğer aksamlara zarar verecektir.)
Akü değişimi sorunu çözmezse süpriz olmayan statör davası başlayacak demektir. Onuda sarımdan anlayan bir ustaya sardırırsanız 120-150 tl arasına sorunu kökten çözmüş olursunuz. Emrahın dediği gibi kafanızı takmayın.Statör arızası her marka motosiklette olabiliyor farklı olarak bizim gv650 için durum kaçınılmaz. Ben sarımı yeniledikten sonra hiç sorun yaşamadım ve çok memnunum. Sizlerinde başına geldiği zaman pire için yorgan yakmadan, sıfırının yarı fiyatına aldığınız motosikletinize cüzzi bir masrafı esirgemeyin.
Mühim olan ikamet ettiğiniz yerde işten anlayan gerçek usta var olsun.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
karanım geçmiş olsun düzelir hallolur sen gelmek istedin olmadı biz geliriz canını sıkma sen ara beni yardımcı oluruz 05322124353 arkadaşlar ne yapman gerektiğini yazmışlar arızayı iyi tesbit lazım sayet konjektör de sıkıntı varsa motorun altarnetör baglantısını kesmeden çalıştırma startörün yanış sebebi bu konjöktör baya inceledim ben bu konuyu startörün çıkışlari kısa devre yapınca
ısınıyor ve sargılar yanmış oluyor arasan yardımcı olurum aman tam arıza tesbiti yapmadan çalıştırma ara beni sana tarif edeyim öyle çalıştırır gelirsin en azından
arkadaşlar gerçekten hepinizede ayrı ayrı teşekkür ederim.böyle bir yardımlaşma duygusu hiçbir yerde yoktur.soruna gelince motoru aldığım arkadaş aküsünü yeni değiştirdiğini söyledi.bende hiç açıpta bakmadım çünkü ilanındada akü ve kayışı değiştirdiğini yazıyordu.yani bencede statör diye düşünüyorum çarşamba izinliyim kaya abi seni arayıp duruma göre bişey yapıcam.
tamam beni ara şu an sitedesin galiba msn kullanıyorsan ekle kayar2@hotmail.com yazyım ne yapacagını çarşambaya kadar bekliyeceksen aküyü şarj et önce
sonrasını söylerim
Arkadaşlar Selam,
Dün hava kararırken 1300 km yol yapmış olarak Ankara'ya geri döndüm. Önce Ankara-Adapazarı-Bursa-Balıkesir yaptıktan sonra Balıkesirde 2 gün kalıp Balıkesir-Bursa-Eskişehir-Ankara fay hattını tamamladım. Fay hattı diyorum çünkü kaya kaya geldim diyebilirim Hava hep sınırdaydı. Ya yağdı ya esti. Yanıma almış olduğum dünyanın en çirkin görünümlü yağmurluğu olmasa herhalde Haziran ayında zatürre olarak geri dönmüş olurdum. Özellikle Eskişehir çıkışında birden yoğunlaşan yağmur ve bir türlü gelmek bilmek benzin istasyonu ne yazlık eldiven bıraktı ne de ayakkabı Ortasında kanal oluşmuş yollar, yandan geçerken yıkayan arabalarla geçirdiğim 20 km yolculuğun en zor kısmı oldu. Özellikle arabanın birisi resmen bir kova suyu kaskıma aldı çarptı. Hemen silecek kolunu aradım, yoktu Çektim 5 parmağı Aslında sol kol bi ara resmen silecek gibi çalıştı diyebilirim. Neyse bi süre sonra kendime çeşitli yöntemler geliştirdim. Cama yaklaşıp hafif başı öne eğmek visorün hava perdesinde kalmasını sağlıyor. Nerdeyse tek damla su düşmüyor Ama böyle uzun süre gitmek mümkün değil, hem aynaları kontrol etmek hem de beli kendine getirmek için düzelmek gerekiyor. Orjinal Lastiğin su kanalları motor dik konumdayken 1 cm civarındaki su tabakasını ortalama 80 civarı hızda rahatlıkla tahliye ediyor.
Neyse bir süre sonra yağmur durdu. Tam keyfim yerine gelirken yol çalışmalarına denk geldim. Bi ara stabilize yolda hızımı 20 ye kadar düşürdüm. Ankara'ya iyice yaklaşırken bu seferde bozkırın rüzgarı çıktı. Orta boy fidanları iyice yana yatıran rüzgar, yoldaki tabelaları oyuncak gibi sallıyordu. Hatta inip tabelayı videoya çektim. Akşam paylaşırım hem fotoğrafları hem de videoyu. Tek yönlü yollarda her geçen kamyonda eğildim. Bir anda hem kamyonun rüzgarı hem de arkasından gelen doğal rüzgar iki sert darbeyle ciddi ciddi sallıyordu motoru. Neyse ki alet ağır, benim çanta filan da vardı. Dikkatli dikkatli geldim.
Ankara'ya 120 km kala bir mola yerinde 6 motorluk bir Harley ekibine rastladım. Antalya'dan Ankara'ya gidiyorlarmış. Bayağı "cool" tiplerdi. Hatta adamın birisi Mercedes jiple Harley'ini çekiyordu. Birisi bu V-rod'a benziyor dedi. Hız kaç dediler. 230 yapanlar var dedim. O kadar yapıyor mu dediler. Ben 210 gördüm, ama daha giderdi dedim. Tek başıma canım sıkılmıştı, problem olmazsa beraber dönelim dedim. Tamam dediler. Marşa bastık. Ortalama hızları 150 civarıydı, 10 dakika sonra benim alet şu vakum mevzusu yüzünden boğuldu. Dörtlüleri yakıp sağa çektim. Arkamdan gelen 2 eleman hiç durmadan devam etti. Depo kapağını açıp biraz bekledim. Cikleyi açıp marşa bastım. Çalıştı tekrar yola koyuldum. Tam 120 yi geçerken alet yine boğuldu. LAnet olsun dedim, yine sağ çektim. Depo kapağını açtım. Biraz bekledim, çalışmadı. Sonra baktım cikleyi açık unutmuşum Tekrar çalıştırıp yola çıktım. Riske girmeyip 130 geçmeden Ankara'ya vardım.
Daha önce de Bolu'dan dönerken alet yüksek hızda yine böyle birşey yapmıştı. Yolda tanıştığım 10 racing ve 2 araç hepsi anında durup durumumu sormuştu. Demek ki Harley sahibi olmak ayrıcaklı olmayı gerektiyor
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
HD sahibi olmuş ama maalesef motorcu olamamışlar. Çok yazık. Gv650 de ayıp etmiş hiç olmadı, kardeşlerinin yanında arıza yapması..
Vakum mevzusuna gelince düzelmemişmiydi! Dünyada ilk olmayalım Serdar, müzmin hastalıklar listesinde bu yoktu
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Serden,
Race grubundaki tamircinin zaten bildiği bir problemmiş. Çok basit birşey dediler. Haftasonu gidip halledeceğim. Bu bahsettiğim olay uzun süre 150 nin üstünde gidersen olan birşey. Adam da hep o hızlarda giden motorlarla uğraştığı için aşina konuya. Normalde fark edilecek birşey değil. Hatta anlık 180 e kadar çık in, yine birşey olmuyor. Benzin beslemesine dair anladığım kadarıyla. Tam öğrenip bilgi veririm.
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
Yanında olsaydım performans ve özellikle ses konusunda HD kullanıcılarını oldukça şaşırtırdık ya neyse bundada bir hayır var diyelim
Arıza ile ilgili kazanımları paylaşırsan sevinirim.Saygılar.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Ah ah tam zamanını buldu yavaş gidecek. Yollarda çift yön, dümdüz. Hava da açmıştı, kuru zemin...Artık dalgalarını geçmişlerdir yolda kaldı diye
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)